Salvatore

Deltaplein 607 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Salvatore

Dagelijks geopend: 09:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Salvatore

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker eten, goede bediening en leuke sfeer.
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vriendelijke bediening, ziet er keurig uit , heerlijke rode huiswijn. En heerlijke pizza's met een goede bodem
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten was prima!
Barara V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
alles was prima weer afeet vriendelijkheid
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. We hadden een hele fijne avond!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ondanks grote drukte op 1e Paasdag vlotte bediening. Eten van goede kwaliteit. En niet duur.
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke mensen en fijne sfeer. Echt Italiaans.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, goede, vriendelijke bediening. Prima restaurant !
lia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bediening is erg gehaast. Je hebt je lege glas nog niet op tafel gezet of het wordt al weggehaald. Geen vriendelijke bediening. De groente bestaat uit 2 kleine stukjes sla en stukje tomaat. Kwaliteit is duidelijk minder dan het geweest is. Andere eigenaar?
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Toch wel de beste Italiaan op de boulevard. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening. Een heerlijke risotto en verrukkelijk ijs.
Alleen jammer, dat het hoofdgerecht veel sneller door kwam dan mijn bedoeling was en besproken met de eigenaar. En een beetje vreemd dat een van obers Sauvignon Blanc niet als een wijn soort (her)kende. Maar toch, zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken.
Adrielle D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel gezellig restaurant, heerlijk eten. Goeie pizzabodem en rijkelijk belegd, malse biefstuk met zalige champignons en heerlijke pasta's en zeer smakelijke desserts. Leuke bediening, sterretjes in nagerecht en een verjaardagsmuziekje als er een jarige in het gezelschap is. Wij hebben een hele leuke avond gehad. Gaan hier vaker komen. Nette prijzen.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Salvatore! Het personeel is bijzonder vriendelijk en ons eten werd redelijk snel geserveerd.
Een kleine opmerking mijnkant is dat de risotto was wel een beetje pittig van smaak; jammer dat ze dat niet even van te voren mij hierover hadden ingelicht.
Verder was alles prima!
Michaelli .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag bij Salvatore gegeten. Bediening weet niet eens wat medium done bij een steak betekent. Medium done is dus door gebakken werd er gezegd. Ronduit slechte bediening.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijke panino caprese gegeten en mijn echtgenoot een panino Salvatore. Erg lekker, heerlijk vers, eenvoudig maar dat maakte het juist goed. Eten hoeft niet altijd veel en overdadig gekruid te zijn. Het personeel is bijzonder vriendelijk. We zijn er in de namiddag even naar terug te gaan voor een biertje en thee. We merkten wel dat door de drukte soms dingen vergeten worden of dat je soms iets langer moet wachten. Wij vinden dat niet zo een probleem, want als je ook ziet hoe sommige klanten tegen het personeel praten begrijp ik niet dat ze zo vriendelijk blijven, maar dat terzijde. Zeker een lunchroom om een kopje koffie of je lunch te gaan gebruiken. Wij hebben geen pizza gegeten, maar die zagen er wel goed uit.
mary D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Deze week voor de tweede keer bij Salvatore geweest en nu ook weer goed bevallen. Het eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker. De service is opvallend vriendelijk en dat vind ik het vermelden waard.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Vlotte en leuke bediening, gerechten kwamen snel de keuken uit ondanks drukte. Heerlijk verse ingrediënten en een goed glas erbij. Top avond gehad.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren naar aanleiding van de goede beoordelingen op Iens hier een hapje wezen eten. Al vrij snel nadat de kaarten uitgereikt waren kwam de slecht gehumeurde ober vragen of wij een keuze hadden kunnen maken. Gezien het aanbod (zeer uitgebreid) op de kaart, was dit niet het geval. Ook de tweede keer dat de ober langs kwam waren wij nog druk bezig een keuze te maken. Om toch iets te kunnen noteren probeerde de ober 2 schotels met voorgerechten a € 20,- er door te drukken. Dat was niet onze bedoeling. Nadat wij 5 pizza's en een lasagne besteld hadden, begon het wachten van onze kant. Na bijna een uur vriendelijk gevraagd waar onze bestelling bleef. De ober kwam toen nogmaals onze bestelling opnemen....klaarblijkelijk was zijn eerste bestelling niet in de keuken terecht gekomen. Als gebaar kregen wij toen allemaal een bruchette die overigens prima smaakte. Na ca. 7 minuten kwam alsnog ons hoofdgerecht. Zowel de pizza's als de lasagne waren prima van smaak. Aan de kwaliteit van het eten ligt het dus echt niet. De klantvriendelijkheid in dit restaurant was gisteravond echter ver beneden maat....
Jammer
Fleur D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prima pizza's gehad. Service een 6, het serveren van ons drinken duurde helaas wel lang (terwijl wij niet het bestelde kregen). Het decor is een ruime voldoende, prima gezellige tent!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We zijn er al vaker geweest, een prima Italiaans restaurant, zomaar op de boulevard van Kijkduin. Op een woensdagavond zit het er behoorlijk vol, het is goed dat we gereserveerd hebben, met z'n zevenen. Op maandag t/m donderdag zijn in het laagseizoen alle pizza's en pasta's een tientje, dat zal wel vergroten. In het restaurant, achter de terrassen, ziet het er gezellig uit en is geprobeerd een 'authentieke' Italiaanse sfeer neer te zetten, met alle cliché's erbij. We worden hartelijk ontvangen. De ober stelt voor dat we tijdens het maken van de keuze alvast wat Italiaanse voorgerechten nemen. Een goede suggestie, met wat verschillende vleeswaren, klein stukje zalm, kaas, gefrituurde mosselen en gabakken champignons. Heerlijk, maar blijkt voor het gebodene achteraf best flink aan de prijs. Dat geldt ook voor het kleine stukje stokbrood, dat niet warm gebakken is. Maar de pasta's maken veel goed, laaiendheet uit de oven en van verschillende smaak. De pizza's zijn smakelijk en zeer rijkelijk belegd. Ook origineel, het citroenijs als dessert. Kortom, een leuke avond gehad en zeker de moeite waard om nog een keer terug ge komen.