Salvatore

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wederom hier gegeten, nu met drie vrienden. Smakelijke gerechten, bestel eens geen pizza, hoewel die ook heel lekker is, maar iets anders. Kokkin, eigenaresse maakt alles zelf klaar in haar keuken, we bestelden rode wijn van de kaart, maar eigenaar adviseerde ons een heerlijke duurdere wijn uit Sardinie ( waar hij zelf vandaan komt) voor dezelfde prijs als de goedkopere. Hij is altijd in voor een gezellig praatje. Bij de koffie een gratis limoncello.
Axbro .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijke avond gehad bij restaurant Salvatore. De bediening duurde iets aan de lange kant maar dat maakte het eten niet minder lekker. De pizza en pasta waren erg lekker.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij Salvatore! Wat een lekkere houtovenpizzaatjes zeg, wauw! Service ook erg goed, vriendelijke mensen.
Enige minpunt is het decor.. Binnen is het zo donker dat je elkaar haast niet ziet en wij waren bijna de enige.. Jammer, want dat maakt het toch wat minder gezellig.
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Nogal verlaten restaurant toen ik eraan kwam, maar de pizza smaakte erg goed. Bediening was vriendelijk en goed. Alleen bij het afrekenen een minpuntje: ik bestelde een pizza vegetaria met extra gorgonzola, en dat kostte me 5 euro extra. Bij navraag bleek dat de bestelling op eigen initiatief veranderd was in een pizza gorgonzola met extra groente. Jammer, want dat dat laat toch een nare smaak achter.
Coen N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Aanbevolen door vrienden.Vrienden blijven vrienden,maar dit restaurant zeker niet.Op een zaterdagavond 2 tafeltjes om half 8 bezet om 8 uur niemand meer behalve de eigenaar ongeinteresseerd langs lopend met een glas wijn in zijn hand en vroeg of we tevreden waren.Geen antwoord gegeven.Eten was ronduit zeer matig (slecht) Nog nooit zo'n vette pizza gezien.Om over het vleesgerecht van mijn partner maar te zwijgen.Bedienende dame deed haar best.Volgende vacantie in Delft deze Italiaan mijden.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Voor ons voelt het altijd alsof we thuiskomen, maar dan in een Zuid-Italiaans plaatsje. Zeker als het zonnig is op het terras. En dan geen omaatje en opaatje op het terras, maar de eigenaar zelf die als hij het in zijn bol heeft samen met zijn vrouw de lekkerste creaties uit de keuken tovert. Vooraf een heerlijke antipasti. Geen standaard werk, maar in dit geval bijzondere worsten en kazen, smakelijke olijven en noem maar op. Buiten de kaart stond dit keer een Italiaans mosselpannetje op het menu. Een heerlijk hoofdgerecht, met licht pittige tomatensaus en knoflook. Een mooie witte wijn van Sella e Mosca erbij. La vita e bella.
Foodlovingfamily .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Wij hebben onlangs bij Salvatore gegeten. Nooit zo slecht gegeten en slechte bediening gehad.
De bediening was zeer traag en niet oplettend, ze hadden er duidelijk geen zin in. We moesten erg lang wachten op een drankje, terwijl er bij de bar iemand ongeïnteresseerd de glazen stond te poetsen. We hebben 30 min, met de kaart voor ons neus gezeten voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. De pasta carbonara was smerig en de varkenslapjes droog en taai. De saus leek niet zelf gemaakt, maar of het uit een pakje kwam. Inrichting was wel ok, maar de eigenaar is niet geïnspireerd en het wordt tijd dat deze zaak gaat stoppen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
We hadden een zondag avondpizza avond met de familie, vast restaurant was vol, uitgeweken naar Delft, de oudste pizzeria aldaar. Met z'n vijven aan het raam, gezellig ouderwets sfeertje, ouderwets interieur ook maar dat heeft zeker zijn charme. Je voelt je dan al snel op "je gemak". Voorgerecht prima (wat te veel rucola, dat schijnt dan wel weer erg hip te zijn, gebeurt overal), daarna iedereen aan de pizza. We hadden allemaal een andere pizza dus we konden links en rechts wat proeven. Echt heerlijke pizza's, super, waren ze overal zo maar! Geen toetje, jongste moest naar bed, dat proberen we de volgende keer, komen zeker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Salvatore heeft een aantal pluspunten. Als eerste kan je hier heerlijk buiten aan de gracht eten. Ik heb nog nooit binnen gegeten, dus mijn oordeel over decor wordt gedragen door de buitenomgeving. Daarnaast beschikt het restaurant over een houtoven, en dat is de beste manier om een pizza te bakken. En dat blijkt! Verder is de pizza heerlijk dun; uiteraard moet je daar van houden, maar iedere Italiaan zal dit beamen. En als je liever minder tomatensaus op je pizza wil, of juist meer paprika bijvoorbeeld, dan kan dat gewoon. Ook een pizza bianco is mogelijk, eigenlijk nog lekkerder. En heb je geen zin in pizza, ook de pasta's zijn rechttoe rechtaan lekker (tagliatelli met bolognesesaus - hoe lekker kan simpel zijn). De huiswijn is niet bijzonder, je kunt beter (met mooi weer) voor een Peroni gaan. Al met al is dit onze favoriete Italiaan in Delft geworden, en we komen er graag en vaak.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Volgens mij de oudste Italiaan in Delft en ook al is het interieur wat "out dated" het eten is nog steeds prima. Van te voren Pizza bianco met lekkere parma ham. Daarnaast waren zowel de pasta's als pizza ook erg lekker.

Tevens ook een lekker huiswijntje. De eigenaar kwam zijn verontschuldigen aanbieden dat het zo lang duurde en bood iets te drinken aan van het huis. Genoten!
Champagnette .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
We komen hier nu al ongeveer een jaar om de zoveel tijd terug. Inmiddels dus vaste bekenden van de eigenaar en de bediening en dat laten ze ook merken. Meestal eten wij een pizza, alles is mogelijk en we kunnen de pizzabakker als we goed kijken alles vers zien maken. Laatst voor het eerst een voorgerecht geprobeerd. Voor een voorgerecht wel veel - maar niet minder lekker (carpaccio / zalm). Ook de huisgemaakte tiramisu is een ruime portie die wij altijd delen en er dan genoeg aan hebben. Bij de huiswijn krijg je altijd ook een karaf met water, een pluspunt welke getuige van een goede service. Ik vermaak mij hier altijd prima. Goed eten , goede prijzen en vriendelijk personeel. Tip!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Pizza's waren lekker, we zagen ze uit de houtoven komen. Wat me opviel was dat de tent op een vrijdagavond uitgestorven was. Wij waren om half 7 de enige en het werd er ook niet bepaald drukker op... waarom snap ik niet helemaal, maar een lege tent gaat toch ten koste van de sfeer. Bediening was vriendelijk!