SamSam

Volderstraat 31 6231 LA Meerssen Nederland Kaart
31-433642080

Over het restaurant SamSam

Een wisselend menu waarbij de gerechten zijn samengesteld uit mooie, pure ingrediënten en producten uit de regio. Kwaliteit staat voorop bij Restaurant SamSam. Gezellig en lekker samen eten en dat allemaal voor een redelijke prijs. In een huiselijke en sfeervolle omgeving rustig genieten van een uitgebreide lunch of heerlijk diner. Gewoon in Meerssen, aan de rand van Maastricht.

Meer informatie over restaurant SamSam

Zondag
- Lunch 12.00 - 15:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant SamSam

jos H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
L. L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vorige week bezochten we restaurant SamSam.
Wat hebben we genoten! Heerlijk streekmenu met verassende smaken. De amuses waren een geweldige toevoeging.
Zeer vriendelijke ontvangst. Hier komen we nog een keertje terug.
M A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Zeer smakelijk allemaal.
Prachtig opgemaakte borden.
Leuke bediening door eigenaars, de gastvrouw en de chef.
Jammer dat we niet in de buurt wonen.
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Via de AH Restaurantactie kennis gemaakt met dit restaurant. Het voorgerecht, duif met risotto, daarna een soepje van zoete aardappel, het hoofdgerecht kabeljauw, pastinaak en lamsoor en een super heerlijk nagerecht. Alles mooi geserveerd. We hebben er intens van genoten. Bediening en gastvrouw zeer vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad.
E F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten naar tevredenheid, jammer dat ze ons geen 4 of 5 gangen diner aanboden.
Menu uitleg kon beter. Prijs menu voor de AH actie prima. Gerechten correct opgediend bediening vriendelijk.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima gelegenheid.eindelijk een restaurant waar ze niets voor het water rekenen. Top, zo hoort het.
We komen zeker terug
simone V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
super ervaring gehad bij samsam. heerlijk gegeten voor niet al te veel geld. Wij hadden een 5 gangen menu. Elk gerecht zag er geweldig strak uit en smaakte ook nog eens goed. Het personeel was aardig en ze gaven goede wijn suggesties. Top zaak!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de eerste keer hier geweest en gekozen op basis van beoordelingen IENS. Mooie lokatie en prettig zitten met veel ruimte. Gekozen voor het 5-gangen menu dat op het bord staat. Wij wilden eerst een verrassingsmenu maar dat bestaat uit maximaal 3-gangen. Vooraf een heerlijke amuse en tussendoor nog een extra soepje. Het is eten is goed, presentatie op de borden ook en er zit voldoende tijd tussen de gangen. Voor ons geen tien want men mag meer aandacht schenken aan de uitleg van de wijnen en soms ook bij het gerecht. Dit is natuurlijk erg persoonlijk maar wij houden daarvan. Restaurant is absoluut een aanrader.
Marie-Thérèse V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gerechten met zorg en aandacht bereid en opgediend. Pure smaken en verse ingrediënten. Voor herhaling vatbaar!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met AH actie gegeten bij SamSam. Verwachtingen waren hoog gespannen gezien goede recensies. Zaak is mooi ingericht, veel licht. Helaas geen airco. Daardoor was het erg benauwd. Bedienend personeel is erg aardig. Leuk is ook dat de chef ook aan de tafeltjes verschijnt. Lekkere amuse en mini kopje soep gratis aangeboden. Ook leuk. De chef verstaat duidelijk zijn vak. Werkelijk alles was erg lekker. Het kiezen vanaf het krijtbord werd leuk gebracht. Minpunt is wel dat de porties érg klein waren. Ik begrijp werkelijk niet de eerdere recensies waarin werd aangegeven dat de porties precies goed zijn. Wij zijn geen grote eters, maar wij vonden dit niet voldoende. Portie voorgerecht kon ermee door. Hoofdgerecht was veel te weinig. Ik zou aanraden om toch echt meer dan één (!!) aardappelwedge te geven (1/8ste partje van een aardappel van normale grootte). Dit heb ik echt nog nooit ergens meegemaakt. Ook de hoeveelheid groente was (hoewel wederom lekker) karig. De hoeveelheid vis ging, maar ook dit mocht meer zijn. Qua smaken en presentatie geen enkele klacht overigens. Ook het nagerecht was weinig. Een (heerlijk) bolletje ijs ter grootte van een knikker met een klein borrelglaasje hangop en een ministrudeltje. Maar in verhouding tot het hoofdgerecht viel dit dan nog mee. Het is dat het allemaal zo lekker was, anders had ik écht een veel lager cijfer gegeven. Al met al mochten we niet klagen omdat we met de AH actie kwamen. Maar als we het volle pond hadden moeten betalen, hadden we dat te veel gevonden. Puur vanwege de te kleine porties. Op de kookkunsten van de chef valt niets af te dingen.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verkijk u niet op de buitenkant van het pand dat er m.i. niet erg uitnodigend uitziet en ook niet op de entree die er nogal gedateerd uitziet. Eenmaal binnen komt u in een prachtig restaurant met heerlijke gerechten en charmante bediening.
Leny A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hadden geboekt en waren onze AH kaart vergeten en omdat we niet in de omgeving wonen was het niet haalbaar om weer naar huis te rijden. 's morgens gebeld en we mochten toch komen en onze spaarkaart bij thuiskomst opsturen.
Gastvrouw erg vriendelijk. Een beperkte kaart maar voldoende keuze en in overleg kon je ook nog je wensen kenbaar maken. Het eten was goed verzorgd.
alphonsius .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik dacht dat ik het weekmenu van € 32,50 besteld had, maar er werd € 37,50 berekend. We hadden wel van het krijtbord besteld.
Olgamargaretha .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Pure smaken, verrassende plaatjes op je bord, juiste hoeveelheden, kortom een aanrader! Vriendelijke bediening, je voelt je welkom! Één -puntje, een fles water voor €6,50 vonden wij wat aan de hoge kant, maar verder niets dan lof!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
geweldig, het is het eerste restaurant dat meeviel in deze AH restaurant actie.
Zeer aan te bevelen. Rustig, mooie inrichting, persoonlijke aandacht, uitleg over gerechten, prima.
Worldtraveler .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten heeft voortreffelijk gesmaakt. Porties perfect en mooi opgediend. Ik zal zeker binnenkort een keer "schuif aan" probeten.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Genoten van heerlijke en eerlijke producten. Fijne bediening in een smaakvol ingericht restaurant.
Komen hier zeker terug.
John J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een hele mooie constante vanaf de opening tot en met de kaas. Vaak zie je bij andere een mooi voorgerecht, iets beter tussen gang en een teleurstellende hoofdgang met frieten. Hier ben je op een locatie met grootte R waar je alleen maar vakmanschap tegemoet straalt.
Ik had zelf de gang met vis overgeslagen, maar heb daar ongelofelijke spijt van en zal zeker op korte termijn terug gaan om dit recht te zetten.
Bij het betreden van het restaurant moet je enkele treden op. Bij het nemen van de eerste trede stijg je boven elke AH actie om mensen binnen te krijgen. Eerlijke producten hebben een eerlijke prijs, en als deze dan door gevoel en vakkennis met respect zijn verheven tot een feestmaal kun je enkel waar voor je geld krijgen.
Ik denk dat chefs die zich moeten verlagen tot AH aanbiedingen zich zelf te kort doen.
Deze keuken is geen aanrader maar een verplicht adres voor wie van niveau houdt.
mjkuijpers4 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad! Fijne en persoonlijke bediening! Prettige sfeer, beslist een aanrader! Het eten was heerlijk en met veel aandacht bereid en gereserveerd!
Yvendi V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Onwaarschijnlijk lekker gegeten! Pure en echte smaak, niet neigend naar "gewoon".
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!