Sam Sam Café met eetgelegenheid

Oude Markt 15 7511 GA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Sam Sam Café met eetgelegenheid

Lekker wegkruipen aan de leestafel met een grote kop cappuccino en muffins uit onze eigen bakkerij met keuze uit diverse magazines en dagbladen. 's Avonds genieten van een (vegetarische) dagschotel of heerlijk à la carte dineren. De lunchkaart biedt een keur aan creatieve broodjes en originele gerechten. Tot middernacht serveren we onze "Borrel Bites": sweet, special of traditional...geniet van deze parade van lekkernijen en sensatie van smaak!
In de zomer is het ruime terras een echte hotspot. Aan de gezellige buitenbar kun je vast een drankje drinken terwijl je een keuze maakt uit de gevarieerde kaart...
Het hechte team straalt enthousiasme en toewijding uit...van harte welkom bij Sam Sam!

Meer informatie over restaurant Sam Sam Café met eetgelegenheid

Ongeveer 6 minuten lopen (500 meter) vanaf het stationsplein te Enschede.
  • Kom je met de auto?
    Sam Sam is gevestigd aan één van de gezelligste pleinen van Nederland: dè Oude Markt (nummer 15-17) in Enschede. Dit gezellige plein, in het centrum, is gesitueerd om de Oude Kerk en huisvest allemaal (eet-)cafés. Vanaf het bus- en treinstation is het
  • : Parkeren in de Irenegarage of aan de Wenninkgaarde

Zondag : 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sam Sam Café met eetgelegenheid

Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima eten. De gerechten zijn uitdagender dan gerechten bij restaurants in dezelfde prijsklasse en het wordt goed bereid.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Naast gerechten met vlees en vis worden er ook veel goede vegetarische gerechten aangeboden! De zelfgemaakt ice tea is ook een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Dagschotel 6.80, goedkoper krijg je het nergens denk ik. Daarvoor een "bowl", tegenwoordig nogal populair, met smakelijke rijst, veel verse groenten en vegetarische sojablokjes of kipblokjes. Goede portie, oogde aantrekkelijk, kortom: prima. Bediening vriendelijk, maar wachttijd van bijna een uur veel te lang voor zo'n toch eenvoudig gerecht.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Samen 300 jaar. Genoten. Tijd van leven komen we weer!!! Enschede leuk voor een uitje. Duur parkeren, jammer en niet klant vriendelijk.
K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
heerlijke daghap, van prima kwaliteit, niet al te grote portie, maar daar is de prijs ook naar.
Reserveren gaat makkelijk en snel
Thecla F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
heerlijk eten in een goede ambiance met vriendelijk personeel en goede wijn. kortom een aanrader in hartje centrum Enschede
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we hadden een fijn plekje bij het raam en zijn uitstekend bediend!
En we waren keurig op tijd voor de voorstelling klaar.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima gegeten met het gezin, het zijn wel behoorlijke porties, we hadden als voorgerechten nacho's en een plukbrood. Heerlijk, maar nog een hoofdgerecht erna was vervolgens wel een behoorlijke hap. Volgende keer maar 1 voorgerecht met zijn vieren voor ons...
Els D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijke daghap voor nog geen €7, portie had iets groter mogen zijn.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
prima keus en weer perfect geregeld door het Team van Sam Sam, het is altijd weer een feestje.
ze zorgen voor een onderscheidend menu en dito presentatie.
Denia Kruijff K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goed ontvangen, de ober die ons ontving luisterde naar goed naar wat wij wilden. Erg gezellig gegeten, voor hhet concert van die avond!
h.a.van.dijk .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zeer gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening . genoten gerecht uitstekend en de ambiance is gezellig
Een zeker aan te bevelen restaurant
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten met zicht op de Oude Markt.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We bestelden het dagmenu omdat er spruitjes bij zaten. Toen het eten op tafel kwam bleek dat de spruitjes op waren en we een bakje sla erbij kregen. Als het eten wat minder zout zou zijn geweest, hadden het eten als zeer goed kunnen beoordelen, nu echter niet. Maar het bedrag dat we moesten afrekenen was nog lager dan we verwacht hadden. Dus, we komen terug.
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig testarant met attente bediening en goede kwaliteit etenj
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima afsluiting om na een voorstelling in Concordia te gaan eten in Sam Sam..
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer goed, gezellig en gastvrij zoals ik gewend ben bij SamSam. Alles liep weer lekker vlot en adequaat.
Personeel is prettig en servicegericht.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Reservering op een leuke plaats aan het raam. Bediening uitstekend en lekker gegeten voor aanvang van de film.
Bedienend personeel was erg prettig.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij komen hier op gezette tijden en onze 'terugkeer' geeft al aan hoe wij SamSam beoordelen. Prima gelegenheid om vooraf aan een concert/uitvoering redelijk snel lekker te kunnen eten.
Bhani R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Sticky lemon chicken was erg lekker, je kunt ook gerechten aanpassen zodat kind ook kan genieten. Wij komen hier zeker een paar keer per jaar.