Salvatore

Akerstraat Noord 204 6431 HS Hoensbroek Nederland Kaart

Over restaurant Salvatore

Ouderwets lekkere pizza's

Bij Salvatore is het recept van pizza al jaren niet veranderd. Iets wat goed is, hoeft dan ook niet veranderd te worden. In één van de oudste pizzeria’s van Limburg worden pizza’s op traditionele wijze gebakken in houtovens, heerlijk! Er is zelfs een speelkamer voor kinderen. Niks dat een rustig avondje uit eten nog in de weg staat.

Meer informatie over restaurant Salvatore

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hele fijne gastheer en personeel en daarbij is de kwaliteit van het eten en de gezelligheid top!
We gaan terug met Kerst dat zegt genoeg he!
Dick.thuis .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het driegangendiner was prima. Lekkere soep, goede pizza en heerlijk dessert. Gehakt van de Taco pizza mag wat mij betreft gekruider, maar op zich een prima pizza.
Ingrid I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en waren verrast dat dit zo'n leuk restaurant is. Aan de buitenkant is dat namelijk niet goed te zien. Weer kennis gemaakt met een leuke eetgelegenheid in de buurt.
Marjon En Ron V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Altijd lekker eten....komen altijd weer met plezier terug! Komen er al zeker 20 jaar dat wil toch wel wat zeggen!Het ah menu is zeker een aanrader!
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het was heerlijke grote porties pizza was zo groot dat we hem niet eens opkregen
Her was een heerlijk menu we hebben super lekker gegeten
Een echte aanrader en gaan zeker nog eens terug
Bjorn.sandra .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten. Vriendelijk Personeel. Een aandachtspuntje een paar nieuwe stoelen. Al een paar keer daar geweest en steeds een doorgezakte stoel
Sandragielissen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is zeer aan te raden. Het eten was heerlijk. Ook de prijs was aangenaam. Je kunt zelfs nog een variatie van pizza kiezen. Wij gaan er zeker nog eens terug
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hadden het Ah menu 2
Carpaccio was erg koud en smaakte nergens naar, vnl naar water
Varkenshaas was lauw en pepersaus was vettig en bijna geen pepers
Creme brulee was erg koud
Cappuccino was te heet
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Supervriendelijke eigenaar die je een warm welkom geeft. Het restaurant heeft een ontzettend goede sfeer. Meer dan genoeg keuze op de kaart. De prijzen zijn zeer schappelijk. Het eten is van een goede kwaliteit. Kortom: ik kom hier zeker terug!
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was lekker. Pizza helemaal naar mijn smaak aangepast. Ik ben een moeilijke eter maar dit was perfect gedaan!!! Ik zou zeggen ga er lekker eten!!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zoals altijd weer heerlijk genoten van overheerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten is goed eten. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant heeft een gezellige sfeer en uitstraling. De prijs is goed. Bij ons staat Salvatore bekend om zijn heerlijke pizza taco
Spook11 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten, het was er druk, maar gezellig. De wachttijd was niet extreem lang. Goed verzorgd allemaal. Voir herhaling vatbaar.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Wijn was in verhouding met andere restaurants duur.
Saskiawouters .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eten bij Salvatore was prima, vriendelijke bediening en gezellig druk. Het is eenvoudig smakelijk eten. Een goed eetcafe met sfeer. De pizza,s die langskwamen zagen er zeer smakelijk uit. Wij hadden menu 2 wat lekker was behalve de toetjes. Daar kun je echt meer van maken.
Ik vind dat je niet meer kunt verwachten voor de prijs van 36 euro voor twee mensen, 17.50 per persoon.
Vasila I.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eenvoudig maar goede smaken en verse gerechten. Ook het AH menu was goed. Personeel is klantgericht. Inrichting was jaren 70 met veel hout, foto's, beeldjes en lichtjes.
Ingridkerkhoffs .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
alles prima,,goed eten,,alleen geschokt dat ze met een borstel de kruimels van de tafel op de grond veegden,,ik zou zeggen,,,,leg een schoon tafelkleed erop,,en dan is alles perfect.
Mhm.berntsen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De voorgerechten, bruchetta en tomatensoep, waren het lekkerst! De zalm was oke maar niet bijzonder. De tiramisu vond ik weinig naar drank en erg naar slagroom smaken. Anders en minder lekker dan ik gewend ben, maar wel oke.
De bediening was goed en de entourage gezellig.
Juul23 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekkere pizza en soep. Vers bereid Jammer dat we dat niet konden zeggen van de tiramisu, niet zelf gemaakt én nog bevroren !!
Jeroenronden .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Restaurant Salvatore te Hoensbroek is een echte aanrader.

De houtgestookte pizza oven in combinatie met de kunsten van Pablo en collega's garanderen een zalige pizza. Het decor van het restaurant is sfeervol, de "open keuken" bij de pizzaoven past hierbij prima! Een avondje Salvatore is genieten op z'n best waarbij Phillipe en zijn team voor je klaar staan.

Zelf die avond een heerlijke Pizza Valentino gehad met oa. kip, verse sla en knoflooksaus.
Na allereerst een lekkere italiaanse tapas schotel vooraf.
De heerlijke rode huiswijn (Ripasso) mocht natuurlijk niet ontbreken!
Als toetje de Ricotta en als afsluiter natuurlijk de Café Salvatore ....

Samengevat een heerlijke avond uit samen met mijn gezin.
Was zeker niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste!