Samos

Willemstraat 5 6411 KX Heerlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Samos

René En Arlette P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteren weer met 16 collegas gaan eten bij Samos Palace. Het eten en de bediening waren uitstekend ondanks het feit dat het erg druk was. Wij hebben weer genoten en komen zeker terug!!
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Was hier jaren geleden nog eens geweest, toen het restaurant een stuk kleiner was. Ze zijn nu uitgebreid en het ziet er hartstikke leuk uit binnen. De bediening en de eigenaar waren zeer vriendelijk. Voor het hoofdgerecht kregen we een salade, wat ik persoonlijk wel prettig vind. Dan heb je in ieder geval al de gezonde voedingsstoffen binnen :-)
Mijn vrouw had de vegetarische schotel en die zag er heerlijk uit, en was ook zo qua smaak. Met verschillende kleine gerechtjes. Ik had zelf een combi schotel, en die was in orde. Al met al een fijn restaurant en wanneer we in de buurt zijn komen we hier weer terug.
Pakiet .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We gaan vaker eten bij Samos, maar op 21 juni was het erg slecht. De bediening wist niet wat ze deden, en bij de gerechten werd er van alles vergeten. Wat anders normaal was, ging nu niet. Bijv. de frites vervangen voor Griekse pasta etc, etc, De salade was men voor het gemak maar vergeten
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Absoluut de gezelligste griek van Heerlen. Babis en zijn team altijd even vriendelijk en behulpzaam. De decoratie is na de zoveelste metamorfose van het restaurant prachtig en het is nu heel erg modern ingericht. Het eten is er altijd heel erg lekker en de sfeer prima. Babis tot snel!
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Kom hier wel vaker
is altijd wel een plaatsje vrij
Eten is goed en veel
Decor is in griekse stijl
Bediening is meestal heel goed
Clements .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Prima gegeten op het terras. De sigarenroker naast ons was gelukkig snel verdwenen. Bediening was vriendelijk de prijs van de Retsina was prima. Ruim voldoende eten heerlijk gegrild op houtskool. Alleen jammer dat de koffie slap en smakeloos was. Zo erg dat we het niet opgedronken hebben.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wij komen geregeld eten bij Samos waar we steeds vriendelijk worden ontvangen met een heerlijke ouzo.
De bediening is snel en zeer vriendelijk en de verschillende gerechten uitstekend qua verzorging en smaak. Vooral de kippensoep en de mosselen als voorgerecht hebben onze voorkeur.
De sfeer is altijd prima dus voor ons is een avondje uit eten bij Samos altijd ...GENIETEN !!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Met hoog gespannen verwachtingen gezien de goede recensies zijn we hier gaan eten, de bediening is vriendelijk, de kaart zeer uitgebreid, maar niet erg origineel. Als voorgerecht : de surprise voor 2 personen met warme en koude hapjes: lekker, stokbrood erbij. Als hoofdgerecht het lam uit de oven: niet veel smaak; erbij grove rijst in een tomatensaus, geen groenten. De porties groot.
Samos verheugt zich in een grote vaste klantenkring daar ga ik niet toe behoren.
Tomeet L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Afgelopen donderdag met 10 man wezen eten in het vernieuwde restaurant. Bij binnenkomst kregen we direct een ouzo van het zeer vriendelijke personeel. Als voorgerecht brood met tzaziki gekozen en een soort bruchetta's met kaas erover, lekker. Als hoofdgerecht mixed grill, een behoorlijk bord met verschillende soorten vlees: oa. souvlaki, lamsbout, gyros. Dit geserveerd met friet en een Griekse salade. Het vlees is erg mals en goed op smaak. Als toetje ijs en een koffie genomen. De koffie was helaas echt niet lekker. Deze kwam uit een automaat en was behoorlijk slap. Dat was het enige minpuntje, aan het einde van de avond nog een gratis drankje op kosten van de zaak!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
gisteren daar gegeten en hier proef je echt wat de Griekse keuken is. uitstekend bereid en voor een goeie prijs. ben zelf in menig ander Grieks restaurant in omgeving Rijnmond geweest en die halen dit niveau echt niet. bediening is vlot vriendelijk en netjes kortom, een perfect restaurant.
SirYvo .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Afgelopen vrijdag gegeten bij dit Grieks restaurant. Het restaurant is een tijd geleden verhuisd naar een nieuw pand en heeft een prachtig en stijlvol interieur. Met name de verlichting is goed gedaan. Van mij zou het alleen een graadje warmer mogen zijn binnen. De ontvangst was alleraardigst en dat zette zich ook door in de bediening. Prima dus. En dat waar het echt om draait het eten. Heerlijke voorgerechten, goede porties en snel geserveerd. Dat zal bij een vol restaurant wel wat minder vlot zijn. Als bijgerecht krijg je ook een keurig gepresenteerde salade. Deze is weliswaar erg lekker maar naar mijn mening teveel besprenkeld met olijfolie. Dat mag wel iets minder naar mijn mening. Het hoofdgerecht was heerlijk, ook weer goede porties ook voor grote eters en een keurige presentatie. Dit is by far een van de beste Griekse restaurants in Zuid-Limburg. Tot slot is ook de prijs-kwaliteit prima in orde. Resumé als je op zoek bent naar een goede Griek dat is dit er zeker een.
Romady .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Onlangs gegeten in het vernieuwde en verhuisde restaurant Samos.
Samen met mijn collega's hebben we genoten van de heerlijke gerechten.
De prijs-kwaliteit voor de gerechten zijn prima en de porties goed.
Bediening is attenr en vriendelijk.
Het vernieuwde restaurant mag qua decor tot de mooiste gerekend worden van Limburg!
Ik zal hier vaker terug komen.
Mkrottje .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Samos is verhuisd naar een groter pand iets verderop. Het eten is nog altijd heel goed, de locatie ook leuk, maar ik wist niet wat ik hoorde, toen ik naar binnen ging. Het leek wel of 500 man binnen zaten te schreeuwen, ik verstond de serveerster met moeite. Nee voor mij niet meer. Als ik iets wil gaan eten, wil ik ook lekker rustig kunnen zitten en iets vertellen met mijn partner. Iets klopt niet met de inrichting, geluidsisolatie, jammer, ik hoop dat de eigenaar hier iets aan laat doen.
Marie-Therese S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Super eten en een geweldige bediening. Babis bedankt voor de goede verzorging. We eten er regelmatig, ook met onze vriendgroep.