Samsara Restaurant

Amstelveenseweg 71 1075 Amsterdam Nederland Kaart
31-204004102

Over het restaurant Samsara Restaurant

Samsara staat voor eindeloos genieten van culinair meesterschap, gastvrijheid en een warme ambiance. De verse kruiden en ingrediënten worden vakkundig bereid om de pure smaak van uitzonderlijk niveau te garanderen. Met een uitgebreid menu van diverse vlees-, vis- en vegetarische gerechten uit het Indiase continent biedt Samsara een culinaire reis naar het levendige en kleurrijke India en Nepal. Samsara is gevestigd in hartje Amsterdam, in de nabijheid het Vondelpark en Museumplein. Openingstijden: Lunch: 12:00 - 15:00 uur Diner: 17:30 - 22:30 uur

Halve fles mineraalwater

• : Genoeg parkeergelegenheid op de straat

Dagelijks geopend:
16:30 - 22:30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Samsara Restaurant

G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima atmosfeer, goede keuken en vriendelijke bediening. Aanrader!
michel J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Samsara is geweldig!
DSaar M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima avond gehad bij Samsara! Bij benadering de beste momo's die we in NL hebben gehad :) Nepalese set aanrader, goede smaak, redelijk grote porties. Vers naanbrood! Mooie inrinchting en sfeer. Enige puntje van kritiek is de (iets te?) bescheiden bediening en snelheid, maar dat is dan ook et enige!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor de tweede keer bij Samsara gegeten. De ambiance is voor een Indiaas restaurant erg goed. Ook het personeel is vriendelijk en het eten is goed. Wat wij minder vonden is het halal vlees. Hoorden wij pas achteraf! Waarom halal? De meerderheid in Nederland consumeert “gewoon” vlees.
Debbie W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Good food, nice service
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We komen hier regelmatig eten
Lekker na het werk door de week of met vrienden in het weekend
Altijd heerlijk eten, zeer vriendelijke en behulpzame bediening
Goede prijs en heerlijk eten
Een aanrader
Yvette P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
weer heerlijk gegeten
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service en lekker eten! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Naanbrood was super!
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Samsara. En met de Iens korting echt super mooi geprijsd.
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eten was prima.
Het was wat koud in het restaurant.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. We hadden een menu voor 3 personen besteld en die was erg uitgebreid en lekker. Ook de bediening was erg vriendelijk en goed. Echt een aanrader!
Ivy C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Eten werd snel en correct geserveerd. De chicken Madras is echt heel pittig, wees gewaarschuwd. Voor de rest heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Voor het eerst bij Samsara gegeten. Vriendelijk personeel, goed eten. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Minpunt is dat er een klant met hond werd toegelaten. In een restaurant horen geen beesten. Nog een minpunt is dat ik de kok in zn neus zag peuteren. Hij liep na het toiletteren terug naar de keuken. Iedereen doet dat weleens maar doe het dan discreet in het toilet en was je handen daarna. In het restaurant zelf leek de hygiëne prima. Achter de schermen betwijfel ik dit.
david M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Dit was onze eerste ervaring met Indiaas/Nepalees en wat was het heerlijk!
Leuke inrichting, vriendelijke bediening en veel keuze in allerlei heerlijkheden. Voor herhaling vatbaar!.
eyots L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd hier gegeten aangezien de eerste keer zo goed was bevallen. Zeker één van de betere Indiase restaurants in Amsterdam wat betreft kwaliteit, manier van serveren, hoeveelheid en bediening. Ook bij een volle zaak kan je elkaar nog steeds verstaan. De laatste keer een viscurry gegeten, mijn tafelgenoot had een lamscurry. Smaakte uitstekend. De bediening was net als de eerste keer uiterst prettig.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Erg lekker gegeten, goede service! Wachttijden waren ietwat lang...
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Super heerlijk gegeten! We hadden allen verschillende gerechten en zodoende konden we van elkaar proeven.
De verschillende smaken naan in combinatie de gerechten als jhalfrazi en garlic chicken chilly. Als dessert patiala, smullen!
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. We kwamen eten met de AH actie en mochten op de gerechten met garnalen na, vrij kiezen van de kaart. Voor twee 3-gangen menu's rekenden ze een vaste prijs van 35 euro, zeer schappelijk voor wat je kreeg. Eten was zeer smaakvol en porties erg ruim, zo ruim dat ik de helft van de lam biryani heb meegenomen naar huis voor de volgende dag!
Hartelijk dank voor uw feedback!
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was niet bijzonder. Er zaten gerechten tussen die al eerder gegaard waren en daarna nog afgemaakt, zoals kip. Kip krijgt dan een specifieke bijsmaak waar wij in ieder geval niet veel mee op hebben.
Verder sprong niets eruit als een verrassing voor de smaakpappillen, kortom eens maar niet weer voor ons.