Sale e Pepe

Albert Cuypstraat 56 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-202335950

Speciale deals

Over het restaurant Sale e Pepe

Stevige smaken en fijne structuren, dat bereik je alleen met veel aandacht en vakmanschap. Bij Sale e Pepe weten ze precies hoe iedere pastasoort het beste tot zijn recht komt. Ravioli, tagliatelle en pappardelle, ze maken het allemaal zelf. Dit geldt ook voor de sauzen en de pizza’s. Het deeg wordt eerst met de hand gekneed en belegd met verse vleeswaren, kazen en groenten. Daarna wordt iedere pizza zorgvuldig gebakken in de steenoven. Dat smaakt naar meer.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima mensen en eten!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gewoon lekker eten tegen een goede prijs. De inrichting van het restaurant mist wat sfeer. Wat vooral opviel was de zeer vriendelijke bediening.
Omi B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lieve en uitnodigend ontvangst van de Italiaans- Franse-Armeense eigenaar, je voelt je meteen warm en verwelkomt als of je bij een groot Italiaanse familie gaat aanschuiven. Chefs zijn italianen, eten is authentiek en met liefde gemaakt - de Pasta van Sale e Pepe is overheerlijk! Een van de beste Italianen in de stad, aanrader!
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Lekker gegeten, goede prijs en goede bediening. Combinatie was top!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was erg lekker. De Italiaanse bediening is top. Men neemt de tijd en geeft je ook de tijd om rustig aan te doen. Niks gehaast. Wij komen hier zeker terug. Een aanrader dus.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Uitstekende prijs/kwaliteit met attente bediening en zeer goede pasta gerechten. Ook uitstekend wijnadvies. Al met al een dikke 9+.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We zijn hier echt in de watten gelegd, hebben buiten op het terras gegeten en kregen een lekker dekentje om warm te blijven. Het eten was heerlijk en méér dan genoeg, en de bediening allervriendelijkst!
Majo B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals verwacht nav recensies, prima italiaans restaurant
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Lekker gegeten. Zeer aardige en vlotte bediening.
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
bieten salade was apart maar heel lekker ; bediening zeer vriendelijk en effectief
Melis L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren met z'n tweeën wezen eten, erg goed bevallen! Vriendelijke bediening en de zaak is leuk aangekleed van binnen. Zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren erg lekker, en alles was vers bereid. De tiramisu was helemaal super. Hier komen we nog eens terug!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vanavond met een Groupon-voucher gegeten bij dit restaurant. Wat er hier in elk geval met kop en schouders boven uit steekt, is de uiterst vriendelijke en competente bediening. Dit alleen al maakt het een geslaagde avond. De inrichting is vrij neutraal, maar daarom wel nog aangenaam. Ons voorgerecht bestond één keer uit een rundvleesbouillon en een keer een overheerlijke rode bietensalade: echt een aanrader, maar wel erg veel als voorgerecht. Het hoofdgerecht was een keer een pizza diavola (o.a. belegd met behoorlijk pittige salamiworst) en een keer de vis van de dag. Dat was vandaag een zalmmoot. Niet heel spectaculair want daar kan niets fout mee gaan, zelfs ík weet dat nog redelijk te bereiden. Maar eerlijk is eerlijk de smaak was goed. Als begeleidende wijn kozen we een frisse pinot grigio. Niets mis mee. De tiramisu als nagerecht was prima: lekker koud geserveerd in een weckpotje. Al met al dus goed gegeten voor een acceptabele prijs. En gezien de prijzen van de 3 gangen menu opties, ook nog eens een reden om zonder groupon-voucher dit restaurant te bezoeken,
hans .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Met 3 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening die alleen stond maar tijd maakte voor een praatje en zeer alert en snel was. Zeker de moeite waard om terug te gaan.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een verrassing op de Cuyp! Net als de overburen een mooie kaart vol kakelverse hapjes. Heerlijke Misto, gevolgd door een Italiaanse kaasfondue, geserveerd in een brood, heerlijk.
We komen hier zeker terug.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij kwamen daar eten o.b.v. Groupon. We mochten kiezen van de kaart en kozen voor:
AntiPasti: Tagliere misto, deze was voor twee personen en erg lekker, alhoewel we misten de Mozzarella.
Primi Piatti:Tagliatelle funghi porcini, een pastagerecht met truffel (erg lekker) en Agnello in crosta di pistacchi (Lamsrack),
Dolci (dessert) Tiramisu en Torta al Miele (honingcake met walnoten).
Kortom erg lekker en bijzonder vriendelijke bediening. Een aanrader.
Lola V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hebben hier gister ontzettend lekker met onze familie gegeten (8 personen). We waren verrast door de mooie manier van presenteren van de fondue (je eet ook met je ogen). De gastheer was bovendien erg aardig en zorgde voor een hele vriendelijke en fijne sfeer. Wij komen hier zeker terug!