Salvatore

Akerstraat Noord 204 6431 HS Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Salvatore

Ouderwets lekkere pizza's

Bij Salvatore is het recept van pizza al jaren niet veranderd. Iets wat goed is, hoeft dan ook niet veranderd te worden. In één van de oudste pizzeria’s van Limburg worden pizza’s op traditionele wijze gebakken in houtovens, heerlijk! Er is zelfs een speelkamer voor kinderen. Niks dat een rustig avondje uit eten nog in de weg staat.

Meer informatie over restaurant Salvatore

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Salvatore

Eugène T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk, gezellig restaurant. Aardig personeel en goede vlotte bediening. Prima en lekker gegeten.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Persoonlijke aandacht voor de kinderen is erg fijn!
Goed ingespeeld op de iets langere wachttijd wegens drukte door kindergerechten al te laten opdienen!
Voor herhaling vatbaar.
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekkere pizza’s, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer in het restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Kom hier zeker nog eens terug.
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben er nu de 4e keer heerlijk gegeten. Het was zeker niet de laatste keer.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Toppie
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben allemaal heerlijk gegeten ,we waren met 4 personen,voor herhaling vatbaar.
De mannen hadden pizza Roberta, (was erg groot) en bijzonder lekker en zeer goed gevuld,
en wij hadden pasta met zalm,was ook heel goed gevuld met zalm en heerlijk van smaak.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben heel goed gegeten in dit restaurant. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Zeer vriendelijk personeel verder ook tijdens de bediening. Het eten was voor prijs kwaliteit zeer goed met deze bon.
jbudie .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik was hier voor de eerste keer, samen met mijn echtgenote. We werden vriendelijk bediend, er zat een goed "tempo" in het bedienen, weinig wachttijd tussen de gangen. We gebruikten het menu met zalm, was voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar!
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker en goede pizza!
Silvère V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en bediening, eten meer als voldoende en goed van smaak!!
Wij zullen zeer zeker vaker gaan eten bij Salvatore.
Sjef H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
hoofdgerecht tagliatelle zalm viel tegen wat smaak betreft. wel voldoende zalm.
pizza was erg droog, te harde rand.
Voor en nagerechten waren wel goed
Patrizia B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn met de AH restaurant actie geweest. Het 3 gangen menu was erg lekker, niets op aan te merken. Maar na het voorgerecht hebben we héél lang op onze pizza gewacht. We hadden niet gelijk door dat de mensen die ver na ons binnen kwamen al zaten te eten. Maar wat me nou het meeste stoorde was dat er mensen die 10 minuten op een tafeltje moesten wachten een drankje van het huis kregen aangeboden. Wij hebben een dik uur op onze pizza gewacht en er kon nog geen verontschuldiging van af. En dat was wat ons betreft wel het minste wat ze hadden kunnen doen.
helen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellig Italiaans restaurant met personeel dat oog heeft voor de wensen van de klant. De pizza komt uit de steenoven en is een absolute aanrader!
ROB V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Het was heel druk op vrijdag 20 okt en dat zegt en daarom was het niet erg rustig qua geluidsnivo maar ondanks dat was de sfeer heel gezellig. De inrichting is heel gezellig en zeker weten dat we nog eens terug gaan.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Hoewel het erg druk was in het restaurant hadden we niets te klagen. De pizza Roberto is echt een aanrader. Ook de wijn was prima. Kortom een heerlijk avondje uit.
Lisan W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De pizza was lekker al mag de bodem wat meer smaak hebben. Voorgerecht (brushetta) viel tegen, daar zat geen smaak aan. Nagerecht (choco mousse) was kant en klaar en geserveerd met spuitslagroom. Zonde! Bediening was wat kortaf.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zoals altijd was het weer perfect, fijn restaurant met heerlijk eten en fijne bediening , en fijne sfeer ik kom hier al minstens 20 jaar, het voelt altijd als thuis komen na vakantie.
SnoopyWoodstock .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer sfeervol restaurant, zalig gegeten, makkelijk parkeren in de buurt. Aanrader voor wie van goed Italiaans eten houdt!
Mart-Hein V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten voor een goede prijs. Pizza's zijn perfect op een houtgestookte steenoven gebakken. Aankleding oogt oud doch netjes, prima stoelen.
Gertie Z.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017