SALT Coastal Bistro & Bar

Zwolsestraat 2 2587 VJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Culinaire gerechten aan zee

Aan de kust van Scheveningen, omgeven door een zilte zeelucht… een bron van inspiratie voor SALT Coastal Bistro. Subtiel gebruik maken van bijzondere soorten zout resulteert in culinaire gerechten. Ontspannen dineren en genieten. Proeven, eten en delen. Ben je een hele kleine of juist hele grote eter? Geen punt bij SALT, want alle voor- en hoofdgerechten zijn ook als halve of anderhalve portie te bestellen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Vanaf Den Haag Centraal en Den Haag Hollands Spoor: Tramlijn 1 of 9 naar Scheveningen. Uitstappen bij halte ‘Kurhaus’ op de Gevers Deynootweg. U loopt nog 100 meter in de rijrichting van de tram en u ziet SALT Coastal Bistro & Bar aan uw rechterzijde.
  • Kom je met de auto?
    via knooppunt Prins Clausplein (A4 / A12 / A13). U volgt Den Haag (A12) tot het eind. Op de T-splitsing rechtsaf richting Scheveningen/ Wassenaar (Benoordenhoutseweg). Bij de eerste kruising linksaf richting Scheveningen en vervolgens richting Scheveninge
  • : U kunt een parkeerplaats reserveren bij SALT of parkeren in de publieke parkereergarage Scheveningen-Bad op circa 200 mtr van het restaurant.

Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.30 uur
Zondag 17.00 - 21.30 uur

Sean123 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verblijf in hotel Europa hotel Bilderberg met share and dine arregement in het restaurant salt coastal bistro & bar.
Binnenkomst in het restaurant was vriendelijk en gastvrij na ons 1e drankje te hebben besteld werd ons verteld wat het share en dine inhield. Als voorgerecht kregen we sashimi van tonijn en een tartaar van rund. De sashimi was erg goed van smaak de tartaar daar tegenover was niet lekker van smaak en structuur.
voor het hoofdgerecht werd er gevraagd of ik nog wat te drinken wilde en vroeg een glas rode wijn die bijpassend was met de sukade helaas werd ik hier vergeten wat heel jammer was. Toen ik het hoofdgerecht op had werd pas gevraagd of ik nog wat drinken wilde.
Het dessert was een pannacotta wat hier verder bij Zat werd niet verteld de combinatie's waren niet lekker.

Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag voorschiet eerst op het terras neergestreken .Heerlijke Cajun kip salade gegeten. De bediening is super. Later in het restaurant gegeten , kwaliteit van het eten en de sfeer is heel goed. Wat een mooie sfeervolle plek om te verblijven is dit ! Ik kan het iedereen aanbevelen !!!
Guusje2009 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wat een leuke nieuwe spot op Scheveningen!! Wij zijn er al een paar keer langs gelopen maar toen was het nog niet geopend. De sfeer bij binnenkomst is echt geweldig. Fijne zitjes met hoekjes en een haardvuur als je binnenkomt. De ober is heel vriendelijk en leuk. De kaart ( met hierop de plattegrond van oud Scheveningen) is verrassend! Heel erg leuk vonden wij dat je de gerechten kan kiezen of samen lekker delen, normale portie of een kleine portie! Super! We hebben genoten van het gedeelde voorgerecht en beide een normale portie hoofdgerecht. Salt staat bij ons op de lijst als we weer naar Scheveningen gaan, ze openen binnenkort ook een terras hoorde wij van de ober!