Salerno

Zaagmolenstraat 16 3035 HA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Salerno

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Salerno

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben letterlijk 2 uur gewacht, nee we wacht nog steeds.. we hebben bovendien al betaald! Het lijkt alsof ze ons verwaarlozen omdat t geld al 'binnen' is. Hoe de pizza smaakt maakt niet meer uit, deze nare bijsmaak gaat nooit meer weg.
Heleen E.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ik bestel ook vaak bij Salerno. Evenals in het gezellige restaurant zijn de medewerkers/bezorgers uitermate vriendelijk en beleefd. Altijd heel snelle bezorging ook.
Het restaurant is gezellig en je komt in een warm bad terecht.
Met een glimlach worden al je afwijkende wensen of gerechten die niet op de kaart staan vervult. Er zijn hippe pizzeria's in de buurt en daar zijn wij ook geweest... als je Salerno gewend bent wil je nooit meer naar die andere adressen toe. Ik klink misschien overdreven, maar het is echt eerlijk.
Sasdaan .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Alweer 15 jaar geleden dat we hier voor 't laatst aten. Vandaag weer voor het eerst, met onze dochters van 4 en 10. Mooi en moderne zaak. Bediening is erg aardig, ook voor de kinderen. De pizza's zijn nog steeds heerlijk en super betaalbaar. Vers en goed deeg, heet en smaakvol. 2 uur gezeten. Dat gaam we weer vaker doen!