Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sam's Bistro

Christel P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De korting die we van jullie gekregen hebben is niet verrekend! Daar weten ze van niks! Goede actie van jullie zeg.... NIET!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel snel en attent personeel. Echt perfect.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige inrichting, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten !
Verrassend toetje, genoeg keuze, zeker voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij zijn zeer tevreden over Sam's Bar in Uden, waar wij inmiddels in 2016 en 2017 voor de 5e keer met meerdere personen gegeten hebben. Zij zien ons zeker weer terug!
PetraR .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben het 4 gangen menu van de AH restaurant actie genomen. Alle gerechten waren goed tot zeer goed en de porties flink. Geschikt voor de grote eter. Het personeel werkt hard en ze houden goed overzicht. Absoluut een aanrader.
josvanwanrooij .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk en voldoende te eten. Gevarieerde en zeer goed opgediende menu's. Zeer gezellige en gemoedelijke sfeer. tegenover een goed niveau. Kortom: een aanrader!!
lauravs .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima ontvangst en service. Vooraan in de zaak is de sfeer gezellig, gemoedelijk. De kipcocktail was erg lekker en op een verrassende, mooie manier gepresenteerd. De falafel was lekker, voor ons had de wrap kleiner gemogen. De roasted rib was een beetje te ver doorbakken, had rose gemogen om het vlees malser te houden. De stukken gefrituurde brie waren vrij groot en daardoor vrij overheersend in de salade. Verder was de salade lekker. De panna cotta was heerlijk!
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Het was er erg druk maar alles was goed geregeld. Lekker gegeten voor een goede prijs.
E S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, keuze uit 2 menu's en keuze uit 3 mogelijkheden per gang. Vriendelijke en goede bediening.
Een persoon van onze groep heeft een gluten-, lactose en fructose-intolerantie en heeft erg goed gegeten en daarna nergens last van gehad. Superfijn!
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De keuze was ruim, dat was prettig. De sfeer was goed, een rustig muziekje. Fijn dat muziek niet overheerst zodat je fijn met elkaar kunt genieten van het eten, maar ook van elkaar. We hebben 3 volle uren genoten.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig druk, lekkere gerechten en de bediending was top. We hebben gekozen voor het driegangen menu en dat was voldoende voor ons. Voldoende keus uit de gerechten en sfeervol en met detail opgediend.
marij R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het was er gezellieg het een was heel goed is echt nog een keer voor herhalling vat baar het persoonel was vriendeluk het was er rustig ook wat de muziek aan gaat
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sam's Bistro gekozen op basis van de website: geanimeerde gelegenheid zonder teveel pretenties. Je krijgt wat beloofd is. Dus een ruime eetgelegenheid, veel tafeltjes, druk bezocht en lekker eten.
Vooraf een bord met gerookte zalm en carpaccio. Met kruiden. In combinatie met knapperig Turks brood. Goed begin, vonden we. De steaks die we daarna kregen, waren verrukkelijk! En ruimschoots voldoende. De salade erbij zonder opsmuk, lekker.
We kozen voor koffie (met likeur) en thee als dessert.
Sam's Bistro is een gezellig Brabants restaurant, waar de bediening veel aandacht besteed aan zijn bezoekers. Het was er vol bij ons bezoek. Nogal rumoerig dus. De een zal dat waarderen als erg gezellig, een ander kan dat als storend ervaren. Wij houden van een goed gesprek tijdens het eten. Dat was toch goed mogelijk.
Alles bij elkaar: een prima restaurant!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten. Bediening was zeer behulpzaam ondanks dat we op het laatst haast hadden iin verband met een reservering bij theater Markant.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een gelegenheid waar je zeker weer een keer terug gaat als je er eenmaal geweest bent. Prima kwaliteit/prijsverhouding .Vriendelijk personeel en erg attent
ARIE V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
was zeer goed met de ah actie het was uitstekend we hadden de 4 gangen menu
complimenten voor de kok er was voldoende keus
tini V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat is het toch heerlijk eten en de sfeer super en goede parkeergelegenheid. Dit smaakt naar meer. We komen zeker nog terug
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar. Wacht tijd konden we zelf bepalen erg fijn.
anne.kirst .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prettige sfeer om in te eten. Het was volgens de bediening wel de drukste avond in tijden en alle tafels waren ook volledig bezet wat een levendige sfeer gaf. Goede bediening die alert bleef en op tijd kwam vragen of er nog iets te drinken of eten bijbesteld moest worden. Bediening bleef ondanks de zeer drukke avond vriendelijk en gaf de indruk alles in de hand te hebben. We hadden een reservering lopen van de AH restaurantactie. Er was keuze uit een 3 en 4 gangen menu. Beiden zijn aan tafel zonder problemen besteld. Eten was zeer goed en ruim voldoende voor ons. Karaf water en extra frietjes waren gratis. Al met al een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.
peterlucie .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben bij Sam's Bistro een lekker en goed etentje gehad in een sfeervolle zaak met vriendelijke, gastvrije en spontane medewerkers. Het is ons uitstekend bevallen. Dit was ons eerste bezoek, maar zeker niet ons laatste.