Sam's Eetcafé

Bierstraat 12 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Eetcafé

Passie op de plateaus

Sam's Eetcafé vindt je in een monumentaal pand in Lochem, waar de Gudula kerk op je neer kijkt. In heerlijke comfortabele stoelen geniet je hier van (mini)broodjes, plateaus vol met lekkers of een cocktail op de loungebank. Met hun passie voor de zaak scoren ze hier keer op keer hoog op gastvrijheid en hun schitterende schotels!

Meer informatie over restaurant Sam's Eetcafé

Keuken sluit om 20.00 uur in herfst-winterperiode

Jouw recensie over het restaurant Sam's Eetcafé

Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Rustige uitstraling, ook bediening rustig en persoonlijk door eigenaar zelf en zijn echtgenote. Lekker plekje buiten onder de luifel, heerlijk gegeten, gerechten zijn fijn en in balans. Lekkere koffie na, prijs zeer acceptabel.
L.J. W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prettige bediening en zonder uitzondering was iedereen erg tevreden. Pluim op jullie werk!
P. D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Jammer dat de snitzel op was en dat op zaterdagavond vroeg. Dus maar het 3 gangen menu genomen. Was prima al had de saus wel iets meer smaak mogen hebben. Komen we nog een keer terug? Denk het niet zo snel.
Peterbe .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben hier voor de 2de keer heerlijk gegeten. 3 gangen keuzemenu, erg lekker met goede prijs. Echte aanrader. We komen zeker terug!!
H. E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We hebben hier afgelopen zondag met de familie gegeten en het eten was erg goed en lekker. De bediening is ongedwongen, vlot en attent.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima kwaliteit en sfeervol genoten
HENK T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gastvrije en vriendelijke mensen
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Cj V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prettige bediening.Prima 3 gangenmenu (visstoofpotje is een aanrader)
Zelf ging ik voor het vegetarisch plateau.Ik heb nog nooit zo goed en gevarieerd vegetarisch gegeten in een restaurant, wat een verrassing.Zeker proberen!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Goede bediening, prima maaltijd. Prijs kwaliteitsverhouding zeer gunstig. Wij zouden zeker nog eens terug gaan als wij in de buurt komen.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Tijdens onze vaknatie beland op het terras van 'Sam". Het weer zorgde er voor dat er voor de maandag heel wat mensen buiten kwamen eten. Jammer dat er geen muziek aan stond, verder zeer oké. We hebben genoten van het runder - en visstoofpotje. Bediening is vriendelijk en attent.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond een heel gezellige avond gehad. Het was erg druk en eten was op tijd. Vlees plateau van de grill was heerlijk en heel goede kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug.
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
We hebben hier gegeten , heerlijke intieme ambiance in prachtig pand. We hebben gebruik gemaakt van de 3 gangen menu, de soep was heerlijk. En de Visstoofpotje en varkenshaaspuntjes dat we als hoofdgerecht hadden waren erg lekker. Alles was prachtig opgemaakt . De ontvangst en bediening was prima. We gaan zeker nog eens terug.
HENK T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Erg vriendelijke ontvangst
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten en weer was het heerlijk.Varkenshaas en kogelbiefstuk van de gril, het was erg lekker en goede kwaliteit. Gastvrij en attente bediening, aanrader.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mocht je hier willen gaan eten dan heb je vooral heel veel geduld nodig. Zowel de keuken als bediening stonden in de zomeravond-modus. Het eten is redelijk, maar niet meer dan dat.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
In 1 woord? Waardeloos. Netjes ruim van tevoren reserveren op het terras betekent gewoon dat je je plekje buiten pas krijgt na een discussie. Vervolgens: trage bediening! Om half 7 aan tafel en meteen voor- en hoofdgerecht besteld. Het voorgerecht was er na een uur, het hoofdgerecht pas om 9 uur! Terwijl we ook onze jongste telg van net 1 jaar bij ons hadden! Tijdens het wachten op het voorgerecht maar om wat stokbrood gevraagd. Ook dit werd pas na 15 minuten gebracht. Tussen de gangen door ging het bijna elke keer mis met het bestelde drinken (verkeerde drankjes, drankje vergeten). Tenslotte staat op de menukaart wel, dat het wat langer kan duren OMDAT DE KWALITEIT BELANGRIJKER IS ALS SNELHEID! Helemaal mee eens, echter bleek deze kwaliteit NERGENS uit: niet vragen of iemand een biefstuk rood of doorbakken wil en die vervolgens taai is, spareribs die niet gemarineerd maar overgoten zijn met sojasaus en curry, en stokbrood met kruidenboter en pesto die ik thuis lekkerder kan maken. Normaliter zeg ik: fouten zijn leermomenten. Dit zijn er echter zoveel, dat het volgens mij zeer de vraag is of dit ooit goedkomt met de huidige personele bezetting.
E. R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We kregen een mooi tafeltje bij het raam, het was erg rustig voor een zaterdagavond. Muziek was zachtjes op de achtergrond, tafeldame was attent, lekkere stoelen. Hoofdgerechten waren goed verzorgd en erg smakelijk maar de salades als bijgerecht saai, oud en bruin met veel mayonaise en weinig smaak. Geen groenten. De rustige tafelmuziek werd vervangen door top 40 hits met veel bas, klonk steeds harder en de tafeldame werd vervangen door een in attentere tafelheer.
Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Maaltijdsalade was wat karig voor 13,50. Er had bijv. kruidenboter bij het stokbrood gekund of wat meer variatie in de groenten (gemengde sla met olijven en een paar cherrytomaatjes)
De vegetarische plate ( 15,00) was goed en rijk gevuld. Weer eens wat anders dan anders met falafel, geitenkaas, quiche, gekruide aaradppeltjes en salade.
Paul-Peter F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Attente en gastvrije bediening, kwaliteit van het eten prima (met name het vlees uitstekend) en goede verhouding prijs/kwaliteit.