Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

9,1

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Ron W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Bij Salmuera gegeten met vrienden, de service en het eten en drinken waren erg goed.
Alleen bij de ceviche garnalen zaten erg veel uien en hij was best zuur maar wel heel smakelijk.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Leuke plek, heerlijke sfeer, fantastisch eten en erg vriendelijk personeel!! We hebben wederom weer genoten en nu lekker buiten kunnen zitten!!
Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een sfeer, een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam, eten ronduit heerlijk, sangria erg fijn, en de setting maakt het af. Kom hier vaak en zou Salmuera iedereen die van een lekker stuk vlees of een goede ceviche houdt deze plek aanraden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige drukke restaurant. De geur van de speenvarkens die boven houtskool gegaard worden is werkelijk fantastisch! Zeker een aanrader
Viv J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere cocktails en lekker eten. Beetje aan de prijs wel.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top-ceviche!!
nancy C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten, ben echt blij mee met de ceviche en de lechon maar weinig keus voor dessert. Niet genoeg ruimte om te zitten
André Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Veel lawaai, medewerkers die geen Nederlands spreken
Brancart P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuk menu met heerlijke ceviches en streetfood. Lechon was absoluut perfect, lekker mals en goed op smaak.
Uitgebreide kaart met cocktails. Aanrader!
Alexia W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Eten is altijd lekker. Cocktails en wijnen zijn ook top. Het was die vriendin van me haar eerst keer eten bij Salmuera en zij was ontzettend tevreden op het restaurant.
robertbas .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Shirley L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De mix plateau was lekker alhoewel niet super, zou zeker de quesidillas aanraden, waren heerlijk als voorgerecht!
Vlees was verrukkelijk, rare gebakken zoals verzocht, heerlijk van smaak, alleen net iets te veel zout erop gestrooid naar onze mening. De Rioja wijn was en super voor een mooi prijsje, zeker voor herhaling vatbaar!
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Superleuke avond gehad, kon echt het Argentijnse sfeertje proeven. Maar wel een beetje veel eten. We haden de streetfood platter en daarna nog vlees. Ik raad aan om dan het kleine stukje vlees te nemen. Rode huiswijn is goed.
tom B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het was ijskoud binnen en ze vertelden me dat de groothandel net langs was geweest maar na een uur was het nog steeds ijskoud
Jonathan P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Lekkere eten en dranken - gegrilde octopus, kaas quesadilla, gerosteerde varkensvlees. Vriendelijke bediening (sommigen waren persoonlijker dan de gehaaste anderen), restaurant zelf was ietsje te donker naar mijn smaak maar het geeft wel de mysterieuze levendige rumoerige Zuid-Amerikaans vibe
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en de cocktails zijn ook een echte aanrader. We zaten boven en dat was ook heel gezellig met uitzicht over de benedenverdieping. Wij komen hier zeker weer terug!
Beren B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke plek, ben op een drukke dag gekomen dus de bediening was constant bezig waardoor je af en toe net iets langs moest wachten. Vooral de sfeer was erg leuk, zat precies naast de openhaard wat een erg gezellig gevoel gaf. Eten was lekker.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijk personeel, hebben even moeten wachten voor we konden bestellen maar dat maakte niet zoveel uit. Heb me goed kunnen laten adviseren over de wijn die bij mijn rib eye paste en daar werd ook de tijd voor genomen. De rib eye was echt verrukkelijk, de toetjes staan niet op de kaart maar zeker waard om naar te vragen!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Keer op keer genieten
Daniel J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik had alleen wat moeite met het verstaan van mijn vriendin en de harde stoeltjes van ons tafeltje maar voor de rest heb ik een hele fijne avond gehad. We werden goed geholpen en kregen goed advies over het eten en drank. Helemaal top!!