Saloniki

Gravenstraat 6 4331 KP Middelburg Nederland Kaart

Over restaurant Saloniki

Griekse specialiteiten

Maak kennis met het Griekse restaurant Saloniki in Middelburg! Bij dit restaurant weten ze echt waar ze het over hebben. In de keuken ontstaan de mooiste smaakcombinaties en kwaliteit en gastvrijheid staan hoog in het vaandel. Wanneer je hier binnenloopt, ervaar je direct de hartelijke benadering die we van de mediterrane culturen gewend zijn. Een warm bad.

Meer informatie over restaurant Saloniki

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
LJJ B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We komen anders nooit in Middelburg dus op Iens afgegaan qua keuze voor het restaurant. De ontvangst was allerhartelijkst. De muziek stond wat hard. We vonden ons voorafje van domares wat flauw, maar het brood was kraakvers. Jammer dat je er bij de Griek, ook bij deze, geen smeersel bij krijgt. We mochten de zelfbediening salad bar gebruiken en die was ook in orde. Jammer dat er wat vliegen rondvlogen in het restaurant, daar zijn al jaren UV-lampen voor. Het toilet rook en oogde niet fris en de kraan miste onderdelen, maar de moussaka, waar het ons om ging, was heerlijk.
C. H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We waren een paar daagjes in Middelburg. Via de recensies hier op Iens terechtgekomen bij Saloniki. Bij binnenkomst werden we niet heel hartelijk ontvangen door een chagrijnige ober, ik denk de eigenaar. We kregen twee ouzo's en de kaart. Toen we vroegen wat de eigenaar kon aanraden van de kaart, wat hun specialiteit was, haalde hij zijn schouders op. Die had hij kennelijk niet. We kozen vervolgens voor een 2 persoons schotel met verschillende gerechten. Leek ons lekker om verschillende gerechtjes te proeven en wilden niet de standaard giros of mixed grill. De eigenaar zei dat we dat maar niet moesten kiezen en wees vervolgens naar een standaard vleesgerecht op de kaart, een soort mixed grill. Daar hadden we niet zo'n zin in. Dan toch nog maar even nadenken. We kregen de indruk dat we een niet te exotische keuze van de kaart moesten maken, maar vooral voor een standaard gerecht moesten kiezen. Het was niet druk en we hadden het gevoel dat de eigenaar de zaak liever dicht had gedaan. Uiteindelijk een keuze gemaakt. Heel hoge verwachtingen van het eten hadden we toen niet meer. Maar, het eten was heerlijk. Niets mis mee. Desondanks zeker geen goede ervaring. Overigens was het toilet oud, onverzorgd en het rook er niet fris. Als we nog eens in Middelburg zijn dan komen we hier, ondanks het lekkere eten, niet terug.
Kodemeul .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij zijn heel tevreden over het eten,de bediening was prima,en het was er erg gezellig
De inrichting doet je echt aan griekenland denken.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Erg lekker gegeten alles was erg lekker,kan geen minpunt bedenken.
bediening was vriendelijk en het restaurand zag er uit als een echte Griekse tent.
Martinh14447 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Zo'n 25 jaar geleden was ik hier voor het laatst. In al die tijd niks veranderd, enigszins gedateerd dus. Bediening doet z'n best maar geen volleerde horecamensen.
Maar het eten....bij de eerste hap waan je jezelf direct op vakantie in Rhodos, Kreta, of waar dan ook in Griekenland.
Ceti1 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Het eten was zoals altijd heerlijk . De chocoladeijs truffel met slagroom was echt weer de beste afsluiting die je maar kan bedenken.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Voor ons bedrijf voor 20 personen diner laten bezorgen. We bestelden Mixed-grill, Atheneschotel, Vismix en vegetarische schotels.
Het was fantastisch goed verzorgd; compleet met heerlijke frites en salade.
Op de afgesproken tijd bezorgd en het eten was goed op temperatuur.
Onze gasten waren erg tevreden over de kwaliteit en smaak; het vlees was mals en de vegetarische maaltijden verrassend goed.
Een absolute aanrader!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Saloniki is een echt Grieks restaurant. Met een echt Griekse uitstraling. Lekker eten!!! Wij hadden het 3 gangenmenu, met vis en de Griekse balletjes als voorgerecht. De hoofdschotel was erg lekker met lekkere gyros, kip en een vleesspies. Na een heerlijk ijsje!!!
Bediening was ook goed.
Aicha Evelyn A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
het was goed de eten was goed en de salade bar zag er mooi uit heel mooi de restaurant maar de muziek kon een beetje harder wat dan maakt het wat gezelliger en je moest niet zo lang wachten had was een heel groot bord vol met eten (te veel voor mij).
Groetjes Rehan
PetradeB .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Gisteren de 50e verjaardag van mijn vriendin bij Saloniki mogen vieren en het was in een woord GEWELDIG!! Gastvrouw en heer hebben zo fijn meegedacht al bij het reserveren, want het moest een verrassing worden en ook toen we kaarshouders nodig hadden, zij hebben meteen voor een oplossing gezorgt. Met tafel versieren van alles vergeten maar niks was hun te veel, alles werd ons aangerijkt. Het eten was zooooo lekker!!!! Mijn man en ik hadden er echt geen spijt van dat we 2 uur in de auto waren gaan zitten om vanuit Noord Limburg helemaal naar Middelburg te rijden want de verrassing en de goede zorg van Saloniki waren de moeite echt waard!! Nogmaals bedankt!!!
Breedvlinder .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Regelmatig kom ik (wij) eten in Salonike. Het eten is daar zeer goed, en je zit daar ook heel gezellig.
Wat gewoon slecht is, is de bediening. De ober is iedere keer weer erg nors en onvriendelijk (geen gastheer dus). En de bediening door hem, en een onhandig meisje, is ook niet echt je van het
ReneGerda .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
De omgeving waar het Grieks Restaurant Saloniki zich bevindt is in een zijstraat in het Centrum van Middelburg tussen enkele winkels. Niet echt een sfeervolle straat, maar binnen kun je prima zitten. Of we al dan niet bij het raam zitten maakt ons daardoor ook niet zoveel uit. We krijgen direct netjes een Ouzo welkomstdrankje aangeboden. Voor het diner kozen we twee aantrekkelijk geprijsde menu's. Een Zalmmoot menu en een Mousaka menu. Onze dochter kreeg haar gerecht uit de menukaart afgestemd op haar leeftijd. Dus geen kindermenu en ook geen volwassenen portie. Erg attent van de bediening. De saladebar is zelfbediening met voldoende variatie. Onze gerechten worden redelijk snel geserveerd. Dat vinden we vooral erg prettig als we met de kinderen zijn. De smaak is goed en de porties zijn groot. We hebben genoeg en heerlijk gegeten tegen een goede prijs.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Een goedlopend restaurant waar heel hard wordt gewerkt! Altijd goed bezet, ook nu. Servicegericht, vriendelijk personeel, de sfeer is gezellig, gemoedelijk, beetje rommelig. Er is een uitgebreide menukaart en het eten is van goede kwaliteit. Verhouding prijs-kwaliteit is prima! We komen hier regelmatig met genoegen en nemen er ook graag gasten mee naar toe.