SALLINA'S

Meer informatie over restaurant SALLINA'S

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:30

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant SALLINA'S

S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij hadden de salade en spinazie combi met pittige rundvlees besteld en deze waren erg lekker. Alles werd mooi op een groot bord geserveerd. En ook de sterke Arabische koffie besteld; smaak prima!!! De bediening was zeer vriendelijk.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Sallina's is het type straathoek eetcafé waarvan er veel meer in Rotterdam zouden moeten zijn. Heerlijk en eerlijk eten voor een meer dan redelijke prijs. De eigenaar is vriendelijk en gastvrij, de sfeer ongedwongen. De Ethiopische keuken is puur en ik geniet er altijd weer van! Vooral de Sallina's Special (mix van gerechten) is een aanrader, veel veel lekkers op een schaal pannekoekjes.

Steun dit soort restaurants, ga er lekker eten op dinsdagavond!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Zaterdag hier geweest, zoals velen de combi genomen met een soepje vooraf (de anderen hadden een ander voorgerecht). Eten is prima op smaak, niet te veel of te weinig, ook niet opmerkelijk want identiek aan wat ik al vele malen in Eritrese restaurants at. De bediening is vriendelijk, onopvallend, soms even uit beeld. Het interieur neigt naar het armoedige.
KasSim D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Superlekker eten. Veggie combi en pittig rundvlees. Gezellig van een bord eten. Niet duur en wat je niet op krijgt mag je meenemen.
Lieverheersbeestje .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gisteren hier de Combi gegeten, was erg lekker. Bediening is vriendelijk en er is een relaxte sfeer omdat het een eetcafe is.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wij hebben vandaag de Combi gegeten...Heerlijk!
Aanrader is om ook eens de Honingwijn te proberen.
Bediening was uitstekend en zeer vriendelijk.
Oth B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
De Sallina's combi was prima, lekker, meer dan genoeg, prima van smaak. Beter dan andere Ethiopische zaken! Moeite waard om eens te gaan eten.
Elsa E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijk eten en goed op smaak gebracht .Ik heb er vaak gegeten Als ik een echte eritease maaltijd wil eten dan SALlINA'S is het juste adress .Over de gast vrij heid gesproken de gast heer draagt zijn klanten op handen.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Wat een verwennerij. We hebben met 5 personen hier gegeten en het was voor iedereen een feestje. De verschillende gerechten waren allemaal helemaal top. Pittig maar niet te, veel diverse kruiden maar passend bij elkaar. Kortom, hier gaan we vaker komen.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Prachtige smaken en kleuren. Fantastisch gebruik van kruiden. Wij hebben gekozen (het was onze eerste keer hier) voor een verzameling gerechtjes. Misschien kan iets meer uitleg over de verschillende gerechten de ervaring nog beter maken. Bijvoorbeeld of iets pittig of minder pittig is. Bij de maaltijd werden vochtige servetten geleverd, dat is erg prettig bij het 'eten met de handjes'. De koffie die mijn disgenote had was alleen wel heel erg sterk. De rode wijn die wij hadden was prima. Zeker een plek om terug te komen. Doordat wij wat krap in de tijd zaten hebben we geen voor- en/of nagerecht gekozen, daar gaan we de volgende keer meer aandacht aan besteden.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heeerlijk gegeten! Allemaal verschillende smaken en van alles wat. De leukste bediening (deze lieve meneer werkte eerst bij de avondwinkel op kruisplein). En je mag lekker met je handen eten. Wat een feest. Lekker laagdrempelig en goede product prijs verhouding!! Aanrader!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Bij Salina’s eet je met je handen gasten die om bestek vragen worden wat meewarig bekeken. Het eten eet je in een wat zurige pannenkoek waar het eten op ligt of een stukje dat je bij het eten krijgt. De bediening is heel vriendelijk, gastvrij en alert. De inrichting laat nog goed zien dat dit eethuis eerst een café was en is aangekleed met Afrikaanse kunst. De Eritrese muziek is nieuw voor mij en behoeft nog wat gewenning.
Irlene I.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
We hebben gisteren voor het eerst gegeten bij Sallina's. De eigenaar is ontzettend vriendelijk en gastvrij. We hebben gekozen voor het gerecht waarbij je van alles een beetje krijgt. We hebben hier ontzettend van genoten en als dank een extra fooi gegeven. De gerechten op de kaart zijn daarentegen ook tegen hele leuke prijzen.
Dessertkaart is summier (misschien is dat niet gebruikelijk in Afrika?), deze hebben we ook overgeslagen en alleen koffie/thee genomen. Doordat we al vol zaten miste we het ook niet echt. Décor oogt als een eetcafé met Afrikaanse beelden en een kinderhoekje met Afrikaanse meubels. Gewoon prima!
Over het algemeen een goed restaurant met bediening zoals het hoort en eten waarvan je smult!

NB: In de (zij)straat is parkeren na 18:00 uur gratis.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Ik heb hier gegeten met mijn vriend. We hebben gekozen voor een mix van de vleesgerechten en nog wat extra groenten. Vooraf hebben we een voorgerechtje genomen van groene peper gevuld met onder andere ui en tomaat geserveerd met injera's. Hier moet je namelijk met je handen eten! Ook het hoofdgerecht eet je met injera's een soort van pannenkoek. Alle gerechten zijn licht pittig en vol van smaak door de heerlijke kruiden. Als toetje hebben we de chocoladecake gegeten. Heerlijk luchtig. De eigenaar en eigenaresse zijn ontzettend vriendelijk. En na betalen werd ons nog een lekker kopje Ethiopische kruidenthee aangeboden. Welkom voel je je hier zeker! De inrichting is afgestemd op de keuken van het restaurant.
Tako V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Hartstikke lekker authentiek Oost-Afrikaans restaurant in Rotterdam West met erg sympathieke eigenaar. De injera's, Zigni en Gored Gored waren erg goed.l en niet duur. Welkome concurrentie voor Oost Afrikaanse keuken in Rotterdam.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Het komt niet vaak voor dat ik dusdanig snel nog een keer ga eten bij hetzelfde restaurant. Maar het eten is zo lekker en de eigenaresse zo vriendelijk en gastvrij dat ik graag nog een keer ging eten bij Salina's. De inrichting mag inderdaad nog wat aandacht krijgen. Maar de smaak van afrika kan hier op zeker niet tegenop.
René H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Sallina's is een voormalig caf? waar helaas weinig van de Afrikaanse sfeer terug te vinden is. Na een vriendelijk ontvangst hebben we van de gastvrouw een heerlijke maaltijd voorgeschoteld gekregen. Vanwege de beperkte keuze hebben we het nagerecht overgeslagen en de avond afgesloten met cappuccino.
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Nieuw Afrikaans eetcafe. Erg lekker gegeten. We namen een schotel om te delen met van als en nog wat. Ze had er zelf nog wat extra groentes en andere lekkere dingen bij gedaan. We aten zo lekker dat we besloten extra fooi te geven. De bediening is erg vriendelijk en lekker rustig. Het is duidelijk vroeger een café geweest. Dit zie je aan het rookgedeelte achterin en de erg grote bar voor een restaurant. Wellicht gaat ze nog wat aan de inrichting doen. Maar voor het eten en de service komen we zeker terug.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Vandaag voor het eerst bij Sallina's gegeten. Als groot liefhebber van de Ethiopische keuken waren wij heel benieuwd! We zijn vooral dol op de echte indjerrra's van Tef gemaakt. Die kun je dus vrijwel nergens krijgen, maar hier wel. We hadden geluk, omdat je ze eigenlijk vier dagen van tevoren moet bestellen. Maar mensen hadden ze afbesteld. Dus we hebben gesmuld van de echte Tef indjerra's, de heerlijke versgemaakte groenten en vlees erbij. En genoten van de vriendelijke, rustige sfeer. Om de prijs hoef je het niet te laten: een gerecht kost € 10. Een echte aanwinst voor Rotterdam