Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Geslaagd etentje we kwamen voor de derde keer, en komen zeker meerdere keren terug.
Zeer vriendelijke gastvrouw en bediening.
Ambiance ook prima.
Revalo .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten! Ik vind wel dat wanneer je de AH bon niet zou hebben dat de prijs/kwaliteit wel wat uit de pas loopt.
Het Terras is erg gezellig net als de bediening.
Aan te bevelen om eens lekker tussendoor een hapje te eten.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Eerste bezoek en vanaf het moment van binnenkomen tot het vertrek was het een feestje! Prettige ontvangst en begeleiding tijdens de avond, heerlijk eten en een gezellige sfeer. We kwamen via de AH maar geen seconde hebben wij ons inferieure gasten gevoeld, wat soms wel zo is bij andere restaurants waar we met een AH-bon zijn gaan eten. Het was helemaal top! We hebben direct gereserveerd voor de volgende keer.
ag V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
voldoende en goed eten en naar wens een rustige plaats aangeboden gekregen. perfecte sfeer in het restaurant,
is voor anderen aan te raden om in dit restaurant te gaan eten.
A B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was goed , maar minder keuze dan voorheen , wij hadden een AH kaart.
Vond DD keuze heel beperkt, maar we hadden goed gegeten
W.m V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zeer vriendelijke vlotte bediende, nette service. Goed en lekker eten. Min puntje was dat de bediende elke keer het zelfde wijngals vulde. En er was geen muziek ( wat we hoorde was van de buren ) maar het eten was lekker.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De frites mogen wel wat minder paprika poeder hebben ,was erg veel .Of vraag aan klant
of ze het liever zonder hebben.je kunt er echt last van hebben is onze ervaring helaas .
rvdpieterman .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Ondanks de (dus) lage prijs, waren de maaltijd, de bediening en de sfeer prima. Een aanrader
bert H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Bij het aanmelden gemeld dat een persoon geen komkommer lust, maar helaas het zat er tot 2 x toe toch bij het werd wel vervangen voor zonder komkommer.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op deze zomerse namiddag en avond zaten alle gasten op het grote terras dat nagenoeg helemaal bezet was. Niettemin was er voldoende bediening aanwezig die in ons geval een goed overzicht hield en ook bij tussen-bestellingen adequaat en vriendelijk reageerde. Ook de opeenvolging van de gerechten duurde zodoende niet te lang en hebben we in een aangenaam tempo kunnen eten. De gerechten waren prima in orde .Wel is het zo dat zónder de AH-actie we de prijs aan de hoge kant vinden.
Maud K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier komen we vaker terug!
n.bisschops .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voor de bon van AH hebben een restaurant uitgezocht. Voor weinig geld zeer goed gegeten. Locatie en bediening goed. Voor herhaling vatbaar.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Service was prima maar te lang op ons eten moeten wachten. Toen ging er ook nog iets fout met de bestelling. Vlees was daarnaast aardig droog.
Antonette V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hadden een restaurantbon van Albert Heijn.We hebben lekker gegeten op een sfeervol terras bij het kerkplein. goede snelle bediening. De porties waren flink dus geen nagerecht genomen alleen koffie.
fredbeil .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heel fijn restaurant met een perfecte bediening, is een gezellig restaurant zowel binnen als buiten.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Carijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ik kwam met mijn vriend eten, op het begin werd eerst uitgelegd hoe de AH actie werkte dit was wel prettig. Bij het apperatief kon je wel alleen samen een kiezen maar dat is wel logisch want ze kunnen natuurlijk geen brood delen. Verder genoeg keuze voor mensen die wel veel lusten, voor iedereen wat wils. Het dessert vond ik ook erg lekker. De service vond ik het beste, waren erg vriendelijk en vroegen optijd en niet te gehaast of je nieuw drinken wilde.
eggievantiel .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Moesten wel wat lang wachten voor het eerste gerecht, maar ze gaven alle tijd om rustig te tafelen , zodat we om half elf nog ons dessert konden nuttigen. Een foutje in de bestelling werdt heel snel hersteld en kregen we consumptie van de zaak. Heerlijk buiten kunnen zitten op een gezellig terras. Rustige sfeer terwijl het toch in begin druk was. Bediening heel vriendelijk .
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor de eerste keer hier gegeten! Was echt super! Zeker voor herhaling vatbaar! Echt een aanrader!
Drie gangen diner was heerlijk!
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat een leuke en gezellige bistro, erg vriendelijk personeel en het eten was ook heerlijk.
De keuken was ook bereid om de porties aan te passen ivm een gastric bypass, dus een goede service.
Heerlijk buiten kunnen zitten.... kortom een echte aanrader!! Wij gaan zeker terug....