Sampurna

Singel 498 1017 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-206253264

Meer informatie over restaurant Sampurna

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Sampurna

Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij komen al jaren bij Sampurna en vinden het elke keer weer een feest om hier te eten. Het eten is voortreffelijk, de bediening is kundig en heel sympathiek. Het restaurant heeft een moderne en rustige uitstraling. Wij hebben weer genoten van de rijsttafel Kuning, onze favoriet!!
Etienne S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, snelle bediening. Minder: erg rumoerig, tafel niet klaar ondanks reservering, geen alcoholvrij bier.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Allerhartelijkste ontvangst, snelle service. We kozen voor Bami Campur en Bami Goreng Jakarta en een portie Pangsit Goreng. Heerlijk!
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Tof maar beetje donker
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fantastisch rijst tafelen met veel gerechten op schoteltjes met heerlijke- en gevarieeerde smaken.
Zeer vriendelijk en geduldige bediening.
Als je een keer heerlijk Indisch wilt eten, kan je hier uitstekend terecht.
Echt een aanrader!
Els N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zalig eten, maar erg donkere zaak, sfeer verlichting mag wel iets hoger.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Echt een heerlijke avond gehad gisteren! Ik waande me echt weer even terug in Indonesië, de sfeer en vooral het eten zijn helemaal top!
Noam D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
מסעדה מצוינת, אוכל חריף אבל אחד הטעימים שאכלנו מעולם.
ממליץ בחום❤
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
In één woord: geweldig
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De rijsttfatel was zonder meer uitstekend. Prima wijnkeuze ook. Kleine aanmerkingen: soto ajam had iets warmer gekund, de nagerechten stelden niet zo veel voor. De bediening was heel plezierig. Beslist minder vonden we de akoestiek, we hadden last van een belendend tafeltje met sympathieke, maar wat luidruchtige Italianen.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten van een uitgebreide Indonesische rijsttafel! Erg vriendelijke bediening! We hebben erg genoten en komen zeker terug!
Sierd-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fantastische rund sate!!! Moeite om voor om te lopen! Smaakt naar meer. Bediening zou iets inspirerender kunnen zijn maar eten is top!
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De tafels staan wel erg dicht op elkaar.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk eten, snelle, hartelijke, goede bediening
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prima gegeten,geen gehaast kortom welkom gevoel
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten is goed,goed van smaak alleen wel erg kleine porties voor dat geld
bediening gooit je er bijna uit als je de laatste hap naar binnen gewerkt hebt, we hadden nog een glas wijn en zaten rustig na te tafelen en ongevraagd kwam de rekening op tafel en meteen daarachter een meneer die kwam afrekening.we wilden ons glas wijn nog even opdrinken
bij het pinnen vroeg de meneer hoeveel ik er van wilde maken. Ik vond dit zeer onbeschoft
nee zal hier nooit meer komen. ik vond het ook erg duur voor de kleine hapjes die geserveerde werden
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mijn gasten uit de Bed & Breakfast hebben er gegeten. Julia uit Sevilla met een Nederlandse vriendin Natasja uit Den Bosch. Ze vonden het heerlijk en hebben een top avond gehad.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima restaurant, grote diversiteit qua gerechten. We hebben de ober wat laten verzinnen en dat ging prima.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij kozen voor de duurste (34,50) rijsttafel Celebes. Prima smakende, beetje schor gekruide garnalen soep vooraf. Daarna de rijsttafel op ons minuscuul kleine tafel voor twee personen. Met de vele kleine schaaltjes en twee soorten rijst bleek dat behoorlijk oncomfortabel dineren. De gerechten van de rijsttafel waren bijna allemaal van goede kwaliteit en smaak. Echter slechts één stokje kipsateh en één stokje sater van geitenvlees. Het geitenvlees was taai, dat hebben we laten staan. Bij de gado gado viel op het ontbreken van ei en sateh saus. Ook misten wij een gebakken banaan, pisang goreng, maar ja een rijsttafel kent geen standaarden. Dessert heerlijk mango ijs met exotische vruchten. Prima koffie. Efficiënte bediening, zij het dat de ontvangst niet overmatig vriendelijk was.
C.C. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten. We waren met 4 personen en hadden twee verschillende rijsttafels besteld (Batara en Kuning) zodat we veel keuze uit gerechten hadden. In plaats van soep hadden we pangsit (kun je makkelijker samen delen dan soep!)