Salsa Beach Club

Tweede Slag 2 3235 CR Rockanje Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Salsa Beach Club

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen
6,8
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Voortreffelijke ossenhaas en geitenkaas salade. Geweldige bediening door John Cleese-look a like. In 1 woord "fantastisch "
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Een strandtent is natuurlijk geen sterrentent, maar als je dat weet wat en je kiest een niet te complexe bereiding, kun je hier prima eten.
Ik bestelde tong met peterselieboter. De tong was vers en goed gebakken, de peterselieboter belandde bij mijn overbuurvrouw, die een kalfsentrecote besteld had, maar dat hadden we snel genoeg door.
De garnituur van groenten kunnen ze beter vergeten. Neem een voorbeeld aan de italiaanse keuken, waar je ook ongevraagd geen garnituur krijgt.
Over de frites trouwens geen aanmerking.
Mijn buurman at een tournedos, en die zag er ook prima uit.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag met het mooie weer neergestreken bij de salsa beachclub. Geen bediening bij het strand , geen probleem we gingen zelf drinken halen. Op mijn vraag of ik bij de, naar later bleek eigenaar, man op het terras eten mocht bestellen of dat ik dit binnen moet doen werd ik voor rotte vis uitgemaakt. Ik moest wachten totdat hij was uitgesproken met de mensen die hij aanhet bedienen was. Dat snap ik natuurlijk, maar de toon waarop hij het bracht en het feit dat hij graag over mijn rug populair wilde doen en schreeuwde dat ik geen normen en waarden zou hebben, hebben er voor mij voor gezorgd dat ik hier NOOIT meer terug kom. Verder adviseer ik een ieder die hier wel heen wil geen pannenkoeken te bestellen want die zijn oneetbaar.
Isha V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Patatje besteld en een broodje heb ik een uur op gewacht. Stond maar 1 kok in de keuken werd later gemeld, maar had wel netjes geweest als dat van te voren gebeurd was
Simone1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wat een flut tent... Vandaag gegeten met mijn ouders en twee kleine kids, wilden beneden aan het strand eten ivm met de kleintjes! Dat was al heel moeilijk... Vervolgens moest ik zelf mijn eten halen en stond het daar in de zon te verpieteren, broodje zalm en carpacio lekker hygiënisch... Toen ik vervolgens ook nog zelf bestek moest gaan zoeken en wat zei over het eten dat in de zon stond kreeg ik een grote bek... Om vervolgens door de eigenaar betutteld te worden met een "warm is het he mevrouwtje" wat een rotvolk!
Kom hier nooit meer!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Voor het eten hoef je hier niet te gaan. De bediening is zo arrogant en grof dat ik aanneem dat het hun bewust gekozen stijl is. Eerlijk gezegd kan ik die nog hebben ook. Waarom weet ik eigenlijk zelf niet. Dus ze doen het goed. De lokatie is natuurlijk top. De tent zelf staat op instorten. De kussen zijn vies en zitten vol brandgaten. Mist dus net even dat zetje wat het top zou maken. Maar ach, een strandtent rekent anders denk ik. Hier kom je niet regelmatig als je er woont zoals wij maar een enkele keer als je op vakantie bent. En dan is het zomer en dat maakt veel goed.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Mooie inrichting, ibizasfeer. Eten is zoals je dat verwacht in een strandtent, nooit helemaal top maar op zich ok. Vriendelijke bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Bij een restaurant op het strand is het altijd maar afwachten. Hier hangt een "Rotterdams" sfeertje. Daarom eerst de koffie en thee geprobeerd, keurig geserveerd door zeer vriendelijk , jong personeel. Koffie van goede kwaliteit. later een drankje genomen, ook hier is aandacht besteed aan de vorm. Daarom 's avonds de keuken uit proberen. We hebben ons beperkt tot een hoofdgerecht. gebakken zalm en voor de partner ossenhaas. De ossenhaas was groot en gebakken zoals gevraagd was. de groentegarnituur knappend en smakelijk en aardappeltjes uit de oven had de juiste kruiden. Een saus ontbreekt bij het gerecht, maar bij de aardappels wed wel mayonaise geserveerd. De zalm was simpel bereid met toevoeging van Hollandse garnalen (Stellendam?) en een licht zure saus. wel een zelfde garnituur als bij de ossenhaas. Het ziet er verzorgd uit en het smaakt goed bij een ondergaande zon.
Het decor is hoog gewaardeerd omdat je een plek aan het strand hebt met redelijk goed zittende stoelen. De grote banken zijn niet aan te raden, tenzij je liggend wil eten.
De service is prima (misschien omdat het vrij rustig was) en vooral de dames van de bediening deden hun werk met een grote glimlach en veel aandacht voor de gasten.
Vivi_W .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Na wat uitwaaien op het strand zijn we even gaan eten bij SalsaBeach Club. Het was er druk en bij onze bestelling werd gezegd dat het 3 kwartier zou kunnen duren vanwege wat feestpartijen. Fijn dat dit van tevoren werd aangegeven. Hardwerkende en vriendelijke bediening. De soep vooraf was heerlijk. De gamba salade vond ik persoonlijk tegenvallen qua prijs en kwaliteitverhouding. Maar verder helemaal niet verkeerd. Mijn toetje was wel echt een verwennerij, heerlijk!
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
fijne zaak waar het met een zomerse dag heerlijk vertoeven is, ik blijf moeite hebben met het feit dat je hier als niet vast klant toch opvallend anders behandeld wordt dan mensen die daar veel komen ( het kan, maar laat het niet blijken tegenover je andere gasten) verder prima eten en wijn, maar wel duur voor het eten .. zal het uitzicht zijn waarvoor je betaald!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Prachtige stranddag met Pinksteren. Hoewel alle tafels bezet waren bij de Salsa Beach Club op het terras, ademt dit strandje toch rust uit als je het met Zandvoort vergelijkt. Op drukte was met niet ingesteld, want bediening was correct, maar eten duurde lang voordat het op tafel kwam. Geen handheld ordering device, maar een opschrijfboekje. Een oudere ervaren ober in plaats van een student. Het heeft wel zijn charme. De salades waren OK, de geitenkaas erin was wel droog. De witte wijntjes prima. En het zicht op strand en zee fantastisch !
Annemarieke M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wat doet deze tent nog hier? Wat een horkerige bediening. Vooral de eigenaren stralen een verwaande onvriendelijkheid uit. Jammer van een plek die er wel leuk uitziet. Heb hier een vakantiehuis, maar ik breng mijn goede geld voortaan naar de andere strandtenten hier.
StStoep .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Hier met vier personen eenvoudig gegeten: 2 tosti's en twee uitsmijters. Brood van de uitsmijters was oud de eieren verbrand. Ik heb niet vaak zo slecht gegeten. De rest van de kaart konden we niet bestellen, heel raar in mei. Wij gaan hier niet meer heen.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Bij aankomst dachten we wauw wat een mooie tent. Erg jammer dat de bediening en het eten somber waren, een sandwich met rauwe ham is dat ook echt een sandwich rauwe ham, geen blaadjes sla botertje of wat dat ook, probeer dat maar eens weg te krijgen op een droge boterham, toen wij het broodje aan de bediening terug hadden gegeven kwam er iemand uit de keuken met het broodje terug, klapte het broodje open en dicht met de tekst “niets mis mee” en liet het broodje achter op tafel?! Even dachten we dat er ergens een verborgen camera was en dat we in de maling werden genomen maar dit is dus serieus hoe het er in deze tent aan toe gaat. Ook de rekening klopte niet, toen we hierbij de eigenaar over klaagde zei hij “moet ik mijn personeer dan neerknallen ofzo” eh mee meneer de arrogante eigennar maar misschien wel wat beter inwerken. Zo druk is het hier niet dus hoe kan er nu zo veel fout gaan!! We hebben onze foute rekening betaald en zijn hier zo snel mogelijk weggegaan. Als meneer zo zijn geld wilt verdienen prima, maar niet meer van ons!
Reinier E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Met gezin met 2 kinderen geluncht. Lang wachten op het eten, dat stond op een gegeven moment al 10 minuten te wachten. Nieuwe bestellingen waren belangrijker. Na opmerking hierover dat het koud stond te worden was het antwoord: dat gebeurt niet. Vervolgens geen enkele actie (hij stond naast ons eten dat door de kok op de bar was gezet) en 2 minuten later inderdaad koud eten op tafel en dus teruggestuurd. Italiaanse broodjes pikante kip en zalm waren OK, pannenkoek was veel te vet, knap om dat te. verpesten. Bediening ronduit onaardig en arrogant. Afknapper eerste klas. Nooit meer.
Stefan91 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Asociaal behandeld door het personeel. De betreffende man negeert en een vriendelijk woord kon er niet vanaf. Er werd boos gereageerd omdat er een kop en schotel in het zand stonden omdat er geen tafel was op het strand. Koffie met een puntje appeltaart kostte 7,50 en dan had je niet bepaald bijzondere appeltaart. Geen Salsa beach club meer voor ons!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
ik kan mij niet vinden in onderstaande recensies nu 3 keer daar gegeten met 4 mensen en alles was wel naar behoren , tsja als het strand druk is zijn de wachttijden langer maar dat weet je dan van tevoren ik heb daar de vis, de sate , en de hamburger gegeten en die waren alle drie goed bereid de lekkere verse knapperige patat verdient een dikke voldoende evenals de groenten indien aanwezig niet plat gekookt en goed van smaak , de bediening doet zijn best je tafel te onderhouden met drank en dat lukt ze ook met een vol terras nog verbijsterend goed mijn mede tafel genoten hebben ook niks te klagen gehad ook bij hun was alles naar wens dus mij zien ze daar nog wel vaker verschijnen de ligging op het strand met het ondergaande zonnetje vind ik ook wel een toplokatie
PPuk .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
De zaak zelf ziet er prima uit en ook op het personeel is weinig aan te merken,
we hadden een hamburer en saté besteld, op zich zou dat niet al te moeilijk meten zijn.
De hamburger was van het type diepvries, de saté kurkdroog en de patatjes slap.

Een drankje is ok als je de house beats voor lief neemt, maar eten doe ik hier niet meer.
Mano22 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Lang wachten. Vieze tafel. Glazen niet schoon. Vlees dat niet gaar is. Fout in de rekening. Ooit hier met een afdelingsuitje gegeten en toen al niet al te best!! Jammer heel jammer zo'n mooi plekje en uitzicht en dan zo met je klanten omgaan.
Erica B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Ik heb me zitten ergeren aan deze zaak. Na uitwaaien op het strand hier met 3 volwassen en 1 kind gegeten. 2 maal koffie, 2 maal chocomel 2 tosti's, een erwtensoep, en broodje kroket later: € 29.
De tosti's waren lauw, we kregen wel nieuwe, maar een verontschulding zat er niet bij. De tosti's waren met goedkope kaas, en hadden geen smaak. Gelukkig zat er een tubetje ketchup bij...
Toiletbezoek kostte 50 cent. Begrijpelijk als je er niets zou eten of drinken, maar nu....
De inrichting is sfeervol, voldoende ruimte tussen de tafels. Een salsa feestje kan ik me zeker voorstellen, maar vandaag werd er bruin-café-hoempa-hoempa gedraaid, met op de TV schermen De Toppers.... Alles is hier een tikkeltje over de top, behalve de gastvrijheid en de kwaliteit van het eten!