Salvatore

Deltaplein 607 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Salvatore

SH T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Salvatore! Het personeel is bijzonder vriendelijk en ons eten werd redelijk snel geserveerd.
Een kleine opmerking mijnkant is dat de risotto was wel een beetje pittig van smaak; jammer dat ze dat niet even van te voren mij hierover hadden ingelicht.
Verder was alles prima!
Michaelli .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag bij Salvatore gegeten. Bediening weet niet eens wat medium done bij een steak betekent. Medium done is dus door gebakken werd er gezegd. Ronduit slechte bediening.
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijke panino caprese gegeten en mijn echtgenoot een panino Salvatore. Erg lekker, heerlijk vers, eenvoudig maar dat maakte het juist goed. Eten hoeft niet altijd veel en overdadig gekruid te zijn. Het personeel is bijzonder vriendelijk. We zijn er in de namiddag even naar terug te gaan voor een biertje en thee. We merkten wel dat door de drukte soms dingen vergeten worden of dat je soms iets langer moet wachten. Wij vinden dat niet zo een probleem, want als je ook ziet hoe sommige klanten tegen het personeel praten begrijp ik niet dat ze zo vriendelijk blijven, maar dat terzijde. Zeker een lunchroom om een kopje koffie of je lunch te gaan gebruiken. Wij hebben geen pizza gegeten, maar die zagen er wel goed uit.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Deze week voor de tweede keer bij Salvatore geweest en nu ook weer goed bevallen. Het eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker. De service is opvallend vriendelijk en dat vind ik het vermelden waard.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Vlotte en leuke bediening, gerechten kwamen snel de keuken uit ondanks drukte. Heerlijk verse ingrediënten en een goed glas erbij. Top avond gehad.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren naar aanleiding van de goede beoordelingen op Iens hier een hapje wezen eten. Al vrij snel nadat de kaarten uitgereikt waren kwam de slecht gehumeurde ober vragen of wij een keuze hadden kunnen maken. Gezien het aanbod (zeer uitgebreid) op de kaart, was dit niet het geval. Ook de tweede keer dat de ober langs kwam waren wij nog druk bezig een keuze te maken. Om toch iets te kunnen noteren probeerde de ober 2 schotels met voorgerechten a € 20,- er door te drukken. Dat was niet onze bedoeling. Nadat wij 5 pizza's en een lasagne besteld hadden, begon het wachten van onze kant. Na bijna een uur vriendelijk gevraagd waar onze bestelling bleef. De ober kwam toen nogmaals onze bestelling opnemen....klaarblijkelijk was zijn eerste bestelling niet in de keuken terecht gekomen. Als gebaar kregen wij toen allemaal een bruchette die overigens prima smaakte. Na ca. 7 minuten kwam alsnog ons hoofdgerecht. Zowel de pizza's als de lasagne waren prima van smaak. Aan de kwaliteit van het eten ligt het dus echt niet. De klantvriendelijkheid in dit restaurant was gisteravond echter ver beneden maat....
Jammer
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prima pizza's gehad. Service een 6, het serveren van ons drinken duurde helaas wel lang (terwijl wij niet het bestelde kregen). Het decor is een ruime voldoende, prima gezellige tent!
Ronald_2 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We zijn er al vaker geweest, een prima Italiaans restaurant, zomaar op de boulevard van Kijkduin. Op een woensdagavond zit het er behoorlijk vol, het is goed dat we gereserveerd hebben, met z'n zevenen. Op maandag t/m donderdag zijn in het laagseizoen alle pizza's en pasta's een tientje, dat zal wel vergroten. In het restaurant, achter de terrassen, ziet het er gezellig uit en is geprobeerd een 'authentieke' Italiaanse sfeer neer te zetten, met alle cliché's erbij. We worden hartelijk ontvangen. De ober stelt voor dat we tijdens het maken van de keuze alvast wat Italiaanse voorgerechten nemen. Een goede suggestie, met wat verschillende vleeswaren, klein stukje zalm, kaas, gefrituurde mosselen en gabakken champignons. Heerlijk, maar blijkt voor het gebodene achteraf best flink aan de prijs. Dat geldt ook voor het kleine stukje stokbrood, dat niet warm gebakken is. Maar de pasta's maken veel goed, laaiendheet uit de oven en van verschillende smaak. De pizza's zijn smakelijk en zeer rijkelijk belegd. Ook origineel, het citroenijs als dessert. Kortom, een leuke avond gehad en zeker de moeite waard om nog een keer terug ge komen.
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
De positieve reakties op Iens kan ik helemaal beamen. Met 10 personen heerlijk pizza gegeten. Er is volop keuze en als de keuze niet op de kaart staat, kon het toch gerealiseerd worden.
De prijzen vallen alleszins mee.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Dit restaurant is zeker een aanrader.

SaskiaDW .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Als je een lekkere pizza wil eten ben je hier aan het juiste adres. Die verdienen een 10 (mijn zoon had een caprese genomen)! De vleesgerechten zijn echter niet altijd de echte Italiaanse versie. Maar de mosselen die wij deze keer genomen hadden waren lekker en de osso buco ook. Die scoren zeker beter dan een 7. De pasta met pesto had echter ook room, en dat vind ik niet Italiaans en stond ook niet op het menu vermeld. Vandaar de 7. Over het algemeen een zeer gezellige bediening en een heel leuk familierestaurant!
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Hartelijke ontvangst. Buiten op het overdekte en verwarmde terras gezeten. Uiensoep en gebakken tongfilet waren zeer smakelijk en billijk geprijsd. Een erg lekker wit huiswijntje. Het was druk, maar de bediening had alles onder controle. Ga hier vast vaker komen.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Lekker en gezellig gegeten. Fraai zicht op zee, mooi hoe de kleur van de lucht verandert na zonsondergang. We zaten lekker rustig voor in het overdekte buitendeel maar hoefden onze jassen niet aan te houden door de heerlijke verwarming. Ruime keuze op de kaart, deels geillustreerd met foto's.
We namen vooraf brood met boter en kozen daarna een pannetje mosselen met frites en een pasta met truffel. Na enig aandringen kwamen er ook twee sausjes bij de mosselen. Goed bereid, prima van smaak.
Vriendelijke bediening maar niet zo alert, maar dat begrijpen we wel omdat het al vrij laat op de zondagavond was. Opmerkelijk lage prijzen, daardoor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk eten, gezellige, goede service. Erg vriendelijk personeel. We hebben de pasta met pesto genomen en de pasta frutti del mare, heerlijk vers en een volle smaak. We zitten een week in kijkduin en gaan zeker nog eens terug!
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Dit is één van de restaurants waar we regelmatig terugkomen vanwege de combinatie ligging aan zee, prijs en kwaliteit. Ook de bediening is altijd uitzonderlijk goed. Dit keer was er een nieuwe kaart. Na de bruschetta (wederom perfect) koos mijn partner voor een pizza met Hollandse asperges. Leuk bedacht en echt heel smaakvol. Zelf koos ik voor een tongfilet die echt heel lekker was klaar gemaakt. Daarbij de huiswijn, altijd goed. Tot slot bij de koffie nog een limoncello van het huis. Het blijft een aanrader dit restaurant!
Shirlster .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wat hebben wij heerlijk gegeten op Valentijnsdag! Topdrukte maar ze deden echt hun best om iedereen tevreden te stellen, lukte misschien niet altijd maar je zag dat ze hun best deden! Klantvriendelijk en heerlijke gerechten! Pizza's heerlijk en niet vettig! Prijs kwaliteit klopt gewoon, een echte aanrader
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteravond met mijn vrouw gaan eten bij Salvatore. Wij hadden gereserveerd, maar bij binnenkomst werd niet naar onze reservering gevraagd, maar werd naar het enige lege tafeltje gewezen, bij wijze van vriendelijk verzoek om daar plaats te nemen. Tafel stond in de looproute en vlakbij de deur naar het terras, dus steeds in een koude windvlaag gezeten. Tijd tussen bestellen en serveren van het eten was 50 min. (zat.av.) Mensen die na ons kwamen, werden eerder bediend. Eten was lekker en niet duur. Pizza + kogelbiefstuk met twee keer wijn en sorbet net onder de €50. Locatie aan boulevard Kijkduin is mooi, alleen nu niets te zien, want was al donker. Restaurant is best gezellig ingericht, tikje Italiaanse stijl. Niet vreemd in een restaurant met een Italiaanse kaart! Ontvangst en bediening zijn het zwakke punt van Salvatore.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vanavond hier samen met mijn dochter gegeten. Hadden gereserveerd en bij aankomst kregen we een leuke tafel toegewezen. We begonnen met een lekkeren witte huiswijn ( pinot grigio ) en een fles San Pelegrino. Vooraf hadden wij de Anti Pasti voor 2 personen die kortom heerlijk was. Deze bestond uit een grote schaal met oa gebakken champignons, mosselen, div. vleeswaren en kaas, gerookte zalm en meer lekkers. Deze schotel voor 2 personen kun je ook makkelijk met meer mensen delen want het is veel! Als hoofdgerecht had ik de spaghetti Aglio al Olio ( hete knoflook spaghetti ) die ik in een restaurant nog nooit zo lekker gegeten heb, hij was zeer goed van smaak en lekker pittig. Mijn dochter had de scaloppini met champignonsaus en zij was hier ook goed over te spreken. De bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en de sfeer in het drukke restaurant deed zeer gemoedelijk aan.
Em M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
We wisten niet dat je op Kijkduin lekker Italiaans kunt eten in dit restaurant. Vooraf hadden we de gebakken champignons en de gevulde aubergine gedeeld. Daarna hadden we spaghetti met venusschelpen en de vegetarische cannelloni. Het toetje van pannacotta met karamel hebben we ook gedeeld. De bediening was super, vriendelijk en attent. De prijsverhoging was goed. Het eten was erg lekker. Jammer dat er geen plek was op het terras. We hebben gevraagd of we de volgende keer terug mochten komen. En het was: ja!
Mario I.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
De eerste keer heerlijke pizza gegeten bij Salvatore, nu aanzienlijk minder. Antipasti waren niet helemaal vers, en de pizza die ik nu kreeg was niet afgebakken, dat kan echt niet.. Ik stuurde de pizza terug naar keuken en de Italiaanse ober uit Napels notabene, zou het wel regelen.. Helaas voor mij was het deeg op en werd ik geconfronteerd met een pizza van vers deeg, hetgeen resulteerde in een keiharde pizza... Jammer, maar hier kom ik niet meer terug
Frank Herreveld .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Wat een feest dit keer. Bij ons vorige bezoek liep het niet goed, vooral de bediening liet veel steken vallen. Hoe anders is het nu, deels ander personeel en vooral gastvrijheid! Wij werden met een vriendelijke lach verwelkomd en naar onze gereserveerde tafel gebracht. Allen liep op rolletjes, vooraf bruschetta, top, daarna pizza's en een biefstuk, allemaal erg goed en en heerlijke Chianti Classico erbij. Op deze prachtige plek in Kijkduin kan je je niet beter wensen.