Samoerai

Erg kort
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wauw, heerlijke sushi!
Heb hier nu voor de 2e keer gegeten, en beide keren was het zeer smakelijk. Ook de bediening is erg vriendelijk.
Alle producten zijn erg vers, en dat proef je.
Wij komen zeker terug!
Holandalus .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zeer slechte kwaliteit sushi. Niet vers. De porties zijn ook nog een erg klein maar dat is te verwachten bij een all-you-can-eat formule. De ambiance is al even zo triest als de sushi. Ik hou erg van sushi en heb het veel gegeten, maar dit slaat helaas alles.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Prettige, rustige sfeer,
Vers, lekker eten, voor je neus klaargemaakt. Voldoende afwisselende keus.
Aardige eigenaar die je het naar je zin wil maken.
Chrissy B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Aanwinst voor Geldrop. Wij zijn geen fan van het all-you-can-eat concept, maar Samoerai weet heerlijke sushi te combineren met goede service tegen een zeer scherpe prijs en dus onbeperkt. Wij zijn hier meerdere malen geweest, de kwaliteit is constant. Erg vriendelijke eigenaar en ruime keuze op de kaart.
Bine81 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Op een dinsdag zijn we hier met vrienden gaan eten. Het was niet heel erg druk, maar er waren wel een aantal tafeltjes bezet. De bediening was zeer vriendelijk en erg snel.
Het eten was lekker. De sojabonen vond ik hier iets minder, maar de sushi met zalm en banaan, de crispy sushi en de sushi met mango waren echt heerlijk. Ook de kipstukjes, de champignons en de garnalenspies waren erg smakelijk. En we hebben hier overheerlijke desserts op. Volgens mij was dit het eerst all you can eat sushirestaurant waar ik ben geweest waar je meer desserts mocht uitzoeken dan alleen een bolletje ijs.
Het restaurant is groter dan dat het er van buitenaf uit ziet. Het is redelijk simpel ingericht, maar daar is niets mis mee. Er zijn ook afhaalmogelijkheden, iets waar wij waarschijnlijk in de toekomst wel gebruik van gaan maken.