Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Super vriendelijk personeel. Eten van goede kwaliteit maar het rumoer in de zaak is echt heel vervelend. Je verstaat elkaar echt niet. Eten en personeel maken veel goed.
Adriaan A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een Zuid Amerikaanse smaakexplosie. Heerlijke kleine gerechtjes "Streetfood" gegeten o.a. diverse Ceviche, Taco's, Paracones en Quesadilla's. Goede wijnkaart waarbij veel wijn per glas verkrijgbaar is.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Altijd goed eten, goede service met een gezellige sfeer!! Een en al top!
Nivja .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Altijd gezellig & heerlijk!
Mijn favo gerecht is pulpo (zowel als voor- en als hoofdgerecht), dit kun je lang niet overal eten en wordt hier erg lekker bereid. Alles smaakt altijd erg vers en van kwaliteit.
Collin J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk eten, top service, maar wel erg rumoerig/gehorig. We waren er op een zaterdagavond, dus op zich logisch dat het dan volle bak is!
Kerstin W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De Bief Lomo was super smakelijk, de empanadas en alle andere gerechten ook. De cocktails zijn fantastisch. De bediending was soms een beetje sloom. We moesten op het eten net iets te lang wachten.
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Niet normaal lekkere ribeye!! En de huiswijn is ook zeer prima.
Noelle D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. Ook het personeel is vriendelijk en gezellig. Zou het restaurant aan iedereen aanbevelen!
RichardTimmermans .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Je kan hier erg lekker eten. Echter spreekt het personeel geen Nederlands en is ook de kaart niet in het Nederlands en zijn het Spaanstalige gerechten waardoor het lastig kan zijn om te zien wat je graag zou willen eten. verder wel prima gegeten!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hele attente bediening. Lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Hele fijne avond gehad <3
Ivar K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk vlees, goede ambiance.
Weinig ruimte aan tafel en bediening niet altijd even attent maar wel aardig.
David D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zat veel verschil in de twee stukken vlees die we bestelden. Tweede stuk was slecht gesneden en meer geschikt voor ossenhaas puntjes dan voor de tenderloin
Kregen een nieuwe, deze was beter. Uiteindelijk met saus, friet, brood en groente erbij best prijzig. Wel lekker, zeker als je van spicy houdt
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima ontvangst, duidelijke uitleg over het eten en de mogelijkheid om verschillende gerechten te combineren.
Wij komen daar zeker wer terug.
miranda D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Reservering ging goed, goede service. Het zat helemaal vol op zaterdag. Eten is erg lekker, een prima en fijn restaurant met goed eten, zeker de moeite waard om een keertje zuid Amerikaans te eten en herinneringen en smaken aan Peruaanse en Mexicaanse vakanties op te halen.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wat een verrassing dit restaurant. Waarom kende ik dit nog niet? Echt super goed gegeten en gedronken, we hadden het graag nog wat later willen maken, maar helaas werd mijn man ziek en moesten we naar huis terugkeren. Maar dat geeft ons een goed excuus om binnenkort weer hier te gaan eten om de rest van de kaart uit te proberen. Tip: neem beslist de Lechon als je er toch bent. Zoooooo vreselijk lekker!!
Jurriaan Geerten R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
fantastisch eten, sfeervolle ambiance, top
Julian K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Uitstekend eten, goede ceviche en cocktails. Wel erg vol en druk, we zitten dicht naast andere tafels vol met luide gasten
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hier met zijn tweeën gegeten. Wij werden in eerste instantie op een niet-leuke plek gezet terwijl de zaak nagenoeg leeg was. Gelukkig attendeerde een andere medewerker ons op een beter tafeltje. De inrichting van de zaak is leuk, wel is het wat donker. Wat extra sfeerverlichting mag aangebracht worden in de kelder. Het tafeltje is erg klein met een brandende kaars erop, wel leuk dat er een echte roos op stond. De stoelen zijn niet comfortabel voor een lange zit. De wc's ruik je al voordat je boven bent. Ze waren alles behalve schoon. Op de vrouwen-wc ontbrak goed licht en een goede spiegel. Wij bestelden ceviche mixto (smaak was goed maar de verhouding ui-vis zoek), kipkluifjes (prima van smaak maar mistte klein beetje extra zout en was droog), octopus (heerlijk), patat (sommige frietjes waren niet gaar, wellicht door ongelijke stukken/bereidingstijd, lekkere mayonaise) en suckling pig (zwoerd was knapperig en vlees lekker). Winstmarge zit duidelijk op de speciale drankjes. De serveerster was oplettend en vriendelijk. Degene die het eten bracht deed het leuk.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Fantastisch gegeten. Heerlijke streetfood platter. Fantastisch vlees met de perfecte salsa...............................
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Met een groep van 10 hier gegeten op een donderdagavond. Snelle en vriendelijke bediening en ook de gerechten volgden elkaar in rap tempo op. De ceviche was goed maar niet heel verrassend. Het hoofdgerecht een stuk ribeye om met 3 te delen. Goed gegrild maar her en der een verbrandsmaakje. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar vlees bereiden kunnen ze.