Salvatore

Deltaplein 607 2554 GJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Salvatore

Dagelijks geopend: 09:00 tot 23:00

Jouw recensie over het restaurant Salvatore

Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ik ben wel vaker bij dit restaurant gaan eten en bevalt normaal prima, maar gisteren viel het jammer genoeg erg tegen, de bediening in het bijzonder. Toen de serveerster aan onze tafel stond en de gerechten wilde opnemen gaf ik aan dat ik nog even langer de menukaart wilde bekijken, draaide de serveerster met haar ogen zei oke en draaide zich om. Vond dit nogal een vreemde reactie. Vervolgens de pizza besteld en toen ik aan het eten was, zat er ineens een hard stukje plastic in mijn mond.. Ik gaf dit door aan de ober en het enige wat hij zei was dat hij door ging geven aan de keuken. Nou verder niks meer erover gehoord en er werden geen excuses aangeboden. Als klap op de vuurpijl werd de rekening op tafel gezet zonder maar een woord te zeggen. Het restaurant ging sluiten, maar dan kun je dat toch wel op een normale manier communiceren zou je denken. Zo ga je toch niet met klanten om! Bediening was chagrijnig en onvriendelijk. Wat een aanfluiting zeg, daar hoef ik niet meer te komen.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben lekker gegeten bij Salvatore, beter dan meestal aan het strand! Bediening wel ok. Sfeer ook.
Roxanne P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
We kwamen gisteren eten met 3 personen. Dat wij wat later aankwamen op de avond was geen probleem. Bediening was onwijs vriendelijk en het restaurant was erg gezellig.
Penne bolognese was lekker, maar wel wat zout.
Heerlijk ook dat we er een los schaaltje kaas bij kregen waardoor we naar smaak kaas konden toevoegen.
Dessertkaart was zeer uitgebreid maar we zaten te vol om deze te testen. Wel heerlijke verse muntthee op.
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Gezellig familie bedrijf, vriendelijk en goed Italiaans eten. Echt een aanrader!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Lekker eten, goede bediening en leuke sfeer.
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vriendelijke bediening, ziet er keurig uit , heerlijke rode huiswijn. En heerlijke pizza's met een goede bodem
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Eten was prima!
Barara V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
alles was prima weer afeet vriendelijkheid
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. We hadden een hele fijne avond!
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ondanks grote drukte op 1e Paasdag vlotte bediening. Eten van goede kwaliteit. En niet duur.
Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke mensen en fijne sfeer. Echt Italiaans.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, goede, vriendelijke bediening. Prima restaurant !
lia .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bediening is erg gehaast. Je hebt je lege glas nog niet op tafel gezet of het wordt al weggehaald. Geen vriendelijke bediening. De groente bestaat uit 2 kleine stukjes sla en stukje tomaat. Kwaliteit is duidelijk minder dan het geweest is. Andere eigenaar?
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Toch wel de beste Italiaan op de boulevard. Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening. Een heerlijke risotto en verrukkelijk ijs.
Alleen jammer, dat het hoofdgerecht veel sneller door kwam dan mijn bedoeling was en besproken met de eigenaar. En een beetje vreemd dat een van obers Sauvignon Blanc niet als een wijn soort (her)kende. Maar toch, zeer de moeite waard om hier eens neer te strijken.
Adrielle D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heel gezellig restaurant, heerlijk eten. Goeie pizzabodem en rijkelijk belegd, malse biefstuk met zalige champignons en heerlijke pasta's en zeer smakelijke desserts. Leuke bediening, sterretjes in nagerecht en een verjaardagsmuziekje als er een jarige in het gezelschap is. Wij hebben een hele leuke avond gehad. Gaan hier vaker komen. Nette prijzen.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Salvatore! Het personeel is bijzonder vriendelijk en ons eten werd redelijk snel geserveerd.
Een kleine opmerking mijnkant is dat de risotto was wel een beetje pittig van smaak; jammer dat ze dat niet even van te voren mij hierover hadden ingelicht.
Verder was alles prima!
Michaelli .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vandaag bij Salvatore gegeten. Bediening weet niet eens wat medium done bij een steak betekent. Medium done is dus door gebakken werd er gezegd. Ronduit slechte bediening.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijke panino caprese gegeten en mijn echtgenoot een panino Salvatore. Erg lekker, heerlijk vers, eenvoudig maar dat maakte het juist goed. Eten hoeft niet altijd veel en overdadig gekruid te zijn. Het personeel is bijzonder vriendelijk. We zijn er in de namiddag even naar terug te gaan voor een biertje en thee. We merkten wel dat door de drukte soms dingen vergeten worden of dat je soms iets langer moet wachten. Wij vinden dat niet zo een probleem, want als je ook ziet hoe sommige klanten tegen het personeel praten begrijp ik niet dat ze zo vriendelijk blijven, maar dat terzijde. Zeker een lunchroom om een kopje koffie of je lunch te gaan gebruiken. Wij hebben geen pizza gegeten, maar die zagen er wel goed uit.
mary D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Deze week voor de tweede keer bij Salvatore geweest en nu ook weer goed bevallen. Het eten is prima, geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker. De service is opvallend vriendelijk en dat vind ik het vermelden waard.