Samba Kitchen

6,3
Duur
Maup V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een schandalig slecht restaurant zowel bediening als eten ver beneden peil voor een veel te hoge prijs dat het nog open is mij een raadsel het zou beter zijn als dit echt gesloten werd want je doet iets met hart en ziel of niet en wat hier gepresteerd word is een en al drama
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik ben er Zondag 11 Sept wezen eten met mijn vriend. 4 x kwamen ze langs met vlees wat verbrand was. Echt zwart!. We hadden ook het gevoel dat we opgewarmde vlees aten van de vorige dag. Erg jammer, want ik kwam er graag. maar nu zeker niet meer!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Onbevooroordeeld stapten we de Samba Kitchen binnen en moesten even slikken van de inrichting. Wat stond ons hier te wachten? Achterin wat van die Van der Valk warmhoudbakken, redelijk kaal ingericht en redelijk leeg. Heel veel jaren geleden was dit een goed Braziliaans restaurant. Nu moest het nog steeds Braziliaans zijn.
De uitleg vergoedde veel. Achterin salades en bijgerechten aan de ene kant en aan de andere kant warme gerechten, aardappelen, rijst stoofschotel e.d. Regelmatig komt de kok met een spies langs en snijdt verschillende soorten gegrilld vlees voor je af. Het werkte hier prima, al namen we als goede Hollanders natuurlijk veel te veel van de snel vullende bijgerechten. Op het moment dat je genoeg hebt, draai je het bierviltje op rood. De varieteit aan gegrillde waar is leuk en de kwaliteit wisselend. Schroom niet om er binnen te gaan en te genieten van lekkere patat en veel vlees. De prijs is enigszins aan de hoge kant en de bediening is zeer welwillend.
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Veel te zout en verbrand vlees. Geen kraanwater echt belachelijk want met zulk zout eten is wegspoelen met water echt nodig. Dessert werd aangeboden als zijnde onderdeel van de maaltijd echter moest wel worden afgerekend, geen probleem maar vertel dat van te voren. Al met al geen aanrader. Voor een restaurant met veel vlees, als dat van belang is, zijn er veel betere alternatieven te vinden. De caipirinha's waren wel erg lekker.
Takyi H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Ik was gisteren met mijn vader gekomen. Het restaurant zag er keurig uit, maat het gegrilde vlees was 90% verband en het was erg taai. Wij vonden het beide niet lekker en voor verbranden eten 67 euro betalen is gewoon te gek voor woorden..
Ben T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Afgelopen woensdag met 5 personen gegeten in de Samba Kitchen. Het is een Rodizzio stijl restaurant dus ze komen met vleespennen langs de tafel waar je ONbeperkt van kan nemen. Er staat een tonnetje op tafel met een halve rode kant en een halve groene kant en zolang de groene kant boven staat komen ze langs. Dan is een een buffet met warme en koude gerechten. Laat ik gelijk gewoon zeggen wat mijn bevindingen waren...het was GOED en vers. De salades waren goed en de warme gerechten zijn ook goed. Let op..dit zijn dus allemaal vullers..... waar je snel vol van raakt dus eet er niet te veel van des te meer ruimte hou je over voor de zalige Picanha en de kip aan het spies....helemaal goed. Moet wel zeggen dat het vlees iets aan de zoute kant was maar dat moet nu eenmaal in verband met het grillen en dichtschroeien ervan.
De inrichting was basis...niet slecht...ik heb GEEN 1 TL verlichting gezien...gewoon keurige spotjes en netjes allemaal. Gewoon het proberen waard...wij gingen er twijfelachtig in door de recensies hier op IENS maar de recensies slaan de plank totaal mis.
George T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Ik heb vanavond voor het eerst in mijn carrière als kok mijn bord weggeschoven en ben na betaling het restaurant uitgelopen. Waarom? De bediening sprak volgens haar eigen zeggen, maar een beetje Nederlands en engels. Dit beetje was bijna niets maar, we komen er wel uit dacht ik. Het eerste vleesgerecht was een stukje kip. Was lekker en goed gegrild. Tweede gerecht was een worstje die naar mijn idee te zout was maar was oke gegrild. Daarna (spareribs) Deze waren geheel verkoold. Niet alleen bij mij maar ook bij 4 andere tafelgenoten. 3 tafelgenoten hadden aanvaardbare spareribs. Hierna kregen we iets wat ondefinieerbaar was en dat in spek was gerold. Het was droger dan een stuk kip met 50000 vlieguren. Volgens de bediening was er niets mis mee. We kregen toen 2 dessert schaaltjes met patat (die goed was gebakken) voor 8 volwassene. Meerdere tafelgenoten vroegen om sausjes en mayo. De mayo was op want ze hadden het gisteren "druk" gehad. Op de opmerking dat dat ons probleem niet was zei de serveerster; de mijne ook niet, het is er gewoon niet. Ze kwam even later terug met twee flesjes bbq saus waar ongeveer 10 ml in zat. Deze waren binnen 5 minuten leeg en ja je raad het al, meer was er niet want het was gisteren erg druk geweest. Sommige tafelgenoten raakten behoorlijk geïrriteerd door deze opmerking. Na de boel een heetje gesust te hebben wachte ik op de volgende gerecht. Deze kwam maar, het stuk vlees op de pen was zo zwart geblakerd dat ik de meneer die het presenteerde, vertelde dat niemand dit ging eten maar hij begreep niet wat er mis mee was. We hebben de rekening gevraagd en naar de eigenaar gevraagd. De eigenaar was volgens de serveerster op haar kind aan het passen en kan niet gestoord worden. We hebben afgerekend en zijn zonder te eten de deur uit gegaan. Spijtig, wat een gezellige avond had moeten worden, werdt nu een dure teleurstelling.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Het eten was erg lekker, maar prijs/kwaliteit verhouding is inderdaad een beetje teleurstellend.
Je hebt helemaal achteraan een kleine buffetgedeelte waar je wat dingen kan halen. Stelt eigenlijk niet zoveel voor. Ook het decor is niet heel bijzonder, want het ziet er best wel goedkoop uit.

Wat wel heel leuk is, is dat ze bij je aan tafel komen met een grote spies met vlees eraan (elke keer wat anders). Voor de rest is de bediening ook heel vriendelijk en de cocktails lekker. Ook zorgt de live muziek voor een leuke sfeer.
CY M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Hier wezen eten met een grote groep collega's. Het vlees werd snel aan tafel geserveerd en ze kwamen vaak langs. Het smaakte allemaal erg goed, maar ze mogen best wat minder strooien met het zout. Want sommige stukken vlees en ook het patat wat ze op tafel zetten waren overladen met zout. Iedereen aan tafel had er wel commentaar over. Al met al, lekkere cocktails, goede bediening en veel goed en lekker vlees. Enige minpunt was dus dat het veels te zout was.
IamJohn .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Samen met mijn vriendin een hapje eten. Aanrader? Vlees is ruim aanwezig, diverse soorten, soms aan de zoute kant en geserveerd door vriendelijk personeel. Saladebar en gerechten au-bain-marie eenvoudig doch goed. Prijs/ kwaliteitverhouding soms wat zoek. Personeel lijkt een bonus te willen verdienen door je na de maaltijd drank, nagerecht en koffie aan te bieden tegen exorbitante prijzen waar je pas bij het zien van de rekening achter komt omdat ons geen kaart werd gepresenteerd. Daarnaast werden we na het eten verzocht snel plaats te maken voor de volgende gasten terwijl we nog op de pepermuntthee wachten. Wel weer live muziek maar mij te melancholiek. Credit-cards worden NIET geaccepteerd! Voor ons een gewone eetervaring en weinig meer maar nogmaals: grote vleeseters komen aan hun trekken.
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Dit is een rodizio-restaurant, dus je komt hier voor het onbeperkte gevarieerde vlees. Dat was er zeker, werd snel gebracht, maar was niet optimaal bereid. Ook zit er soms veel zout op.
Het vlees werd wel snel gebracht, het personeel is vriendelijk dus de service is prima.
Het decor is simpel, functioneel maar niet heel speciaal, maar er zitten ook geen nadelen aan. De zingende ober is op zich wel leuk, maar niet bijzonder genoeg.
Leuk om een keertje rodizio te eten, maar geen favoriet restaurant.
Hubert R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Vorig week met 3 vrienden gegeten. Leek ons erg leuk want we zijn grote vleesliefhebbers. Maar helaas.. Ten eerste is het interieur niet erg gezellig. Tl buis verlichting en kantinetafeltjes. Maar het eten was de grootste teleurstelling. Zeker voor 30 euro vewacht je meer dan een paar warmhoudschalen, gerapte wortels en sla in een kommetje en vlees dat helaas niet erg lekker is. Vet en taai, veel te zout om er waarschijnlijk nog wat smaak aan te geven. Van het vlees was wel veel keuze en ze komen vaak langs met een spies om je een nieuw stuk te serveren (honger zul je niet lijden) maar het was gewoon niet lekker. De kleine cocktail die je aan het begin van je maaltijd wordt aangeboden, kost trouwens 10 euro. Het extreem lage cijfer is vooral omdat het zo duur was, de prijs/kwaliteit is veruit de ergste die ik ooit heb meegemaakt. Geen aanrader dus.
Faytjuh .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Lekkere saladebar, leuke serveertechniek met enorme spiezen vers-van-de-grill vlees aan tafel aanbieden.
Erg vriendelijk personeel, je ziet dat ze plezier hebben in het werk.
Er was bij ons eerst niet duidelijk dat vlees aan de tafel zou worden aangeboden en voor we het wisten hadden we van alles op ons bord wat we niet gingen(konden) eten. Een kleine uitleg had veel verspilling en verwarring kunnen voorkomen.
Een aanrader voor vleeseters!
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Zondagavond hebben we met z'n vieren bij Samba Kitchen gegeten. Erg verrassend. Het menu bestaat uit onbeperkt gegrilled vlees en een salade bar. Het vlees wordt aan tafel geserveerd en in dunne reepjes vanaf een spies gesneden. Op de achterkant van het visitekaartje kun je zien welke stuk vlees er geserveerd wordt. Dit gaat van nek, rib eye, ossenhaas, entrecote, bil en rib. Daarnaast worden er stukjes kip, worstjes en ossenhaas in kaas met bacon langs gebracht. Allemaal erg lekker, pittig gekruid en aan de zoute kant. Er wordt regelmatig rondgelopen, dus je hoeft niet lang te wachten. Daarnaast kun je van een uitgebreid en erg smakelijk buffet nemen. Allerlei Zuid Amerikaanse schotels, salades, kaas, groenten, bonen en erg hete pepers. Dit is weer eens een andere manier van "uit eten" gaan.
Ho54b .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Wat werden we positief verrast in dit Braziliaanse restaurant. Ongelooflijk lekker en mals vlees blijft de hele avond langskomen. Totdat je de kubus op tafel omdraait en op rood zet. Ook de uitgebreide salade bar werden we positief verrast. Personeel was tot slot ontzettend vriendelijk, in voor een grapje en we kregen een drankje van het huis aangeboden toen we weggingen. Prijs kwaliteit redelijk ok. 3 gangen met paar biertjes was €50 pp. Komen zeker nog eens terug
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Erg leuk restaurant, extra gezellig omdat het smal is maar ook omdat personeel erg vriendelijk is.
Het eten van buffet was superlekker, veel en erg gevarieerd.
De ober die regelmatig met vlees op spies langskwam ook leuk en vlees superlekker.
Het restaurant bestaat al langer maar nu net met een nieuwe eigenaar maar met zelfde personeel dacht ik?
De echte Braziliaaanse Caipirinha was ook perfect.
Ik woon op 150 km afstand maar kom graag weer terug.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Heerlijk vlees. Word aan tafel gesneden in dunne malse reepjes.
Super sfeer met live muziek.
Echt toffe avond gehad.
Aanrader
Carlijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Het eten bij Samba Kitchen bestaat uit het vlees dat op spiesen wordt rondgebracht en afgesneden en een saladebar + wat bakken met warme gerechten. Het vlees van de spiesen is in de meeste gevallen lekker en mals, sommige stukken waren wat taaier en hier en daar te zout. Vlees wordt in perfect tempo langs gebracht, niet te snel en zeker niet te langzaam. Het eten van het buffet is zeer matig; niet erg vers. Voor het vlees zou ik nog wel een keer terugkomen.
Keraz777 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Lekker een eerlijk voor wat je betaald. Alles smaakt precies zoals tijdens mijn vakantie in Brazilie. Vriendelijk en hulpzaam personeel. Inrichting kan wel beter.
Masterchef79 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Heerlijke Churrascería. Van deze tenten zie je veel in Amerika, maar deze zijn daar vaak iets groter opgezet. Vlees is heerlijk, de salad bar was eenvoudig maar goed. Er hangt een positieve (Braziliaanse) sfeer. Supergezellige avond gehad.