Samsara Restaurant

Amstelveenseweg 71 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-204004102

Over het restaurant Samsara Restaurant

Samsara staat voor eindeloos genieten van culinair meesterschap, gastvrijheid en een warme ambiance. De verse kruiden en ingrediënten worden vakkundig bereid om de pure smaak van uitzonderlijk niveau te garanderen. Met een uitgebreid menu van diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten uit het Indiase continent biedt Samsara een culinaire reis naar het levendige en kleurrijke India en Nepal. Samsara is gevestigd in hartje Amsterdam, in de nabijheid het Vondelpark en Museumplein. Openingstijden: Lunch: 12:00 - 15:00 uur Diner: 17:30 - 22:30 uur

Halve fles mineraalwater

• : Genoeg parkeergelegenheid op de straat

Dagelijks geopend:
16:30 - 22:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Catering , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Samsara Restaurant

Debbie W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Good food, nice service
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We komen hier regelmatig eten
Lekker na het werk door de week of met vrienden in het weekend
Altijd heerlijk eten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening
Goede prijs en heerlijk eten
Een aanrader
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
weer heerlijk gegeten
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en lekker eten! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Naanbrood was super!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Samsara. En met de Iens korting echt super mooi geprijsd.
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eten was prima.
Het was wat koud in het restaurant.
Ingrid Jansen K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. We hadden een menu voor 3 personen besteld en die was erg uitgebreid en lekker. Ook de bediening was erg vriendelijk en goed. Echt een aanrader!
Ivy C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Eten werd snel en correct geserveerd. De chicken Madras is echt heel pittig, wees gewaarschuwd. Voor de rest heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor het eerst bij Samsara gegeten. Vriendelijk personeel, goed eten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Minpunt is dat er een klant met hond werd toegelaten. In een restaurant horen geen beesten. Nog een minpunt is dat ik de kok in zn neus zag peuteren. Hij liep na het toiletteren terug naar de keuken. Iedereen doet dat weleens maar doe het dan discreet in het toilet en was je handen daarna. In het restaurant zelf leek de hygiëne prima. Achter de schermen betwijfel ik dit.
eyots L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd hier gegeten aangezien de eerste keer zo goed was bevallen. Zeker één van de betere Indiase restaurants in Amsterdam wat betreft kwaliteit, manier van serveren, hoeveelheid en bediening. Ook bij een volle zaak kan je elkaar nog steeds verstaan. De laatste keer een viscurry gegeten, mijn tafelgenoot had een lamscurry. Smaakte uitstekend. De bediening was net als de eerste keer uiterst prettig.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Erg lekker gegeten, goede service! Wachttijden waren ietwat lang...
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super heerlijk gegeten! We hadden allen verschillende gerechten en zodoende konden we van elkaar proeven.
De verschillende smaken naan in combinatie de gerechten als jhalfrazi en garlic chicken chilly. Als dessert patiala, smullen!
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. We kwamen eten met de AH actie en mochten op de gerechten met garnalen na, vrij kiezen van de kaart. Voor twee 3-gangen menu's rekenden ze een vaste prijs van 35 euro, zeer schappelijk voor wat je kreeg. Eten was zeer smaakvol en porties erg ruim, zo ruim dat ik de helft van de lam biryani heb meegenomen naar huis voor de volgende dag!
Hartelijk dank voor uw feedback!
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was niet bijzonder. Er zaten gerechten tussen die al eerder gegaard waren en daarna nog afgemaakt, zoals kip. Kip krijgt dan een specifieke bijsmaak waar wij in ieder geval niet veel mee op hebben.
Verder sprong niets eruit als een verrassing voor de smaakpappillen, kortom eens maar niet weer voor ons.
hansv172 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de eerste keer daar geweest. Een nieuwe kok is voor de tweede dag daar aan het koken. We hebben dus geen vergelijk, maar deze kok mag zeker blijven van ons. Het eten was heerlijk. Gerechten zijn op verzoek "heter" te bereiden. Leuk opgediend. Prettige bediening. De juiste tijd tussen het opdienen van de gerechten. Rustig Indiaas muziekje. Zeker aanbevolen. H. & M
N. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was supergoed! De ambiance was aangenaam. Kleine noot; wellicht iets te (ver)licht. Zachtere sfeerlichten zouden het geheel nog meer complementeren.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten. Deskundig en goed personeel, fijne sfeer. Geen wonder dat de zaak bomvol zat. De locatie leidt er toe dat er wel wat toeristen zitten, maar niet dat ze overheersen.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed en lekker gegeten met de AH restaurant actie. Lief personeel en snelle service. De gerechten en porties zijn ook ideaal om te delen.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vorige week hier gegeten. Eerst gebeld omdat er op internet 50% korting aktie was. Maar de aktie zal niet gelden en pas volgende week ingaan. Toch zonder korting wezen eten met familie en we hadden een menu voor 4 genomen. Wachttijd is lang en kwaliteit redelijk, niet echt spectaculair. Bediening vriendelijk.
Hartelijk dank voor uw recensie. De Iens festival-actie (50%) is inderdaad pas ingegaan op 26 oktober jl. Excuses voor de verwarring en hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant. Tot ziens.