Saloniki

4461 CT 4461 CT Goes Nederland Kaart

Over restaurant Saloniki

Droom van zalig Griekenland

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Saloniki in Goes een stap over de drempel zet. Hier kun je terecht voor de lekkerste Ouzo vooraf en de lekkerste Gyros en Tzatziki bij het hoofdgerecht en misschien een korte Sirtaki sessie tussen de tafels door.

Meer informatie over restaurant Saloniki

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

TanjaH700 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Els N.
Simone D.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Er werd tussendoor niet gevraagd of we nog iets wilde drinken, op het dessert 45 min gewacht en pas gekregen toen we er om vroegen. de Griekse maaltijden waren flauw gekruid.
Janvanderlinden1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke ontvangst in het restaurant is het wat rumoerig, de inrichting ziet er erg fraai uit . Het voorgerecht, hoofdgerecht en het toetje was allemaal erg goed goed. Hier gaan we zeker nog vaker eten.
Tiber .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg veel geluid (harde muziek en resonantie van andere gesprekken) waardoor je zelf hard moest praten. Daarnaast de tijd tussen de gangen was lang (ongeveer 50 minuten)
Wimpyslimpy .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
3 Gangen diner genoten, 1 hoofdgerecht met div. vleessoorten en 1 met vis-mix. Alle gerechten waren uitstekend. De ambiance ziet er zeer sfeervol uit en de ontvangst en vriendelijkheid van de gastheer en bediening is uitstekend. Dit Grieks restaurant is een echte aanrader. Wij komen hier dan ook frequent.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bijzonder lekker en betaalbaar gegeten! Eigenaar van het restaurant is het voorbeeld voor goed gastheerschap, we voelden ons gelijk weer op vakantie in Griekenland. Complimenten. Sinds kort verkopen ze hier ook Griekse gebakjes, welke je ook mee kunt nemen voor thuis. Deze zijn een regelrechte aanrader!
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed en lekker gegeten
Echt voldoende. Genoeg keuze vriendelijke bediening leuk ingericht echt een aanrader voor een avondje uit!
Esmée B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten, was best druk dus steeds even wachten op het eten maar dat is goeen probleem.
Haasjes4 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Lekker gegeten en zeer vriendelijk. Genoeg keuze. Zeker een aanrader. Genoeg tijd tussen de gerechten al hoewel enkele van ons gezelschap het te lang vonden, maar het was voor een dinsdag ook best wel druk. Enige minpunt dat ze misschien iets sneller langs hadden mogen komen om te vragen voor nog een drankje, maar dat is ook weer voor ieder verschillend en anders roep je een serveerster
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 5 personen gebruik gemaakt van de AH actie. We werden welkom geheten met ouzo, zoals een goed Grieks restaurant betaamd. Saloniki heeft een zeer uitgebreide kaart met een bladzijde speciaal voor deze actie. Het duurde even voor we in de gaten hadden welke andere gerechten we ook van de kaart konden bestellen. Nadat we de nummertjes hadden genoemd werden we vlot bediend. De porties zijn super groot. Een 3 gangen menu à la carte is eigenlijk niet te doen qua hoeveelheid. Voor het nagerecht kozen we dan ook koffie. Alle gerechten waren prima in orde, compleet met friet en onbeperkt gebruik van de saladebar. Binnen is het wel rumoerig, groot en soms druk.
Nicoline P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten en top service, omdat de recensie hier beneden zij dat de eigenaar veranderd is hadden we dit gevraagd. Maar dit bleek niet het geval nog steeds de zelfde eigenaar en super gastvrij
ook had een gerecht dat ik niet helemaal goed vond gaf dit aan en kreeg meteen een nieuwe TOP service dus!
Zeker een aanrader om heerlijk gegeten!!
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
voorgerecht en toetje waren heerlijk, hoofdgerecht van de grill viel tegen, zat weinig smaak aan het vlees, de friet was lauw en taai, hebben we wel nieuwe voor gekregen
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen gegeten bij Grieks Restaurant Saloniki (mag eigenlijk de naam Grieks Restaurant niet dragen). Een Blamage !

Onze bedoeling was om 3 gangen te nuttigen, maar na het hoofdgerecht was het genoeg geweest!

Het voorgerecht, Tzaziki, was een dun, slap aftreksel van een Yoghurt/komkommer/knoflook mengsel met afbakbroodjes uit de supermarkt. de 1e afknapper! Geen reactie na melding.

De hoofdgerechten van gegrild vlees waren smakeloos, taai en vrijwel koud. Ipv. vers afgesneden Giros kregen we een opgewarmd en weer afgekoeld hoopje ellende geserveerd.

Ook de gehele entourage is sfeerloos en oubollig, een grote vreetschuur en geen restaurant!
Daarbij komt ook nog eens tot overmaat van ramp dat je erg veel moet betalen, schrikbarend.

Wij kennen over een periode van tientallen jaren vele Griekse Restaurant in het gehele land, maar dit is wel een van de slechtste!
Hier mist overduidelijk de Griekse passie voor vers en kwalitatief goed eten, alleen de omzet telt en in navolging van ons weer vele andere slachtoffers, dit ondanks de massa aan negatieve recensies.
Uitsluitend positieve recensies vind je alleen op Social Deal (hier is Saloniki vaste klant, want de schuur moet vol, ook vandaag weer), de eigenaar laat alleen positieve reacties plaatsen op Social Deal.

Tijdens afruimen en daarna betalen werd er door verschillende personeelsleden gevraagd of alles naar wens was (terwijl we dit na het voorgerecht al kenbaar hadden gemaakt). Integendeel!
Men wil helemaal niet horen wat je ervan vond, het is immers de standaard opmerking.

Ook vroeg de eigenaar, Lefteris Rizos, "was het lekker?", helaas niet antwoorden wij en maakte zich snel uit de voeten. ( naar wij nu hoorden is dat een gebruikelijk reactie van hem na negatieve ervaringen ).
Ongelooflijk.

Kortom:

Smakeloos - Niet vers - Taai - Koud - Sfeerloos - Respectloos - Duur
B J.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het was niet geweldig. Niet meer de kwaliteit van weleer. Je kon wel merken dat Saloniki in zwaar weer zit. Er schijnt een nieuwe eigenaar te zijn, of er dreigt zelfs een faillissement. Jammer.
Garand1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
een week of 4 geleden wezen eten. De oude eigenaar is eruit en onze ervaring was niet de beste die ik ooit heb gehad. Als eerste de erg jonge bediening die op kwam nemen gaf aan dat het makkelijker was om de nummertjes te noemen van de gerechten ipv de naam. Vroeger deed je dit bij de chinees maar nu dus blijkbaar ook bij de griek in goes. 2 voorgerechten besteld. ham en kaas rolletjes in bladerdeeg en dolmadis. de hamkaasrolletjes zaten in filodeeg dat is toch echt wat anders en het 2e voorgerecht was verkeerd genoteerd. dus dat werd apart het voorgerecht eten. drank bestellen ging ook fout. cola light bestellen en cola krijgen. hoofdgerechten waren of heel vet echt vetranden tussen de giros, en heel pittig. Na dat er aan ons gevraagd was of het eten lekker was hebben we dit benoemd er werd aangegeven dat de keuken wel eens uitschiet met de chilipeper...... vervolgens gebeurde er niets. geen koffie of nagerecht genomen. Pas bij het afrekenen aan de bar liep de serveerster snel naar de eigenaar om dit nog even te zeggen. Kregen 20% korting en en kortingsbon voor de volgende keer met de opmerking dat ze er nog maar pas in zaten. De kortingsbon voor de volgende keer gaan we in ieder geval niet gebruiken
Tannylindhout .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Behulpzame en aardige bediening.
Zij liepen werkelijk het vuur uit hun sloffen!
Lekker eten.
Leuk opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar om hier nog eens terug te komen.
Ajkuperus .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het smaakte heerlijk!
Goed adres en genoeg te eten.
Wij vonden het wel erg druk daar, maar dat zal komen omdat het op vrijdagavond was en er een paar groepen waren.
Smitensmits .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Jammer dat de kaart en de kwaliteit is aangepast ivm de AH Spaaractie.
De kwaliteit leek ons niet op het niveau van een goed grieks restaurant.
Tip...
Pas de kaart niet aan ivm een actie maar gebruik de gebruikelijke kaart en kwaliteitsproducten.
Nu komen we niet meer terug.