SALT Coastal Bistro & Bar

Zwolsestraat 2 2587 Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Scheveningen is de inspiratie voor SALT met het zoute zeewater op de achtergrond en de kenmerkende zilte zeelucht van de kust. Het zoute en zilte zijn door het gebruik van bijzondere soorten zout subtiel hier en daar in een aantal gerechten verwerkt. In SALT is het ontspannen dineren en genieten, door te proeven, eten en delen. Alle voor- en hoofdgerechten zijn als 'tasting' (halve portie), normale of 'sharing' (anderhalve portie) te bestellen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant SALT Coastal Bistro & Bar

Vanaf Den Haag Centraal en Den Haag Hollands Spoor: Tramlijn 1 of 9 naar Scheveningen. Uitstappen bij halte ‘Kurhaus’ op de Gevers Deynootweg. U loopt nog 100 meter in de rijrichting van de tram en u ziet SALT Coastal Bistro & Bar aan uw rechterzijde.
  • Kom je met de auto?
    via knooppunt Prins Clausplein (A4 / A12 / A13). U volgt Den Haag (A12) tot het eind. Op de T-splitsing rechtsaf richting Scheveningen/ Wassenaar (Benoordenhoutseweg). Bij de eerste kruising linksaf richting Scheveningen en vervolgens richting Scheveninge
  • : U kunt een parkeerplaats reserveren bij SALT of parkeren in de publieke parkereergarage Scheveningen-Bad op circa 200 mtr van het restaurant.

Maandag t/m zaterdag 18.00 - 21.30 uur
Zondag 17.00 - 21.30 uur

Marthe K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
heerlijk gegeten met mijn gehele gezelschap! Goede service en lekkere gerechten. Heel fijn dat alles in verschillende porties besteld kan worden. Goede plek om vanuit hier nog uitstapje te maken naar het nachtleven van Scheveningen!!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Tijdens ons verblijf hier ook lekker blijven eten. Eten was prima maar niet heel speciaal. Service is niet echt goed. Lang wachten en niet heel vriendelijk. We kregen eigenlijk het gevoel dat ze haast hadden. Daarentegen waren de dames bij t ontbijt wel erg lief, behulpzaam. Mooi ingericht. Goed hotel.
Jakko K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wekendje aan zee met een diner bij chef Michel van Dijk als hoogtepunt! Vijf gangen puur genot, laat die man vooral frestylen, want dan krijg je meer dan 100% waar voor je geld. Onverwachte topper tussen alle standaard happen in Scheveningen!
Robklaa .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Tijdens een teamuitje geluncht. Leuke ambiance en heerlijk gegeten. Keuzes de chef gelaten. Leuke verrassing. Eend was boterzacht.
sean123 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Verblijf in hotel Europa hotel Bilderberg met share and dine arregement in het restaurant salt coastal bistro & bar.
Binnenkomst in het restaurant was vriendelijk en gastvrij na ons 1e drankje te hebben besteld werd ons verteld wat het share en dine inhield. Als voorgerecht kregen we sashimi van tonijn en een tartaar van rund. De sashimi was erg goed van smaak de tartaar daar tegenover was niet lekker van smaak en structuur.
voor het hoofdgerecht werd er gevraagd of ik nog wat te drinken wilde en vroeg een glas rode wijn die bijpassend was met de sukade helaas werd ik hier vergeten wat heel jammer was. Toen ik het hoofdgerecht op had werd pas gevraagd of ik nog wat drinken wilde.
Het dessert was een pannacotta wat hier verder bij Zat werd niet verteld de combinatie's waren niet lekker.

marianne L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag voorschiet eerst op het terras neergestreken .Heerlijke Cajun kip salade gegeten. De bediening is super. Later in het restaurant gegeten , kwaliteit van het eten en de sfeer is heel goed. Wat een mooie sfeervolle plek om te verblijven is dit ! Ik kan het iedereen aanbevelen !!!
guusje2009 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Wat een leuke nieuwe spot op Scheveningen!! Wij zijn er al een paar keer langs gelopen maar toen was het nog niet geopend. De sfeer bij binnenkomst is echt geweldig. Fijne zitjes met hoekjes en een haardvuur als je binnenkomt. De ober is heel vriendelijk en leuk. De kaart ( met hierop de plattegrond van oud Scheveningen) is verrassend! Heel erg leuk vonden wij dat je de gerechten kan kiezen of samen lekker delen, normale portie of een kleine portie! Super! We hebben genoten van het gedeelde voorgerecht en beide een normale portie hoofdgerecht. Salt staat bij ons op de lijst als we weer naar Scheveningen gaan, ze openen binnenkort ook een terras hoorde wij van de ober!