SAM's Pannenkoekerij

Zaterdag en Zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Bertholomeus .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
gisteren heerlijk gegeten met 3 kinderen.
mooie locatie waar de kinderen ook fijn buiten kunnen spelen.
bediening erg vriendelijk en ook de kinderen krijgen veel aandacht.
ook leuke locatie voor kinderfeestjes
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Bediening en entourage zijn prima, pannenkoek was niet lekker.. Het is meer een stevige koek dan een pannenkoek. We hebben het aangegeven bij het personeel. Ik hoop dat ze het beslag anders gaan maken. Speeltuin en doolhoven vonden de kids hartstikke leuk.
Knifto .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Mooie zaak, service redelijk, pannekoeken waren niet lekker. Best overpriced voor het matige eten.
Wij kregen 4 euro korting voor het ongemak.
Wij gaan er niet meer naar toe.
Aleidabakker .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Met een bon van vakantieveilingen er heen gegaan. Er waren wat negatieve recensies op internet, maar toch maar gegaan. Het viel allemaal erg mee. De bediening was heel aardig en correct. Ook heel attent en meedenkend. De pannenkoeken waren ook best lekker en goed gevuld. Voor gezinnen met kleine kinderen was het terras met aangrenzend een leuke speeltuin heel fijn. Je kan dan de kinderen goed in de gaten houden en zelf lekker buiten zitten.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
SAM's Pannenkoekerij wat het decor van het jaarlijkse familie-treffen. Het restaurant ligt verscholen in de prachtige bosrijke omgeving van Bakkeveen. Helaas, het eten zelf (de pannenkoek!) viel tegen, net karton. Misschien ligt het aan de grote hoeveelheid mensen die bediend moesten worden. Hoewel het personeel haar uiterste best deed iedere tevreden te stellen (inclusief de kinderen, en slecht ter been zijnde opa en oma) duurde het vrij lang voordat onze pannenkoek geserveerd werd. Wegens de mooie omgeving, en het mooie weer geef ik het decor toch een acht.