Samba Kitchen

Ceintuurbaan 63 1072 EV Amsterdam Nederland Kaart
31-206760513

Over het restaurant Samba Kitchen

Samba Kitchen brengt een klein stukje Brazilië naar Amsterdam. Uit een unieke mix van culturen van de bewoners van de Amazone in het noorden, de vruchtbare plantages en de zuidelijke pampa's, is de Braziliaanse keuken ontstaan. Met populaire ingrediënten als cassave en guarana, én een bijzondere manier van serveren: Rodizio.
Hier geniet u van geweldige gerechten en de gastvrije, warme ontvangst van Zuid-Amerika. Met verse ingrediënten en veel liefde bereiden onze chefs de smaakvolle gerechten en malse vleesspiesen. De exotische cocktails en desserts brengen u in tropische sferen, vaak onder het genot van livemuziek.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Samba Kitchen

Maandag t/m zaterdag: 18:00 - 23:00 uur
Zondag: 13.00 - 23.00 uur
9,1

Jouw recensie over het restaurant Samba Kitchen

Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker eten, vooral als je van vlees houdt. Wel wat aan de zoute kant, maar dat vind ik persoonlijk in combinatie met goed geschroeid vlees juist lekker. Meeste personeel is Engelstalig en vriendelijk. Als het druk is kan ik me voorstellen dat het erg gehorig is, maar voor ons etentje was het prima.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voor het eerst bezocht. We kwamen om 18.00 uur op zaterdagavond en het was héél erg stil. Keurige uitleg van het systeem gehad. Teleurstellend dat er geen witte wijn op voorraad was. Het buffet was een beetje beperkt. Het vlees was wel goed en kwam in hoog tempo, door een heel vriendelijke kok. We zijn in Fortaleza meerdere keren in zo'n stoplicht restaurant geweest, maar daar kan Samba niet aan tippen, helaas.
Patrycja K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gezellig restaurant met aardige mensen en lekker eten. Er was wat verwarring nav het gebruik van de restaurant kaart. Maar gelukkig kwam de eigenaar ons heel ruim tegemoet daarbij. Top service!
De tafel van Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten met onze Braziliaanse gast. Eindelijk kan zij na 6 weken weer ff normaal eten. Bediening en sfeer waren goed. Vlees van de gril precies goed. Voor ieder wat wils.
Sylvia S.
Vriendelijk personeel, en heerlijke vleesgerechten!
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We zijn hier al meerdere keren wezen eten en het is altijd een feest.
Rustige ambiance, goed eten en een vriendelijke bediening zonder poespas.
We komen zeker vaker eten.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Dit was niet de eerste keer voor mij daar maar ik geniet elke keer weer. Leuke en aardige bediening en dan met name die jongen achter de bar
Marielouise O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk!
bettie K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Wij hebben heel gezellig en lekker gegeten. We waren blij verrast door de zeer hartelijke ontvangst
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Fijn restaurant met lekkere gerechten, een echte aanrader!
Trevor S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk, gezellig, karakter met service. Echt een aanrader
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig restaurant, goede bediening en uitstekende gerechten.
Echt een aanrader.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer lekker en verrassend
Aldo G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ontvangst was goed, Eten is lekker, bediening goed. Zorg er wel voor dat je bediening weet hoe ze 20% van de rekening moeten berekenen. Ober was daar 5 minuten bezig mee, ik heb toen ingegrepen en zelf voor hem uitgerekend. Minpuntje is dat er weinig toetjes zijn, om precies te zijn 1. Zet wat meer desserts op de kaart!
Remi K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Bediening is vriendelijk, maar dat is het enige positieve
Damestoilet kapot, herentoilet kan niet op slot en ook niet dichtgehouden worden door de dames.
Bloemetje op de tafel is al weken dood
Reservering om 18.00 uur. Eerste gasten.
Saladebar stond klaar.
Eén minpunt: aardappelsalade bevatte hele aardappels
Vleesbar met rijst en inktvisringen was totaal niet klaar. Toen het vlees er wel was, was het koud.
Vlees aan de spies: zout en zwartgeblakend. Bij de spareribs zelfs stukken verkoold.
Het enige wat echt eetbaar was, was van de saladebar en de patat
Waiman L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gezellig restaurant, leuk en zachtjes muziek en een heerlijk caipirinha.
Het buffet is fijn als afwisseling, wat anders en fris bij het vlees.
Het vlees was smakelijk, niet doorgebakken, lekker medium-rare, ananas voor de afwisseling.. Heerlijk zoet en vochtig. Toetjes waren erg lekker. We waren al vol, maar die gingen gewoon op.
Jesica G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Samen met m'n vriend gegaan...huiselijke sfeertje, was gezellig met live muziek en bij ontvangst een caipirinha besteld die bij je aan tafel vers word bereid. Heerlijk cocktailtje!
Tip: eet je niet vol aan het buffet, wacht rustig op het vlees want anders ben je vol voordat het vlees langs begint te komen!
gert V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik ben er Zondag 11 Sept wezen eten met mijn vriend. 4 x kwamen ze langs met vlees wat verbrand was. Echt zwart!. We hadden ook het gevoel dat we opgewarmde vlees aten van de vorige dag. Erg jammer, want ik kwam er graag. maar nu zeker niet meer!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Onbevooroordeeld stapten we de Samba Kitchen binnen en moesten even slikken van de inrichting. Wat stond ons hier te wachten? Achterin wat van die Van der Valk warmhoudbakken, redelijk kaal ingericht en redelijk leeg. Heel veel jaren geleden was dit een goed Braziliaans restaurant. Nu moest het nog steeds Braziliaans zijn.
De uitleg vergoedde veel. Achterin salades en bijgerechten aan de ene kant en aan de andere kant warme gerechten, aardappelen, rijst stoofschotel e.d. Regelmatig komt de kok met een spies langs en snijdt verschillende soorten gegrilld vlees voor je af. Het werkte hier prima, al namen we als goede Hollanders natuurlijk veel te veel van de snel vullende bijgerechten. Op het moment dat je genoeg hebt, draai je het bierviltje op rood. De varieteit aan gegrillde waar is leuk en de kwaliteit wisselend. Schroom niet om er binnen te gaan en te genieten van lekkere patat en veel vlees. De prijs is enigszins aan de hoge kant en de bediening is zeer welwillend.
Janneke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Veel te zout en verbrand vlees. Geen kraanwater echt belachelijk want met zulk zout eten is wegspoelen met water echt nodig. Dessert werd aangeboden als zijnde onderdeel van de maaltijd echter moest wel worden afgerekend, geen probleem maar vertel dat van te voren. Al met al geen aanrader. Voor een restaurant met veel vlees, als dat van belang is, zijn er veel betere alternatieven te vinden. De caipirinha's waren wel erg lekker.
Takyi H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Ik was gisteren met mijn vader gekomen. Het restaurant zag er keurig uit, maat het gegrilde vlees was 90% verband en het was erg taai. Wij vonden het beide niet lekker en voor verbranden eten 67 euro betalen is gewoon te gek voor woorden..