Samrat

Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten in een eenvoudig ingericht restaurantje. Ontvangst door een vriendelijke meneer, verdere bediening door een verlegen jongen.
A N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima Indian restaurant in het centrum van Amsterdam. Ideaal wanneer je even snel iets lekkers wilt eten. Erg vriendelijke bediening.
Gowiththeflow1950 K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik bezoek al 25 jaar naar volle tevredenheid Samrat met familie en/of vrienden als ik goed Indiaas wil eten.
Onverminderd heerlijk eten en een hartelijke ontvangst in een relaxte sfeer.
aasser .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Blijft fantastisch. Ben nu een keer of 4 bij Samrat geweest, als ik in Amsterdam ben en graag goed Indiaas wil eten ga ik altijd hier heen. De eigenaar is erg vriendelijk, het eten lekker en vers en de porties zijn precies goed! De butterchicken is een absolute aanrader.
aasser .
haneappel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hier wezen eten met mn vriend. Niet zo bijzonder eigenlijk. Smaak was een beetje flauw. Heb wel lekkerder indiaas gegeten. Sfeer en bediening was ok. Alles bij elkaar gewoon o.k.
Gowiththeflow1950 K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Kom al vanaf het begin (on)geregeld eten bij Samrat en de kwaliteit,bediening en sfeer is onverminderd heel goed.
Verbeterpuntje:zorg voor een espresso-apparaat voor een lekkere espresso,cappuchino,macchiato.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vriendelijk personeel, snelle service en lekker eten (butter chicken en tikka massala vielen erg in de smaak) en dat alles voor een zeer scherpe prijs. Als we weer in de buurt zijn, stappen we hier weer even binnen.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Voor het eerst bij Samrat gegeten. Het eten was prima, de bediening had iets geïnteresseerder gemogen. De aankleding is sober.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Het was lekker. We hebben kip masala curry gegeten en lamscurry. De bijgerechten waren goed. En de wijn was prima. Net als de bediening,
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Het eten is heerlijk! Zelf had ik de chikken tikka masala, lams chop tandoori en chees naan die is zeker aan te raden. De bediening was ook heel vriendelijk. Een van de beste Indiase restaurants van Amsterdam!
anna101 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Verrukkelijk !! Beste indiër waar ik ooit ben geweest! De samosa vooraf was heerlijk en de chicken kurma ook. Verder was het personeel zeer vriendelijk.
Zeker een aanrader.
maureen2212 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Het eten was goed op smaak, maar niet heel erg speciaal.
Bediening was ok, niet erg gezellige aankleding.
Extra rijst gekregen, over all tevreden.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Klein maar gezellig Indiaas restaurantje met vriendelijk en attent personeel. De Samosa vooraf was lekker. Dat gold ook voor de chicken tikka masala, de tandoori chicken en de saag aloo. Lekker gegeten en prima prijs-kwaliteit verhouding.
peter .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Het eten is heerlijk! Zelf had ik de chikken tikka masala en die is zeker aan te raden. De bediening was ook heel vriendelijk. Een van de beste Indiase restaurants van Amsterdam!
bamii .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Klein maar gezellige restaurant. Heerlijk butterchicken met butternaan gegeten, samosa en pakora vooraf op advies van de bediening. Erg lekker allemaal, vriendelijke en behulpzame bediening!