Samba de Geulhof

• Terras
7,1
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wokken in dit restaurant. All-inclusive dus over de hoeveelheid eten hoef je niet te klagen. Vers vlees en vers fruit. Prima. Bediening doet zeker zijn best maar de wachttijden bij de tepanyaki zijn wel erg lang. In de zaal waar wij zaten was de akoestiek waardeloos. De andere ruimtes waar je ook kan plaatsnemen zijn ongezellige plekken met een TL-atmosfeer zonder gezelligheid. Samengevat: kwaliteit okay, kost weinig. Verwacht niet te veel ambiance dan zit je goed.
Robbie88 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gisteren weer eens gegeten in Wok de Geulhof na een lange tijd, ze hebben een nieuwe eigenaar.
We hadden gelukkig gereserveerd op de opendak terras, want het was helemaal vol! Gekozen voor de All-inn menu inclusief drinken, zelfs de bier en huiswijn waren inbegrepen! dat is altijd goed.
Veel keuze aan Aziatisch gerechten, sushi en alles werd vaak bijgevuld. Ook de dessert was goed. De personeel waren heer aardig en zeer attent.
Enig min punt is het lange wachtrij bij de drukke teppanyaki. Verder was alles in orde, een geslaagde avond.
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
We hadden voor de geulhof gekozen omdat we eens naar een andere wok wilden gaan. (Normaal maastricht) en omdat ik en mijn vriendin jaren geleden voor het laatst zijn geweest. Achteraf toch best spijt van de keuze. Assortiment is zeer beperkt. En de hygiene in de zaak is ook niet helemaal top. Er plakte een bierviltje in de afzuiging bij de wok. Ook was deze volgens mij tijdje geleden voor het laatst gereinigd. Hier komen we niet snel terug
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
De Geulhof kent een gevarieerd aanbod. Dit zowel op het gebied van voor- (dim-sum), hoofd en nagerechten. Wel van belang om zelf op te letten of het aangeboden voedsel vers is (niet deze keer geconstateerd - wel in het verleden bij gamba's en inktvis).
Service is voldoende, maar ook niet meer dan dat.
Fco H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
gisteren gegeten in het wokrestaurant de Geulhof.

Het aanbod van vlees en groente was voldoende en werd vaak bijgevuld. Ook het fruit is heerlijk vers. Wat ik wel een dik minpunt vind is dat ieder gerecht dat je er laat wokken hetzelfde smaakt, doordat teveel van dezelfde sauzen worden gebruikt. Een ander minpunt vind ik dat de wijn een zeer muffe smaak heeft.

De bediening is nogal nors en moet je vaak te lang wachten totdat de borden zijn afgeruimd. De foei lelijke plastic palmbomen bij op oprit doet afbreuk aan het al vrij simpele decor van het restaurant. Ook is er geen kinderhoekje (alleen buiten),zodat het er erg rumoerig kan zijn.

Opm: als je van tafel bent om je gerecht te laten wokken is het restaurant zodanig ingericht dat iedereen langs je onbemande tafel loopt waar je ook je tas heb liggen. Die zou je eigenlijk moeten kunnen afgeven aan de receptie. Dus bedenk dit goed (en neem alleen je pinpas mee), want op deze manier is mijn tas al eens meegenomen.