Sampurna

Singel 498 1017 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-206253264

Meer informatie over restaurant Sampurna

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Sampurna

Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
prima gegeten,geen gehaast kortom welkom gevoel
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten is goed,goed van smaak alleen wel erg kleine porties voor dat geld
bediening gooit je er bijna uit als je de laatste hap naar binnen gewerkt hebt, we hadden nog een glas wijn en zaten rustig na te tafelen en ongevraagd kwam de rekening op tafel en meteen daarachter een meneer die kwam afrekening.we wilden ons glas wijn nog even opdrinken
bij het pinnen vroeg de meneer hoeveel ik er van wilde maken. Ik vond dit zeer onbeschoft
nee zal hier nooit meer komen. ik vond het ook erg duur voor de kleine hapjes die geserveerde werden
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Mijn gasten uit de Bed & Breakfast hebben er gegeten. Julia uit Sevilla met een Nederlandse vriendin Natasja uit Den Bosch. Ze vonden het heerlijk en hebben een top avond gehad.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima restaurant, grote diversiteit qua gerechten. We hebben de ober wat laten verzinnen en dat ging prima.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij kozen voor de duurste (34,50) rijsttafel Celebes. Prima smakende, beetje schor gekruide garnalen soep vooraf. Daarna de rijsttafel op ons minuscuul kleine tafel voor twee personen. Met de vele kleine schaaltjes en twee soorten rijst bleek dat behoorlijk oncomfortabel dineren. De gerechten van de rijsttafel waren bijna allemaal van goede kwaliteit en smaak. Echter slechts één stokje kipsateh en één stokje sater van geitenvlees. Het geitenvlees was taai, dat hebben we laten staan. Bij de gado gado viel op het ontbreken van ei en sateh saus. Ook misten wij een gebakken banaan, pisang goreng, maar ja een rijsttafel kent geen standaarden. Dessert heerlijk mango ijs met exotische vruchten. Prima koffie. Efficiënte bediening, zij het dat de ontvangst niet overmatig vriendelijk was.
C.C. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten. We waren met 4 personen en hadden twee verschillende rijsttafels besteld (Batara en Kuning) zodat we veel keuze uit gerechten hadden. In plaats van soep hadden we pangsit (kun je makkelijker samen delen dan soep!)
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Top
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wat een tourist-trap deze indonesier op de bloemenmarkt. Een afrader dus. Was er 10 jaar geleden ook wel eens geweest en toen was het alleraardigst....maar nu keken ze ons de tent uit, het eten was niet erg smaakvol en de prijst stevig. jammer!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gewoon top. We zijn groot gebracht met de Indonesië keuken .
Echt een aanrader.
rene N.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Slechtste indonesische rijsttafel ooIt. Vlees taai en hard e randen garnalen nooit aangekomen.geen aanrader
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Onze rijsttafel was werkelijk heel goed. Geen enorme hoeveelheid, waar je tegenaan moe hikken, er is duidelijk gekozen voor kwaliteit. Bediening was charmant en attent, de wijnkeuze is heel redelijk, ook de akoestiek kan er best mee door. Aanrader.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was heerlijk van smaak! Het kwam erg snel en het hoofdgerecht volgde meteen op het voorgerecht. En was niet heel warm meer, we hadden kennelijk te langzaam gegeten. Maar op ons verzoek om het warm te maken werd goed en adequaat gereageerd. Aardig personeel!
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Was erg lekker en vriendelijk.
Komen zeer zeker terug.
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vorige week hier met 3 Engelse gasten gegeten om hen kennis te laten maken met de Indonesische keuken.
De kwaliteit van het eten was redelijk, de bediening was lomp. De rechauds werden zo op tafel geschoven dat er glazen omvielen. Tot 2 keer toe is een verzoek (extra kroepoek; karaf water) niet gehonoreerd. Weer vragen, wachten, niet klantvriendelijk.
Dus ik vond het jammer dat ik geen ander restaurant had gekozen.
JW62 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Kwam al jarenlang met veel plezier, maar gisteravond was echt heel slecht.
De kip was draag, de saté taai en niet weg te krijgen en de rendang gort droog. En zelfs de rijst was smaakloos, klonterig en niet gaar.
Wij gaven de klacht aan en daar werd verdedigend op gereageerd, geen excuus of begrip. Heel slecht.
Ze zijn 2 vaste gasten voor altijd kwijt.
Arlet H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
wat mij betreft het beste Indonesische restaurant van Amsterdam.
Heerlijke saté kambing!
Goede service.
De porties zijn groot dus bestel niet te veel!
Corinne L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Sampurna. De uitgebreide vegetarische rijsttafel voor twee is een feest, zeer gevarieerd en met veel smaken die bij elkaar erg goed passen. Een aanrader.
eric S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Zeer attente bediening met een hele lekkere en creatieve vegetarische rijsttafel (imdat er een vegetariër in onze groep zat).
HansF .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met vijf personen rijsttafel Celebes en rijsttafel Batara gegeten. Wat variaties aangebracht, wat geen punt was. Opnieuw een perfecte Indonesische maaltijd.
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke lunch, even snel wat eten was zeer goed bevallen. Hadden een Soto Ayam was een grote kom met heerlijke soep veel kip en de rijst er los bij, prima! Ik had een Piring Biasa, rijst met een heerlijke Daging Smoor(rundvlees) Sajoer Lodeh , Seroendeng. De bediening was zeer vriendelijk in een keurig en gezellig restaurant. Gewoon is doen.