Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sam's Bistro

Nelly O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving en de bediening door de ober was ook nog eens top!
Onze avond was zeer geslaagd, wij komen zeker nog eens terug!
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wegens privé omstandigheden t etentje niet af kunnen maken. Top service, resterende eten mee naar huis gekregen. Geweldig
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Sams Bistro is zeker een volgend bezoek waard. Ook met de ah restaurantactie heb je voldoende gerechten waaruit je kunt kiezen. Het is zelf mogelijk om hieruit een verrassingsmenu samen te laten stellen.
E K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wachten op voor- en nagerecht duurde te lang. Veel sla en rauwkost bij gerechten. Salade niet aangemaakt, waardoor droog. Tonijnsalade is niet: veel salade met daarnaast twee bolletjes tonijnsalade. Keuze voor gepekeld varkensvlees bleek niet de juiste te zijn; niet lekker. Bijbehorende portsaus maakte het er niet beter op. Friet was te zout. Nagerecht van ijs was goed. Al met al zeer teleurstellend. Voor dit eten komen we niet meer terug. Service was oké; hebben mijn feedback aangehoord en er werden ter compensatie drankjes aangeboden. Was wel storend was dat in één uur er wel vijf keer gevraagd is of we nog wat te drinken wilden. Als we iets te drinken zouden willen, dan kunnen we dat best zelf aangeven.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, af en toe duurde het wat langer voordat een leeg glas werd opgemerkt maar dat kan gebeuren. Ook als tip: serveer de molleux op een andere manier, het bakje moet de gast vastpakken om te kunnen eten en dat was erg heet. Al met al een top avond gehad het eten was erg lekker!
ClubvV .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Sams bistro gegeten met de AHactie. Heerlijk gegeten, en heel fijn dat ze er een speciale kaart voor hadden. Zo hadden we niet het idee dat ze ons anders behandelden als andere gasten. Super vriendelijk personeel, we houden er wel van als men een praatje maakt aan tafel. Het eten was erg lekker met een lekker wijntje en mijn man mocht wat bier proeven voordat ze een vol glas serveerden omdat hij het bier dat ze op de tap hadden niet kende, super! Kortom, een aanrader.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
AH restaurant kaart is klein maar wel goed. Wij hebben goed gegeten en de sfeer was prima. Wij hebben een prima gezellige avond gehad met onze vrienden
Annemarie C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben een aantal verbeterpunten ontdekt ten aanzien van het bedienend personeel. In de eerste plaats gaf het meisje dat onze bestelling opnam aan dat zij niet alle sauzen op ging noemen, dat had ze al teveel gedaan die dag! Het zou veel beter overkomen als ze zou vragen zelf even de lijst met sauzen door te nemen, omdat deze best omvangrijk is. Daarnaast was het bedienend personeel niet heel opmerkzaam op lege glazen. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat best wat tijd. We moesten echt contact zoeken om in die tijd een drankje te kunnen bestellen. Bij afloop gaf ik ook niemand aan dat we naar een kassa moesten om af te rekenen, we zaten dus een beetje onbeholpen te wachten, ook dat werd niet opgemerkt.
Verder hebben we wel heerlijk gegeten en genoten van de prachtige ambiance.
evenmailen .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gegeten met de AH kortingsbonnen. Mooie manier om het restaurant te leren kennen. Gaan we zeker nog eens terug. Vlotte bediening en goede maaltijden. Het proberen waard!!!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lekker gegeten op het terras voor een goede prijs. Het eten duurde iets langer maar dit kwamen ze zelf al netjes aangeven.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Voor de derde keer geweest omdat het de eerdere keren heel goed was. Nu echter was het hoofdmaaltijd lauw en de frietjes bijna koud en taai. Serveersters rennen langs je heen omdat het druk was en reageren niet als je hen roept. Tijdens het afhalen van de overgebleven koude gerechten werd er eindelijk geluisterd zodat we konden zeggen dat de maaltijd niet warm was. Dat is vervelend was het enige wat verteld werd en weg waren ze. Bij het afrekenen nog een poging gedaan maar daar werden we helemaal niet serieus genomen. Kortom, dit was ons laatste bezoekje aan dit restaurant, helaas.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten Compliment voor de kok toppie
De bediening was uitstekend
Wij komen hier zeker nog eens terug
Ber G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ondanks de beperkte kaart heerlijk gegeten. Goede snelle bediening en heel vriendelijk personeel.
Een enkele kleinigheid is voor verbetering vatbaar maar toch echte een aanrader.
De prijs kwaliteit verhouding is prima. Voor € 29,50 twee prima menu's.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
In 45 minuten,2 x drinken besteld,en na het toetje nog niet gehad.Personeel reageerde heel laconiek,kan me niet voorstellen dat ditnormaal is.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het terras. Er is een speciaal AH keuzemenu. De bediening is uitstekend en het eten was verrukkelijk. Wat wil je nog meer.
letty.greuter .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was erg goed. We hebben heerlijk gegeten.
Het personeel was ondanks dat ze door ziekte onderbezet waren erg vriendelijk en ze werkte zich het apezuur.
Het enige jammer was het bakje pelpinda's bij de saté, dat vonden wij alle vier niks. Dat had beter gekund.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was van hoogstaande kwaliteit en wij hebben echt genoten! Volgende keer dat we weer in de buurt zijn hebben we een restaurant waar we zo weer naar binnen zullen lopen
CLM B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima restaurant, prijs & kwaliteit zijn zeer goed.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben het de AH aanbieding gebruikt, ondangs de hoge korting was daar in de gerechten en de bediening niets van te merken. dat hebben we op andere plaatsen wel anders mee gemaakt. Onze complimenten daar voor.
gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
voor deze ah actie prijs een prima 3 gangenmenu met mooi opgemaakte borden en lekkere wijn. mooie ruimte met lekker zittende stoelen