SALSA SHOP (Amstelstraat, Centrum)

Amstelstraat 32 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-202051040

Meer informatie over restaurant SALSA SHOP (Amstelstraat, Centrum)

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 00:00

7,2
R-ATIE .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Ik ga altijd met liefde naar de Salsa Shop. De burrito's zijn gigantisch, en vaak te veel om in een keer op te eten. De favorite is de barbacoa of kip met Smokey Pinaple en natuurlijk guacamole (wel een dure toevoeging). Helaas zijn een een paar puntjes: Bij bestellen op bijvoorbeeld deliveroo is het niet mogelijk om aan te geven dat je geen rijst wilt, dit is jammer omdat je dan apart moet bellen.
Daarnaast is de barbacoa bij de locatie in de pijp vaak minder goed uit elkaar getrokken en lijken de stukken vlees vetter(?).
De service is altijd vriendelijk, hoewel het vaker is voorgevallen dat er toch rijst of toch mais op mijn burrito gedaan wordt, ondanks dat ik expliciet aangeef dit niet te willen, and it's no rocket science.
Decor hip, modern en lekker licht.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten besteld op een druilerige avond. Twee maal een wrap, met steak en draadjesvlees. De wraps waren vrij klein voor de prijs en omdat de bonen niet gemengd met het vlees waren was het geen goede maaltijd. We hadden spijt dat we hier besteld hadden aangezien we zin hadden in goed eten
Ilovefoodd .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Dat was de beste burrito ever. Restaurants in Londen (waar ik woon) moeten uitkijken - zo moet het! Ik kom zeker terug voor meer, als ik volgende keer in Amsterdam ben.
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Ik heb hier van de week een burrito gegeten, en deze viel helaas enorm tegen. Zoals al eerder hier wordt vermeld is de inhoudt van de burrito binnen 3 minuten koud omdat er veel koude ingrediënten aan de burrito worden toegevoegd zoals sla. Verder wordt de burrito niet niet nog in een over verwarmd met kaas erop of iets dergelijks. De kaas wordt gewoon koud erin gedaan waardoor het geheel dus heel snel koud is. De 'salsa's' die ik en mijn vriend kozen waren wel ok, maar dat was het dan ook wel. Het ontbreekt hier helaas aan echte Mexicaanse smaken en passie. Wij komen hier niet meer terug.
Tvdl .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijk burrito's en taco's! Ze hebben gelijk; dit is fresh Mexican food! Absolute aanrader als je van Mexicaans houdt.
Lau-Juul .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wij zijn hier redelijk laat op de avond gaan eten, de zaak was nagenoeg leeg. We werden vriendelijk geholpen en onze vragen werden goed beantwoord.
Het eten was erg lekker. Een van ons had een proeverij van drie mini's waardoor je meerdere vullingen kon proberen, dit was lekker maar uiteindelijk niet echt genoeg. de gewone wrap was wel voldoende. Je kan verschillende sausjes zelf toevoegen, deze staan op tafel. De komkommer mint cooler was erg leuk om te proberen en smaakte goed.
Het decor is leuk gedaan,niet heel gezellig, maar misschien hoeft dit ook niet voor een afhaal plek. Wel jammer van het wegwerp bestek als je daar gaat eten, dan heb ik liever een echt bestek.
MxTx .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Met enorme trek besloot ik hier tijdens de lunch naar binnen te gaan, en dat heeft zeker niet teleurgesteld. Ik nam de veggie burrito; een goed gevulde wrap met rijst/bonen/groenten/salsa en guacamole. Het was een enorme maaltijd maar tot de laatste hap heerlijk! Salsa Shop is geen chique gedoe, maar gewoon lekker Mexicaans eten.
Alejandro-Olthofo .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Vanavond gegeten in de SALSA SHOP. Absoluut een aanrader! Vaardig personeel en je krijgt binnen no-time je eten geserveerd. Een praatje gemaakt met de jonge eigenaar, die zelf wel wat weg heeft van een burrito!

Don't wait and go get your SALSA!
Fifi .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Mijn nieuwe lievelingsplek voor als ik haast heb en onderweg ben. Hier haal je heerlijk en gezond snel eten: fastfood 2.0. Zowel de tacos (dan kun je alle smaken toppings proeven) als de burrito (lekker vullend) zijn echt zalig. Verse ingrediënten, snel klaar, niet vet (behalve als je zelf kiest voor een megakwak crème fraîche en kaas, overigens wel aan te bevelen) en met goddelijke salsa's, wel aan de pikante kant. Het personeel is vrolijk en kundig en aardig en ook de prijs-kwaliteit prima in orde. Enige wat ik nog wel te gek zou vinden is als er ook nog een vis of garnalenoptie komt, of nog een extra vega-optie (naast de gegrilde groenten) zou zijn, zoals gekruid vegetarischgehakt oid.
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Na de goede recensies hier op Iens dit (afhaal) restaurant geprobeerd. Wat een tegenvaller want de door ons bestelde wraps waren nagenoeg koud. Toen we hier over iets wilden zeggen werden we geconfronteerd door lange rijen voor de balie waarachter het eten werd klaar gemaakt. Uiteindelijk kregen we na veel ergenis een nieuwe portie maar ook dit was koud. De smaak was ook verre van authentiek mexicaans. We weten echt niet waar dat vandaan komt. Het is eigenlijk sla met (koude) bonen en wat vlees in een wrap, niets mexicaans aan en gegarandeerd een koude hap in je buik.
Job R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Binnen lopen, bestellen, opeten. Niets meer en niets minder. Maar dan wel heel erg lekker!
Superverse ingredienten en vooral... goeie salsa! Aanrader. Nu is het wachten op de bezorgservice..
Daniela P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij de salsa shop echt een aanrader! Vriendelijk personeel, makkelijk te bereiken met ov en het eten was erg lekker en vers! Kom zeker nog keer terug.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het eten was er erg lekker en vers. Het personeel was erg vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding was erg goed. Zeker een aanrader als je klein budget hebt. Het eetgedeelte is prima voor wat je er voor betaalt. Wij komen zeker nog een keer terug!
Timw87 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Gisteravond even voor de eerste keer bij Salsa Shop langsgegaan. Redelijk wat plek om te eten, wij hebben het meegenomen. Burritos erg goed, verse producten, snel geholpen en het was voor ons voldoende als avondeten. Tot snel!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Lekkere texmex, ik vind vooral de vier mini wraps, top! The hottest sauce in town, aanradertje! Mocht je er een biertje bij willen drinken, neem dan de Dos Equis..
Told .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wat een aanwinst voor Amsterdam! Het eten is heerlijk vers en heeft
een geweldige smaak. Ik heb voor een Burrito met steak gekozen en dit
was meer dan genoeg als avondeten. De frozen Margarita is een absolute
aanrader. Het interieur is fris en verzorgd met veel aandacht voor details. De bediening was erg
behulpzaam met het uitzoeken van verschillende salsa's. Ik ga hier
zeker vaker heen.
Happy to hear you liked our recommendations! Even though we think all combinations at SALSA SHOP are great, it's always fun to play with spices and tastes. Please share your favorite combinations: #holysalsa
RDaan .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Na lang wachten dan eindelijk een mexicaanse burrito die Chipotle overtreft en te vinden is in Amsterdam. Burrito met carnitas en een zoete salsa is een abolute aanrader. Vraag naar de eigenaar, Louiz, voor een praatje en een gezamenlijke frozen margaritta.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Lang op gewacht, afgelopen zaterdag eindelijk open: de Salsa Shop. En gelukkig maakte het alle hoopvolle verwachtingen waar! Heerlijke burrito en taco's gehad (pluspunt voor de taco's is dat je meerdere soorten vlees en salsa's kan kiezen), en ook heerlijke salsa's! Om het feest af te maken serveren ze ook nog 'ns heerlijke lemonade! Het interieur is simpel maar leuk, met name door de mooie details. Enig minpuntje is misschien de prijs: voor avondeten is het prima, maar dan is het misschien wat te weinig? Voor de lunch is de hoeveelheid goed, maar dan wellicht wat aan de dure kant... Desalniettemin een aanrader, en een aanwinst voor Amsterdam!
Great to hear! Thank you for sharing your experience. We hope to see you soon again!