Salathai

Rijnkade 65 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Salathai

Thais restaurant Salathi heeft een originele Thaise keuken, uniek voor Arnhem en omgeving. De koks van Salathi bereiden met alle plezier een pittige maaltijd, maar staan ook voor je klaar als je van een milder aroma houdt. Vleesliefhebber, dol op vis of vegetariër? Er is voor iedereen een ruime keuze. Bij mooi weer geniet je op het tuin- of kadeterras van een heerlijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Salathai

Jouw recensie over het restaurant Salathai

Jörgen G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer goede Thai! Authentiek en niet duur.

Heerlijke smaken. De sfeer is erg goed, de bediening zeer vriendelijk!

Aanrader!!
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, eerlijke smaakvolle gerechten en bovendien super attente en klantgerichte bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een echte aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten met kleine groep. Iedereen had een ander gerecht, van elkaar geproefd en ieder gerecht had ook werkelijk zijn eigen smaak. Portionering prima en bijzonder vriendelijke bediening . Wij blijven hier terugkomen, favoriet restaurant!
H49vangeelen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Attente en vriendelijke bediening. Door het prachtige weer konden wij op de buitenplaats eten. De gerechten waren zeer smaakvol en voldoende. Prijs versus kwaliteit is prima!
Vivian .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Service was erg slecht. We zaten bijnq een half uur te wachten nadat we onze hoofdgerechten op hadden voordat er een ober langskwam. Inmiddels was er een groep naast ons gaan zitten en die was ontzettend luidruchtig dus we hadden geen zin meer om nog een toetje te eten.
Het eten zelf was wel lekker.
G. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
er zat een grote groep mensen (zeker 20) die enorm veel lawaai maakten. Het ging maar door en door. Mijn tafelgenoot en ik konden elkaar niet eens verstaan. Het eten duurde uren, was bijna koud. Op onze vraag of wij een warmteplaatje konden krijgen was het antwoord nee. Want als de buitentemperatuur hoger is dan 22 graden, dan deden ze daar niet aan. Ze konden ook niet vragen, of het gezelschap rekening wilde houden met de overige gasten. De porties waren ook klein. Erg weinig vlees en vis voor je geld. Al met al zeer teleurstellend en wij komen absoluut niet meer terug. We gaan wel naar Lemon Grass in Oosterbeek. Daar is het eten pas goed en de service echt top!!
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heb zelf veel jaren in Thailand doorgebracht vanwege mijn werk en ik ken de Thaise keuken behoorlijk goed. Maar ik ben in Nederland nog geen Thaise restaurant tegengekomen waar zo origineel Thais wordt gekookt en dat in zo'n mooie tuin achter in het restaurant ik voelde me even weer in Thailand.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jaren geleden was dit de beste thai voor ons. Staat inmiddels niet meer on michelin. Lijkt meer een sichuan chinees. Nee niet lekker meer en niet thais.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker gegeten, naast de vijver met Koi-karpers. Vriendelijke, rustige bediening. Het eten dat over was, kregen we mee. Kunnen onze kinderen ook van Salathai proeven. Top!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Omdat het warm weer was zaten we buiten, een binnentuin met vijver. We kregen ruim de tijd om te praten en daardoor wat later te bestellen, geen probleem. Het eten werd vlot bediend en was ruim voldoende voor iedereen.
opstap .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is altijd een feest om hier te eten! De smaken zijn zo verfijnd en divers, tongstrelend. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht liep wat op door aanwezigheid van een groot gezelschap, maar we zaten goed.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Altijd heerlijk!!! We komen er al jaren vooral in de zomer want de tuin is een stukje paradijs midden in de binnenstad!!
richard N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Aan de Rijnkade wacht een pareltje uit Thailand. Het welkom was allerhartelijkst. We konden kiezen, of binnen of buiten, maar gezien het weer hebben we gekozen om achter in de tuin te eten. Dit was de goede keuze± een heerlijk gevoel zo buiten te eten. We moesten een beetje lang wachten alvorens de drankjes werden gebracht, maar daarna hadden we niet te klagen over het tempo, kwaliteit van het eten en de kwaliteit van de service. Het is zo´n plekej waar je alter nog eens met genoegen aan terugdenkt.
Robert Van S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Was wel vol bezet hierdoor lang moeten wachten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was erg goed, evenzo de bediening. Aan het einde nog een glas wijn willen bestellen, maar dit was men kennelijk vergeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bij het binnengaan was er niemand. Ik ben zelf richting keuken gelopen en kreeg de keuze uit tafeltjes voorin.
Meestal staat er iemand die je ontvangt.
Eten was prima van smaak en het tempo van opdienen vond ik prima.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik vond de ontvangst en bediening niet heel goed. Daarnaast werd er een soort verjaardagsfeestje gevierd van een grote groep die ook luide filmpjes afspeelden via de mobiel. Ik had geen serene Aziatische ervaring in dit restaurant. Eten was wel heel lekker.
Olav Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekende Thaise keuken. Vriendelijke ontvangst. Zeer redelijk prijsniveau. Tafeltjes zouden wat verder van elkaar af moeten staan.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten hier met partner op een vrijdagavond. We hadden gereserveerd, maar het was niet druk. Gerechten zonder poespas, gewoon zoals het hoort; authentiek Thaise gerechten! Prijs / kwaliteit verhouding was ook goed, evenals de service. Komen zeker een keer terug!
sander V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
sfeer was goed. eten was erg lekker vooral de hele vis. goede prijs niets op aan te merken. sevice was ook erg goed...............................................