Meer informatie over restaurant SamSam

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Cecile F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer geslaagde culinaire avond!
Men hanteert het oude krijtbord voor het menu te showen. Bij het hoofdgerecht kan men kiezen tussen vlees en vis.
Met 6 personen op 18 november bij SamSam gegeten. Mooie fantasievolle culinaire gerechten met zeer veel smaak. Mooi opgediend, goede wijn en dessert was eens wat anders dan het doorsnee gebeuren. Bediening was attent, vlot en vriendelijk. De prijs voor deze geweldige happening was zeer redelijk. Kortom zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In een zeer gastvrije en ontspannen ambiance wordt je verrast met de meest heerlijke en creatief samengestelde gerechten, wij hebben het 5 gangen menu genomen om niet te hoeven kiezen tussen alle heerlijkheden. Zeer aan te raden en voor een hele nette prijs. De eigenaars vormen een topteam in de keuken en aan tafel.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
“Gezellig,lekker eten,vriendelijk en ontspannen sfeer.”
Super gezellig restaurant, echt heerlijke menu's door de chef samengesteld. De sfeer is relaxed en de bediening zeer vriendelijk. Het drie gangen menu is zorgvuldig samengesteld en de gerechten zien er dan ook fantastisch uit.Het was dan ook zeer verrassend en zeker voor herhaling vatbaar.
StephanSluijmers .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met 3 gezinnen kwamen we terug uit de Ardennen. We zijn allemaal dik bovengemiddeld culinair geïnteresseerd en actieve kokers. We wilden even lekker eten met zijn 13-en (6 volwassenen en 7 kinderen (11-18 jaar) en 2 honden. Wij belden eind van de ochtend en konden in avond terecht. We werden erg hartelijk ontvangen. Er was een mooie tafel gemaakt in de sober-trendy ruimte in een erg mooi pand aan doorgaande straat.
We werden aangenaam verrast met erg mooie gerechten en amuses. Alles van de bodem af vers gemaakt. De filosofie was een beperkt aantal keuzes maar dan wel helemaal top bereid. Je proeft de liefde en het vakmanschap en je voelt je welkom. De kok blijkt dan ook sterrenervaring te hebben. Hij werkt met verse streekproducten. Ik kan me onder andere een erg lekkere amuse met heerlijk gekruide fijngehakte zalm herinneren en een heerlijke diamanthaas met een puree van spruitjes. Ook het nagerecht was bijzonder smakelijk. Wijnen bijpassend en maaltijd niet duur voor het gebodene.
Wij hebben unaniem een fantastische avond gehad. Ook de kinderen waren meest dol op de gerechten.
Absolute aanrader en voor ons een absolute verrassing.
SP81 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Voor het eerst gaan eten bij Samsam. Afgaande op de recensies, waren de verwachtingen hoog gespannen. Deze zijn helemaal waargemaakt! Eten is met zorg bereid, kwaliteit van vlees en vis is super, borden goed warm en heerlijk op smaak. De bediening is zeer attent en professioneel. Aanrader! Wij gaan zeker terug.
Yellowmath .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Warme inrichting, basic romantisch. De bediening is attent, aandacht voor de klant. Bieden water aan bij drinken. Eten van zeer hoog nivo, verzorgd en apart.
Heerlijke amuses als verrassing vooraf. Stelt absoluut niet teleur en goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader en wij gaan zeker terug. Je ervaart meteen dat het geen hotel/restaurant is, dat door personeel wordt geleid. Hier werkt een echtpaar met passie, creativiteit en enthousiasme.
Royc .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op aanraden van familie hier gaan eten icm een weekend zuid limburg. Wat een aanrader. Het pand op zich heeft al een hele mooie uitstraling, maar eenmaal binnen is het nog beter. De huiselijke uitstraling en warme ontvangst zijn al een topper en dan hadden we nog niet eens gegeten. Eenmaal aan tafel begon al het lekkers te komen. Een amuse van kikkererwten met rode biet en een loempia met champignon, daarna als voorgerecht de salade met asperges, kwartel ei en bavarois forel. Tussen door nog even een aspergesoep die op zo'n leuke wijze werd gepresenteerd. Dan het hoofdgerecht lamsbout met rosti en groentjes en als desert het overheerlijke samsam dessert . Wat zo heerlijk is aan dit alles is dat alle smaken zo goed bij elkaar passen. Je proeft dat alles met liefde is gemaakt en zo wordt het ook door de gastvrouw gepresenteerd. Echt super! Dit is een aanrader en wij gaan hier zeker nog een (paar) keer eten. Als ik een Michelin ster kon uitdelen dan hadden zij er zeker 1 van mij gehad. Hulde aan Gert en Debra.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Samsam is een toprestaurant! Alle gerechten zijn uitstekend gebalanceerd, goed op smaak en met verrassende combinaties. Ook de amuses waren top!
We zijn hier met z'n vieren toevallig terecht gekomen en zijn heerlijk verwend. Enorm aardige bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Hartelijk ontvangen. Op verzoek worden onze natte jassen gedroogd op de verwarming.
Het eten is een feestje. De borden zijn mooi opgemaakt. Menu staat op een bord geschreven "Gert kookt" waarbij we kunnen kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en dessert.
Vooraf krijgen we er nog een amuse bij met eigengemaakte humus ( erg lekker!) en tapenade.
We kiezen voor wild, als voorgerecht een wildpate en bitterbal. Omdat we geen grote eters zijn, maar wel benieuwd, nemen we er 1 voor ons samen. We krijgen beiden een mooi opgemaakt bord, met toch ieder een bitterballetje! Volle smaak, waarbij de salade fris ondersteunend is.
Tussendoor krijgen we nog een kopje paddenstoelenbouillon dat Gert aan tafel komt inschenken.
De diamanthaas is rose. Het stoofpotje van wild wat erbij is, vinden we ook erg lekker, maar in de combinatie van smaken wat minder goed passen. Klasse=restaurant!
Gwenny P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Gert kookt met passie en Debra is de perfecte gastvrouw.
Mooi opgemaakte borden en verfijnd eten.
Vers wild en producten van het seizoen.
Het eten is voor de fijnproever (de prijs ook) en absoluut de moeite waard.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Recentelijk hier weer een maaltijd mogen nuttigen.
het interieur heeft een makeover gehad en ziet er prima uit. Voor mij niet zo noodzakelijk, het eten blijft de grote aantrekkeningskracht hebben.
Ook deze keer was het eten van goede kwaliteit en de wijntjes pasten goed bij de diverse gerechten.
Gert kookt met smaak en zorgt duidelijk voor dagverse produkten.

Ik kom hier graag nog eens terug.
MMeter .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Niet leuk, wel lekker. Op 5 maart gegeten bij Samsam, Gert kookt echt met liefde.
Niet alles past even goed bij elkaar maar de smaken zijn op zich erg lekker
en de producten mooi.
Ik voel me wel volledig in de maling genomen door de rekening, dat komt zo:
Mijn vrouw was op die dag jarig wat ik bij de reservering gemeld had. Als mijn vrouw even weg is vraagt de vrouw van Gert snel aan mij " U wilde wat extra's bij de koffie toch?" Ik antwoordde dat mijn vrouw jarig is en dat ik dat inderdaad gemeld had. Ze zei "mijn man heeft speciaal een taartje gemaakt" Ik verwachtte niets meer dan wat gebruikelijk is, een kaarsje of glitter op het toetje, dus was blij verrast. Maar wat er kwam was een extra stuk cake/taart, het smaakte als slechte fabrieks kwaliteit die op de rekening werd gepresenteerd als Dinerkoffie&taart voor 15 euro.
Bovenop het overigens lekkere toetje wat al ruim voldoende zoetigheid was.
Ik snap echt niet waarom iemand zoiets doet.
Letterlijk nare nasmaak van overgehouden, en ja , voor het kraanwater rekenen ze ook €2,50 per fles, en noemen het "Samsam water".
Lekker en goed gemaakt eten, presentatie van het eten is mooi, maar pas op je portemonnee...
De inrichting vonden we weinig sfeervol, dus gewoon een voldoende daarvoor.
Yvonyvonne .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Ik neem graag vrienden mee naar voormalig chefkok van Camille Oostwegel's Chateau st.Gerlach en de auberge van Chateau van Neercanne om ons tegoed te doen aan rijkgescharkeerd menu van hoge kwaliteit voor een milde prijs. Een verblijf in het hotel is zo aangenaam alsof ik me bij familie over de vloer waan, de omgeving alsof ik nederland uit ben. Echt een plek om even bij te komen of bij te praten. ('Vegetarisch' is een beetje een vreemde omschrijving, maar kan er ook.)