Salero Minang

Prins Hendrikstraat 150A 2518 HX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Salero Minang

Een reis door West-Sumatra

Voor lekkere traditionele gerechten uit West-Sumatra kan je terecht bij Salero Minang. Hier serveren ze authentieke Indonesische specialiteiten! Heerlijke rijsttafels, saté’s, vleesgerechten en andere lekkernijen. Probeer deze Aziatische keuken uit en ontdek de pure smaken.

Meer informatie over restaurant Salero Minang

Dinsdag t/m Vrijdag 13:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

6,8
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Indonesische catering besteld voor 24 personen, bij de reservering ging het niet helemaal goed, maar dat is uitstekend opgelost.

Het eten was echt fantastisch, alles was vers, van zeer goede kwaliteit en heel goed op smaak. Er was meer dan genoeg, we hadden onverwacht 6 gasten meer, bijna iedereen heeft twee keer opgeschept en we hebben zelfs nog eten over! Kortom echt een aanrader!

(ik geef een zeven voor decor, omdat ik hier geen nvt. kan invullen)
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Klein zaakje, voor mij ideaal voor take-away dicht bij huis. Heb twee keer in één week gado gado besteld, dat zegt toch wat. De eerste portie was fantastisch. Knapperige groenten, tempeh, lekker pittig eitje en heerlijke pindasaus, lieve eigenaresse. De tweede keer verwarmde iemand anders mijn gerecht en trof ik (hopelijk) een slecht moment. Ik miste wat elementen die ik de eerste keer wel kreeg, en de kool en het eitje waren helaas 'kapot gekookt' in de magnetron. De saté ayam die mijn vriend at was wel erg lekker. Van mij krijgen ze nog een kans, maar ik kijk de volgende keer wel eerst even wie er achter de toonbank staat.
Babisch .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Indonesische catering thuis laten bezorgen voor 8 personen.
Gekocht via croupon, met een waarde van €156,00
Toen het gebracht werd vroeg ik nog ..is dit voor 8 personen? ( 1 plastic tasje)
Het eten was erg weinig voor 8 personen, en ook niet spannend.
2 bakjes ayam smoor en 2bakjes groente ( over het algemeen ijsbergsla) en 8 gekookte eieren en3 bakjes rijst.......
Voor de croupon bon ,heb ik €39,95 betaald, zelfs dat is nog te veel geld voor wat we gekregen hebben.
Erg jammer, niet voor herhaling.......????
NocheV .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Salero Minang bied je een mogelijkheid om van een nog authentieke Indonesische keuken te genieten, in plaats van andere restaurants die meer de koloniale "rijsttafel" variant bieden. Zelf bestelde ik een soto ayam en een RPA (Rendang Padang Asli), die geleverd werd met boontjes en rijst. Qua smaak was het goed te doen, een beetje te veel mie in de soto en het vlees was op sommige plekken wat zenig. Qua drinken is er een beperkt aanbod: thee, bronwater en cola (wat ik zo snel zag). Er zijn geen menukaarten en je keuze dien je te maken van een centraal opgehangen menukaart in het restaurantje.

Het restaurant is nogal simpel, paar tafeltjes, harde stoelen en vrij koud (we kwamen op een winterdag). Ook was er vrij veel aanloop, waardoor met iedere opening van de deur de winter mee naar binnen kwam. Het restaurant vind ik meer geschikt voor even een snelle hap of om je maaltijd af te halen. Het is minder geschikt om met een (groter) gezelschap een avondje te vertoeven.
Esnellink .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Via Groupon zijn we hier terecht gekomen. We wisten van te voren niet wat we precies voorgeschoteld zouden krijgen, allen dat het vegetarisch zou zijn. We begonnen met een erg lekkere soep. Lekker pittig met veel verse groente. De naam weet ik niet maar volgens mij was het een pindasoep.Hierna een keuze maken uit bami, nasi of witte rijst met nog een keuze van 4 groentes. Hierbij viel mij de aubergine speciaal op in positieve zin. Afgesloten met een paar stukjes spekkoek als toetje. Al met al erg lekker gegeten voor een hele redelijke prijs. De ingrediënten waren vers, het personeel vriendelijk. Bij het afrekenen kregen we nog een stuk spekkoek mee voor thuis. We gaan hier zeker nog eens terug om de specialiteiten te proberen!
Aleidt .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Heerlijk gegeten met groupon, verrassende gerechten echt indonesisch en toch weer nieuwe combinaties, zoals een zalig gerechtje met ansjovis. Gastvrije ontvangst.
I. H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Wij, 4 vriendinnen, hebben hier gegeten met de Groupon aanbieding.
De kunst van het leven is thuis zijn als of je op reis bent.
Daar hoef je bij Salero Minang helemaal niks voor te doen.
Even weg uit Den Haag? Doe dan de deur openen en je stap zo Indonesië binnen. Heerlijk eten, klaar gemaakt met liefde. Drukte door de aanwezige bezoekers, voor namelijk mensen van indonesische kom af. Klant vriendelijkheid van uit het hart en niet omdat het hoort. Niet gaan wanneer je haast hebt, zonde van het eten en als je er gevoelig voor bent je humeur.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Wij kwamen hier door een enorme bui binnen, en werden zeer ongastvrij ontvangen. Oh Groupon cancelled, nou ja na wat heen en weer gepraat konden we toch eten in, wat geen restaurant, maar een afhaal indo met wat tafeltjes bleek te zijn. Drinken? Nee hebben we niet, nou ja wel koffie en wat we in de vitrine hebben. Zelf maar gevraagd wat we nu mochten kiezen, geen uitleg. Soep was lekker en heet, evenals de rest van het eten. Keuze was tussen heet heter en heetst. Vooral de bediening vond ik echt abominabel. Vriendelijk lachen, maar verder niets uitleggen, vragen of service bieden. Gelukkig waren we hier met een groupon bon, maar zelfs €14,99 is nog teveel. Nooit meer
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Vandaag bezocht, heerlijk gegeten. Ik twijfelde bij binnenkomst even omdat de sfeer nogal klinisch is maar het eten was erg lekker! Vooral de soep vooraf verraste me omdat er veel tauge in zat die ik normaalgesproken niet lekker vind. Zeer aardige bediening. Ik ga zeker terug!
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
overheerlijk midden_sumatraanse keuken/kokkies, masakan padang, selamat makan dan minun, terima kasi.. regio padang is pedis2, dus erg heet, zeg maar gerust 'bloody hot' zelfs voor indonesische begrippen..
maar wel zalig smakelijk goedgekruid, en zo ook hiero bv de o zo bewerkelijke rendang padang, voorbereidingen vergen zoveel minstens 2 dagen hard werken, dus wel 3 dagen vantevoren bestellen.. superlekker zo'n maaltje, want solo had ik de mazzel dat er altijd wat extra porties worden gemaakt..
maar op=op en nog wat meer deze heerlijkheid mee mogen nemen zat er al niet meer in helaas.. enfin, ik begon met slechts een belangstellend kijkje en probeerde een lemper, die smaakte me prima, vond wel de verhouding tussen de te vele kleefrijst en te weinige vulling beetje minnetjes, maar toch, de smaak was raak..
dus inmiddels toch trek gekregen, en erg nieuwsgierig geworden naar die rendang padang schotel.. ja, echt verrukkeluk van smaak, wel had ik het rundvleesgerecht nog iets droger, draderiger+nog wat heter verwacht, maar het was wel al sensationeel, en waar vindt je dit nu nog, behalve dan in de regio van padang zelf..achteraf dus echt geen spijt, dat ik de rendang padang schotel heb genoten, en echt niet duur, zeer zeker niet als je de bereidingstijd+moeite in aanmerking neemt, gerecht met de nodige culinaire voorkennis, aandacht+liefde gemaakt, dat proef je, dat smaakt..
dat smaakt naar meer, ik kom graag terug om oa de andere padang specialiteiten te mogen proeven..
service/bediening 2 erg lieve dames, keurig netjes, persoonlijke aandacht+belangstelling (overigens zonder opdringerigheid..), wel plan2, sfeer van doorsnee toko/warung.. enfin, binnen wel veel zitplek, maar afgelopen vrijdag veels te warm, helaas buiten slechts bankje, maar nog geen terrasje, anders was decor ook een 9 geworden geweest..
al met al heb ik er weer een favoriet indonesisch eethuisje bij!!
Okram .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Echt lekker eten hier! Heb er spontaan een iens account voor aangemaakt. Ik heb veel in Indonesi? rondgereisd en hier proef je de echt authentieke smaken van de Padang keuken. De Ayam Bakar is heerlijk en de Rendang in 2 soorten verkrijgbaar: een traditionele en een meer naar de westerse smaak aangepast. Voor de fijnproevers: kies de eerste. Wordt ook veel bezocht door de Indonesi?rs zelf.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Vegetarische soto soep was heerlijk! Vegetarische hoofdmaaltijd was erg goed! Met name de knapperige tempe. Zelfgemaakte tjendol heb ik beter gehad. Ik ben op Salero Minang gekomen door groupon-actie. Ze gaan mij hier vaker terugzien!
24chef .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Wow! reed gisteren door de Prins Hendrik en wilde even snel wat te eten halen. Zag toen Salero Minang en ben heel nieuwsgierig naar binnen gelopen.

Eigenaresse kort gesproken die aangaf dat ze het eten van het oude Indonesië, het eten van opa en oma, wilden verspreiden..
Authentiek uit West Sumatra.

Heb gekozen voor een simpele Nasi Rames en ik moet zeggen..
Heerlijk! Je merkt dat het eten met liefde is bereid.. voortreffelijke, diepe smaken en trust me, ik heb voldoende vergelijkingsmateriaal. Heb een nieuw afhaaladresje gevonden :)