SALT Coastal Bistro & Bar

Zwolsestraat 2 2587 Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Scheveningen is de inspiratie voor SALT met het zoute zeewater op de achtergrond en de kenmerkende zilte zeelucht van de kust. Het zoute en zilte zijn door het gebruik van bijzondere soorten zout subtiel hier en daar in een aantal gerechten verwerkt. In SALT is het ontspannen dineren en genieten, door te proeven, eten en delen. Alle voor- en hoofdgerechten zijn als 'tasting' (halve portie), normale of 'sharing' (anderhalve portie) te bestellen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Vanaf Den Haag Centraal en Den Haag Hollands Spoor: Tramlijn 1 of 9 naar Scheveningen. Uitstappen bij halte ‘Kurhaus’ op de Gevers Deynootweg. U loopt nog 100 meter in de rijrichting van de tram en u ziet SALT Coastal Bistro & Bar aan uw rechterzijde.
  • Kom je met de auto?
    via knooppunt Prins Clausplein (A4 / A12 / A13). U volgt Den Haag (A12) tot het eind. Op de T-splitsing rechtsaf richting Scheveningen/ Wassenaar (Benoordenhoutseweg). Bij de eerste kruising linksaf richting Scheveningen en vervolgens richting Scheveninge
  • : U kunt een parkeerplaats reserveren bij SALT of parkeren in de publieke parkereergarage Scheveningen-Bad op circa 200 mtr van het restaurant.

Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.30 uur
Zondag 17.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten was erg goed, complimenten voor de chef. Een aanrader in Scheveningen (en Den Haag). Gelukkig was het binnen niet te warm, met deze zomerse dagen. Fijne avond gehad in Salt!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Onwijs goed bevallen. Zowel het eten als de service was uitstekend. Echt een top avond beleefd. Ik beveel dit hotel/restaurant zeker aan!
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Mijn partner en ik waren aan de late kant in het restaurant. Desondanks keurig ontvangen en de keuken bleef langer open. Er werd serieus omgegaan met mijn melk allergie. Daarnaast toverde de chef ontzettend goede gerechten op tafel. Chapeau!
michiel R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Onverwacht de gelegenheid om te eten in Scheveningen. Wat een super zaak. Heerlijk gegeten en vriendelijke en attente bediening. De Chef specials zijn zeker een aanrader.
Stéphanie B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Op aanraden van vrienden hier gegeten. Wij wisten niet dat dit restaurant ook toegankelijk was voor niet hotelgasten. Super lekker 3-gangen gegeten met mooie wijnen. Bediening was vriendelijk en niet overdreven aanwezig. Super restaurant, wij gaan deze aanraden aan onze vrienden!
Zwannie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van 50jarig huwelijk. Van jong tot oud heeft iedereen heerlijk gegeten. Als klap op de vuurpijl een schitterend (speciaal voor ons bereid) nagerecht (omelette siberienne)
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ingrediënten tot prachtige verrassende gerechten bereid. De quison van het vlees, de versheid van de producten, saus, de smaak combinaties, ook in het dessert. Alles was werkelijk tip top in orde. Een fantastisch fijn diner!
Maudy G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fijne bediending, heerlijk eten en een prachtige ambiance.
c.verwijmeren .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
We waren te laat, maar dit werd netjes opgelost.het eten was fantastisch het was gezellig druk maar er was genoeg tijd en aandacht van het personeel.
lennart V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
gegeten met vriendin, was absoluut de moeite waard. op de carpaccio zat ietwat teveel saus en de pijnboompittem waren hard. verder waren het goede porties en was het vlees heerlijk! het dessert was ook absoluut een verwennerij!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Van het weekend met vrienden na de middagvoorstelling van de Lion King hier een heerlijk diner genoten. De gerechten waren zee smaakvol, creatief en een lust voor het oog. De bediening is uiterst vriendelijk, bekwaam en behulpzaam. Ga zo door.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
na de middag voorstelling van de Lion King, erg prettige diner ervaring gehad in Salt. Heerlijke gerechten gerechten mooi opgemaakt en vriendelijke service. Wij voelden ons erg thuis, zeker voor herhaling vatbaar.
See Wai T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e Kerstdag met mijn vriendin hier gegeten in een zeer huiselijk en gemoedelijke setting. Alle gangen werden tegelijk opgediend, wat erg fijn was. Het 5 gangen diner was erg lekker, alleen jammer dat niet iedereen van de bediening dezelfde uitleg gaf over het menu.
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht oesters en rauwe tonijn waren heerlijk een hoofdgerecht eend en vispastei waren boven verwachting en per stuk culinaire hoogstandjes. Complimenten.
sander S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten en wat is t mooi geworden! Enkele jaren geleden waren we hier ook en het hele hotel heeft n upgrade gehad! Erg stijlvol en gastvrij! Complimenten over het eten. Volgend bezoek aan Scheveningen brengen we weer in jullie hotel door
Marthe K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
heerlijk gegeten met mijn gehele gezelschap! Goede service en lekkere gerechten. Heel fijn dat alles in verschillende porties besteld kan worden. Goede plek om vanuit hier nog uitstapje te maken naar het nachtleven van Scheveningen!!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Tijdens ons verblijf hier ook lekker blijven eten. Eten was prima maar niet heel speciaal. Service is niet echt goed. Lang wachten en niet heel vriendelijk. We kregen eigenlijk het gevoel dat ze haast hadden. Daarentegen waren de dames bij t ontbijt wel erg lief, behulpzaam. Mooi ingericht. Goed hotel.
Jakko K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wekendje aan zee met een diner bij chef Michel van Dijk als hoogtepunt! Vijf gangen puur genot, laat die man vooral frestylen, want dan krijg je meer dan 100% waar voor je geld. Onverwachte topper tussen alle standaard happen in Scheveningen!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tijdens een teamuitje geluncht. Leuke ambiance en heerlijk gegeten. Keuzes de chef gelaten. Leuke verrassing. Eend was boterzacht.
sean123 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verblijf in hotel Europa hotel Bilderberg met share and dine arregement in het restaurant salt coastal bistro & bar.
Binnenkomst in het restaurant was vriendelijk en gastvrij na ons 1e drankje te hebben besteld werd ons verteld wat het share en dine inhield. Als voorgerecht kregen we sashimi van tonijn en een tartaar van rund. De sashimi was erg goed van smaak de tartaar daar tegenover was niet lekker van smaak en structuur.
voor het hoofdgerecht werd er gevraagd of ik nog wat te drinken wilde en vroeg een glas rode wijn die bijpassend was met de sukade helaas werd ik hier vergeten wat heel jammer was. Toen ik het hoofdgerecht op had werd pas gevraagd of ik nog wat drinken wilde.
Het dessert was een pannacotta wat hier verder bij Zat werd niet verteld de combinatie's waren niet lekker.