Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
janklijs191042 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Nette ontvangst.zeer vriendelijk.. Lekker eten en drinken. We komen zeker terug. Zeer Fijne ambiance nette bediening. Veel gelachen .
fred_talboom .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
vanavond samen met mijn zoon hier gegeten. De reservering verliep al vrij stroef, naam gespeld maar medewerker bleef eigen interpretatie aan de naam geven, dus onder een andere naam de reservering verkregen. Tevens expliciet gevraagd of betalen met VISA mogelijk was en hierop positieve bevestiging gekregen. Ontvangst was vriendelijk en begeleiding tot halverwege naar "onze tafel". Keuze gemaakt, beide spareribs uitgekozen, en vooraf stokbrood. Tevens 2 Brand bier besteld met als aanbieding één glas cadeau. Bier was (te) koud geserveerd < 4 graden i.p.v. de aanbevolen temperatuur van 7 graden. Spareribs waren redelijk van smaak echter niet zo gaar dat het vlees, bij wijze van spreken, van het bot afviel. Halverwege een tweede biertje erbij besteld zodat deze op temperatuur zou kunnen komen, echter niet gekregen. Aansluitend aan de maaltijd de rekening gevraagd en naar de kassa gelopen om af te rekenen. Kon echter niet met VISA betalen en volgens medewerkster was dat al meerdere dagen niet mogelijk! Gelukkig andere mogelijkheid bij ons om de rekening te kunnen voldoen. Als tegemoetkoming twee glazen gekregen. Hebben medewerkster wel ons ongenoegen kenbaar gemaakt over totale ervaring, maar deze verschuilde zich achter veroorzaking door andere medewerk(st)ers en deze medewerkster droeg niet bij om ontevreden verkregen gevoel weg te willen nemen door tonen van begrip of oplossing aandragend.
Josefien D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren met ons gezin ons huwelijksjubileum gevierd. Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer. Elk gerecht was van prima kwaliteit. Als speciaal toetje een leuke verrassende vurige traktatie van personeel Sam''s bistro. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Kompliment en zeker tot ziens.
Choco72 J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
prima eten, bbq mixed grill, kleine stukken vlees maar uitstekende kwaliteit en bereiding. tot zo ver het goede nieuws. de bediening daarentegen was waardeloos. onze bestelde drankjes bleken na 20 minuten vergeten net als bij een naastgeleten tafeltje. vervolgens nogmaals besteld en toen duurde het nog eens 10 minuten. blijkt bij de rekening dat ze onze drankjes niet als service hebben kwijtgescholden, nee hier in braboland zetten ze de drankjes dan dubbel op de rekening. op een rekening waarbij de serveerster ook niet even na 5 minuten langsloopt om af te rekenen. kortom service is ver te zoeken, komt erg chaotisch over met als gevolg het negeren van waar het om draait, je klanten. gemiste kans.
pambuters B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijke sfeer en vriendelijke bediening en heel lekker gegeten
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Valentijnsdag! We werden verwelkomd met een Processo met ieniemienie scheutje Grenadine van het huis. Daarna kregen we broodplankje ook gratis aangeboden. We hebben een heerlijke avond gehad!
Enig minpuntje is dat de tafels niet zo prettig waren opgesteld, zodat er steeds tegen mij aan werd gelopen. Niet zo prettig als je rustig wil genieten.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige comfortabele bistro.
Ook de open gashaarden werken sfeerverhogend.
Zeer vriendelijk personeel.
tini V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een echte superavond met mijn kennis We hebben echt een goede en leuke ontvangst gehad. Ik om zeker nog een keertje terug. Bedankt voor jullie gastvrijheid
pambuters B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heel gezellig avondje uit eten met goede keuken en heel vriendelijk personeel.Super lekker.Terwijl het op een maandagavond was voelde het als n wkend. Restaurant was goed bezet. Van jong tot oud.
Aanrader.
inekebunink .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima gegeten en vlotte en vriendelijke service. Klein puntje van kritiek: op de kaart staat 3 spiesjes saté maar het zijn er 2 hele volle
Crawfurd .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Sam''s bistro. Het eten was uit de kunst. We denken dat de kok zichzelf hadden overtroffen. Zeker een aanrader.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen, fijne tafel bij de open haard toegewezen gekregen. Gezellige sfeer in het restaurant. We hadden het 'luxe' AH menu (4-gangen) en dit was allemaal erg lekker, de porties waren ook meer als voldoende. De bediening was erg vriendelijk en lette goed op en reageerde goed op verzoeken (gaarheid van biefstuk, even een langere pauze tussen voor- en hoofdgerecht, voldoende te drinken). Dus super gegeten en een fijne avond gehad, we komen zeker nog eens terug! Klein aandachtspuntje: de spareribs waren wel ontzettend snel afgekoeld.
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eas erg gezellig, goede Servië, personeel allemaal erg vriendelijk, leuke locatie,.voor herhaling vatbaar. Zullen zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben een gezellig etentje gehad bij Sams bistro. Sfeervol branden de kachels personeel was vriendelijk en hielden van een grapje maar sommige nog onervaren. Compliment aan de keuken we hebben genoten van het heerlijke eten. Komen zekers vaker terug.
janklijs191042 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was een leuke avond,goed eten,zeker goede en vlotte bediening. Heerlijke kerstsfeer. Dit was voor ons niet de eerste keer en het wordt steeds leuker en geen gedoe,want ze zijn op de AH bonnen.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Omdat we voor menu 2 hebben gekozen, is stokbroodje vooraf als extra echt teveel! Hierdoor bleef de friet en salade staan en het toetje kreeg mijn zoon echt niet meer weg. Zonde.
Anita-Tonnie .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen. We konden eerst even een drankje nuttigen bij de open haard en op ons gemak de menukaart bekijken. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ondanks dat het wat minder druk was op deze (maandag)avond, was het er toch gezellig zitten. Leuke ambiance! Het eten was lekker en ruim voldoende. Als we niet genoeg hadden, hoefden we het maar te zeggen. Maar dit was echt niet nodig. Wij gaan er graag nog een keer terug. Anita en Tonnie
E S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben erg genoten! Een zeer goed en uitgebreid AHmenu. Ook voor mij met een moeilijk dieet (glutenvrij, lactosevrij en fructosevrij) een uitgebreide keuze. Vaak last van m'n buik na het uit eten, maar bij Sam''s bistro niet!! Uitstekende service en klantvriendelijk. Echt een aanrader!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant Sam's Bistro heeft aan al onze verwachtingen voldaan. De zaak is sfeervol, de serveersters zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij en het eten was top! De cocktail van Bresse Kip was overheerlijk, wel vond ik het onstabiele sausbakje een klein minpuntje omdat die door een verkeerde beweging kon vallen, maar mijn bezoek aan Sam's Bistro zeker een herhaling waard!
Eckie76 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. We hadden een mooi plaatsje op de vide en hebben een gezellige avond gehad. De
gerechten waren heerlijk.