SamSam

Volderstraat 31 6231 LA Meerssen Nederland Kaart
31-433642080

Over het restaurant SamSam

Een wisselend menu waarbij de gerechten zijn samengesteld uit mooie, pure ingrediënten en producten uit de regio. Kwaliteit staat voorop bij Restaurant SamSam. Gezellig en lekker samen eten en dat allemaal voor een redelijke prijs. In een huiselijke en sfeervolle omgeving rustig genieten van een uitgebreide lunch of heerlijk diner. Gewoon in Meerssen, aan de rand van Maastricht.

Meer informatie over restaurant SamSam

9,4
9,3
Olgamargaretha .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Pure smaken, verrassende plaatjes op je bord, juiste hoeveelheden, kortom een aanrader! Vriendelijke bediening, je voelt je welkom! Één -puntje, een fles water voor €6,50 vonden wij wat aan de hoge kant, maar verder niets dan lof!
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
geweldig, het is het eerste restaurant dat meeviel in deze AH restaurant actie.
Zeer aan te bevelen. Rustig, mooie inrichting, persoonlijke aandacht, uitleg over gerechten, prima.
Worldtraveler .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten heeft voortreffelijk gesmaakt. Porties perfect en mooi opgediend. Ik zal zeker binnenkort een keer "schuif aan" probeten.
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Genoten van heerlijke en eerlijke producten. Fijne bediening in een smaakvol ingericht restaurant.
Komen hier zeker terug.
John J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Een hele mooie constante vanaf de opening tot en met de kaas. Vaak zie je bij andere een mooi voorgerecht, iets beter tussen gang en een teleurstellende hoofdgang met frieten. Hier ben je op een locatie met grootte R waar je alleen maar vakmanschap tegemoet straalt.
Ik had zelf de gang met vis overgeslagen, maar heb daar ongelofelijke spijt van en zal zeker op korte termijn terug gaan om dit recht te zetten.
Bij het betreden van het restaurant moet je enkele treden op. Bij het nemen van de eerste trede stijg je boven elke AH actie om mensen binnen te krijgen. Eerlijke producten hebben een eerlijke prijs, en als deze dan door gevoel en vakkennis met respect zijn verheven tot een feestmaal kun je enkel waar voor je geld krijgen.
Ik denk dat chefs die zich moeten verlagen tot AH aanbiedingen zich zelf te kort doen.
Deze keuken is geen aanrader maar een verplicht adres voor wie van niveau houdt.
mjkuijpers4 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad! Fijne en persoonlijke bediening! Prettige sfeer, beslist een aanrader! Het eten was heerlijk en met veel aandacht bereid en gereserveerd!
Yvendi V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Onwaarschijnlijk lekker gegeten! Pure en echte smaak, niet neigend naar "gewoon".
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
mraadschelders52 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellige avond gehad, heerlijk gegeten.....zelfs een amuse"......en een tussengerecht in de vorm van een soepje,geschonken uit een mooie koffiepot.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten, ontvangst en omgeving prima. enige minpunt is de prijs van de drank. Erg hoog naar onze mening.
Fles water 6 euro. Wijn 4,75 per glas en een gewone koffie 3,50 (dus alleen met koekje).
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De vraag Overveen wachttijd is omderzoekstechnisch niet goed gesteld!! Wij vroegen net om tussen de gerechten enige tijd te hebben en we horen dat veel mensen bij het uit eten niet snel weg willen zijn terwijl de vragen jets anders suggereren.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hemels genot
binair .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was heerlijk was, verfijnd, met grote toewijding en zorg gemaakt.
Verrassende combinaties, een feest voor de zintuigen, zeker ook de vegetarische variant van het menu was erg inventief en verrassend samengesteld. Prettige, vriendelijke bediening.
Een gezellige, rustige ambiance.
Bjorn C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hele leuke zaak, voor het eerst kennis gemaakt via de actie van AH.
Ziet er gezellig uit, leuk keuzemenu. We hebben er voor een schappelijke prijs een ontzettend gezellige avond gehad. Het eten smaakte voortreffelijk en de opmaak van de borden was erg mooi.
Al met al zeker een aanrader!
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met A.H. actie kennis met dit restaurant gemaakt .Gezellige inrichting en warme welkom door de eigenaar en zijn vrouw.Keuzenmenu op krijtbord met uitleg van de vrouw des huizes.Prachtige opgemaakte warme borden met heerlijke smaakvolle creaties die hemels waren!een waar genot! zullen zeker weer terug gaan om te genieten:een aanrader!
MathSalden .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. Vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Leuk ingerichte zaak, die een beetje doet denken aan een ruim Frans getint chambre d'hotes. Ook de keuken is hierop geënt, één menu met keuzemogelijkheden in een landelijke stijl. Smakelijke, ruime porties met verrassende combinaties en veel aandacht voor groenten. Leuk was ook het onaangekondigde tussengangetje van asperge/zoete aardappelbouillon. Er werd een goed wijnadvies gegeven bij het hoofdgerecht, een mooie pinot noir uit Chili , waarvan de prijs lager was dan de flessenprijzen op de wijnkaart deden vermoeden. De huiswijn vonden we relatief prijzig en mocht in een groter glas worden geschonken.De bediening is vriendelijk en persoonlijk, de tijd tussen de gangen precies goed. Kortom een heel aangename kennismaking en zeker een aanrader voor een in alle opzichten verzorgde maaltijd.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten. Komen graag terug om nieuwe gerechten uit te proberen
---------------------------------------------------------
Margo W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lunch met mijn moeder: eerst een terrine van ree met kweepeer-comp0te en een bitterbal van gevogelte. Daarna asperges met overheerlijke beenham en raapsteeltjespuree. Tussendoor een heerlijk doperwtjessoepje en vooraf een amuse. Alles even smakelijk en goed verzorgd. Eerlijk eten bij hartelijke mensen met goed oog voor de klant. 3Een mooie moederdag!
jaspertaal .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij Schrijven nooit recencies maar voor dit restaurant maken we graag een uitzondering. Wat een geweldige ervaring. Heerlijke gerechten, prachtig gebalanceerd en perfect bereid. Charmante vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Bijna niet te geloven dat dat allemaal kan voor die prijs. Als we niet 200km ver woonden zouden we er elke week willen eten. Een echte aanrader.
Gijs F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Een omweg waard. Verrassende gerechten vlees/ Vis met smakelijke tussen gerechten geserveerd door 'Gert' de kok. Via AH actie gekomen tijdens ons korte verblijf in maastricht