Salmuera Amsterdam

106-H Rozengracht 1016 NH Amsterdam Nederland Kaart
31-206245752

Over het restaurant Salmuera Amsterdam

Salmuera

De locatie aan de Rozengracht is natuurlijk een directe voltreffer. Het terras ademt de sfeer van een mediterrane binnentuin, lekker beschut maar wel met uitzicht op alle bedrijvigheid op straat. De smakelijke gerechten zijn echter de voornaamste publiekstrekker van deze Latin Bar & Kitchen. Frisse ceviche, vlees, vis en groenten van de grill... heerlijk!

Meer informatie over restaurant Salmuera Amsterdam

Denise H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De service was erg goed! Vriendelijk en behulpzaam. De keuken was ook goed alleen vond het wel jammer dat de menukaart enkel in Engels en Spaans was.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Overheerlijk gegeten, het eten is van erg goede kwaliteit en heerlijk klaargemaakt. Inrichting en sfeer is supergezellig en knus het is allen wat rumoerig waardoor je elkaar wat lastig kan verstaan. Verder een top tent. Ben hier nu voor de 2e keer geweest om die reden.
Olinda L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Fantastische latina Amerikaans eten (ik ben Mexicaans).
Heel aardige personeel
Mooie bijzondere locatie, best zeldzaam.
Brede keuze voor mezcal.
Top restaurant
Lukretia B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was geweldig.
Een aanrader en we komen zeker een keer terug.
Cornelis D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Toen we binnenkwamen om 18.00 uur was het restaurant compleet leeg. Zeer arrogante en onvriendelijke serveerster vroeg boos of we wel gereserveerd hadden. Geschrokken van deze agressie vlogen we van onze stoel naar achteren tegen de muur. Maar niet getreurd, als we helemaal achteraan in een andere keldertje achter het haardvuur (nee, echt niet ervoor) dan zou ze een oogje toeknijpen en ons toelaten zonder reservering. Voorgerechtje prima (brood met pizzasaus). Hoofdgerecht was niet te eten. Octopus Kraken had smaak noch kraak en de gebraden kip was zo klein als een duif en zo droog als het maar zijn kan. Toch een fikse rekening voor een diner waarvan het meeste onaangeroerd weer terug naar de keuken ging. Toen we het restaurant weer verlieten was er iets meer volk, maar niet veel, en het tafeltje waar we vandaan waren gejaagd was ook nog steeds onbezet. Raaaaaaar.
Ilona R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten met twee vriendinnen. Genoeg keuze, de empanada's, kip en Mexicaanse salade zijn aanraders! Wij komen hier zeker terug.
lindy V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De eerste minuten werd er heel veel gevraagd door verschillende mensen of we er al uit waren, maar we kregen amper de tijd om de kaart te lezen. Ook aan het eind werd gevraagd of we ons toetje ergens anders konden opeten zodat ze ons tafeltje konden vergeven. Daar tussenin wel lekker rustig gezeten.
Prima eten.
sabina M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening .
Rudolf J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Ik vind de menukaart wat vreemd. Een stuk vlees van 200 gr wordt erg karig geserveerd. Voor 22 euro krijg je erg weinig. Je kan het wel combineren met side dishes, maar omdat het exotische gerechten zijn, weet je vaak niet wat bij elkaar past. Wel is alles erg lekker (!), ik kom er dan ook regelmatig.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Van vrienden de tip gekregen om hier te gaan eten. Bij binnenkomst heel warm ontvangen door de gastheer en naar onze tafel gebracht. In het restaurant waan je je gedurende het verblijf een beetje in Zuid Amerika, de aankleding is top, het personeel was vriendelijk en behulpzaam (m.u.v. één nogal aanhoudend onbeleefde ober maar dat mocht de pret niet drukken). Vooraf heerlijke quesedilla's besteld en als hoofdgerecht hebben we de Lechon op aanraden genomen en dat was een bijzonder goede keuze zeker in combinatie met het Salmuera Infierno sausje (tip voor de liefhebber van hete sausjes)! Wijn was top, heerlijk rokerige Mezcal gedronken. Ja, een feestje om geweest te zijn en we komen zeker nog een keertje terug.
Veerle W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was lekker, bediening vriendelijk.
Interieur is leuk, enige minpunt zijn de houten stoelen waarop je uiteindelijk ook een houten kont krijgt. Verder was het enorm druk waardoor er zo'n rumoer is dat je elkaar niet kunt verstaan.
Bert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met het eten is niets mis, zelfs behoorlijk goed. De cocktails waren matig. Bediening redelijk. Achteraf vond ik de rekening van 130 euro veels te hoog voor de gekregen kwaliteit.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk restaurant , leuk personeel , goed eten , lekkere wijn , de tafels mogen iets groter en iets verder uit elkaar .
BlueIce .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Erg lekker eten, bovendien een erg gezellige tent. Het is wel aan de prijzige kant. De tafels mochten wel iets groter, je zit echt vlak naast je buurman.
Love Q.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prijzen zijn 2x binnen 6 maanden om hoog gegaan. Het is trendy populair. Vlees is goed maar redelijk duur, er wordt niet bij geserveerd. Sides zijn lekker maar klein en ook aan de dure kant. Bediening is goed genoeg, staf zijn mooi!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het was super lekker! We hebben hier op eindejaarsavond uitgebreid gegeten. Het was pure keuken, zoals je verwacht van een Peruaans restaurant! Bediening was ook top. De gerechten volgde elkaar vlot. Dankjewel voor de topavond! Wij komen hier zeker nog een keertje terug.
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met 3 vrienden en was zeer aangenaam verrast. Het is binnen een stuk groter dan wat je zou verwachten wanneer je buiten langsloopt. Erg goed vlees (Bife Lomo), ik heb er nu spijt van dat ik niet voor de 400 gram variant had gekozen. Formidabel dessert (cheesecake met chocolade). Zelfs de wijn was heerlijk en zelfs de espresso kwam in een verwarmd kopje (het zit 'm in de details). Dus eigenlijk geen kritiek! Erg vriendelijke en snelle bediening, erg gezellige locatie!
marne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed gegeten. Leuke gerechten. Goed vlees. Vind alleen jammer dat er zo vreselijk veel tafels en gasten tegen elkaar gedrukt staan. Wordt daardoor net tikkeltje te lawaaierig en onpersoonlijk. Personeel werkt erg hard. Maar door de drukte moet je wel je vinger opsteken om te bestellen. Mooi als je dat voor kan zijn.
Fabian W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We zijn met 6 vrienden hier wezen eten. Hoofdgerechten met side dishes en ruim voldoende drankjes en een paar desserts voor bijna 3 meijer. Redelijk geld, echter was de kwaliteit van het eten (LOOOOMOOOOO!!!) een dikke prima!
Restaurant is leuk aangekleed, personeel overwegend Engels sprekend was vriendelijk en vlot. Kom hier zeker nog een keer terug
rooster .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was prima, ceviche was heerlijk maar alles was wel wat flauw (zelf zout en peper toevoegen). De hoofdgerechten waren goed van kwaliteit maar er zaten geen groentes bij. Die moet je apart bestellen en dat is weer net teveel. Het was druk maar de wachttijd was prima.
Over het geheel genomen goed restaurant voor redelijke prijzen. Bediening was ook prima.