SamSam

Volderstraat 31 6231 LA Meerssen Nederland Kaart
31-433642080

Over het restaurant SamSam

Een wisselend menu waarbij de gerechten zijn samengesteld uit mooie, pure ingrediënten en producten uit de regio. Kwaliteit staat voorop bij Restaurant SamSam. Gezellig en lekker samen eten en dat allemaal voor een redelijke prijs. In een huiselijke en sfeervolle omgeving rustig genieten van een uitgebreide lunch of heerlijk diner. Gewoon in Meerssen, aan de rand van Maastricht.

Meer informatie over restaurant SamSam

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m vrijdag
- Lunch 12.00 - 15:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag
- Lunch 12.00 - 15:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Margo W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lunch met mijn moeder: eerst een terrine van ree met kweepeer-comp0te en een bitterbal van gevogelte. Daarna asperges met overheerlijke beenham en raapsteeltjespuree. Tussendoor een heerlijk doperwtjessoepje en vooraf een amuse. Alles even smakelijk en goed verzorgd. Eerlijk eten bij hartelijke mensen met goed oog voor de klant. 3Een mooie moederdag!
jaspertaal .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij Schrijven nooit recencies maar voor dit restaurant maken we graag een uitzondering. Wat een geweldige ervaring. Heerlijke gerechten, prachtig gebalanceerd en perfect bereid. Charmante vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Bijna niet te geloven dat dat allemaal kan voor die prijs. Als we niet 200km ver woonden zouden we er elke week willen eten. Een echte aanrader.
Gijs F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een omweg waard. Verrassende gerechten vlees/ Vis met smakelijke tussen gerechten geserveerd door 'Gert' de kok. Via AH actie gekomen tijdens ons korte verblijf in maastricht
yoran112 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten. We kregen een vijf gangen menu, waarbij je voor het voorgerecht en hoofdgerecht een keuze had tussen twee opties. Uiteindelijk met bier, wijn en koffie erbij maar 50 euro hoeven te betalen. Voelden ons zelfs een beetje schuldig dat we maar zo weinig hoefden af te rekenen. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Omdat het menu beperkt is weet je ook zeker dat er alleen verse producten worden gebruikt en dat proef je! Ook het personeel was zeer vriendelijk! Een echte aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!
Herco F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk genoten, in prettige omgeving, van vijf smaakvolle, met veel aandacht bereide gangen.
Geo V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
De benchmark in Meerssen en omstreken! SamSam is nog niet zo ontdekt pareltje net buiten het centrum van Meerssen met een top kwaliteit keuken, uitermate vriendelijke, ongedwongen ontvangst en bediening en een heerlijk rustige sfeer. Een absolute aanrader voor wie van echt lekker eten houdt met een bijzonder tintje.
Edmée C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bijzonder smakelijk gegeten bij Samsam vanavond. Alles vers bereid zelfs de mayonaise en zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Een aanrader!
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Nog nooit zo lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader om wat exclusiever te eten en toch een gezellige/huiselijke sfeer
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij samsam. Normaal zijn we niet culinair maar samsam is wel echt een aanrader. Gemoedelijke sfeer en uitstekende bediening! Prijs/kwaliteit verhouding is goed
Rob U.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten is een sfeervolle warme ambiance. Eten was heel smaakvol en duidelijk met liefde bereid. De gastvrouw was vriendelijk en geinteresseerd. Een echte aanrader om nog vaker langs te komen.
Cecile F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer geslaagde culinaire avond!
Men hanteert het oude krijtbord voor het menu te showen. Bij het hoofdgerecht kan men kiezen tussen vlees en vis.
Met 6 personen op 18 november bij SamSam gegeten. Mooie fantasievolle culinaire gerechten met zeer veel smaak. Mooi opgediend, goede wijn en dessert was eens wat anders dan het doorsnee gebeuren. Bediening was attent, vlot en vriendelijk. De prijs voor deze geweldige happening was zeer redelijk. Kortom zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In een zeer gastvrije en ontspannen ambiance wordt je verrast met de meest heerlijke en creatief samengestelde gerechten, wij hebben het 5 gangen menu genomen om niet te hoeven kiezen tussen alle heerlijkheden. Zeer aan te raden en voor een hele nette prijs. De eigenaars vormen een topteam in de keuken en aan tafel.
cor D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
“Gezellig,lekker eten,vriendelijk en ontspannen sfeer.”
Super gezellig restaurant, echt heerlijke menu's door de chef samengesteld. De sfeer is relaxed en de bediening zeer vriendelijk. Het drie gangen menu is zorgvuldig samengesteld en de gerechten zien er dan ook fantastisch uit.Het was dan ook zeer verrassend en zeker voor herhaling vatbaar.
StephanSluijmers .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met 3 gezinnen kwamen we terug uit de Ardennen. We zijn allemaal dik bovengemiddeld culinair geïnteresseerd en actieve kokers. We wilden even lekker eten met zijn 13-en (6 volwassenen en 7 kinderen (11-18 jaar) en 2 honden. Wij belden eind van de ochtend en konden in avond terecht. We werden erg hartelijk ontvangen. Er was een mooie tafel gemaakt in de sober-trendy ruimte in een erg mooi pand aan doorgaande straat.
We werden aangenaam verrast met erg mooie gerechten en amuses. Alles van de bodem af vers gemaakt. De filosofie was een beperkt aantal keuzes maar dan wel helemaal top bereid. Je proeft de liefde en het vakmanschap en je voelt je welkom. De kok blijkt dan ook sterrenervaring te hebben. Hij werkt met verse streekproducten. Ik kan me onder andere een erg lekkere amuse met heerlijk gekruide fijngehakte zalm herinneren en een heerlijke diamanthaas met een puree van spruitjes. Ook het nagerecht was bijzonder smakelijk. Wijnen bijpassend en maaltijd niet duur voor het gebodene.
Wij hebben unaniem een fantastische avond gehad. Ook de kinderen waren meest dol op de gerechten.
Absolute aanrader en voor ons een absolute verrassing.
Stanneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voor het eerst gaan eten bij Samsam. Afgaande op de recensies, waren de verwachtingen hoog gespannen. Deze zijn helemaal waargemaakt! Eten is met zorg bereid, kwaliteit van vlees en vis is super, borden goed warm en heerlijk op smaak. De bediening is zeer attent en professioneel. Aanrader! Wij gaan zeker terug.
yellowmath .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Warme inrichting, basic romantisch. De bediening is attent, aandacht voor de klant. Bieden water aan bij drinken. Eten van zeer hoog nivo, verzorgd en apart.
Heerlijke amuses als verrassing vooraf. Stelt absoluut niet teleur en goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader en wij gaan zeker terug. Je ervaart meteen dat het geen hotel/restaurant is, dat door personeel wordt geleid. Hier werkt een echtpaar met passie, creativiteit en enthousiasme.
royc .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op aanraden van familie hier gaan eten icm een weekend zuid limburg. Wat een aanrader. Het pand op zich heeft al een hele mooie uitstraling, maar eenmaal binnen is het nog beter. De huiselijke uitstraling en warme ontvangst zijn al een topper en dan hadden we nog niet eens gegeten. Eenmaal aan tafel begon al het lekkers te komen. Een amuse van kikkererwten met rode biet en een loempia met champignon, daarna als voorgerecht de salade met asperges, kwartel ei en bavarois forel. Tussen door nog even een aspergesoep die op zo'n leuke wijze werd gepresenteerd. Dan het hoofdgerecht lamsbout met rosti en groentjes en als desert het overheerlijke samsam dessert . Wat zo heerlijk is aan dit alles is dat alle smaken zo goed bij elkaar passen. Je proeft dat alles met liefde is gemaakt en zo wordt het ook door de gastvrouw gepresenteerd. Echt super! Dit is een aanrader en wij gaan hier zeker nog een (paar) keer eten. Als ik een Michelin ster kon uitdelen dan hadden zij er zeker 1 van mij gehad. Hulde aan Gert en Debra.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Samsam is een toprestaurant! Alle gerechten zijn uitstekend gebalanceerd, goed op smaak en met verrassende combinaties. Ook de amuses waren top!
We zijn hier met z'n vieren toevallig terecht gekomen en zijn heerlijk verwend. Enorm aardige bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!