Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

inekebunink .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Crawfurd .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Sam''s bistro. Het eten was uit de kunst. We denken dat de kok zichzelf hadden overtroffen. Zeker een aanrader.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen, fijne tafel bij de open haard toegewezen gekregen. Gezellige sfeer in het restaurant. We hadden het 'luxe' AH menu (4-gangen) en dit was allemaal erg lekker, de porties waren ook meer als voldoende. De bediening was erg vriendelijk en lette goed op en reageerde goed op verzoeken (gaarheid van biefstuk, even een langere pauze tussen voor- en hoofdgerecht, voldoende te drinken). Dus super gegeten en een fijne avond gehad, we komen zeker nog eens terug! Klein aandachtspuntje: de spareribs waren wel ontzettend snel afgekoeld.
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het eas erg gezellig, goede Servië, personeel allemaal erg vriendelijk, leuke locatie,.voor herhaling vatbaar. Zullen zeker aanbevelen bij familie en vrienden.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben een gezellig etentje gehad bij Sams bistro. Sfeervol branden de kachels personeel was vriendelijk en hielden van een grapje maar sommige nog onervaren. Compliment aan de keuken we hebben genoten van het heerlijke eten. Komen zekers vaker terug.
janklijs191042 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was een leuke avond,goed eten,zeker goede en vlotte bediening. Heerlijke kerstsfeer. Dit was voor ons niet de eerste keer en het wordt steeds leuker en geen gedoe,want ze zijn op de AH bonnen.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Omdat we voor menu 2 hebben gekozen, is stokbroodje vooraf als extra echt teveel! Hierdoor bleef de friet en salade staan en het toetje kreeg mijn zoon echt niet meer weg. Zonde.
Anita-Tonnie .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen. We konden eerst even een drankje nuttigen bij de open haard en op ons gemak de menukaart bekijken. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ondanks dat het wat minder druk was op deze (maandag)avond, was het er toch gezellig zitten. Leuke ambiance! Het eten was lekker en ruim voldoende. Als we niet genoeg hadden, hoefden we het maar te zeggen. Maar dit was echt niet nodig. Wij gaan er graag nog een keer terug. Anita en Tonnie
E S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben erg genoten! Een zeer goed en uitgebreid AHmenu. Ook voor mij met een moeilijk dieet (glutenvrij, lactosevrij en fructosevrij) een uitgebreide keuze. Vaak last van m'n buik na het uit eten, maar bij Sam''s bistro niet!! Uitstekende service en klantvriendelijk. Echt een aanrader!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant Sam's Bistro heeft aan al onze verwachtingen voldaan. De zaak is sfeervol, de serveersters zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij en het eten was top! De cocktail van Bresse Kip was overheerlijk, wel vond ik het onstabiele sausbakje een klein minpuntje omdat die door een verkeerde beweging kon vallen, maar mijn bezoek aan Sam's Bistro zeker een herhaling waard!
Eckie76 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de AH actie hier gegeten. We hadden een mooi plaatsje op de vide en hebben een gezellige avond gehad. De
gerechten waren heerlijk.
annmis .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten in een mooi restaurant met een fijne sfeer.
Voorgerechten lekker,spring-rolls en salade van kip,dressing een beetje te zuur.
Hoofdgerecht beide mix grill,lekkere marinade op goed gegrild vlees.
Dessert lekker,chocolade-mousse had iets milder gemogen,lemon taartje
lekker fris en smaakvolle bodem.
De bediening is top;service met een glimlach.
Lidy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten wad echt super! We zaten eerst op een plek waar het tochtte, we kregen een ander tafel en daar zaten we super (dichtbij de haard). Echt een top avond!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, 4 gangen diner met de AH kaart. Ziet er heel gezellig uit. Enig minpunt: het was in het restaurant behoorlijk koud en dat vond ik jammer. Dus neem een vest mee.
M.T V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij binnenkomst heel prettige ontvangst alles goed verzorgd ,het eten was heerlijk en tot in de puntjes
verzorgd in een woord geweldig.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Alles keurig verzorgt en lekker op ons gemak kunnen zitten. Zeker een aanrader vijf wie gezellig en lekker wil tafelen.
Elza V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
VAN de 4 gerechten hebben we over 3 gerechten een opmerking egeven over de kwaliteit/smaak. Zo was de carpaccio nog bevroren, de tonijnsashimi doorbakken, het rundvlees taai en de tiramisu te nat.
De bediening en sfeer was verder goed in orde.
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Kwamen om half 6 binnen. Voorgerecht werd redelijk snel geserveerd en mijn spring rolls waren lekker, hoewel wel wat prijzig voor twee stuks plus wat sla.
Om kwart voor 7 hadden we nog steeds geen hoofdgerecht en moesten vragen waar het bleef. "Tja, het is spitsuur' was de reactie en dat we zelf aan hadden moeten geven dat we om half 8 weg moesten. Niet echt prettig als het personeel een discussie met je aangaat.
Ik had de Balinese Kip als hoofdgerecht maar die was echt smakeloos. Kipfilet met Ananas was misschien een betere benaming geweest maar van een Indonesisch gerecht verwacht je echt meer smaak dan dit. Kortom, geen restaurant waar ik nog snel eens naar terug zal keren.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zaterdagavond met mijn vrouw wezen eten middels een diner bon van onze grootste grossier.
De binnenkomst was veel belovend, we werden hartelijk ontvangen en moesten heel even wachten op een tafel. Na 5 minuten werden wij door een vriendelijke jongeman naar een tafel geloodst in een wat hij zij rustig hoekje.

Na de bestelling van 2 witte wijn (uit de Elzas) die door een eveneens vriendelijke jongedame werden geserveerd werd het lange tijd stil. Tijd om eens rond te kijken.
Sam's Bistro is een hele grote ruimte met veel (grote) tafels waar over het algemeen jonge mensen zitten te eten. Omdat het een grote open ruimte is heb je ook vrij snel veel geluidoverlast.

Uiteindelijk werd onze bestelling opgenomen. Elsasser Flammkuchen vooraf, deze smaakte maar haalde het niet bij het origineel. Helaas voor hun komen wij al 15 jaar in de streek waar deze lekkernij vandaan komt en weten dus precies hoe dit hoort te smaken.

Het voorgerecht een Franse slag, dit was een salade met gefrituurde brie, vijgencompote en notenmelange. Lekker maar erg veel salade als vulling. Mijn vrouw had als hoofdgerecht de Bavette steak, deze was smaakvol toebereid maar helaas had men de saus over en niet apart van het vlees opgediend.
Ik had gekozen voor de zalm. Daar kan ik kort over zijn, deze was aangebrand en dat proefde je niet alleen maar dat kon je ook ruiken. Jammer.
De bijgeleverde frieten zouden ongetwijfeld lekker zijn geweest als deze niet lauw zouden zijn, het was niet koud maar daar hield het ook mee op. Ook jammer.
Verder waren de groenten, courgette, champions, etc. absoluut niet gaar en/of gebakken, dit hebben wij gemeld maar hier werd niet echt op in gegaan. Volgens haar waren ze toch echt gebakken.
Als toetje hebben wij beide gekozen voor de warme moelleux, vloeibare chocolade met karamel, boerenroomijs en slagroom. Mijn vrouw vond het lekker maar ik was minder enthousiast.

Al met al heel erg matig eten en het geld zeker niet waard wat men normaliter zou moeten betalen. Sterker nog, persoonlijk vond ik het niet tegenstaande een menu gratis was de prijs kwaliteit nog niet in verhouding staan.

Samengevat, hele vriendelijke bediening met een lekkere witte wijn uit de Elzas en zeer matig en veel te duur eten in een hele grote lawaaierige ruimte.
Voor ons niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.