Salud

Meer informatie over restaurant Salud

Voordelig
SaskiaL01 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Erg lekker gegeten hier! Cynthia was een perfecte gastvrouw, ondanks haar jonge leeftijd, heel erg vriendelijk en bijna ouderwets goede service van haar. Heel beleefd en wilde het ons graag naar de zin maken. Top hoor! Eten was zoals je in een bistro mag verwachten, ruim voldoende en goede kwaliteit.
Jammer dat Zee & Meer van dezelfde eigenaren gesloten was die avond, daar willen we ook graag nog eens gaan eten.
Jacqie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Geweldige gastvrouwen en heerlijk gegeten. Carpaccio, pittige gamba's in knoflook en Bourgondische schnitzel. Ruime keuze qua menukaart en zeker ook qua bierkaart
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Hele gezellige zaak met een uitgebreide menu en bier kaart.
Zeer gastvrije, vriendelijke en professionele bediening.
Na een heerlijk diner is er een gezellige bar om na te borrelen! :)
Tessavk90 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuk en gezellig eetcafé. Voor ieder wat wils wat de menukaart betreft, maar ook zeker qua bier.
Wij gaan hier altijd graag eten door de gastvrije bediening en het lekkere eten.
Een echte aanrader!
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een gezelligheid! Leuke kaart, heerlijk gegeten en top bediening! Wij komen graag weer wanneer we in de buurt zijn! Een heel klein minpuntje vind ik de fritessaus (wel gratis trouwens, zo hoort het), persoonlijk vind ik mayonaise een heel stuk smaakvoller, maar dit is persoonlijk,
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Altijd leuk om hier te eten. Eten is prima zo ook de service. Genoeg keuze op de kaart voor ieder wat wils. Gewoon een restaurant om even wat lekker te gaan eten in gezellige ambiance.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Aangename verrassing! Lekker gegeten zonder poespas, ruime keuze, gezellige en vriendelijke bediening. Echt een aanrader als je van lekker eten zonder opsmuk houdt!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
In verband met een jubileum uitgenodigd om mee te gaan naar Salud.
Men had een menu geregeld, dus kan de gewone kaart niet beoordelen. Het menu was top, geweldig gegeten, geen minpuntjes kunnen ontdekken. Ruime porties, goed van smaak.
Salud lijkt meer op een eetcafé maar het menu wat wij hebben gekregen was van een veel hoger niveau.
Bediening was goed bezig, het duurde allemaal wel even wat langer, maar best kans dat dit komt door afspraken gemaakt met de jubilaris.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Heel vaak gegeten hier. Is altijd prima. Prijskwaliteit verhouding is goed. Het is natuurlijk geen sterren restaurant maar voor wat je mag verwachten en wat je krijgt is het een ster waard. Bediening is erg behulpzaam. Echt een aanrader als je in Scharendijke wat wil eten.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Toch maar weer eens hier gegeten. Vorige ervaringen waren niet slecht, maar het was geen omrijd-locatie zeg maar. Met uiteraard weer het reguliere gezelschap (6 personen) was het weer even creatief zoeken naar een plaatsje, maar dat losten ze prima op. Het eten was niets op aan te merken, was gewoon heel goed, maar wat duurde het lang voordat we iets te eten kregen. Toch maar een opmerking over gemaakt en dat bespoedigde de zaak. Naderhand met excuses en een tegoedbordje (origineel!) van de eigenaars. Dat verdient een pluim, niet zozeer het bedrag, maar de opmerking... 'anders kunnen we ook niets verbeteren' getuigd echt van vakmanschap en ondernemerschap. Top!
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Over een periode van een aantal jaren verschillende malen gegeten. Gamba's in olie vooraf, prima bereid. Genoeg keuze op de kaart waaronder de burrito wat een aanrader is. Ook de spareribs zijn prima. Gezellig eet cafe met heel veel keuze in verschillende biertjes. Bij mooi weer gezellig buiten zitten.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Een keer gezellig gegeten. Leuk tentje gezellige aankleding. Echter at ik asperges en deze waren erg slap en papperig, na de bediening hierop te hebben aangesproken werd voor mijn neus de asperge met nagels uit elkaar gehaald, dat was minder. Echter wel van de bon afgehaald dat is wel weer netjes. Leuk om een keertje langs te gaan.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Goed eten voor een zeer schappelijke prijs.
Ook als iets niet *meer* op de kaart staat is het geen probleem dat de gast dit toch op zijn bord krijgt.
Nette bediening en eigenaren die zelf zeer veel aanwezig zijn wat de sfeer zeker ten goede komt.
Jonge ondernemers die het vak goed in hun vingers hebben en bij blijven leren om het hun gasten zo goed als mogelijk naar hun zin te maken.
Top ga zo door