Sampurna

• : Parkeerplaats

Duur
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was heerlijk van smaak! Het kwam erg snel en het hoofdgerecht volgde meteen op het voorgerecht. En was niet heel warm meer, we hadden kennelijk te langzaam gegeten. Maar op ons verzoek om het warm te maken werd goed en adequaat gereageerd. Aardig personeel!
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Was erg lekker en vriendelijk.
Komen zeer zeker terug.
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vorige week hier met 3 Engelse gasten gegeten om hen kennis te laten maken met de Indonesische keuken.
De kwaliteit van het eten was redelijk, de bediening was lomp. De rechauds werden zo op tafel geschoven dat er glazen omvielen. Tot 2 keer toe is een verzoek (extra kroepoek; karaf water) niet gehonoreerd. Weer vragen, wachten, niet klantvriendelijk.
Dus ik vond het jammer dat ik geen ander restaurant had gekozen.
JW62 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Kwam al jarenlang met veel plezier, maar gisteravond was echt heel slecht.
De kip was draag, de saté taai en niet weg te krijgen en de rendang gort droog. En zelfs de rijst was smaakloos, klonterig en niet gaar.
Wij gaven de klacht aan en daar werd verdedigend op gereageerd, geen excuus of begrip. Heel slecht.
Ze zijn 2 vaste gasten voor altijd kwijt.
Arlet H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
wat mij betreft het beste Indonesische restaurant van Amsterdam.
Heerlijke saté kambing!
Goede service.
De porties zijn groot dus bestel niet te veel!
Corinne L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Sampurna. De uitgebreide vegetarische rijsttafel voor twee is een feest, zeer gevarieerd en met veel smaken die bij elkaar erg goed passen. Een aanrader.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Zeer attente bediening met een hele lekkere en creatieve vegetarische rijsttafel (imdat er een vegetariër in onze groep zat).
HansF .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Met vijf personen rijsttafel Celebes en rijsttafel Batara gegeten. Wat variaties aangebracht, wat geen punt was. Opnieuw een perfecte Indonesische maaltijd.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke lunch, even snel wat eten was zeer goed bevallen. Hadden een Soto Ayam was een grote kom met heerlijke soep veel kip en de rijst er los bij, prima! Ik had een Piring Biasa, rijst met een heerlijke Daging Smoor(rundvlees) Sajoer Lodeh , Seroendeng. De bediening was zeer vriendelijk in een keurig en gezellig restaurant. Gewoon is doen.
Tine S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Leuk restaurant midden op de bloemenmarkt. We aten 2 verschillende rijsttafels, de gerechtjes waren erg lekker, van mild tot pittig. Tussen sommige gerechtjes zat qua smaak niet heel veel verschil, maar de smaak was wel goed. Vergelijken met de rijsttafels die ik elders gegeten heb waren de gerechten hier goed op smaak en veel was pittig. Vind ik echt een pluspunt van Sampurna. Bediening was prima.
Tanja I.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Erg lekkere veggie rijsttafel!
Het was druk, en we moesten af en toe wel lang wachten om te kunnen bijbestellen en betalen.
Richard1964 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij hebben met zijn vieren rijsttafel Celebes gekozen. Uitgebreide heerlijke rijsttafel, combinatie van rundvlees, geit en vis. Bediening is ok. De tafels zijn aan de kleine kant, zeker met zijn viertjes. Veel tafels in een kleine ruimte, wel gezellig. Zeker een aanrader!
Norbert C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We wilden pittig eten en dan kun je hier. Zeer smakelijke saté als voorgerecht bestaande uit spiesjes van geit, ossenhaas en kip, alle drie met verschillende (saté) sauzen. Geit was de minste van de drie sateetjes, maar die andere twee vleesjes waren om je vingers erbij af te likken. Hoofdgerechten ook prima, waarbij opviel dat wat ik op 1 bord opgediend kreeg, mijn tafelgenote, die de vis van de dag had, dezelfde bijgerechten op side dishes geserveerd kreeg. Hierdoor vind ik dat de bijgerechten niet bijster verschillen per hoofdgerecht en dus weinig variëteit hierin. Maar, lekker was het wel degelijk, al helt de prijs/kwaliteit verhouding over naar de ongunstige kant. Echter zal dat ook komen door de uitermate toeristische hotspot waaraan het restaurant ligt. Aan klandizie geen gebrek want alle tafels waren bezet.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Voor zo'n dag moet je tijdig in Amsterdam zijn.
Eerst winkelen, daarna laat in de middag naar een goeie film, daarna de dag afsluiten met een diner en het is helemaal compleet.
Kozen op dinsdag 15 september 2015 voor het Indonesisch restaurant Sampurna.
Het restaurant is gevestigd in een historisch monumentaal pand en prachtig gelegen aan de Singel 498 Amsterdam centrum bij de super gezellige en kleurrijke Bloemenmarkt.
De openingstijden, maandag tot en met zondag vanaf 12:00 uur tot 23:00 uur en een aanrader is om altijd te reserveren.
Omstreeks 19:30 uur werden wij bij binnenkomst ontvangen door een medewerker en verwezen naar een prima tafel vlakbij de bar in het midden van het restaurant.
Na plaats te hebben genomen stonden wij versteld van de drukte , alle tafels waren voor en achter bezet, maar de sfeer in het restaurant was heel gezellig en hebben daarna een keuze uit de menukaart gemaakt.
Wij hebben gekozen voor de Celebes rijsttafel voor twee personen bestaande uit 16 verschillende gerechten met een heerlijke Chardonnay witte wijn.
Op de menukaart kun je kiezen uit rijsttafels of a la carte gerechten. Ook voor de lunch zijn er rijsttafels en een prima wijnkaart.
Wij hebben genoten van een uitstekend diner, prima wijn en als afsluiting een heerlijke kop koffie.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en attent personeel.
Wij komen zeker terug als wij weer een bezoek aan Amsterdam brengen.
RitaT .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Heb via IENS SeatMe gereserveerd. Reserveringsbevestiging ontvangen via mail, verwerkt en bevestigd door Sampurna. Helaas was mijn reservering bij Sampurna niet bekend...Raar !!!
15 minuten moeten wachten op een tafel.
Ondanks dat heerlijk gegeten: Ayam Setan Pangang, hoe heter hoe beter...
Indonesische sfeer duidelijk aanwezig.

Leo D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten, mooie zomeravond dus heerlijk op de bloemenmarkt buiten eten.
Heerlijk Indonesisch eten, lekkere geiten sate, smaakt echt beter dan de kipsaté.
Rijsttafel Celebes, goede uitleg, partner houd niet van heel pittig, dus veel sauzen apart in kommetje, zodat ieder zelf kan toevoegen.
Zeer vriendelijke bediening
Leo1960 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Eten was goed en heel smakelijk. Is ook rekening gehouden met smaakbeleving, 1 persoon graag pittig, ander minder, dus sauzen ernaast in bakjes en naar eigen smaak toevoegen.
Rijsttafel Celebes is zonder meer een aanrader, duidelijke uitleg door bediening wat voor gerechten het zijn. Hebben heerlijk buiten gezeten en kan dus geen oordeel geven over het restaurant binnen.
Hanshuisman .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Over de Bloemenmarkt naar restaurant Sampurna. Daar heb ik de warme lunch gebruikt. Soto Ajam en Nasi goreng Jakarta. De soto ajam was heerlijk, daar mankeerde niets aan. Maar eerlijk gezegd, als ik zelf nasi goreng maak, smaakt dat een stuk lekkerder. Ik kreeg wel een grote berg eten op een pisangblad, nog een paar schaaltjes met bijgerechten erbij, maar het eten viel me deze keer niet mee. Niet erg pittig, niet erg hartig, al met al vrij smakeloos. Een paar soppige grote garnalen lagen aan de rand van het bord. Ik ga het een volgende keer toch maar eens bij een ander restaurant proberen.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Ik heb vandaag heerlijk Soto soep gegeten bij Sampurna. Het werd netjes geserveerd, met een glimlach van de Indische dame. Zij was heel beleefd en klantvriendelijk. Het decor van Sampurna is echt Indonesisch, gezellige thuissfeer. De soto was goed gekruid en kan mijn goedkeuring wel wegdragen. Voor herhaling vatbaar.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wij waren al twee keer weggestuurd omdat we niet gereserveerd hadden dus onze verwachtingen waren hooggespannen. Misschien zijn wij verwende Indische rijsttafelaars maar eerlijk gezegd vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal op z'n plaats. We hadden gekozen voor de duurste rijsttafel a € 34,50 . De warmhoudplaten werden voor ons gezet en deze waren niet schoongemaakt. De sauzen die bij de loempia vooraf geserveerd werd was zeker niet zelf gemaakt. bij het hoofd gerecht was de nasi goreng authentiek : oftewel droog gebakken harde rijst korrels, het rundvlees was gort droog en hier en daar zelfs hard. Het goede aan de rijsttafel was de Gado Gado : de combinatie met mango hadden we niet eerder geproefd maar deze was wel lekker. Bediening was overigens correct.