Sam's Bistro

Kerkstraat 35 5401 BD Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Sam's Bistro

Specials van Sam in Uden!

Tja, de naam zegt genoeg. Dit restaurant staat voor goed vlees, gezelligheid en een huiskamer gevoel. En, weer of geen weer, bij Sam is het altijd tijd voor de BBQ, of je nu warm binnen of buiten met een fleecedekentje wilt zitten! Ze staan bekend om hun Sam's steak, maar probeer ook vooral een van hun andere vleesspecials.

Meer informatie over restaurant Sam's Bistro

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Sam's Bistro

Christa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Hele goede service,erg vriendelijk en erg lekker eten! Zeker voor herhaling vatbaar. Hier komen we zeker nog een keer terug !
Bertine B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker gegeten en aardig personeel!
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Een grote groep aanwezigen ging aan de (binnen)bbq, wat veel rook opleverde toen het voltallige keukenpersoneel de uitvallende branders weer aan de gang moest krijgen. Er hing plotseling veel en riekende rook in het restautant. Hierdoor vertraagde ook de voortgang van onze bediening.
Het personeel was echter uitermate vriendelijk en het eten lekker.
marielle B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
heerlijk eten, goede sfeer en bediening
Jeanne W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vonden het beetje koud,kan aan de hoogte liggen en buitendeur stond open .Bediening supper .Heerlijk menu met jumbo korting.Zeker aanrader.
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten... fijne bediening en het ziet er gezellig uit
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De korting die we van jullie gekregen hebben is niet verrekend! Daar weten ze van niks! Goede actie van jullie zeg.... NIET!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel snel en attent personeel. Echt perfect.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige inrichting, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten !
Verrassend toetje, genoeg keuze, zeker voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij zijn zeer tevreden over Sam's Bar in Uden, waar wij inmiddels in 2016 en 2017 voor de 5e keer met meerdere personen gegeten hebben. Zij zien ons zeker weer terug!
PetraR .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben het 4 gangen menu van de AH restaurant actie genomen. Alle gerechten waren goed tot zeer goed en de porties flink. Geschikt voor de grote eter. Het personeel werkt hard en ze houden goed overzicht. Absoluut een aanrader.
josvanwanrooij .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk en voldoende te eten. Gevarieerde en zeer goed opgediende menu's. Zeer gezellige en gemoedelijke sfeer. tegenover een goed niveau. Kortom: een aanrader!!
lauravs .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima ontvangst en service. Vooraan in de zaak is de sfeer gezellig, gemoedelijk. De kipcocktail was erg lekker en op een verrassende, mooie manier gepresenteerd. De falafel was lekker, voor ons had de wrap kleiner gemogen. De roasted rib was een beetje te ver doorbakken, had rose gemogen om het vlees malser te houden. De stukken gefrituurde brie waren vrij groot en daardoor vrij overheersend in de salade. Verder was de salade lekker. De panna cotta was heerlijk!
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Het was er erg druk maar alles was goed geregeld. Lekker gegeten voor een goede prijs.
E S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, keuze uit 2 menu's en keuze uit 3 mogelijkheden per gang. Vriendelijke en goede bediening.
Een persoon van onze groep heeft een gluten-, lactose en fructose-intolerantie en heeft erg goed gegeten en daarna nergens last van gehad. Superfijn!
reute068 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De keuze was ruim, dat was prettig. De sfeer was goed, een rustig muziekje. Fijn dat muziek niet overheerst zodat je fijn met elkaar kunt genieten van het eten, maar ook van elkaar. We hebben 3 volle uren genoten.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellig druk, lekkere gerechten en de bediending was top. We hebben gekozen voor het driegangen menu en dat was voldoende voor ons. Voldoende keus uit de gerechten en sfeervol en met detail opgediend.
marij R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
het was er gezellieg het een was heel goed is echt nog een keer voor herhalling vat baar het persoonel was vriendeluk het was er rustig ook wat de muziek aan gaat
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sam's Bistro gekozen op basis van de website: geanimeerde gelegenheid zonder teveel pretenties. Je krijgt wat beloofd is. Dus een ruime eetgelegenheid, veel tafeltjes, druk bezocht en lekker eten.
Vooraf een bord met gerookte zalm en carpaccio. Met kruiden. In combinatie met knapperig Turks brood. Goed begin, vonden we. De steaks die we daarna kregen, waren verrukkelijk! En ruimschoots voldoende. De salade erbij zonder opsmuk, lekker.
We kozen voor koffie (met likeur) en thee als dessert.
Sam's Bistro is een gezellig Brabants restaurant, waar de bediening veel aandacht besteed aan zijn bezoekers. Het was er vol bij ons bezoek. Nogal rumoerig dus. De een zal dat waarderen als erg gezellig, een ander kan dat als storend ervaren. Wij houden van een goed gesprek tijdens het eten. Dat was toch goed mogelijk.
Alles bij elkaar: een prima restaurant!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben super lekker gegeten. Bediening was zeer behulpzaam ondanks dat we op het laatst haast hadden iin verband met een reservering bij theater Markant.