Salento

Grote Oost 65 1621 BS Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Salento

De zon van Salento

Verlang je naar de mediterrane zon of hou je gewoon van heel lekker eten? Dan is Restaurant Salento de plek waar je moet zijn. De Italiaanse eigenaars, Emmanuele en Selene, brengen met hun onvervalste Italiaanse gerechten de zon naar je toe. Je bent slechts één hap verwijderd van Italië. Het enige dat je nog hoeft te beslissen is wat je gaat eten. Wordt het een pizza of ga je voor een uitgebreid Italiaans diner? Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Salento

Jouw recensie over het restaurant Salento

Thea D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Supergezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Leuk gezelschap. Een aanrader.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima pizza's gegeten bij Salento. Op een zaterdagavond zonder reservering binnen gelopen. Zaak was erg vol en het personeel liep de benen uit het lijf. Door de drukte was de bediening iets minder attent, dan ik zou willen, maar dat lag echt aan het feit dat er zo veel gasten waren. Pizza's van zeer goede kwaliteit, prima tafeltjes, maar het is wel een restaurant dat door de drukte wat rumoeriger is. Toch komen wij er vanwege de kwaliteit van het eten, zeker nog wel eens terug.
Kathleen H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten , prima bediening, supervriendelijk!! Het is ons favoriete restaurant!!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Als de gastheer even bezig is dan verwelkomt de kok de gasten, dus niemand staat lang te wachten. We hebben heerlijke pizza’s gegeten. Naar goed Italiaans gebruik zijn kinderen erg welkom. We hebben hier tijdens de vakantie gegeten, maar als het dichterbij huis zou zijn, zouden we hier zeker vaak terugkomen
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Twee heerlijk pizza's gegeten. De San Foca (wel met parmezaanse kaas ipv gorgonzola) en de Carpaccio. Omdat we groenteliefhebbers zijn twee salades erbij besteld. Deze werden geserveerd met verschillende broodsoorten. Erg lekker,
Melchior W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De gastheer zorgt ervoor dat je een hele leuke avond hebt, het eten is prima. We hebben er erg van genoten!
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk restaurant. Leuke inrichting. Pizza's zijn lekker. Vriedenlijk personeel. Kon snel terecht en werd snel geholpen. Ze zien mij zeker terug.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel
Annerieke L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prettige sfeer, echt Italiaans eten, heerlijke rode huiswijn!
Dais T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Erg lekkere tonno pizza en siciliana! Geen vette bodem en rijkelijk belegd

Zeer goede service! Zeer vriendelijke mensen leren, ook tegen mensen met andere culturele achtergrond!
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij een gastvrije en attente groep echte Italiaanse jongeren​ die hun uiterste best doen om het restaurant weer een goede naam te geven! Smakelijk en bereid met verse producten en opgediend met zorg en enthousiasme. Multo Bene!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Wij hebben dinsdagavond in dit Hoornse restaurant gegeten. Er is volgens mij net een nieuwe eigenaar. Ik ben vol lof, het eten was heerlijk, en ook zeker genoeg, de wijn (Nero d'Avola) was heerlijk, en de bediening was heel vriendelijk.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed en degelijk eten , friet hoort er natuurlijk niet bij ! I groenten super en goede bediening !gewoon lekker , volgende keer een pizZa proberen
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier zondag 9 oktober 2016 via een WF deal geweest. In de deal stond dat je a la card kon eten van de gehele kaart. Helaas was dit niet het geval, je kon wel a l card eten maar als WF klant kreeg je kleinere porties. Dit werd ons op een erg onvriendelijke manier door de uitbater verteld. Door een conflict met de uitbater zijn we niet verder gekomen dan het voorgerecht wat helaas niet veel voorstelde. Voor ons geen Salento meer.
mike161 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben twee en een half uur moeten wachten op het eten met jonge kinderen. En als het dan gebracht word ben je er wel een beetje klaar mee. Jammer!
Lois R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het voorgerecht viel me tegen, te zout, had er meer van verwacht en hoofdgerecht was goed, maar kon wel even maar smakelijker.
Joycevdlelie .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Beste pizza sinds jaren. Dunne knapperige bodem goed belegd en heerlijke huiswijn. Klein voorafje vh huis en bij de uitstekende espresso nog cake/taart van het huis! De buffelmozzarella is een aanrader en de bediening vriendelijk en persoonlijk. Kortom wij hebben er een favoriet restaurant bij. Wij gaan snel terug!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We hadden zin om is even lekker uit eten te gaan bij de Italiaan. Zondagmiddag 12 juni 2016 richting Salento, 300 meter van ons verwijderd en gezien de ervaringen in het verleden hoopvol gestemd! De service was goed, niets op aan te merken, de medewerkers deden hun uiterste best, korte wachttijden tussen de gangen door. Het decor eenvoudig italiaans, maar naar gelang de tijd vorderde werd het ook wel gezellig. In het begin rond 18.00 uur zaten we alleen, maar op den duur werd het voller en gezelliger in het restaurant. Maar dan het eten, daarover kunnen we toch niet erg tevreden zijn. Voorgerecht ging wel, maar hoofdgerecht was "bedolven" onder de saus en zo werd het vlees gecamoufleerd en bij nader onderzoek was het meer saus dan vlees. Dat viel ons tegen. We hebben er een opmerking over gemaakt en kregen notabene ook nog 3 euro korting op een van de hoofdgerechten. Ja, ja daar hadden ze een slag mee geslagen. Kortom prijs/kwaliteit van het eten, net voldoende! Daar kan nog heel wat aan verbeterd worden.
Estherbes .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer. Als toetje had ik de soufflé, deze was alleen verschrikkelijk vies en smaakte verbrand en het was een overdaad aan chocola.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk afsluiter van een dagje Hoorn, dit gezellige en gastvrije italiaans restaurant is aanrader, lekker beide een pizza gegeten en vergeet niet de huisgemaakte Tiramisu heerlijk.