SALSA SHOP (Ferdinand Bolstraat, De Pijp)

Ferdinand Bolstraat 1 1072 LA Amsterdam Nederland Kaart
31-202051040

Meer informatie over restaurant SALSA SHOP (Ferdinand Bolstraat, De Pijp)

Elize K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Onaardig, ongeduldig (blond, Engelstalig) meisje. Voelde me erg opgejaagd, ondanks dat ik het concept al kende en precies wist wat ik wilde nemen. Liep voordat ik m'n pas uit de pinautomaat had al weg bij de kassa -was overigens geen wachtende na mij.
Beste Elize, Bedankt voor je recensie. Ondanks dit slechte nieuws zijn we blij dat je ons hiervan op de hoogte brengt. We zullen zorgen dat deze punten van kritiek worden besproken met het betreffende personeel. Onze welgemeende excuses en we hopen dat je ons binnenkort nog een kans wilt geven om het goed te maken. Groet, SALSA SHOP.
Karel84 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Was er al een paar keer langsgereden maar gisteren dan toch naar binnen want erg benieuwd. De burrito Barbacoa was echt waanzinnig lekker! Leuk personeel trouwens. Tot snel!
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Net open en nu al drukbezocht. Er waait er een Mexicaanse wind door de Ferdinand Bolstraat. Salsa Shop, the fresh Mexican Kitchen, een paar weken open! Hun tweede locatie , waar heerlijke taco’s, burrito’s, homemade guacamole, salades etc op het menu staan. Eat-in or take-away zijn allebei prima. Je kiest een taco, burrito, burritobox (alleen vulling met rijst) of salade en die richt je helemaal naar eigen smaak in. Alles vers en ook de vegetariër komt er prima aan zijn/haar trekken. Extra fijn is dat deze frisse shop die lelijke donkere plint van de flat waar ie in zit enorm opvrolijkt. Je stapt er vanuit de tram zo naar binnen of vanaf de kassa zo in de tram.