Salvatore

Akerstraat Noord 204 6431 HS Hoensbroek Nederland Kaart

Over het restaurant Salvatore

Ouderwets lekkere pizza's

Bij Salvatore is het recept van pizza al jaren niet veranderd. Iets wat goed is, hoeft dan ook niet veranderd te worden. In één van de oudste pizzeria’s van Limburg worden pizza’s op traditionele wijze gebakken in houtovens, heerlijk! Er is zelfs een speelkamer voor kinderen. Niks dat een rustig avondje uit eten nog in de weg staat.

Meer informatie over restaurant Salvatore

Mike F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
John C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eten was prima. Bediening minder en lange wachttijd
Jeroenronden .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals gebruikelijk hebben mijn vrouw, onze drie kinderen en ik zelf weer genoten van het heerlijke eten en drinken bij ons favoriete Italiaanse restaurant. Pablo's pizza's uit de houtgestookte steenoven waren top ????. Wederom die avond als laatste klant het pand verlaten. Gezellig! Bedankt!
nouka666 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk. Enige minpuntje is dat we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht, maar dat zal komen door de drukte.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Andere gasten kregen hun eten die later binnenkwamen, wij waren de eerste gasten.
Wij hebben zegge en schrijven un dik uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
Ik heb persoonlijk de chef aangesproken op een nette manier.....
Hij zei....we doen ons best!
Het werd op ten duur erg druk.
Wij hebben bij Salvatore dit lange wachten nog nooit meegemaakt.
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In vergelijking tot andere restaurants waar we gegeten hebben, was het aanbod menu minimaal. Ook sober geserveerd. En te duur . Ik had niet het gevoel dat ik met de AH actie lekker voordelig had gegeten. Eenmaal weer thuis heb ik zelfs de crème brûlée over gegeven. Maar dat kan ook aan mij hebben gelegen .
mijn dochter had nergens last van maar vond het aanbod ook erg tegenvallen
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig italiaans restaurant alles op zijn italiaans dus rustig aan met de bediening eten was goed sfeer was goed leuke oude muziek
peermees .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
fijne en gezellige avond in een prettige ambiance. het AH menu was goed, het eten prima. zeker een zaak om een keer terug te gaan.
S V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hele gezellige avond gehad bij Salvatore. We hebben Goed eten, fijne sfeer, voor ieder wat wils (ook voor kinderen), vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben lekker gegeten! Door ziekte was er wat weinig personeel maar alles verliep vlekkenloos. Ondanks dat het ook nog eens erg druk was. Voor ons was het ook weer een gezellig uitje!!
sandragielissen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We waren voor de tweede keer en weer was het voortreffelijk.
Alleen jammer dat we nu moesten bijbetalen voor een andere keuze ban pizza
Dewi Michel En Gwenn M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Dit restaurant is misschien geen Sterren restaurant, echter verdiend dit restaurant een 10, het is jammer dat we in Hoensbroek niet meer van zulk kaliber aan restaurants hebben.
Het is altijd druk in deze aangename huiskamer!
Pascal C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vanwege aanstaande vakantie waren helaas een aantal gerechten niet voorradig. De rest was prima met lekker eten, als altijd.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Na een speurtocht naar fijne echte Italiaanse restaurants, omgeving Valkenburg, Beek, Nuth, komen we steeds tot de conclusie dat het nergens zo lekker pizza eten is dan bij Salvatore in Hoensbroek.
Hoe t kan weten we niet, maar door de jaren heen maakt de pizzabakker een positieve ontwikkeling door. Ze worden steeds nog lekkerder. Dikke pluim!
Waldou .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening! Calamares, varkenshaasje waren heerlijk! Crème Brulee was echter zaaaaaaalig!!
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
AH menu, helaas niet veel keus. Vindt ik persoonlijk altijd een misser. Beter kiezen van de hele kaart, nu erg afgemeten.
Maar goed, voorafje was 3 stokbroodjes met tomaat . . was erg simpel met weinig smaak.
Hoofdgerecht tagliatelle met zalm. Erg lekker maar geen ruime portie. De crème brûlée als nagerecht ook prima.
Al met al wel prima maar geen hoogstandje.
LKE .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ondanks onze eerdere aankomst (18.15 u. i.p.v. 19.00 u.) werden wij van harte welkom geheten.
Het is een eenvoudig maar smaakvol restaurant (i.v.m. de komende kersttijd extra leuk ingericht).
Wij kwamen hier voor de AH-actie waarbij je keuze hebt uit 2 menu's, en bij deze menu's zijn ook weer 2 keuzes (voor elk wat wils dus). Wij kozen voor menu 1 (€ 25,00), mijn echtgenote koos voor de tomatensoep gevolgd door de pasta Tagliatelle met zalm en als toetje voor de Huisgemaakte Crème brûlée en ik koos voor de tomatensoep daarna voor de Pizza Taco en als dessert voor de Huisgemaakte Chocolademousse.
Het was erg lekker en zijn zeer tevreden weer naar huis gegaan.
Bk4 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met de AH actie, hadden we keuze uit 2 menu's. Menu 1 was €25,- en menu 2 €36,-. Het was geen probleem om een voorgerecht van menu 1 te pakken. We hadden de varkenshaas, die iets warmer had gemogen, maar was wel lekker. Ook de groenten die erbij geserveerd werden waren lekker op smaak gebracht. De jongen die ons bediende was zeer vriendelijk.
antje.willems .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was goed alhoewel de vorige keer beter en smaakvoller was dan nu. Jammer dat je maar uit 2 gerechten kon kiezen. De service en de sfeer was zeker goed ,prima.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Het etentje is ons goed bevallen en we gaan zeker nog een keer terug!