Over het restaurant Same Same

Kijk je ogen uit

Same Same is een restaurant om je ogen uit te kijken, het staat er vol met prachtige kunst. Combineer de kunst met uitstekend Thais eten en een terras aan de Vecht, dan ben je helemaal voorzien en happy.

Meer informatie over restaurant Same Same

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Same Same

Mirrr .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Nog nooit zo'n smakeloze pad thai gegeten. De pad prik was ook al geen aanrader. Bovendien hoge prijzen voor de gerechten. De inrichting en sfeer van het restaurant zijn prima; fijne, ruime set-up.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gister bij same same gegeten met grote groep vrijwilligers!!Het was fantastisch.Super lekker eten&top bediening.!!knap om 55 van die kwakende dames zo op tijd te bedienen!!alleen toetje!!dat had wel achterwegen kunnen blijven!!maar verder top.dank hiervoor!!!!
harry B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Erg smakelijk Thai gegeten in een geweldige entourage en een persoonlijke bediening.
Ruudje D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Top Eten!!
Goeie bediening!!!
Lekker sfeertje en prachtig binnen maar ook buiten.
Leuk met al die kunst.
Al met al de moeite waard om te gaan eten.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk en authentiek Thais eten in een artistieke entourage.

Door de persoonlijke benadering voelden we ons zeer welkom!
FL1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant. Veel ruimte om de tafels erg prettig. Thaise gerechten met zeer mooie smaken.Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug
T.C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Erg leuke avond gehad in Same Same. Goede kaart en erg lekker eten. Fijn terras aan de Vecht. Snelle en attente bediening. We komen zeker terug.
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Op basis van de IENS recensies had ik er meer van verwacht. Het was zeker niet slecht maar ook niet bepaald exquis, laat staan echt Thai. Matige biefstukreepjes, groenten waren soort van gewokt of zo. Het succesgerecht 16b (zo heet het) was een onduidelijk mengsel van vis met kruiden. Misschien lekker als je flink wat gedronken hebt, maar objectief gezien ook matig. Zeg maar het niveau van de betere Chinees. Dan is de rekening wel heftig (125 voor drie) als je ook nog niet eens veel en bijzonder hebt gedronken. Het kader, terras aan het water, was prima en de bediening was ook ok. Maar eigenlijk was niets bijzonder.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Tot onze verrassing meerden we met ons bootje af bij Same Same. Thai's leek ons wel. Kwaliteit en service ruim okay. Prijs? Viel ons mee, zeker als je de ruime inrichting meeneemt in de kwaliteit van het gebodene. Geeft een gevoel van rust als je het heerlijke eten niet vermengd wordt met gesprek van de "buren".
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op een zonnige fietstocht neergestreken op het terras aan het water. We kwamen voor een borrelhap maar kregen de keuze uit heerlijke kleine gerechten. We kozen voor de maiskoekjes, mosselen met knoflook en kaas en de viskoekjes. In één woord: heerlijk. De bediening was ook dik in orde en het uitzicht op het water met een keur aan voorbijvarende boten zeer vermakelijk. We komen zeker een keer terug écht te tafelen!
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier vanavond! Absoluut een aanrader! Vooraf ieder een soepje besteld, de Tom Yam Koeng, met een sateetje erbij. De soep was echt fantastisch. Het was pittig, maar zeker niet te pittig waardoor de andere smaken ook mooi naar boven kwamen. We werden vooraf gewaarschuwd, dat we de allerpittigste gerechten hadden besteld, maar het viel reuze mee. De sate vond ik iets te zout en niet heel bijzonder. Vervolgens nog 2 curry gerechten genomen: 1 pittige groene curry met rundvlees en 1 milde rode curry met garnalen. Allebei zeer smaakvol en echt heerlijk met witte rijst, maar naar onze maatstaven zeker niet heel pittig zoals omschreven was. We kregen de hoofdgerechten niet op en hebben de restjes meegenomen zodat we later nog konden genieten van de fantastische curry's.
De bediening was attent en vriendelijk en het restaurant was mooi ingericht. Bijzonder dat ze in een kunstgalerie zitten, maar niet perse mijn smaak. Een groot minpunt vond ik dat er een vreselijk griezelig masker op het toilet hing, doodeng. Ik wist niet hoe snel ik daar weg moest komen. De rekening was best pittig, maar voor de Tom Yam Koeng en de curry's kom ik zeker nog eens terug! En oh ja, gratis parkeren voor de deur is ook handig.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een aantrekkelijk ingericht restaurant. Veel ruimte om de tafels erg prettig. Het roerbakgerecht met rundvlees in oestersaus was heerlijk, zeer mooie smaak. De geserveerde rode wijn uit Zuid Frankrijk combineerde goed met de Thaise gerechten. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug
André S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke gerechten gegeten in een leuke en mooie omgeving met gezellige en mee denkede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goede kwalitatieve producten, alles lijkt erg vers. Royale porties. Er blijft daarom veel over bij mijn tafelgenoot. De bediening bood het aan om mee te nemen. Vriendelijke en "eyes open" bediening. Geen probleem met de privacy...tafels staan ruim uit elkaar.
De prijs kwaliteit verhouding is niet erg ultiem maar ik red het me..
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een prachtige lokatie met deskundig vriendelijk personeel die ons uitermate goed heeft geadviseerd. Lang geleden dat wij zo lekker hebben gegeten! De porties waren zeer ruim en heel smaakvol. We komen zeker terug en als lunch ook een aanrader.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Onlangs met mijn vrouw bij Same Same gegeten, voor mij op herhaling en voor mijn vrouw de eerste keer. Je eet in een kunstgalerie bij Same Same die verdeeld is over drie ruimtes. Een aardig gevonden concept en het werkt blijkbaar. Het restaurant zat nagenoeg vol. Het fijne is de ruime opzet in deze zaak. Tegenwoordig zit je bij sommige zaken boven op elkaar. Niet hier, veel ruimte en grote tafels. De menu kaart wijkt niet veel af van andere Thaise restaurants, dus bij de voorgerechten veel soepjes in kokos, viskoekjes, sate en dergelijke, allemaal lekker. Mijn vrouw koos voor de Massaman en was daar zeer enthousiast over. Zelf ging ik voor visfilet in rode curry op suggestie van de ober, een aanrader. Kortom we hebben lekker gegeten en bij mooi weer hebben ze ook nog een fantastisch terras! We komen hier nog wel eens terug.
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Same Same. Een mix van voorgerechten was een prima start van avond, mooie variatie met wel met een enorme berg sla. Met het gezelschap een viertal hoofdgerechten besteld, niets op aan te merken. Fijne smaken, enorme variatie van smaken, en wederom met een enorme berg sla, tomaat en komkommer. Een brownies en banaan in warme kokosmelk als dessert. Prima!

Het decor moet je van houden , je eet in een galerij met kunstwerken aan de muur, in de ruimte en op tafel. Leuke combinatie in de dop, maar in de uitvoering niet zo mijn ding.
K-tje F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Eén woord: super!
Al meerdere keren gegeten, waarvan 2 keer met een grote groep. Vandaag waren we met 14 personen. We hebben de keuken de vrije hand gegeven in de keuze van de gerechten. We kregen een tafel vol met allerlei verschillende gerechten. Het was perfect verzorgd en liep op rolletjes. De gastheer en -vrouw voegen er een aangenaam persoonlijk tintje aan toe.
Een aanrader.