Samba e Fado

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Hier gegeten vanwege mijn verjaardag en onze trouwdag.Wij zijn echt grote eters maar kregen het eten echt niet op. Het eten is echt verrukkelijk! Ik had de specialiteit van het huis. Het personeel spreekt niet allemaal Nederlands, maar is wel erg vriendelijk en weet wat de gerechten inhouden. Het restaurant is wel rolstoelvriendelijk maar het is wel krap. Het restaurant heeft ook in het decor Portugese invloeden. Wel zaten er ook vrienden van de eigenaars en je merkte echt dat zij veel beter geholpen wilde worden. Ook zat het personeel wat er zelf zat te eten door het restaurant te schreeuwen. Ik vind dat echt niet kunnen.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Wilden even snel wat eten en was nog nooit bij Samba e Fado geweest. Vooraf vissoep, gevuld met wat ui, paprika en iets van koolvis (uit blok gesneden). Niet wat ik verwachtte en zeker niet voor de prijs die op de kaart stond vermeld. Hoofdgerecht Bacalao / Stokvis. Smakelijke gegrilde aardappels erbij geserveerd maar het geheel -letterlijk- in een plas olie. Of de vis of de olie was oud, maar een culinair hoogtepunt was het niet. Bediening redelijk ongeïnteresseerd en het geheel deed meer denken aan een bruin café (inclusief gasten aan de tap) dan aan een restaurant. Eénmalige ervaring dus en dat terwijl Braziliaans / Portugees zo lekker kan zijn.