Samurai Sushi

31-204823068

Meer informatie over restaurant Samurai Sushi

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Alles wordt voor je neus klaargemaakt in een open keuken. Verser dan vers kan bijna niet.
Smaak is heerlijk. Een absolute topper.
Prijs is niet de goedkoopste, maar kwaliteit is zeer goed.
Het ziet er schoon en fris uit, al mist het om er te blijven eten wel wat sfeer.
Afhalen of thuisbezorgen daarentegen is een uitstekend alternatief.
Kortom, een aanrader!
KC T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Heerlijke sushi ! Ze bereiden alles vers in een open keuken. Vriendelijke personeels ook al zijn het jonge chefs maar ze leveren zeker kwaliteit beter dan de gemiddelde sushi tenten. Alleen wat beetje aan het prijzige kant maar zeker waard.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Gisteren op oudjaarsdag online sushi besteld en om 16uur werd het stipt zoals gewenst afgeleverd. Perfecte service met een lekkere fles bubbels als extraatje gratis van het Samurai team. Dat noem ik nog eens een top behandeling van de klant. Nogmaals dank hiervoor!
De sushi was heerlijk. Qua opmaak, inhoud en smaak helemaal perfect.
Al met al hebben wij het jaar top afgesloten met een heerlijk avondje sushi van Samurai.
Gaan we zeker vaker doen!

(decor kan ik eigenlijk niet beoordelen, want de sushi is gebracht)
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Je kunt hier sushi eten maar ook afhalen. Ik heb mijn sushi hier afgehaald. Er was een ruime keuze waaruit ik kon kiezen en de wachttijd was zeer kort. De sushi zelf waren klein van stuk, kleiner dan ik gewend ben. Het smaakte er niet minder om. Het personeel was vriendelijk. De zaak zag er netjes uit. De sfeer was een beetje kil en simpel. Qua prijs valt het erg mee. Ik had best veel voor weinig. Ik ben alleen even bezig geweest de zaak te vinden. De routebeschrijving op internet was niet duidelijk. Je moet niet aan de hoofdweg van Landsmeer zijn, maar een zijstraat inslaan. Dat was niet duidelijk.