Sale e Pepe

Albert Cuypstraat 56 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-202335950

Over het restaurant Sale e Pepe

Stevige smaken en fijne structuren, dat bereik je alleen met veel aandacht en vakmanschap. Bij Sale e Pepe weten ze precies hoe iedere pastasoort het beste tot zijn recht komt. Ravioli, tagliatelle en pappardelle, ze maken het allemaal zelf. Dit geldt ook voor de sauzen en de pizza’s. Het deeg wordt eerst met de hand gekneed en belegd met verse vleeswaren, kazen en groenten. Daarna wordt iedere pizza zorgvuldig gebakken in de steenoven. Dat smaakt naar meer.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Sale e Pepe

Maandag t/m Zondag: 18:00 - 22:30
Dinsdag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Sale e Pepe

Romy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Goed eten en snelle bediening! Het restaurant was rustig, waardoor de gezellige sfeer een beetje in het niet viel.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Na 10 maanden nog eens terug geweest in dit restaurant. Ze werken nog steeds samen met Groupon, maar de mogelijkheden zijn een stuk minder dan in het verleden. Bij vrijwel elk gerecht moet er worden bijbetaald, behalve voor pizza's e.d. Maar die kun je op elke straathoek krijgen voor een prikkie. Het eten lijkt hierdoor al meteen minder spannend dan de vorige keer. Het voorgerecht (selectie van Italiaanse producten) was zeker smaakvol, maar met het bedrag wat je ervoor moest bijbetalen eigenlijk te duur. De (overigens leuk gepresenteerde plank) bestond grotendeels uit een groene rucolasalade, waardoor het nog ergens op leek. Maar de vleesplakjes waren flinterdun en precies één, van de drie á 4 soorten, per persoon. Nog wat olijfjes erbij en klaar was Kees. Oh ja, er zat ook nog een bak grotendeels verbrande focaccia bij. Het hoofdgerecht bestond eenmaal uit eendenborst en eenmaal uit biefstuk. De erbij gepresenteerde cherrytomaatjes waren lekker, de biefstuk was redelijk, in elk geval niet warm genoeg naar mijn zin. Dan kwam waarschijnlijk doordat de biefstuk (en ook de eendenborst) in plakjes werd geserveerd. Bij andere tafels kwam men met gigantische zout- en pepermolens om e.e.a. nog wat op te leuken, dit werd bij ons vergeten(?). De tiramisu was weer goed. Al met al een stuk mindere ervaring dan de vorige keer. Misschien dat toen de leuke bediening en de hele fles wijn ons beoordelingsvermogen heeft vertroebeld, maar nu was het een middelmatige ervaring.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Donderdag 5 april bij Pepe e Sale gegeten.
We hadden het 4-gangen menu. Alle gerechten waren smaakvol met verse produkten. Het was wel allemaal eenvoudig en niet erg uitdagend. Het dessert, chocolade taartje was erg droog.
Het interieur is eenvoudig maar wel gezellig, tafels wel erg dicht op elkaar, maar dat zie je steeds meer.
De bediening neemt er de tijd voor.
Leuk voor een keertje.
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vanavond met volgens de bediening samen met mijn princes daar gegeten,
Gewoon top! Bediening super maar dat heb je als je als familie ontvangen wordt! Vandaag de kaasfondue genomen daar komen we zeker voor terug complimenten voor de kok!!!

Sale e Pepe top restaurant top eigenaar top koks meer wil je toch niet in de pijp!!!

Ga zo door grtz Jeroen en zijn princes????????
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed eten in een leuke buurt. Sale e pepe heeft voortreffelijk eten, wat vaak beter is dan wat ik in Italie heb gegeten. De antipaste misto is heerlijk en bestaat uit geweldig vlees met lekker brood en verscheidene 'liflafjes'. De pasta's en pizza's smaken vers en huisgemaakt, precies goed. De tiramisu als toetje is de kers op de taart. Het enige wat jammer is is het decor, heel gezellig maar wel een beetje 'overboard' en de muziek mag dan italiaans wezen hij staat vaak net een beetje te luid. De bediening is gelukkig wel heel goed, aardig en behulpzaam.

Ik raad het 100% zeker aan om hier een keer een avondje te dineren
jaffens K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het is een prima restaurante in de Cuyp , maar niet onze smaak. Tiramisu was lekker maar de sauzen erg overheersend. De bediening is vlot en vriendelijk, maar heeft weinig kennis van het Italiaanse eten.
Beste jaffens koster,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het heel jammer dan onze authentieke Italiaanse gerechten die gewaarborgd zijn gebleven uit eeuwenlange familierecepten niet naar uw wens zijn geweest, uiteraard zijn smaken verschillend. Wij zouden het op prijs stellen dat u ons verteld waarom u van mening bent dat onze staff weinig kennis heeft van het Italiaanse eten, dit terwijl onze staff geboren is in Italië, en opgegroeid is met de Italiaanse cuisine, en daarbij ook nog eens hoog-opgeleid zijn in de Italiaanse cuisine met meer dan 20 jaar ervaring. Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Sale e Pepe
M.E. D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima mensen en eten!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gewoon lekker eten tegen een goede prijs. De inrichting van het restaurant mist wat sfeer. Wat vooral opviel was de zeer vriendelijke bediening.
Omi B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lieve en uitnodigend ontvangst van de Italiaans- Franse-Armeense eigenaar, je voelt je meteen warm en verwelkomt als of je bij een groot Italiaanse familie gaat aanschuiven. Chefs zijn italianen, eten is authentiek en met liefde gemaakt - de Pasta van Sale e Pepe is overheerlijk! Een van de beste Italianen in de stad, aanrader!
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, goede prijs en goede bediening. Combinatie was top!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was erg lekker. De Italiaanse bediening is top. Men neemt de tijd en geeft je ook de tijd om rustig aan te doen. Niks gehaast. Wij komen hier zeker terug. Een aanrader dus.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit met attente bediening en zeer goede pasta gerechten. Ook uitstekend wijnadvies. Al met al een dikke 9+.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We zijn hier echt in de watten gelegd, hebben buiten op het terras gegeten en kregen een lekker dekentje om warm te blijven. Het eten was heerlijk en méér dan genoeg, en de bediening allervriendelijkst!
Majo B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals verwacht nav recensies, prima italiaans restaurant
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten. Zeer aardige en vlotte bediening.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
bieten salade was apart maar heel lekker ; bediening zeer vriendelijk en effectief
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren met z'n tweeën wezen eten, erg goed bevallen! Vriendelijke bediening en de zaak is leuk aangekleed van binnen. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren erg lekker, en alles was vers bereid. De tiramisu was helemaal super. Hier komen we nog eens terug!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vanavond met een Groupon-voucher gegeten bij dit restaurant. Wat er hier in elk geval met kop en schouders boven uit steekt, is de uiterst vriendelijke en competente bediening. Dit alleen al maakt het een geslaagde avond. De inrichting is vrij neutraal, maar daarom wel nog aangenaam. Ons voorgerecht bestond één keer uit een rundvleesbouillon en een keer een overheerlijke rode bietensalade: echt een aanrader, maar wel erg veel als voorgerecht. Het hoofdgerecht was een keer een pizza diavola (o.a. belegd met behoorlijk pittige salamiworst) en een keer de vis van de dag. Dat was vandaag een zalmmoot. Niet heel spectaculair want daar kan niets fout mee gaan, zelfs ík weet dat nog redelijk te bereiden. Maar eerlijk is eerlijk de smaak was goed. Als begeleidende wijn kozen we een frisse pinot grigio. Niets mis mee. De tiramisu als nagerecht was prima: lekker koud geserveerd in een weckpotje. Al met al dus goed gegeten voor een acceptabele prijs. En gezien de prijzen van de 3 gangen menu opties, ook nog eens een reden om zonder groupon-voucher dit restaurant te bezoeken,
hans .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met 3 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening die alleen stond maar tijd maakte voor een praatje en zeer alert en snel was. Zeker de moeite waard om terug te gaan.