Sam-Sam eten en drinken

Peperstraat 13 5171 EC Kaatsheuvel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sam-Sam eten en drinken

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Het was al weer even geleden dat we deze eetgelegenheid bezochten maar op 2e kerstdag was het weer zo ver. In een sfeerrijke omgeving hebben we genoten van de kookkunsten van kok Rinus. Het 4 gangen kerstmenu was top, zowel het vlees, de vis als de voorgerechten smaakte voortreffelijk. Het presentje bij vertrek paste helemaal in de sfeer.

Kleine tip qua decor, klein hoekje inrichten voor de kleintjes onder ons zodat ze niet helemaal "vast"zitten aan tafel.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voorafgaand aan een dagje efteling op iens dit restaurantje uitgezocht, met name vanwege de goede cijfers en toegankelijkheid (we zochten naar iets simpels). Eenmaal aangekomen nogal verbaasd over de uitstraling/sfeer. Ik denk dat het restaurant zich het beste laat omschrijven als een snackbar, waar ze naast frituur, ook nog ander eten verkopen, met bijpassend interieur. Naast ons zat een luidruchtig kinderfeestje. De bediening was een stel schuchtere tieners, het eten was niet zozeer onvoldoende, maar zeker niet wat ik verwachtte nav de overige recencies van dit restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding ook zeker onder de maat. Het is niet mijn bedoeling dit restaurant de grond in te boren, maar het heeft wellicht een kleine reality check nodig.
Petrabos .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Na een dag efteling bij Sam-Sam terecht gekomen. We waren met 6 personen en er was een gezellige drukte. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. We hadden verschillende keuze gemaakt en zowel de carpaccio als het hemels brood waren voortreffelijk. De varkenshaas en de ossenhaas tournado waren heerlijk. De creme brûlée was heerlijk. Het was voor herhaling vatbaar.
Irmakrol .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Ik heb er een high tea gehad met mijn 25 jarig jubileum.
Het was in één woord geweldig. Mijn collega's vonden het een perfecte locatie en het was goed verzorgd. De ruimte was ook mooi aangekleed op het jubileum thema. We hebben heerlijk gegeten.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Na de recensies op iens waren we zeer verbaasd over het armoedig aan geklede restaurantje. Er waren amper 2 andere tafels bezet en toch duurde alles erg lang. Tot 2 keer toe gingen de mensen van het restaurant door de zaak ergens naar toe en kwamen terug met de ene keer sinaasappels voor onze verse jus d'orange en de andere keer vermoedelijk met de spare rits van mijn man in een diepvriesverpakking.
Daar smaakte dan ook alles naar, als of het uit de vriezer kwam. De garnalen bij mijn salade, de boter is als hoofdgerecht en de spar ribs van mijn man. Alles beneden peil. Absoluut het geld niet waard. Wat een afknapper.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het was al weer even geleden dat we deze eetgelegenheid hadden bezocht. Een verjaardag was dan ook een goede reden om met 4 personen te reserveren. Bij binnenkomst werd de gereserveerde tafel direct omgewisseld voor onze vaste tafel, die door het moeilijk ter been zijn van 1 van ons dicht bij bar, toilet enz is.

Ondanks dat we met 4 personen iets verschillend namen kwam alles gelijktijdig, terwijl het ook nog eens warm was. De teriyaki met biefstuk puntjes met o.a. honingdressing was heerlijk, het bord ging schoon leeg. Ook over de schnitzel, de varkenshaas spies en de biefstuk niets dan lof. Het hoogtepunt moest nog volgen. Het nagerecht, ijs naar Italiaans recept, van de specialist uit Oud-Beijerland completeerde deze geweldige avond.
Deze eetgelegenheid zit wat uit de route maar is een bezoek meer dan waard. De persoonlijke benadering van de gastheer en gastvrouw maken dat je graag terugkomt.
Femme80 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk met 5 volwassenen en 7 kinderen bij Sam Sam gegeten. Mensen doen erg hun best en willen ook echt dat alles je smaakt! Heerlijk! Aanrader dus, ook als je niet bij de Efteling bent geweest:)
FamdeBoom .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wij zijn met vijf personen na een dagje Efteling bij Sam-Sam beland. Een gezellig en knus restaurantje/ijssalon. Heel vriendelijk personeel en een goede en snelle service. Wij hadden vooraf de champignons, tomatensoep en stokbrood, alles beviel erg goed (vooral de champignons mmmm!). Als hoofdgerecht hadden er twee p. de sate van varkenshaas (met goede satésaus, lekkere gebakkenuitjes en keuze voor vers stukje ananas erbij), een ander had de varkenshaas die ook precies goed was en de laatste twee hadden de schnitzel. Ook op de schnitzel was niets aan te merken, erg lekker. Voldoende friet en salade wordt erbij geserveerd, wat ook allemaal erg goed smaakte. Als nagerecht hadden we allemaal koffie, waar je heerlijke chocoladeboontjes en slagroom bij krijgt om door je koffie te doen en een lekker koekje erbij. Alleen maar lof voor dit restaurantje en dichtbij de Efteling dus goed te doen als je met de auto bent!
Svenapv .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Na een dagje Efteling heb ik hier met mijn vriendin gegeten.
Ik had ossenhaas puntjes, die waren lekker mals en goed van smaak. Mijn vriendin had varkenshaas saté en ook die was erg goed. Naast de grote porsie vlees kregen we ook nog veel friet en salade waardoor we meer dan genoeg te eten hadden.
Verder zorgde de vriendelijke bediening en de huiselijke aankleding van het restaurant voor een gezellige sfeer.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Fringje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Ik heb bij Sam-Sam de uitgebreide high-tea gedaan. Ten eerste een heerlijk ruim opgezet restaurant, met een leuke en sfeervolle inrichting. Naast de enthousiaste kok en bediening ook heerlijk gegeten! Ik heb voor drie dagen gegeten, hele ruime porties en ontzettend lekker. Zelfs de macarons die in Frankrijk een slechte ervaring opleverde, waren hier lekker en dan heb ik nog niet gesproken over de heerlijk vishapjes, hamburgertjes, de quiche en de andere lekkernijen. Kortom voor iedereen aan te raden, voor wie heel gevarieerd, verzorgd, gezellig en smakelijk wil eten!
Liesjaa .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Het duurde erg lang voordat we het eten kregen. Inmiddels zitten we al meer dan een uur te wachten. 4 stokbrood met kruidenboter besteld en er maar 1 gekregen. In de tussentijd is er ook maar 1 maal gevraagd of we wat wilde drinken.
We dachten lekker uit eten te gaan na een bezoekje aan de efteling, maar volgende keer gaan we ergens anders heen.
Alessandra P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We hebben het sam sam 3 gangenmenu genomen. Het was overheerlijk. Lekker soepje vooraf, sate met friet en salade als hoofdgerecht en koffie met likeur, kletskop en slagroom toe.
De kinderen hadden een hamburger die ze de lekkerste ooit vonden.
De placemat om in te kleuren was een succes tijdens het wachten op het eten.
Zeer vriendelijke bediening. Er heerste een gemoedelijke, ongedwongen sfeer.
Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Een echte aanrader!
Tijaven .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
De ontvangst was zeer hartelijk; Je voelt je meteen thuis, net alsof je in een fraai gedecoreerde huiskamer bent. Het menu werd keurig opgediend, prijs- en kwaliteitsverhouding méér dan geweldig. Kortom een onverwacht verrassend gezellig restaurant waar je lekker kunt eten, betaalbaar en noopt om dat vaker te doen.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Brabantse gezelligheid en lekker eten voor een nette prijs.
En vergeet het ijsje uit de ijssalon niet, een echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Afgelopen zondag 24 augustus belande we bij toeval bij deze eetgelegenheid. De naam restaurant mag het niet hebben daar is het allemaal te beperkt voor. Het eten is werkelijk prima, van maaltijd salade tot schnitzel menu het allemaal dik voor elkaar. Man en vrouw runde de bediening en hier was enige sprake van spanning. Als je niet wil eten dan zou ik hier zeker langs gaan voor het ijs. Een ware delicatesse, grote keus, hemelse smaak kortom een topper op dit gebied.
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Super leuk, gezellig en lekker restaurant. Het eten is van hoge kwaliteit en de bediening (een hardwerkend stel) is vriendelijk, spontaan en klantgericht. Niet voor niks dat wij dan ook 1x in de zoveel tijd speciaal vanuit Den Haag naar Kaatsheuvel rijden voor o.a. de botermalse carpaccio van Patricia en de verrukkelijke spare ribs of biefstuk van Rinus. Als afsluiter kan het overheerlijke verse (sorbet)ijs niet uitblijven. Kortom een echte aanrader en voor ieder wat wils!!!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Het is natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar het eten is van een goede kwaliteit en dat voor een redelijke prijs. De bediening is heel vriendelijk en servicegericht. De inrichting is wat achterhaald en doet een beetje aan als een bruin café. Maar zeker een bezoekje waard. De salade met garnalen en tomatensoep als voorgerecht waren heel erg lekker. Het hoofdgerecht was een heerlijke biefstuk, patat en salade. Het enige jammere is dat er geen andere groenten te krijgen zijn. Het ijs is geweldig. Het is echt een aanrader. Volgend jaar gaan we er zeker weer eten als we ons dagje efteling hebben gehad.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wij komen hier regelmatig lunchen en ook 's avonds kan je er lekker een hapje eten. Voldoende keus, geen poespas maar gewoon lekker eten. Je zit gezellig in dit sfeervol ingerichte restaurant. De carpaccio is trouwens een aanrader, heerlijk! Ook het italiaanse ijs is superlekker! Gezellige bediening en je voelt je op je gemak.
Rene113 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Echt super gegeten iedereen aan te raden alle vrienden en bekende moeten hier echt een x gaan eten een belevenis voor je tong en goed te betalen de eigenaren zijn supergastvrij en ze hebben ook heerlijk ijs echt heerlijk wij gaan hier zeker elke week terug komen
Jakob T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Even uit eten met de kinderen..de huiselijke sfeer en gastvrije bediening is niet van het niveau sterrenzaak maar daarom zit ik hier niet. De mensen maken een praatje en helpen de kinderen op een prima manier van een begrijpelijk niveau voor deze twee meiden van 6 en 4 jaar. Ze kiezen zalm en friet en appelsap. 1 zalm voor tweeën is ook geen probleem, wel ieder hun eigen friet. geen gezeur en lekker makkelijk. ik eet de varkenshaas saté. lekker mals, ruim voldoende en uiteindelijk met 30 euro niet duur. even snel, iets lekkers eten zonder gezeur. gewoon doen!