Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

9,1

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Kai V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten, écht Argentijns. Ruime keuze aan orginele specialieiten die stuk voor stuk goed smaken. Daarnaast zijn de cocktails ook een aanrader.
K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk vlees, kip & de beste margarita’s in Amsterdam. Aardig personeel en het sfeer is heel knus. Meestal vol geboekt, dus reserveer vantevoren.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed restaurant waar je nog een echte Argentijnse sfeer proeft. De Lechon en de Arroz de Campo zijn echte aanraders.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, erg aardige bediening die eerlijk haar mening gaf toen we de neiging hadden om teveel te bestellen. Goede sfeer, je waant je echt in Zuid Amerika.
David B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ietwat prijzig
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Nom nom nom!
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Een van mijn favoriete restaurants, wat een sfeertje, fijne bediening, geweldige bar en die kaart!
Een must try is de Lechon met (als je durft) Salmuera Infierno saus, de Kraken en de Beef Lomo en natuurlijk een glaasje rokerige mescal. Buen Provecho!
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goed vlees, hele snelle service. Uitgebreide wijnkaart en lekker speciaalbier. Locatie is slechts op delen leuk aangekleed. Dat kan beter
Sjon D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten! De voorgerechten waren een feest. De wijnen(Malbec) was top en de bediening was helemaal in orde terwijl het er erg druk was.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Super lekker gegeten, leuk personeel, typisch Zuid-Amerikaanse stijl en feel. Het eten was snel klaar en smaakte echt heerlijk, zeker voor die prijs!
Graciëlla P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Via mail had ik een reservering gedaan en die werd heel goed opgevangen. Via een collega getipt en wij zijn absoluut niet teleurgesteld. Wat je ziet krijg je ook! De moeite waard en zeker een aanrader. Mijn vrienden hebben zelfs al een datum geprikt voor de volgende keer. Service ook heel goed!
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Super gegeten ! Echt een aanrader ook het personeel was erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug !
Een aanrader is de rib eye en het geroosterde speenvarken !
Maxim K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Elke keer als ik in Amsterdam op citytrip kom dan ga ik hier uit eten ! Super lekker eten en vriendelijk personeel
Nikky V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zijn 6en en goede bediening die heel goed en lief dingen ging uitzoeken voor mijn knoflook allergie. Complimenten :)
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Zo lekker eten maar acoustiek is waardeloos. Hierdoor blijf je zeker niet te lang.....
Dat is misschien ook wel de bedoeling?????
Aardig personeel.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Super lekker gegeten weer. Bediening is goed en supervriendelijk. Vlees is van fantastische kwaliteit, mals en smaakvol! Aanrader!!
Caspar G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was wederom geweldig! De ribeye kon gewoon niet beter!! Beste Ribeye in. Amsterdam kun je zeggen!

Alleen wel erg teleurgesteld van t service...ze vroegen telkens of we klaar waren met eten en snel verder wilden met drinken of koffie wilden hebben, terwijl we de helft van ons ribeye voor ons neus hadden...hmm
Nekita L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijke zuid amerikaanse sfeer, lekker eten en aardig en goed personeel. Oh, en niet te vergeten een prachtig terras! De gestoomde vis is echt een aanrader..
B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Toen we iets vroegen over de gerechten had ze geen idee...
Wellicht de eerste keer? Dan had ze dat kunnen aangeven en een collega erbij halen die wel antwoord kan geven.
De steaks waren snel koud... Onze tafelgenoot had charcoal roasted suckling pig besteld. Het stukje wat ik proefde was erg droog...
Jammer dat de bediening alleen engels spreekt . Geen probleem maar dat je in je eigen land alleen maar engels kan spreken....mmm.
Remko K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Werkelijk perfecte plek als je van vlees en kwaliteit houdt! Was een top avond, wat een toptent, enige minpunt(je)... drankjes lieten wat op zich wachten. Dat was met een warme zomeravond wel balen....