Salvatore

Akerstraat Noord 204 6431 HS Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Salvatore

Ouderwets lekkere pizza's

Bij Salvatore is het recept van pizza al jaren niet veranderd. Iets wat goed is, hoeft dan ook niet veranderd te worden. In één van de oudste pizzeria’s van Limburg worden pizza’s op traditionele wijze gebakken in houtovens, heerlijk! Er is zelfs een speelkamer voor kinderen. Niks dat een rustig avondje uit eten nog in de weg staat.

Meer informatie over restaurant Salvatore

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Salvatore

Lisan W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De pizza was lekker al mag de bodem wat meer smaak hebben. Voorgerecht (brushetta) viel tegen, daar zat geen smaak aan. Nagerecht (choco mousse) was kant en klaar en geserveerd met spuitslagroom. Zonde! Bediening was wat kortaf.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zoals altijd was het weer perfect, fijn restaurant met heerlijk eten en fijne bediening , en fijne sfeer ik kom hier al minstens 20 jaar, het voelt altijd als thuis komen na vakantie.
SnoopyWoodstock .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer sfeervol restaurant, zalig gegeten, makkelijk parkeren in de buurt. Aanrader voor wie van goed Italiaans eten houdt!
Mart-Hein V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Pizza's zijn perfect op een houtgestookte steenoven gebakken. Aankleding oogt oud doch netjes, prima stoelen.
Gertie Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekkere pizzas. Veel pastas keuze. Gezellige plek om te zitten. Sfeervol
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met 6 collega's heerlijk gegeten voor een leuke prijs. We hebben niet lang hoeven wachten, en de bediening was zeer vriendelijk. Voor sommigen in onze groep was het de eerste keer, maar iedereen was heel enthousiast. We komen zeker nog terug
Jannigje01 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant. Wij hadden gebruik gemaakt van de AH actie en gekozen voor het menu van €25. Alles was erg smaakvol en de pizza's waren overheerlijk. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit restaurant.
pcmhermans .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het is niet de eerste keer dat we Restaurant Salvatore bezoeken. We weten, dat het eten goed is en dat je niet te lang hoeft te wachten. De eigenaar is gastvrij en vriendelijk. En de sfeer is fijn en gezellig in het restaurant.
angela C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellige sfeer, leuke muziek en heeeerlijk gegeten!!
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst , erg leuk te zien de pizzabakker voor in de zaak met een oven op houtskool .. Mijn partner had een pasta met zalm een echt aanrader !!!
Jerry B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Goede bediening, en heerlijk gegeten Compliment
We zullen zeker nog eens gaan eten bij Salvatore,mijn vriendin wist het al dat er heerlijk eten was
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Een gezellig restaurant waar je kunt kijken hoe de pizza's worden gebakken. Op traditionele wijze, in de pizza-oven met open vuur. Een aanrader!
Marjon En Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We komen hier al zeker 20 jaar en vinden het altijd super lekker...ook nu met de ah restaurantbon...personeel doet zijn uiterste best!!!
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met de AH actie hier geweest. Het voorgerecht, de soep was flauw, het broodje van de brushetta was taai.
De pizza was heerlijk.
Lang moeten wachten op de chocolademoussen die al klaarstond in de koeling.
Al met al blij dat de AH actie er was.
Als jd daar alleen een pizza eet is het perfect
tiny S.
het
was er zeer gezellig en lekker, we zijn er de vorige keer met deze actie ook verschillende keren geweest. het was voor herhaling vat baar
avgraven .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker! Kom zeker terug. Het menu van de ah actie is heel goed. Wij kozen de goedkope variant en konden gewoon iedere pizza van de kaart kiezen.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten vonden we zeker goed, helaas werd een drankbestelling en het toetje vergeten, werden echter excuses en een drankje van het huis aangeboden. De rekening viel ons ook zeer mee.
Al met al redelijk tevreden.
hanel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hebben er heerlijk gegeten in een leuke, Italiaanse omgeving. Zag er gezellig uit.
Kwamen er door de AH restaurantactie, maar dat was niet nodig. Tweede menu is daar altijd gratis.
Een absolute aanrader!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een - puntje was dat er enkele fruitvliegjes rond vlogen!
Eten was prima en verliep snel werd ook gevraagd of je de volgende gang al wilde hebben ???? Moet er wel bij zeggen wij waren er al om 17:00 uur dus nog heel rustig! Bij vertrek was het restaurant vol en kan mij voorstellen dat het dan allemaal iets langzamer gaat.
De AH restaurant hoefde we niet in te leveren. Tweede menu was al gratis ????
Wij geven een 9
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Personeel is vriendelijk en gastvrij. het eten heeft ons goed gesmaakt. we zijn zeker van plan om hier nog eens terug te komen.