Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Shikr A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Had visschotel besteld en alles was rauw alleen de garnalen waren gekookt. En het was een kleine portie. Daarnaast kreeg je er niks bij. Zelfs geen patat ofzo. Gezien de prijs vond ik het tegenvallen. Daarnaast hadden we ook kip besteld en dat was 1 kippenbout. De vlees was droog en ook hier kreeg je helemaal niks erbij. En we hadden varken besteld en de smaak viel tegen, was niet sterk gekruid maar eerder slap en ook hierbij kreeg je niks erbij. Veel te duur!
Alex N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Donderdagavong om 19:30 was het al goed druk, leuke levendige sfeer. Eten niets op aan te merken, erg lekker. Bediening attent en vriendelijk. Geslaagd avondje uit eten!
Geoffry H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was lekker en wijn was goed. Inrichting iets wat donker. Bediening gewoon prima attent. Al met al leuke tent en een aanrader.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten is lekker maar (veel) te duur voor wat je krijgt. Ook dat je voor groenten en een sausje moet bijbetalen (en nog flink aan de prijs ook voor wat je krijgt) maakt de ervaring minder. Vooral bij de ceviche is de prijs/hoeveelheid verhouding volledig zoek.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Fijne ambiance, heerlijk gegeten en een fijne ober. Zeker een aanrader!
Naomie L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Yummie in my tummie
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervol en goede bediening. Echt een aarader!

Vriendelijke groet, Willeke Baas
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wat een ontdekking. Zeker tot de volgende x !!!!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten was goed, service kan beter maar prima.
aylilly .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Meerdere malen geweest nu, in general wel goed, maar helaas geen constitency in de kwaliteit van het eten. Personeel wel heel onvriendelijk..
selmapatricia C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten. Fantastische ceviche. Heerlijke coctails. Wel lawaaierig. Bijna alleen Engels sprekend personeel en alleen Engelse kaart, beetje raar als je midden in Amsterdam bent
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten, en een mooi plek, alleen jammer van de bediening en de prijzen, het was druk, en ze waren niet voorbereid, denk ik, ik heb wel genoten van de ceviche en de mooi terras, de prijzen zijn ook een beetje hoog.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Superlekker gegeten in prachtige ambiance
leon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Te duur. Bij hoifdgerechren moet je nog bijgerechten bestellen. Vkees verder ok maar niet evht bizonder. Lawaaierig. Tafels kort op elkaar. Huiswijn tempranillo supermarkt kwaliteit. Locatie ok.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel Lekker vlees, sausen en bijgerechten. Op zaterdagavond wel heel druk, luid en redelijk lang wachten. Hier komen we zeker nog eens terug om het andere vlees te proeven!
Regina J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super goed eten. Als is echt top gemaakt. Echt authentieke Argentijns/Latijnse keuken. Gedraaid met mensen met passie. Dit is voor mij pas een sterren tent
Dina P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Leuke avond gehad . Steaks waren heel lekker, kip - sappig, empanadas - uitstekend! Twee suckling pigs op de rooster verrijkte het sfeer.
Satish K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ben hier nu 2 keer geweest. Het menu is niet uitgebreid zeker als je geen rund eet. Maar wat er op staat is heerlijk.
Drank is top !!
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heel gezellige en drukke sfeer. We hadden helaas een mini tafeltje tussen alle tafels in waardoor we elkaar amper konden verstaan.
Het eten was goed, we vonden het jammer dat de lechon anders was dan hiervoor en de arroz was nu een frisse quinoa salade. Lekker, maar ik vond de andre arroz die de vorige keer geserveerd werd veel lekkerder!!
De serveerster was erg vriendelijk, ontzettend leuke dame!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Héérlijk eten, vooral streetfood lekker! Bediening aardig, gezellig, oplettend. Mooi plekje op terras.