Saloniki

4461 CT 4461 CT Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Saloniki

Droom van zalig Griekenland

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Saloniki in Goes een stap over de drempel zet. Hier kun je terecht voor de lekkerste Ouzo vooraf en de lekkerste Gyros en Tzatziki bij het hoofdgerecht en misschien een korte Sirtaki sessie tussen de tafels door.

Meer informatie over restaurant Saloniki

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pico B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel lekker gegeten grote porties voor ons teveel vriendelijk personeel was al bekent met het restaurant wat ons nog steeds goed bevalt een aanrader ook de prijs is goed.
Pico B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten grote porties voor ons te veel keurig verzorgt en hele vriendelijke bediening.Zeker een aanrader om terug te komen de sfeer is er heel gezellig
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ondanks mijn speciale eetvoorschriften heerlijk gegeten wat voor mij is toegestaan
Alleen was het heel erg koud binnen. Hele avond koude handen en voeten gehad.
Voor de rest goed en voor herhaling vatbaar
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk, gastvrij , ondanks de drukte geen haastwerk of het gevoel dat je door moet eten, integendeel. Relaxed personeel. Lekker eten, bijna teveel. Voor ons althans . De verrassing van de chef een aanrader voor grote eters.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant in echte Griekse sfeer met zeer vriendelijke bediening. Jammer dat de akoestiek slecht is; wij hadden moeite om elkaar te verstaan. Het restaurant leek op een gegeven moment helemaal vol te zitten en daardoor liep e.e.a. vermoedelijk niet helemaal gesmeerd. We waren voor half 7 binnen en om 10 over half 9 kregen we pas ons hoofdgerecht en toen was onze trek wel redelijk over. (Het voorgerecht kwam wel redelijk snel.) Prijzen zijn voor Grieks eten redelijk aan de hoge kant. We konden niet met credit card betalen en dat vinden wij slechte service, dat kan gewoon niet meer in deze tijd! IENS geeft voor onze recensie een 7,5, maar een 6,5 is meer op zijn plaats.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het diner was zeer verrassend. We lieten ons verrassen door de chef. Het personeel zeer vriendelijk en belangstellend. Het is zeer aan te raden aan vrienden en kennissen. De prijs is aantrekkelijk om nog eens een dinerafspraak te maken.
Bedankt.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst in Saloniki is altijd allerhartelijkst door de eigenaar. Bediening is netjes en correct. Eten is altijd prima! Kortom alles wat je van een Grieks restaurant verwacht.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een super goed restaurant, gezellig, vriendelijk personeel. We komen in dit restaurant erg graag. Je hoeft niet heel lang te wachten op je eten. Er hangt in het restaurant een heel gezellige sfeer.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Niks mis mee! Leuke griekse sfeer! Een aanrader om eens te proberen en waarschijnlijk te herhalen. En niet alleen vanwege de sfeer, ook goede keuken.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
prima gegeten, bediening kan soms beter maar kan achterliggende redenen hebben. Mooie authentieke griekse gerechten. Heerlijk.....
simone D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wachttijd erg lang, 50 minuten gewacht op simpele voorgerechten als brood met tzatziki. Tevens ook 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht. Dessert was iets sneller met circa 30 min. Kwaliteit is prima. Service minimaal. Even uit eten werd avond vullend. Half 7 binnen en om 10 uur naar buiten.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er werd tussendoor niet gevraagd of we nog iets wilde drinken, op het dessert 45 min gewacht en pas gekregen toen we er om vroegen. de Griekse maaltijden waren flauw gekruid.
janvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke ontvangst in het restaurant is het wat rumoerig, de inrichting ziet er erg fraai uit . Het voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje was allemaal erg goed goed. Hier gaan we zeker nog vaker eten.
tiber .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg veel geluid (harde muziek en resonantie van andere gesprekken) waardoor je zelf hard moest praten. Daarnaast de tijd tussen de gangen was lang (ongeveer 50 minuten)
wimpyslimpy .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
3 Gangen diner genoten, 1 hoofdgerecht met div. vleessoorten en 1 met vis-mix. Alle gerechten waren uitstekend. De ambiance ziet er zeer sfeervol uit en de ontvangst en vriendelijkheid van de gastheer en bediening is uitstekend. Dit Grieks restaurant is een echte aanrader. Wij komen hier dan ook frequent.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bijzonder lekker en betaalbaar gegeten! Eigenaar van het restaurant is het voorbeeld voor goed gastheerschap, we voelden ons gelijk weer op vakantie in Griekenland. Complimenten. Sinds kort verkopen ze hier ook Griekse gebakjes, welke je ook mee kunt nemen voor thuis. Deze zijn een regelrechte aanrader!
remco B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed en lekker gegeten
Echt voldoende. Genoeg keuze vriendelijke bediening leuk ingericht echt een aanrader voor een avondje uit!
Esmée B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten, was best druk dus steeds even wachten op het eten maar dat is goeen probleem.
haasjes4 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten en zeer vriendelijk. Genoeg keuze. Zeker een aanrader. Genoeg tijd tussen de gerechten al hoewel enkele van ons gezelschap het te lang vonden, maar het was voor een dinsdag ook best wel druk. Enige minpunt dat ze misschien iets sneller langs hadden mogen komen om te vragen voor nog een drankje, maar dat is ook weer voor ieder verschillend en anders roep je een serveerster
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 5 personen gebruik gemaakt van de AH actie. We werden welkom geheten met ouzo, zoals een goed Grieks restaurant betaamd. Saloniki heeft een zeer uitgebreide kaart met een bladzijde speciaal voor deze actie. Het duurde even voor we in de gaten hadden welke andere gerechten we ook van de kaart konden bestellen. Nadat we de nummertjes hadden genoemd werden we vlot bediend. De porties zijn super groot. Een 3 gangen menu à la carte is eigenlijk niet te doen qua hoeveelheid. Voor het nagerecht kozen we dan ook koffie. Alle gerechten waren prima in orde, compleet met friet en onbeperkt gebruik van de saladebar. Binnen is het wel rumoerig, groot en soms druk.