Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten was goed, service kan beter maar prima.
aylilly .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Meerdere malen geweest nu, in general wel goed, maar helaas geen constitency in de kwaliteit van het eten. Personeel wel heel onvriendelijk..
selmapatricia C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten. Fantastische ceviche. Heerlijke coctails. Wel lawaaierig. Bijna alleen Engels sprekend personeel en alleen Engelse kaart, beetje raar als je midden in Amsterdam bent
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten, en een mooi plek, alleen jammer van de bediening en de prijzen, het was druk, en ze waren niet voorbereid, denk ik, ik heb wel genoten van de ceviche en de mooi terras, de prijzen zijn ook een beetje hoog.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Superlekker gegeten in prachtige ambiance
leon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Te duur. Bij hoifdgerechren moet je nog bijgerechten bestellen. Vkees verder ok maar niet evht bizonder. Lawaaierig. Tafels kort op elkaar. Huiswijn tempranillo supermarkt kwaliteit. Locatie ok.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de kippenpootjes voor mij iets te heet qua peper!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel Lekker vlees, sausen en bijgerechten. Op zaterdagavond wel heel druk, luid en redelijk lang wachten. Hier komen we zeker nog eens terug om het andere vlees te proeven!
Regina J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super goed eten. Als is echt top gemaakt. Echt authentieke Argentijns/Latijnse keuken. Gedraaid met mensen met passie. Dit is voor mij pas een sterren tent
Dina P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Leuke avond gehad . Steaks waren heel lekker, kip - sappig, empanadas - uitstekend! Twee suckling pigs op de rooster verrijkte het sfeer.
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ben hier nu 2 keer geweest. Het menu is niet uitgebreid zeker als je geen rund eet. Maar wat er op staat is heerlijk.
Drank is top !!
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel gezellige en drukke sfeer. We hadden helaas een mini tafeltje tussen alle tafels in waardoor we elkaar amper konden verstaan.
Het eten was goed, we vonden het jammer dat de lechon anders was dan hiervoor en de arroz was nu een frisse quinoa salade. Lekker, maar ik vond de andre arroz die de vorige keer geserveerd werd veel lekkerder!!
De serveerster was erg vriendelijk, ontzettend leuke dame!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Héérlijk eten, vooral streetfood lekker! Bediening aardig, gezellig, oplettend. Mooi plekje op terras.
Rowan P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zodra je binnenkomt, de muziek hoort en het geroosterde vlees ruikt weet eigenlijk direct dat je goed zit.
Perfecte kwaliteit steaks, en het geroosterde speenvarken is awesome te noemen. Om nog maar te zwijgen over de vrijwel ontelbare variatie in Mezcal.
IreneM .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zondag 30 april hier geweest met familie. We kregen een tafel van 6 aangeboden in een benauwd donker stuk. En een deel van deze tafel was een tafel voor 2 die een stuk lager was dan de tafel voor 4. Gelukkig mochten we naar een andere tafel. De ceviche was heerlijk! Helaas was van de een het vlees te rood en van de ander te ver door. De bediening was blijkbaar wat overbelast want dat liep verre van soepel. Op drankjes moesten we vreselijk lang wachten, besteld bij het eten maar pas ontvangen toen het eten bijna op was. Dit lijkt me echt een aandachtspunt. De tafel werd maar gedeeltelijk afgeruimd, de rest werd pas veel later afgeruimd. De koffie kregen we van het huis omdat ze zelf ook door hadden dat de aandacht duidelijk te kort schoot. Al met al wel oke, maar of ik er terug kom is de vraag.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een bezoek aan Salmuera is telkens weer een feest. Het eten is onbehoorlijk goed, de menu kaart enorm uitgebreid met prachtige klassieke Argentijnse gerechten, de service fantastisch -met humor en een hoop kennis-, het pand geweldig mooi en voor de mensen die alcohol drinken... de wijn en typisch Argentijnse drankjes schijnen top te zijn :)
Olivier O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik ben hier nu al meerdere keren geweest! Vaak voor een cocktail, aangezien dit de beste cocktailbar in amsterdam van dit moment is ! Niet omdat de cocktails zo buitengewoon lekker zijn vergeleken met de rest(alhoewel ze heel erg lekker zijn) maar omdat ze nieuw en uitdagend zijn! En het eten , heel erg lekker , de lechon, het varken van het Argentijnse kolen spit , is zo mals en sappig dat het water mij in de mond loopt als ik eraan denk ! Ook de pekeldressing die op tafel staat ( de salmuera) is echt perfect bij elk stuk vlees waar je het op doet. De sfeer is knus en gezellig, en de bediening is aardig en beleefd! Kom hier graag en is zeker een aanrader ik amsterdam als je het mij vraagt! Dank jullie wel!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
het eten was erg goed en het restaurant was levendig en gezellig. De bediening was erg helpzaam. Ga zeker een keer weer hier eten.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voor de tweede keer bij Salmuera gegeten. Gezellige tent, attente bediening, super lekker eten; de Bife Lomo is echt een aanrader!
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De service was erg goed! Vriendelijk en behulpzaam. De keuken was ook goed alleen vond het wel jammer dat de menukaart enkel in Engels en Spaans was.