Salsa

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 16:30 - 21:00
Donderdag 16:30 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij vonden dat er erg weinig keus was in het menu. Wat we besteld hadden smaakte wel prima, maar keuze wat ons betreft dus echt te beperkt. Bediening bestond uit 2 aardige jonge dames, wellicht net iets te onervaren en daardoor wat stuntelig, traag en met wat schoonheidsfoutjes hier en daar; een wat meer ervaren persoon erbij in de bediening zou zowel voor hun, als de gasten wel prettig zijn.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Leuke avond gehad met heerlijk eten bij Salsa. Alle gerechtjes waren vers en met veel zorg klaargemaakt. De iberico ham is erg lekker en vooral het brood en vleesplankje vielen bij ons in de smaak. We hebben veel verschillende gerechtjes geprobeerd en we kregen ook meer dan genoeg op tafel. Aan het einde van de avond was de rekening ook nog een aangename verrassing. Top prijs kwaliteit verhouding bij Salsa! Een aanrader.
Babsie_Flash .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond voor de 3e keer hier heerlijk gegeten. Ze hebben een ruime keus aan tapas en heerlijke wijn. De desserts zijn 3 of 5 surprise gerechten en wisselen telkens. Personeel is zeer vriendelijk.
Neli_K .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Vorige week zaterdag hebben we heerlijk gegeten bij restaurant Salsa. Ruime keus in tapas. Ook erg leuk dat het kindermenu voor onze dochter in tapasschaaltjes werd geserveerd er werd zo een leuke spaanse twist aan gegeven. Bij het afrekenen waren we ook nog eens aangenaam verrast :-)