Saloniki

4461 CT 4461 CT Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Saloniki

Droom van zalig Griekenland

Doe je ogen voor eventjes dicht en visualiseer zonnige eilanden in een azuurblauwe zee, fantastische gerechten, gastvrije mensen en een adembenemende cultuur. Dan heb je Griekenland. Ditzelfde gevoel krijg je wanneer je bij Saloniki in Goes een stap over de drempel zet. Hier kun je terecht voor de lekkerste Ouzo vooraf en de lekkerste Gyros en Tzatziki bij het hoofdgerecht en misschien een korte Sirtaki sessie tussen de tafels door.

Meer informatie over restaurant Saloniki

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Walgelijk. Vraag de kok om niet meer de suikerpot te gebruiken. De gyros was zeer vettig (gesmolten kaas???) en bovendien zoet en de moussaka van mijn vrouw was in hetzelfde bedje ziek. Ik heb nog niet de helft opgegeten, en wees blij dat men niet is komen vragen of het gesmaakt heeft of jullie kregen de volle laag
sasjer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wachttijden erg lang. (ondanks reservering). Voorgerecht redelijk, hoofdgerecht een soort kipbrokken en 2e hoofdgerecht "Artemis" lauw en te zout.
Nagerecht redelijk.
Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar. Personeel dat het erg druk had was wel vriendelijk.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We waren er om half zes, was enorm druk. Moesten nog wachten en toen duurde het een poos voordat het eten opgenomen werd. Toen gelijk vermeld dat we om uiterlijk 19.45 weg moesten want we moesten nog naar een voorstelling. Vervolgens kregen we om 18.45 eindelijk pas ons voorgerecht, toen aangegeven dat het hoofdgerecht wel direct daarna kon komen. Maar om 19.15 nog steeds niks en de eigenaar die aan tafel kwam ,die zei van je kan niet in een uur drie gangen eten! Maar we waren er om half zes al en in ruim twee uur kan je normaal echt wel drie gangen eten. Toen waren we het zat, drankjes ook vergeten en echt waardeloze bediening. We zijn na het voorgerecht opgestapt en gaan hier nooit meer naartoe.
SjaakD .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De eerste indruk en verwachtingen, eenmaal binnen, bezielen goed. En de benadering van het bedienend personeel, was goed. Tijden het hoofdgerecht, liet de eigenaar van de zaak een bord naast ons vallen en mijn kleding zat onder de vlekken. Met enige moeite kwam er een 'sorry' en door klagen, werd afgedaan met een traktatie van koffie of iets fris.. Het heeft wel ons uit eten moment lichtelijk verpest..
Anthony M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
3 kwartier wachten op tafel wel gereserveerd 3 kwartier later voor gerecht eten erg zout en veel te gaar geen aanrader!!
adonis58 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zelden zo slecht gegeten bij een Grieks restaurant. Taaie en opgewarmde giros, tzaziki die waterdun was en niet smaakte naar tzatziki. Friet gebakken in fituurvet waar ook de vis in gebakken wordt. Lang wachten. We maakten gebruik van een zogenaamde social deal. Schandalig om op deze wijze mensen voor de gek te houden. Mc Donalds is een sterrenrestaurant vergeleken bij deze Griek.
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeker 40 minuten moeten wachten op mijn eerste drankje! Het hoofdgerecht was bijna eerder! Kwaliteit vanuit de keuken is super!
essam72 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten is goed en voldoende maar het duurt allemaal erg lang. Een uur wachten op voorgerecht, en een uur op hoofdgerecht. De 8jarige die we bijhadden was het na een uur toch wel beu en was over zijn honger heen toen hij zijn eten kreeg.
Rinus P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden om 19:00 uur gereserveerd, na een half uur werd er gevraagd of we wat wilde drinken, even later onze bestelling doorgegeven, het hoofdgerecht werd na 21:30 uur geserveerd, 2,5 uur na binnenkomst. Bij iedereen was het vlees erg droog. dit na afloop gemeld. De reactie was had ons geroepen en terug gegeven. Ja dan hadden we waarschijnlijk om 23 uur werkelijk kunnen gaan eten. Jammer.
Pico B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel lekker gegeten grote porties voor ons teveel vriendelijk personeel was al bekent met het restaurant wat ons nog steeds goed bevalt een aanrader ook de prijs is goed.
Pico B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten grote porties voor ons te veel keurig verzorgt en hele vriendelijke bediening.Zeker een aanrader om terug te komen de sfeer is er heel gezellig
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ondanks mijn speciale eetvoorschriften heerlijk gegeten wat voor mij is toegestaan
Alleen was het heel erg koud binnen. Hele avond koude handen en voeten gehad.
Voor de rest goed en voor herhaling vatbaar
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijk, gastvrij , ondanks de drukte geen haastwerk of het gevoel dat je door moet eten, integendeel. Relaxed personeel. Lekker eten, bijna teveel. Voor ons althans . De verrassing van de chef een aanrader voor grote eters.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant in echte Griekse sfeer met zeer vriendelijke bediening. Jammer dat de akoestiek slecht is; wij hadden moeite om elkaar te verstaan. Het restaurant leek op een gegeven moment helemaal vol te zitten en daardoor liep e.e.a. vermoedelijk niet helemaal gesmeerd. We waren voor half 7 binnen en om 10 over half 9 kregen we pas ons hoofdgerecht en toen was onze trek wel redelijk over. (Het voorgerecht kwam wel redelijk snel.) Prijzen zijn voor Grieks eten redelijk aan de hoge kant. We konden niet met credit card betalen en dat vinden wij slechte service, dat kan gewoon niet meer in deze tijd! IENS geeft voor onze recensie een 7,5, maar een 6,5 is meer op zijn plaats.
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het diner was zeer verrassend. We lieten ons verrassen door de chef. Het personeel zeer vriendelijk en belangstellend. Het is zeer aan te raden aan vrienden en kennissen. De prijs is aantrekkelijk om nog eens een dinerafspraak te maken.
Bedankt.
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ontvangst in Saloniki is altijd allerhartelijkst door de eigenaar. Bediening is netjes en correct. Eten is altijd prima! Kortom alles wat je van een Grieks restaurant verwacht.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Een super goed restaurant, gezellig, vriendelijk personeel. We komen in dit restaurant erg graag. Je hoeft niet heel lang te wachten op je eten. Er hangt in het restaurant een heel gezellige sfeer.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Niks mis mee! Leuke griekse sfeer! Een aanrader om eens te proberen en waarschijnlijk te herhalen. En niet alleen vanwege de sfeer, ook goede keuken.
Els N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
prima gegeten, bediening kan soms beter maar kan achterliggende redenen hebben. Mooie authentieke griekse gerechten. Heerlijk.....
simone D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wachttijd erg lang, 50 minuten gewacht op simpele voorgerechten als brood met tzatziki. Tevens ook 50 minuten moeten wachten op het hoofdgerecht. Dessert was iets sneller met circa 30 min. Kwaliteit is prima. Service minimaal. Even uit eten werd avond vullend. Half 7 binnen en om 10 uur naar buiten.