Samy's Eethuis

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke grillgerechten en super vriendelijke bediening. Als je jarig bent, word je toegezongen door de bediening en krijg je siervuurwerk op je dessert. Klasse!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Samy, die persoonlijk zijn best doet elke gast in de watten te leggen. Waar vindt je nog een echte hootskoolgrill? Zijn specialiteit is goed vlees van die grill, maar ik neem zelf meestal een Dorade. De laatste keer kreeg ik een erg uit de kluiten gewassen exemplaar! Heerlijk gekruid met een lekkere citroenolie erbij en dan die heerlijke echte houtskool grill smaak. De bediening is helemaal top, de gastheer let duidelijk op een goede sfeer. Verwacht geen liflafjes maar eerlijk goed eten in een top sfeer. Dan kun je ook nog eens eenvoudig voor de deur parkeren op de parkeerplaats van het station.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Samy s is gewoon altijd goed. De bediening is vlot. Het eten is er prima en aangezien we er regelmatig komen kunnen we ook zeggen dat het eten elke keer opnieuw weer van goede kwaliteit is. Kortom altijd gezellig ongedwongen relaxed en lekker bij Samy s Eethuis.
gr. Astrid en Joep van Geffen en zonen
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Samy's eethuis is natuurlijk vooral bekend om zijn heerlijke Saté. Maar ook de Spareribs en Samy's schotel met kippendijen zijn een aanrader ! Je kunt er gezellig eten met een prima prijs-kwaliteits verhouding. Prima bediening en waarbij Samy zelf voor alle gasten een gezellig woordje klaar heeft !
HMaes .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wat een gastheer is Samy. Iedere bezoeker wordt persoonlijk begroet alsof het vrienden zijn. Hoe stug steken de meeste Nederlanders daarbij af. Ga het meemaken zou ik zeggen. We gaan er ook graag eten omdat het goed is en niet duur. Een snelle bediening door het erg jonge personeel dat helemaal meegaat in het enthousiasme van de eigenaar.

Toptent!

Eline M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Bij Samy's krijg je waar voor je geld. Vorige week een heerlijk hoofdgerecht van de chef besteld. Vlees is prima in orde, de entrecote heerlijk mals! Prima supplement friet en salade bij de maaltijd. Prima serveertijd, ongeveer na 10 min. Prijs is laag en alles was goed warm en kwalitatief zeer voldoende! Inderdaad aanrader voor de carnivoor.
Jstorms .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Bij Sammy ben je verzekerd van een lekker stuk vlees. De sate als de spare ribs zijn heerlijk mals. Vergeet niet een bakje gebakken rijst erbij te nemen! Ook de bediening is vriendelijk en het eten en drinken wordt snel geserveerd. En dat alles voor een hele schappelijke prijs. Een echte aanrader als je in de buurt bent.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Eén van de beste plekken voor overtuigde carnivoren, met grote hoeveelheden heerlijk gegrild vlees en een lekker knusse, gezellige sfeer. De kippendijen zijn bij mij en mijn vrouw klassiekers! Heerlijk zacht, mals en sappig. Een betere grill zul je niet snel tegenkomen, en dat voor een zeer betaalbaar prijsje!