Salvatore

Akerstraat Noord 204 6431 HS Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Salvatore

Ouderwets lekkere pizza's

Bij Salvatore is het recept van pizza al jaren niet veranderd. Iets wat goed is, hoeft dan ook niet veranderd te worden. In één van de oudste pizzeria’s van Limburg worden pizza’s op traditionele wijze gebakken in houtovens, heerlijk! Er is zelfs een speelkamer voor kinderen. Niks dat een rustig avondje uit eten nog in de weg staat.

Meer informatie over restaurant Salvatore

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij komen er niet zo vaak. Maar het is er altijd plezierig, lekker en gewoon gezellig. Je krijgt echt het gevoel of je in Italie bent.
Astrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk! Italiaans sfeertje in Hoensbroek... als vanouds perfect.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
HEEL ERG GEZELLIG ! Eten voortreffelijk vers en zag super uit , Heerlijk, varkenshaas met pepersaus groente vers
leuk opgemaakt . Voorafje heel lekker tomaat met geitenkaas . nagerecht erg lekker.
kortom een 10 !
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn al een beetje bij de inboedel aan het horen, de sfeer is er goed, het eten is van prima kwaliteit, de bediening daar is niets op aan te merken.
Wij komen zeker weer terug bij Salvatore te Hoensbroek.

Mvg Jan Smeets
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was heerlijk, grote porties. Bij het nagerecht zou er keuze zijn uit chocolademousse, of creme brulee. Deze waren er allebei niet, maar dit werd vervangen door heerlijke tiramisu.
Wij hebben genoten, en komen zeker terug!
Nelly L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
6 verschillende gerechten besteld en alle 6 waren deze zeer bevredigend. Dus we komen zeker terug en proberen ook de andere gerechten.
Ellen Maurice Kyano G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Leuk en gezellig. Heerlijke pizza's en leuke bediening.Altijd lekker en altijd dezelfde goede kwaliteit.
Wij komen er graag.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was uitstekend. Wij hebben genoten van het eten n de sfeer.
Het is altijd al ons favoriete Italiaanse restaurant geweest.
Dat wordt bij ieder bezoek weer bevestigd.
José V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Ze wisten niet dat wij gereserveerd hadden, het was druk maar er werd een tafel voor ons vrijgemaakt ( 6 pers).
Anke F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede sfeer.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Weer een heerlijke avond bij Salvatore beleefd. Eten vertrouwd goed, zoals altijd. Als voorgerecht de pasta met truffel en eekhoorntjesbrood gehad. Pablo's pizza (in mijn geval de Valentino) uit de steenoven blijft een topper en aanrader! Extra bijzonder deze avond was dat ik namens Waterleiding Maatschappij Limburg waterkaraffen heb afgeleverd vanuit de Limburg breed lopende campagne "Kraanwater erbij, wel zo Gastvrij". Ook restaurant Salvatore ondersteunt dit initiatief en denkt mee vanuit duurzaamheid, gezondheid en het aanbieden van een (h)eerlijk Limburgs streekproduct!
Mike F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ontzettend lekker eten voor een schappelijke prijs. Dit restaurant is uniek in alle opzichten. Je waant je in Italië in deze prettige ambiance. In 1 woord: perfect !
John C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eten was prima. Bediening minder en lange wachttijd
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals gebruikelijk hebben mijn vrouw, onze drie kinderen en ik zelf weer genoten van het heerlijke eten en drinken bij ons favoriete Italiaanse restaurant. Pablo's pizza's uit de houtgestookte steenoven waren top ????. Wederom die avond als laatste klant het pand verlaten. Gezellig! Bedankt!
nouka666 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk. Enige minpuntje is dat we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht, maar dat zal komen door de drukte.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Andere gasten kregen hun eten die later binnenkwamen, wij waren de eerste gasten.
Wij hebben zegge en schrijven un dik uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
Ik heb persoonlijk de chef aangesproken op een nette manier.....
Hij zei....we doen ons best!
Het werd op ten duur erg druk.
Wij hebben bij Salvatore dit lange wachten nog nooit meegemaakt.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In vergelijking tot andere restaurants waar we gegeten hebben, was het aanbod menu minimaal. Ook sober geserveerd. En te duur . Ik had niet het gevoel dat ik met de AH actie lekker voordelig had gegeten. Eenmaal weer thuis heb ik zelfs de crème brûlée over gegeven. Maar dat kan ook aan mij hebben gelegen .
mijn dochter had nergens last van maar vond het aanbod ook erg tegenvallen
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig italiaans restaurant alles op zijn italiaans dus rustig aan met de bediening eten was goed sfeer was goed leuke oude muziek
peermees .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
fijne en gezellige avond in een prettige ambiance. het AH menu was goed, het eten prima. zeker een zaak om een keer terug te gaan.
S V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hele gezellige avond gehad bij Salvatore. We hebben Goed eten, fijne sfeer, voor ieder wat wils (ook voor kinderen), vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.