Samsara Restaurant

Amstelveenseweg 71 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-204004102

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Samsara Restaurant

Samsara staat voor eindeloos genieten van culinair meesterschap, gastvrijheid en een warme ambiance. De verse kruiden en ingrediënten worden vakkundig bereid om de pure smaak van uitzonderlijk niveau te garanderen. Met een uitgebreid menu van diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten uit het Indiase continent biedt Samsara een culinaire reis naar het levendige en kleurrijke India en Nepal. Samsara is gevestigd in hartje Amsterdam, in de nabijheid het Vondelpark en Museumplein. Openingstijden: Lunch: 12:00 - 15:00 uur Diner: 17:30 - 22:30 uur

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Samsara Restaurant

Centraal gelegen in hartje Amsterdam: Amstelveenseweg 71
  • Kom je met de auto?
    2 minuten van de ring A10 Amsterdam en 15 minuten met de trem nummer 2 van CS, uitstappen in Amstelveenseweg
  • : Genoeg parkeergelegenheid op de straat. Zondag gratis en overige dagen na 21:00 uur ook gratis

Dagelijks geopend:
16:30 - 22:30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Samsara Restaurant

Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We waren er vanwege de ah actie. Service was onbedoeld slecht een traag. Eten was ok, maar er zijn betere Indiase restaurants in Amsterdam. Ik was verbaasd dat we €35 moesten betalen, want er stond a la carte voor de actie
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het restaurant heet tegenwoordig Tulip!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Aangenaam verrast door het voortreffelijke eten! Een van de betere Indiase restaurants in Amsterdam. Bediening zeer vriendelijk, moderne inrichting en een rustige plek om te eten en verstaanbaar te kunnen kletsen. Echt een aanrader om uit te proberen met de AH actie. 3 gangen €35 voor 2 pers en je kunt alles van de kaart kiezen. Geen beperkte menukaart vanwege actie. Tandoori garnalen en fish massala waanzinnig lekker! Kom hier zeker terug!
TS W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Eten was heerlijk. Personeel zeer vriendelijk. Perfecte service. Zeker voor herhaling vatbaar. Nu met AH actie zeker een aanrader voor iedereen die van Indiaas eten houdt of proberen wilt
TS W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Personeel is zeer vriendelijk. Service is goed. Eten is heerlijk van smaak. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader.
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vriendelijk personeel, snelle service, lekker eten, niet super bijzonder maar goed.
Soumaya D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het menu kost 35€! Je kunt inderdaad vrij van de kaart kiezen maar betaalt hoe dan ook 35€. Zeker voor vegetariërs is dit erg onvoordelig want zelfs als je de duurdere gerechten kiest kom je niet boven de 25€ uit. Niet netjes dat dit niet vermeld wordt bij de boeking, er staat zelfs ‘gemiddelde menuprijs 28€’. Wij zijn vertrokken zonder hier iets te bestellen en ik kan dan ook niets zeggen over de kwaliteit van het eten.
Jan Piet B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vlotte bediening en lekker rustig kunnen eten
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fantastic service!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten was voortreffelijk en moderne interieur die India Nepal doet denken. Het personeel is zeer vriendelijk en gaf een goede service. Dit restaurant is echt een aanrader als je van echt Indiaas/Nepalees eten houdt. Ze hebben een uitgebreid menu dat mogelijk maakt voor keuzen uit kip, lam, vis en vegetarisch. We hadden Samsara driegangenmenu, heerlijk en iedereen aan te raden
Hartelijk dank voor uw bezoek en tot ziens!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
We zijn laatst met een gezelschap uit eten geweest bij Samsara restaurant. Wauw wat een ervaring! We waande ons even in India met de heerlijke gerechten, fijne sfeer en super bediening. Vooral de erg aardige jongeman die duidelijk leiding gaf waren we erg over te spreken. Hij heeft het vak duidelijk in de vinger. We komen zeker terug en nemen collega en vrienden mee die we kennen! Echt een aanrader!
Bedankt voor uw bezien en mooie review! Tot ziens!
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wederom bij Samsara gegeten! De voorgerechten momo, somosa en garnalen snel en smaakten heerlijk. Vervolgens hebben we maar een halfuurtje op onze hoofdgerechten moeten wachten, maar het was echt super heerlijk. Chicken Tikka masala, Butter Chicken en Lam Karahi met naanbrood. Een van ons heeft Samsara menu besteld, een driegangenmenu die geadviseerd werd, is ook erg aan te raden is. Voor authentieke gerechten uit India-Nepal een absoluut aanrader!!
Hartelijk dank nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot gauw!
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima atmosfeer, goede keuken en vriendelijke bediening. Aanrader!
Hartelijk dank voor uw bezoek en uw review. Hopelijk tot gauw!
michel J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Samsara is geweldig!
Heel hartelijk dank voor uw bezoek! Tot ziens
DSaar M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima avond gehad bij Samsara! Bij benadering de beste momo's die we in NL hebben gehad :) Nepalese set aanrader, goede smaak, redelijk grote porties. Vers naanbrood! Mooie inrinchting en sfeer. Enige puntje van kritiek is de (iets te?) bescheiden bediening en snelheid, maar dat is dan ook et enige!
Bedankt voor uw recensie en uiteraard voor uw bezoek. We nemen uw adviezen ter harte en blijven ons te verbeteren! Tot ziens
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor de tweede keer bij Samsara gegeten. De ambiance is voor een Indiaas restaurant erg goed. Ook het personeel is vriendelijk en het eten is goed. Wat wij minder vonden is het halal vlees. Hoorden wij pas achteraf! Waarom halal? De meerderheid in Nederland consumeert “gewoon” vlees.
Weliswaar zijn we wat later met onze reactie maar we willen u bedanken voor uw review en suggesties. Samsara heeft het concept om een breed publiek te bedienen. Uw opmerkingen en suggesties nemen we ter harte voor de verbetering van onze service en kwaliteit. Hartelijk dank voor uw bezoek en hopelijk tot ziens.
Debbie W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Good food, nice service
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We komen hier regelmatig eten
Lekker na het werk door de week of met vrienden in het weekend
Altijd heerlijk eten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening
Goede prijs en heerlijk eten
Een aanrader
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
weer heerlijk gegeten
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en lekker eten! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!