Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Jouw recensie over het restaurant Salmuera Amsterdam

Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Met een groep van 10 hier gegeten op een donderdagavond. Snelle en vriendelijke bediening en ook de gerechten volgden elkaar in rap tempo op. De ceviche was goed maar niet heel verrassend. Het hoofdgerecht een stuk ribeye om met 3 te delen. Goed gegrild maar her en der een verbrandsmaakje. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, maar vlees bereiden kunnen ze.
Anastasia L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
heerlijk gegeten, mooie plek en zeer hulpzaam en vriendelijk personeel.goed advies over het vlees ook, we hebben erg van genoten!
mariela P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ontvangst door gastheer was matig. Ik had om een leuk tafeltje gevraagd, maar er werd gewezen naar een paar tafels midden in het looppad. Toen we vroegen om een andere tafel ging de gastheer eerst even de reservering bekijken denk ik en toen zei hij dat we om een leuke tafel hadden gevraagd om iets te vieren. Toen een veel betere optie aangeboden. De empanada en ceviche waren heerlijk. De Ribeye was fantastisch en staat in mijn top 3 van de lekkerste steaks ooit gegeten!!! Het varkensvlees was te droog aangezien het na het roosteren te lang in de oven heeft gelegen. Zonde! Qua smaak namelijk wel lekker op zich. Dulce de leche crème was qua presentatie niet spannend, maar wel super lekker van smaak. Jammer dat in de verse munt thee ook een boel beestjes meegeleverd werden. Verse munt moet je altijd wassen en het kan zelfs heel gevaarlijk zijn als je dat niet doet. Gelukkig dat we het zagen voordat we het dronken. De thee heb ik gevraagd van de rekening te halen en dat is dan ook gebeurd. Kelner was vriendelijk en behulpzaam. Al en al een gemixte ervaring, maar door vriendelijke bediening en sommige erg lekkere gerechten voor herhaling vatbaar.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
oude bomen en terrassen met knappe jonge mensen, mits de zon een beetje schijnt. Is het weer minder, duik dan binnen bij Publique Den Haag, any day of the week.

Eerst de looks: Restaurant Publique werd getekend door Robert Kolenik, een interieurarchitect bekend om zijn eco-chic stijl die hij ook toepaste bij o.a. Restaurant Lux in Den Bosch en – hulde – het ronde Fletcher Hotel in Amsterdam. Bij Publique werden de gigantische (en beeldige) glas-in-lood-raampartijen als uitgangspunt genomen. En terecht. Daar werd verder omheen gewerkt. Het resultaat werd een restaurant met een aantal ronde tafels (favoriet), een laag muurtje in het midden met aan beide zijden zitjes (een slimme scheiding waardoor het restaurant altijd intiem voelt) en een gigantische bar. Donkere tinten, stijlvolle eco-materialen en
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gerechten (vlees) is erg lekker. Service is helaas erg belabberd. Over de hele avond 1 drankje gehad, omdat er geen aandacht meer aan ons werd geschonken (letterlijk). Daarnaast zeer rumoerig waardoor je echt naar elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Bij ontvangst vond de gastheer het nodig om eerst 10 min. met zijn collega te discussiëren ipv zijn gasten naar een tafel te helpen. Dit vonden wij merkwaardig.
Shikr A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Had visschotel besteld en alles was rauw alleen de garnalen waren gekookt. En het was een kleine portie. Daarnaast kreeg je er niks bij. Zelfs geen patat ofzo. Gezien de prijs vond ik het tegenvallen. Daarnaast hadden we ook kip besteld en dat was 1 kippenbout. De vlees was droog en ook hier kreeg je helemaal niks erbij. En we hadden varken besteld en de smaak viel tegen, was niet sterk gekruid maar eerder slap en ook hierbij kreeg je niks erbij. Veel te duur!
Alex N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Donderdagavong om 19:30 was het al goed druk, leuke levendige sfeer. Eten niets op aan te merken, erg lekker. Bediening attent en vriendelijk. Geslaagd avondje uit eten!
Geoffry H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was lekker en wijn was goed. Inrichting iets wat donker. Bediening gewoon prima attent. Al met al leuke tent en een aanrader.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten is lekker maar (veel) te duur voor wat je krijgt. Ook dat je voor groenten en een sausje moet bijbetalen (en nog flink aan de prijs ook voor wat je krijgt) maakt de ervaring minder. Vooral bij de ceviche is de prijs/hoeveelheid verhouding volledig zoek.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Fijne ambiance, heerlijk gegeten en een fijne ober. Zeker een aanrader!
Naomie L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Yummie in my tummie
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervol en goede bediening. Echt een aarader!

Vriendelijke groet, Willeke Baas
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wat een ontdekking. Zeker tot de volgende x !!!!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Eten was goed, service kan beter maar prima.
aylilly .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Meerdere malen geweest nu, in general wel goed, maar helaas geen constitency in de kwaliteit van het eten. Personeel wel heel onvriendelijk..
selmapatricia C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk eten. Fantastische ceviche. Heerlijke coctails. Wel lawaaierig. Bijna alleen Engels sprekend personeel en alleen Engelse kaart, beetje raar als je midden in Amsterdam bent
Lourent R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
lekker gegeten, en een mooi plek, alleen jammer van de bediening en de prijzen, het was druk, en ze waren niet voorbereid, denk ik, ik heb wel genoten van de ceviche en de mooi terras, de prijzen zijn ook een beetje hoog.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Superlekker gegeten in prachtige ambiance
leon B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Te duur. Bij hoifdgerechren moet je nog bijgerechten bestellen. Vkees verder ok maar niet evht bizonder. Lawaaierig. Tafels kort op elkaar. Huiswijn tempranillo supermarkt kwaliteit. Locatie ok.