Salt & Tasty

6,6
7,1
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Hier vandaag voor het eerst gegeten maar het viel helaas vies tegen. Ik had een 'gerookte zalm salade' van 10 euro besteld maar die kan beter als side-salad op de kaart worden gezet want er zat om precies te zijn 3 zielige stukjes gerookte zalm op een hoopje sla en in het midden een stukje zalmfilet? van 1cm bij 1cm Die ook nog eens rauw was van binnen en een paar spetters dressing. De service was ook ver te zoeken, een grof gemonde serveerster die het veel te druk had dat gaf ze zelf ook aan en een serveerster die toen ik naar de rekening vroeg zei dat ik maar bij haar collega moet zijn? Erg slecht voor een naam als schmidt zeevis! Dit was zeker de eerste en de laatste keer voor mij.
Cfle186 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vanmiddag na het stadte binnen gelopen voor het eerst bij salt& tasty.
We werden vriendelijk verwelkomt en zochten een plekje, wat meteen opviel, dat de zaak warm aanvoeld.
We bestelde een wijntje en kregen de kaart. Deze bestaat uit div broodjes- fingerfood- salade's- enz.
Wij bestelde de beef- salade en de kibbeling.
De salade was erg lekker de kibbeling van kabeljauw was echt heerlijk.
Dit is een plekje waar we zeker nog eens terug komen, aangezien er ook een heel mooi terras bij zit. Al met al een aanrader.
Torzo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Gisteravond met mijn nieuwe date wat gedronken en gegeten.
Top locatie,leuke bediening en een leuke variatie in eten.
Van Vis tot vlees.
Van fris,koffie,bier tot overheerlijke wijnen.
Van leuke gasten tot leuk personeel.
En dit in het midden in het centrum van Rotterdam.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Kleine porties hoge prijzen op winderig terras.
Ongelooflijk dat Schmidt hier naam aan verbindt. Ik had mosselen, roken niet helemaal fris, veel loze en kapotte schalen en gekookt in minimale hoeveelheid groenten. Klein zakje wat vettige patat en twee kleine bakjes met standaard saus.
Man had fish and chips, kreeg een stukje gefrituurde visfilet wat zelfs voor zeebaarsfillet klein zou zijn, ook met kinderportie patat.
Samen met witte 4 wijntjes, niet super, ruim 40 euro af te rekenen!
WC dames en heren samen, pissoir en wc naast elkaar.
Bediening traag, chaos in keuken en op de bar. Wel aardige dames, oogden vermoeid.
Bij klacht over slechte kwaliteit mosselen gratis koffie en een klein dessert, maar dat nam de teleurstelling niet weg.
Hier komen we nooit meer terug.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Gedineerd met vriendinnen op een rustige maandagavond. Service was erg vriendelijk en snel. USA steak was zeer smaakvol. Surf en turf van m'n tafelgenoot viel wat tegen (black angus biefstuk was mals maar beetje saai, garnaal was half rauw, kon net). Opdiening van gerechten was mooi. Wat me tegenviel van menukaart was dat hoofdgerechten zonder iets (behalve wat sla) geserveerd werden. Dit moest je dus aanvullen met tapas gerechtjes (zoals patatas bravas). Gelukkig konden we ook wat extra groenten bijbestellen. Ik zou er wel weer teruggaan maar dan meer voor de borrel want lokatie is goed, wijn prima en goede keuze uit fingerfood.
Soray .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Klasse! Heerlijke vis gegeten,
Goede bediening, een mooie zaak en vooral een goede sfeer. Zeker een aanrader! Ps. Jullie remouladesaus rocks!!! # complimenten!
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
lunch met zijn drieën op zatermiddag.
1x sandwich garnalen
1x sandwich tonijnsalade
1x 12 uurtje
glas witte wijn sauvignon
alles was lekker, bediening prima, niet uitbundig maar oké.
toilet is voor mannen en vrouwen , ergens geeft dat geen prettig idee, alhoewel apart urinoir.
terras ziet er leuk uit....dus in zomer zeker nog een keer naar toe
Cees-Janssen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Bij toeval hier heerlijk geluncht met een collega. Vriendelijk begroet bij binnenkomst. Ikzelf had de tonijnsteak met wokgroente, hierbij werd mij gevraagd hoe ik de tonijn gebakken wilde hebben wat mij verbaasde, in de meeste gelegenheden wordt dit nooit gevraagd. Smaakte erg vers en een goeie combi met een terriyaki (??) saus. Als side-dish de patatas bravas, wat een royale portie bleek te zijn. Collega had de USA bavette van de grill, wat ook een goede keus bleek te zijn. Kortom, wij komen zeker terug!!
An-79 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Besloten om hier een hapje te gaan eten omdat we vis wilden eten en de vis wordt hier geleverd door Schmidt. Daarnaast vrij nieuwe horecagelegenheid dus leuk om weer iets nieuws uit te proberen. We kwamen binnen, mooie entourage, maar we werden niet begroet. We moesten zelf vragen om een tafel. Vervolgens werden we bediend door een chagrijnige vent waarvan ik het gevoel kreeg dat hij er duidelijk geen zin in had. Jongedame in de bediening was overigens wel vriendelijk. Ik bestelde vooraf een kreeftensoep. Deze was lauw en niet bijzonder van smaak, veel tomaatsmaak weinig kreeft. Als hoofdgerecht bestelde ik de tonijnsteak met wokgroenten. Tonijnsteak was erg aan de rauwe kant. Deze weer teruggestuurd om nog even wat meer door te bakken. Dit is een persoonlijke voorkeur maar misschien wel handig om van tevoren te vragen aan klanten, net als bij biefstuk want niet iedereen houdt hiervan. Wokgroenten was niks bijzonders. Ze leken op kant en klare wokgroenten zoals je die in de supermarkt kan krijgen en de sojasaus was standaard uit een flesje voor mijn gevoel. Kortom dit kan ik thuis ook maken. De kwaliteit vis was overigens wel goed! Maar het wordt geen 2e keer!
Christiaan A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De Tuna Taki is een ware sensatie, net als het concept. Top zaak met top bediening. Waar genot om hier op het terras een dagje weg te toeven
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Heerlijk op het terras genoten van het 12-uurtje, bestaande uit drie brioche bolletjes met varierend tonijnsalade, zalm met honing dille mosterd en een garnalen-kroketje.
Fantastische bediening en een relaxt decor, ondanks dat je vlakbij Rotterdam CS zit.
Segers .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Woensdag middag hebben wij hier op het terras echt genoten. We werden bij aankomst netjes begroet door een jongeman en er werd ons gelijk gevraagd wat wij wilde drinken en gaf ons nog een heerlijk wijnadvies over de verrukkelijke Chardonnay. Hoewel het leek alsof de jongen alleen was ging het erg vlot ondanks de drukte. Het 12uurtje en de queen crab waren zeker in combinatie met de wijn subliem.
Dit is echt een aanwinst voor Rotterdam, top service en geweldig eten ons zien ze zeker terug!
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Rond 15.00 uur binnen gelopen, we hadden de lunch gemist en hadden best trek, voor ons was dit de eerste kennismaking met dit restaurant en ik zeg vast niet de laatste keer.
Op het terras wat gedronken met pata negra, deze koste € 15,- dit lijkt veel maar het was wel één ons en dat is best veel.
Daarna was de trek toegenomen en we bestelde 6 Zeeuwse oesters voor € 9 en 3 mini garnalen kroketten € 4.50, beiden van bijzonder goede kwaliteit.
Daarna gebakken gambas piri piri € 9.00 en USA bavette (gegrilde beef) € 14.00.
Ik heb de prijzen erbij gezet, om aan te geven dat de prijs kwaliteit verhouding goed tot zeer goed is. Dit restaurant is een aanrader.
Cooljohau .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Toplocatie vlakbij Rotterdam CS. Makkelijk bereikbaar met OV / auto.

USA Grilled beef (medium) = kleine portie, maar wel bijzonder van smaak, aanrader! = 8,5
Frito Misto met truffel mayonaise (mix vis van gebakken mosselen, kibbeling en zalm) = good quality, aanrader! = 8,5
Kibbeling met remouladesaus = good quality, verse vis met dun laagje krokante deeg = 8,0
Sashimi zalm = zalm is vers, maar snijkunst niet bijzonder, de smaak van de wasabi is helaas niet scherp genoeg = 7,5
Kreeftensoep = niet bijzonder = 6,5

Inrichting/decor = 8
Muziek = 8
Personeel = 7
Bediening/service = 8

Sabinevanae .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Het is een mooie zaak, we werden vriendelijk ontvangen, de witte huiswijn was echt heerlijk en de kaart ziet er veelbelovend uit. Helaas.....tempura garnalen besteld waarna er een klein schaaltje met 3 met paneer gefrituurde garnalen op tafel kwam. En dit voor het luttele bedrag van €9,-. €3 per garnaal......Ik voelde me ernstig bekocht en melde dit aan het personeel hetgeen met een kortaf "Ik zal het doorgeven" werd beantwoord. Dit is echt een straat te ver, zo'n bedrag voor zo'n mager gerechtje wat de naam tempura niet zou mogen dragen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Hier op een zonnige zaterdag geluncht. Locatie is erg leuk, op het terras zie je het prachtige nieuwe station en de omliggende indrukwekkende hoge kantoor gebouwen. Bediening ontving ons vriendelijk en kregen een heerlijke oester aangeboden. We namen de sandwich wilde Schotse zalm en de gebakken mosselen. Sandwich zalm bleek een klef wit puntje te zijn. Ik proefde er eerlijk gezegd geen 9,50 vanaf! Gebakken mosselen waren lekker!
A B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Perfecte vis en heerlijke wijn op een toplocatie, pal voor het nieuwe station. Groot terras met loungebanken en binnen ziet het er erg fraai uit. Zal erg druk worden in de zomer...