Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

9,1

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Natascha Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We kozen voor Lomo en Lechon, voortreffelijk van smaak. Ook de side dishes waren lekker, bijzondere patatas met een heerlijke mayonaise en de grilled veggies waren eenvoudig maar goed. Tel daar de supervriendelijke bediening bij op en je hebt de perfecte night out!
Daniëlle B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Muy rico todo
Jenna P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Goede kwaliteitsverhouding en geweldige sfeer. De Argentijnse mannen zijn niet behulpzaam en houden je tafel niet goed in de gaten. Spaanse dame heeft goed voor ons gezorgd en was heel vriendelijk. Muziek staat te hard.
Aster D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Eten was matig. De bediening was erg slecht, duurde erg lang voordat er überhaupt drankjes of eten werd opgenomen. Bij het bestellen van een nieuw drankje werd er ook niet opgelet of we nog iets wilde. Bij het vragen van de rekening hebben we 15 minuten staan zwaaien en de bediening keek ons aan en negeerde ons. Vervolgens zelf op de bediening afgestemd om vervolgens te horen dat ze ons niet hadden gezien.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We hadden al weer lang op gewacht om de Kraken weer te kunnen eten.
Rib eye, empenadas, ceviche was Ook weer heerlijk. Bediening was goed alhoewel aan het begin onze water was vergeten maar al en al weer top.
Hopelijk gaan we weer snel daar eten.
Nick G.
Top
Lodewijk A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
wij hebben lekker gegeten, vriendelijke bediening, uitstekende gerechten, we hadden een positieve ervaring, absoluut! een parel in Amsterdam.
Lodewijk A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
heerlijk eten, vriendelijke bediening. alsof je in zuid amerika bent. wij komen zeker terug om alle andere gerechten te proberen.
Marisol A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was echt super druk, daardoor was de service wat langzamer dan normaal, de lechon was een beetje droger ook dan de vorige keer, verder was het eten top!
Mark C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Bediening was Met haar eigen ding bezig de rust om hetbestek neer te leggen ipv neer gooien zal een groot vershil maken.
D V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Rund was wel ok, maar hun specialiteiten, 8 uur geroosterd varken, was echt slecht. Veel te droog. prijzen erg hoog. 25 e. voor een paar stukjes varkensvlees, waar sides, frietjes en sausjes!! nog bij komen.
Shedy M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Top
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Excellent
Kai V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten, écht Argentijns. Ruime keuze aan orginele specialieiten die stuk voor stuk goed smaken. Daarnaast zijn de cocktails ook een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk vlees, kip & de beste margarita’s in Amsterdam. Aardig personeel en het sfeer is heel knus. Meestal vol geboekt, dus reserveer vantevoren.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed restaurant waar je nog een echte Argentijnse sfeer proeft. De Lechon en de Arroz de Campo zijn echte aanraders.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, erg aardige bediening die eerlijk haar mening gaf toen we de neiging hadden om teveel te bestellen. Goede sfeer, je waant je echt in Zuid Amerika.
David B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018