Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de cocktails zijn ook een echte aanrader. We zaten boven en dat was ook heel gezellig met uitzicht over de benedenverdieping. Wij komen hier zeker weer terug!
Beren B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke plek, ben op een drukke dag gekomen dus de bediening was constant bezig waardoor je af en toe net iets langs moest wachten. Vooral de sfeer was erg leuk, zat precies naast de openhaard wat een erg gezellig gevoel gaf. Eten was lekker.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijk personeel, hebben even moeten wachten voor we konden bestellen maar dat maakte niet zoveel uit. Heb me goed kunnen laten adviseren over de wijn die bij mijn rib eye paste en daar werd ook de tijd voor genomen. De rib eye was echt verrukkelijk, de toetjes staan niet op de kaart maar zeker waard om naar te vragen!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Keer op keer genieten
Daniel J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik had alleen wat moeite met het verstaan van mijn vriendin en de harde stoeltjes van ons tafeltje maar voor de rest heb ik een hele fijne avond gehad. We werden goed geholpen en kregen goed advies over het eten en drank. Helemaal top!!
G.J. R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Verassend gezellig restaurant met veel snaakvolle Argentijnse accenten.

Menu is verfrissend qua keuze en mogelijkheden.

Service is correct en vlot.

Steaks zijn van de geull en kwalitatief goed.

Atmosfeer is gezellig en druk. Wel wat luidruchtig.

Aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super vriendelijk personeel. Eten van goede kwaliteit maar het rumoer in de zaak is echt heel vervelend. Je verstaat elkaar echt niet. Eten en personeel maken veel goed.
Adriaan A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een Zuid Amerikaanse smaakexplosie. Heerlijke kleine gerechtjes "Streetfood" gegeten o.a. diverse Ceviche, Taco's, Paracones en Quesadilla's. Goede wijnkaart waarbij veel wijn per glas verkrijgbaar is.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Altijd goed eten, goede service met een gezellige sfeer!! Een en al top!
Nivja .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Altijd gezellig & heerlijk!
Mijn favo gerecht is pulpo (zowel als voor- en als hoofdgerecht), dit kun je lang niet overal eten en wordt hier erg lekker bereid. Alles smaakt altijd erg vers en van kwaliteit.
Collin J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten, top service, maar wel erg rumoerig/gehorig. We waren er op een zaterdagavond, dus op zich logisch dat het dan volle bak is!
Kerstin W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De Bief Lomo was super smakelijk, de empanadas en alle andere gerechten ook. De cocktails zijn fantastisch. De bediending was soms een beetje sloom. We moesten op het eten net iets te lang wachten.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Niet normaal lekkere ribeye!! En de huiswijn is ook zeer prima.
Noelle D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Ook het personeel is vriendelijk en gezellig. Zou het restaurant aan iedereen aanbevelen!
RichardTimmermans .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Je kan hier erg lekker eten. Echter spreekt het personeel geen Nederlands en is ook de kaart niet in het Nederlands en zijn het Spaanstalige gerechten waardoor het lastig kan zijn om te zien wat je graag zou willen eten. verder wel prima gegeten!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hele attente bediening. Lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele fijne avond gehad <3
Ivar K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk vlees, goede ambiance.
Weinig ruimte aan tafel en bediening niet altijd even attent maar wel aardig.
David D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zat veel verschil in de twee stukken vlees die we bestelden. Tweede stuk was slecht gesneden en meer geschikt voor ossenhaas puntjes dan voor de tenderloin
Kregen een nieuwe, deze was beter. Uiteindelijk met saus, friet, brood en groente erbij best prijzig. Wel lekker, zeker als je van spicy houdt
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima ontvangst, duidelijke uitleg over het eten en de mogelijkheid om verschillende gerechten te combineren.
Wij komen daar zeker wer terug.
miranda D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Reservering ging goed, goede service. Het zat helemaal vol op zaterdag. Eten is erg lekker, een prima en fijn restaurant met goed eten, zeker de moeite waard om een keertje zuid Amerikaans te eten en herinneringen en smaken aan Peruaanse en Mexicaanse vakanties op te halen.