SamSam

Volderstraat 31 6231 LA Meerssen Nederland Kaart
31-433642080

Over het restaurant SamSam

Een wisselend menu waarbij de gerechten zijn samengesteld uit mooie, pure ingrediënten en producten uit de regio. Kwaliteit staat voorop bij Restaurant SamSam. Gezellig en lekker samen eten en dat allemaal voor een redelijke prijs. In een huiselijke en sfeervolle omgeving rustig genieten van een uitgebreide lunch of heerlijk diner. Gewoon in Meerssen, aan de rand van Maastricht.

Meer informatie over restaurant SamSam

- Lunch 12.00 - 15:00

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant SamSam

Loke F.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk eten. Alleen de bediening weet niet voldoende af van bepaalde zaken, zoals thee of kir. Ze komen niet met n alternatief als je vraagt om bv een bramenlikeur. Verbeterpunt.
Maar het was verder prima, lekker buiten zitten en n uitstekende kok!!
Mickey .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We waren de enigste mensen in het restaurant en het menu was heel klein, maar alles was fantastisch verzorgd en heerlijk klaargemaakt.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettige ongedwongen zaak met goede bediening en prima gerechten. Gezien er alleen een keuzemenu beschikbaar is waarvan je in totaal 5 gangen kunt kiezen is 58 euro voor 5 gangen en 52 euro voor 4 gangen aan de prijzige kant.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prettige sfeer. Leuke, landelijke inrichting. Ze nemen alle tijd tussen de gerechten, wat heel prettig was. Het eten was boven verwachting en had een feestelijk karakter. Voor herhaling vatbaar!
Jacques_MG .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We werden vriendelijk en gastvrij door de eigenaar ontvangen, het eten is van goede kwaliteit en wordt smakelijk opgediend.
florine K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zeer gastvrije ontvangst. We bestelden een 3-gangen menu en elk gerecht, ook de amuses, verraste ons door de originaliteit en smaak. Soepje van aardpeer: leuk en lekker! Het restaurant blijkt een aanbeveling van Michelin te hebben, wat wij niet wisten, maar volkomen terecht is. Kortom, we komen graag nog eens terug.
Dymphie I.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Super lekker gegeten en uiterst vriendelijke gastvrouw. Aanrader!
De tafel van Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekkere en mooie, met zorg opgemaakte gerechten. 5 gangen was uiteindelijk wel wat veel. Plezierige sfeer, voelde comfortabel.
Gerrit B.
Erg prettige informele sfeer. Gekozen voor het volledige menu, geen spijt van. Allemaal fijne uitgebalanceerde gerechten met mooie producten en heerlijk op smaak. Aanrader!
Belal Q.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was heerlijk eten! We waren met Valentijn op diner gegaan, we kregen een 8 gangen verrassing menu. Voor het eerst ree gehad in mijn leven, en het was heerlijk! Hele vriendelijke service en sfeer was huiselijk.
Belal Q.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was heerlijk eten! Huiselijk sfeer. Mevrouw was heel aardig en biefstuk van ree is een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
zoals altijd - hoge kwaliteit - alles vers prachtige "schilderijtjes" . gewoon top . Onze vrienden die echt wel iets gewend zijn in Eindhoven en omgeving - waren zeer onder de indruk. Van ons vieren = 1 vegetarisch en 1 gluten en lactose vrij - dus voor de keuken een extra uitdaging. Geen spoortje van stress gemerkt. super een aanrader.
Loke F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voor de derde keer gegeten bij samsam. Erg lekker. Maar voor de derde keer had de jonge vrouwelijke bediende ‘ haar dag niet’... dat was jammer.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na een eerste bezoek in augustus zijn we in oktober op herhaling gegaan. Het eten wordt met zorg en passie bereid en de enthousiaste uitleg bij ieder gerecht zie ik als een waardevolle aanvulling. De gerechten worden op een creatieve manier geserveerd op bijpassend servies.
Het geluid in de ruimte waar op dat moment zo'n 24 personen eten en praten is op momenten erg overheersend. Met gordijnen aan de ramen en een kleed op de vloer zou dat een stuk kunnen verbeteren.
Resumerend zal ik SamSam zeker bij vrienden en familie aanbevelen. Zeker een bezoek waard!
leon_6000 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie.
Gert kookt fantastisch en elke dag een ander menu met verse ingrediënten.
Mooi gebouw in mergel, het was binnen wel niet erg warm.
De tafel van Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het menu was heerlijk en bereid met verse producten. Het aardpeersoepje dat als tussengerecht geserveerd werd, was verrassend lekker. Leuke aanvulling de aardperen kwamen uit eigen tuin.
Lucien H.
Heerlijk culinair gegeten. Aanrader!!!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We waren met De AH deal. Het was een restaurant dat wij nog niet eerder hebben bezocht en we waren aangenaam verrast, Het eten was erg goed verzorgd met amuses en een soepje als tussengerecht extra. De prijs voor dit menu leek ons iets hoger dan het reguliere 3 gangen menu maar dat is hier geen bezwaar. Men wil gewoon goede kwaliteit bieden en dan is 20 euro pp nog steeds heel redelijk voor deze deal. Er zijn wat ons betreft 2 verbeterpuntjes. De tijd tot aan het hoofdgerecht was bij ons erg lang erg lang en de stoelen hebben een 'harde' zit. Dit in combinatie was voor ons de reden om geen afsluitende koffie meer te bestellen. Maar verder gewoon top!
emtilleman .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
na de mislukking vorige week in nieuwvliet bad was dit 'n verademing. alles lactose vrij , rustige omgeving , en attentie voor ons, bijschenken , extra ivm lactose. en begeleiding voor vriendin met rollator.
Franky H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
In SamSam wordt met passie gekookt, dat proef je.
Bediening heel goed verzorgd, alles werd goed uitgelegd.
Toprestaurant
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Beperkte keuze, lekkere amuses tussen de gangen, goede service.
jos H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het bovenstaande spreekt voor zich