Sale e Pepe

Reguliersdwarsstraat 80 1017 BN Amsterdam Nederland Kaart
31-31206233862

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Sale e Pepe

Gelegen op de meest populaire locatie van Amsterdam, vlakbij het Rembrandtplein, bevindt zich het Homemade Cuisine Restaurant & Bar Sale e Pepe. Sinds 2016 staat Sale e Pepe bekend als een van de meest hoogwaardige Italiaanse restaurant van Amsterdam. Bij Sale e Pepe maakt u kennis met authentieke gerechten uit de Italiaanse keuken, bereid volgens eeuwenoude familierecepten. Zodra u hier binnenstapt, waant u zich direct in het zonnige Italië. Het team van Sale e Pepe staat altijd klaar voor onze gewaardeerde gasten om hun te allen tijde te voorzien van een onvergetelijke avond. Sale e Pepe is sinds kort volledig vernieuwd en geüpdatet. U zult een compleet nieuwe ambiance, menu en service ervaren. Het Italiaanse restaurant Sale e Pepe is een culinaire verrijking voor Amsterdam. U bent allen van harte welkom bij Sale e Pepe op onze nieuwe locatie: Reguliersdwarsstraat 80, 1017 BN Amsterdam.

Glas champagne

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sale e Pepe

Baukje R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Wij hebben een fantastische avond gehad bij Sale e Pepe!

Het eten was super. Wij hadden de bruchetta en vegetarische plank als voorgerecht en deelden drie vegetarishe pizza’s als hoofd die stuk voor stuk heerlijk waren (Met de tartufo als mijn favorietje). Het dinertje afgesloten met een fantastische scroppino.

De gastheer was ontzettend aardig en had verschillende aanradertjes voor ons, echt een sfeermaker!
Petr B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Good
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Goed toeven!

Betaalbare menu's en waar voor je geld, er werd ons net een nieuwe menukaart gepresenteerd. Een letterlijk grote kaart met vele pizza's erop. Enkele konden niet besteld worden omdat de ingrediënten morgen pas zouden komen.
We wilden 2/3 wijnfles (5 glazen) We kregen een hele fles, beetje vreemd hier niet om gevraagd maar wel lekker. Mocht ook wel in verhouding was de wijn best aan de prijs.
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Heerlijke ECHTE Italiaanse gerechten. Aardig aan de prijs, maar we hadden 50 procent korting op de rekening ???? Bediening aardig en ook ECHTE Italianen . Leuke sfeer
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Leuk klein italiaans restaurant in het uitgaansgebied. Wij aten een pizza en een pastagerecht. Was lekker, maar toch wel het e.e.a. op aan te merken. Pizza di mare: op de kaart aangekondigd met allerlei zeevruchten, in de praktijk alleen een paar garnalen. Pasta: eerste versie was koud van binnen, na enig wachten de 2e versie in orde.
Manouk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijke pizza gegeten! heerlijk deeg! Heel aardig ontvangst en werden op een leuke manier geholpen en leuk dat je a la carte gerechten kunt bestellen met de iens deal en niet verplicht een menu moet nemen.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Dikke duim!
Arnold M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Pizza’s waren erg lekker en prima bodem. Vitello en carpaccio waren deels bevroren.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Op het internet vonden we geen echte hoofdgerechten en geen wijnkaart. Toch geprobeerd. Hoofdgerechten bleek te kloppen. Het oude Antica is nu een echte pizzeria. Voorgerechten, pizza’s en wat (ovenpasta’s). Jammer. Maar, de voorgerechten (bruschetta en caprese) waren uitstekend. Verder dan toch maar eens een pizza genomen. Een Calabrese en een Vesuvio. Beide uitmuntend. De wijnkaart is nog wel van Antica, dat leverde een prima San Vincenzo 2017 op (€27). Koffie en Amaro tegen toeristenprijzen. Ondanks de 50% korting op het eten beliep de rekening €73. Conclusie: wat ze maken is prima, maar voor ons geen tweede keer.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten en lekkere wijnen. De service was goed. Ondanks dat het vrijdagavond was, was het restaurant voor 85% leeg. Dat vond ik wel opmerkelijk.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het restaurant heeft van binnen een gezellige en warme uitstraling. En genoeg ruimte ook. De pizza's die we hadden waren lekker en ook nog groter dan in de meeste restaurants. Ook het nagerecht was prima in orde. Personeel spreekt alleen Engels maar zijn verder vriendelijk. Alles gaat ook lekker vlot.