Sama Sebo

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Sama Sebo

Ben P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Echt een gezellig huiskamer restaurant met vriendelijk personeel
c.denbode .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bekend met de blauwe hap, dan is dit nostalgie. Superlekker en gezellig.
De rijsttafel laat je alle smaken van vroeger beleven. Vriendelijke en snelle bediening.
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Goede bediening staat voorop, eten geode kwaliteit , mis alleen wat kruidachtige smaken , kom zeker terug.
Mia H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gelunched. Vriendelijke en gezelllige sfeer en prima bediening.
Marga Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten en zaten heerlijk aan tafel bij het raam,heel vriendelijke bediening.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het al jarenlang gehanteerde concept werkt nog steeds prima! De rijsttafel was (weer) top! Je kan zien dat het geroutineerde medewerkers zijn die het klappen van de zweep kennen. Door de gastvrije ontvangst lijkt het of je een vaste gast bent. Het mooiste van de zaak is dat je voorin een bruine kroeg hebt met veel stamgasten. Het eetgedeelte is daarvan mooi gescheiden. Het is zeker niet de laatste keer dat we bij Sama Sebo op bezoek gaan.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De rijsttafel hebben vanwege wat beperkte trek en de behoorlijk hoge prijs (€31,00 pp) niet genomen,
Het was mogelijk om ala carte te bestellen en de lunch was ook nog mogelijk.
Voor €18,00 kregen we een bordje vol met rijst, een kippepootje, satéstokje, boontjes, ei, etc.
Was lekker hoor maar niet wereldschokkend. Bier was alleen Heineken (wat hadden wel een een Bintang gelust).

Veel ruimte heb je er niet want de tafeltjes staan wat krap op elkaar.
De zaak was vol en als iedereen gezellig aan het kletsen is is het best rumoerig.
Maar goed, al met al was het best ok....
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten!
Babe H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Altijd gezellig!!
aldeau .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Kom hier alleen voor de lunch die je nuttigt in een soort oubollige kroeg met de ingang aan de PC Hooft. Maar wat boeit dat, draagt alleen maar bij tot een andere, edoch sfeervolle ambiance. Muggezifters zul je altijd hebben, maar dit is gewoon een erg goed Indonesisch restaurant. Ikan Bumbu Bali kanjer!
IVAN P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De ontvangst is al zeer goed ,het eten dat weten we super lekker.
Robin Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Gegeten bij Sama Sebo. Dit keer gereserveerd, anders krijg je geen tafeltje voor 5 man. Ambiance is alsof de tijd stil heeft gestaan, maar dat is ook de charme.
Gekozen voor de rijsttafel, en vooraf krijg je traditioneel kroepoek met sateh saus. De rijsttafel is uitgebreid en biedt voldoende variatie. Niet spannend of vernieuwend maar wel gewoon lekker.
Bediening is vlot en erg Amsterdams, wel prima. Prijs kwaliteit is OK. Verwacht niet dat je lang kan tafelen, als het druk is wordt je verwacht binnen anderhalf uur weer te vertrekken.
marie P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Geschrokken van de kwaliteit van het eten, het heeft niets met de Indonesische keuken te maken. Uitgedroogde gebakken kip, boontjes uit blik, gehakballetjes gevuld met aardappel, gebonden sojasaus over het fruit, ik kan zo wel doorgaan.
De kok moet gauw bij zijn moeder in de pannen gaan kijken of terug op vakantie naar Indonesië om ideeën op te pikken.
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Nog steeds een geweldig goede Indische maaltijd in een wat oubollige inrichting.
Joop 1.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zoals vanouds weer een heerlijk bordje met alles er op er er aan. Extra sate'tje erbij en de dag kan niet meet stuk. 47 jaar Samo Sebo een dikke felicitatie waard.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Indonesisch is by far mijn favoriete keuken. Zoveel uiteenlopende smaken! In Amsterdam is Sama Sebo onze favoriet. Lekker eten, en lekker in het centrum, om neer te strijken na een dag winkelen.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vlak voor de opening van de Uitmarkt hier met 2 persoenen gegeten. Zonder reservering toch nog net een tafeltje kunnen bemachtigen. Het restaurant zat dan ook propvol, en je zit een beetje dicht op elkaar. Knap zoals de bediening hier omheen maneuvreert. Verschillende gerechten a la carte geselecteerd. DE worden snel opgediend. Verwacht geen bovenmatige porties. De smaak is ietwat neutraal. Naar ons idee wel erg afgestemd op de vele toeristen. M.n. de specialiteit van de Indonesische keuken als bron van verfijnde toepassing van de diversiteit van kruien komt hierdoor niet goed uit de verf. Een beetje meer eigentijdse durf in de keuken zal de kwaliteit verhogen.
sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met z'n drieen gegeten op een vrijdagavond. Verse, authentieke Indische gerechten, precies goede hoeveelheid. De service valt als het druk is een beetje tegen. Maar verder is het eten heerlijk, ik raad persoonlijk de rijsttafel aan.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Ik snap niet zo goed waar die lage cijfers vandaan komen. Hopelijk geen wraak voor t een of ander. Wij waren door die verhalen bijna niet naar binnen gegaan, na een snel kijkje op Iens. Maar we zagen ook dat het druk was. Zoveel mensen kunnen het toch niet mis hebben.?
Het decor is gewoon leuk, uit de oude tijd, toen het waarschijnlijk gewoon een Amsterdamse kroeg was. Het voelt als een bruin café. Dat is toch gewoon leuk?
Wij kozen voor de lunch nasi en bami ramas. Dat was heel erg lekker. De presentatie paste bij de ambiance van het café. Een beetje ouderwets aandoend. Maar het smaakte fris met veel kleine smaakexplosies. En de taugé was zelfs 'gedopt'! Keurig.
Het eten was ietje prijzig. Maar wat wil je ook, direct aan de P.C.Hooft-straat!
Er liep veel personeel rond. Heerlijk, niet te lang wachten voor attentie. Charmante heren. Onze ober gaf mijn 19 jarige dochter nog een grote hand chocolaatjes mee in haar tas! We komen er zeker nog eens terug. Om het eten en de chocolaatjes ;-)
Hein_de_Jong .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Zoals altijd voortreffelijk ge-rijst-tafeld met vriendelijke en attente service (ook voor gluten-vrij dineren is Sama Sebo een aanrader).