Saloniki

Bosstraat 26 6101 NX Echt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Saloniki

Carantan067 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Dit Griekse restaurant heeft geen Griekse kok. De calamris wordt geserveerd in een roomboter-saus. De calamaris is overigens uitgedroogd en ik moet hem zoeken. Ik werk en eet dus over de hele wereld. De Griekse keuken is zeker niet de beste keuken, maar roombotersaus waaruit ik mijn calamaris moet vissen! Nooit gegeten in Griekenland. Eerlijk is eerlijk; na mijn Gordon Ramsey erlebnis hoefde ik de calamaris niet af te rekenen, hetgeen ik wèl wilde. De masculaine "niet" Griekse trotse kok verzekerde mij echter dat hij 20kg calamaris per week. Erkocht. Het lag vooral aan mijn smaak dat ik vette uitgedroogde flauwe calamaris niet lust! Jammer!
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij kwamen onverwachts daar terecht en hebben daar totaal geen spijt van. Wij hadden een schotel voor 2 personen met vlees en vis. Hier lagen 6 heerlijke inktvisringen op en 2 gegrilde tongfilets en 4 grote gamba's en 2 zeer malse lamskoteletjes, 2 super sappige varkensspiesjes en giros. Wij kregen deze schaal mooi opgediend op een warmhoudplaat. Friet en daar was meteen mayonaise bij en rijst met grote bonen en een SUPER lekkere salade. Die was zo lekker, zo heb ik er nog maar weinig gehad en goed gevuld. Wat ook leuk was te volgen, naast ons zaten mensen die totaal niet bekend waren met grieks eten. De serveerster nam alle tijd om die mensen zo goed mogelijk te adviseren, wat ook een succes bleek te zijn. De bediening was top. Dit is echt een aanrader
reizigerhenk .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
In een achteraf (gang ) terechtgekomen waar je aan 2 kanten van de tafel maar net kon zitten en dat met een van 12 personen. Het eten was matig. Tussen mijn bifteki zat bijna geen kaas. Het was koud en de service ook niet alles. GEEN GRIEKSE gastvrijheid.