Salathai

Rijnkade 65 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Salathai

Thais restaurant Salathi heeft een originele Thaise keuken, uniek voor Arnhem en omgeving. De koks van Salathi bereiden met alle plezier een pittige maaltijd, maar staan ook voor je klaar als je van een milder aroma houdt. Vleesliefhebber, dol op vis of vegetariër? Er is voor iedereen een ruime keuze. Bij mooi weer geniet je op het tuin- of kadeterras van een heerlijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Salathai

Jouw recensie over het restaurant Salathai

Conny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Altijd heerlijk en authentiek Thais eten!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Erg lekker gegeten en prettig personeel. Leuke sfeer, zeer smakelijke gerechten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekende Thaise keuken met superverse kruiden en bijzondere verse groenten in de gerechten. De bediening was wel wat traag, met name in het begin duurde het lang voordat we een drankje hadden terwijl het naar ons gevoel niet megadruk was (maar wel een zaterdagavond). Maar beter Thais eet je bijna nergens.
WilLic L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitzonderlijk lekker en fijne sfeer.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De gerechten waren zeer goed op smaak en mild gekruid. Een aanrader voor liefhebbers van de Thaise keuken.
De communicatie met het personeel was wat moeizaam, maar niet storend. Prijs/kwaliteit is prima.
Pranzo S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Restaurant is van de zomer van eigenaar veranderd waardoor de kwaliteit van de gerechten (welke niet slecht was) er duidelijk op vooruit is gegaan. Autenthieke gerechten, vlotte bediening en tegen zeer redelijke prijzen.
We zijn er nu drie keer geweest en zullen er zeker terug blijven komen.
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen. Mooie locatie en ruim opgezet. Aardig personeel. Kortom, we gaan hier zeker nog een keer eten.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
wederom hier neergestreken om even lekker Thais te gaan eten en niet teleurgesteld. De kwaliteit is altijd goed.maakt niet uit wat je besteld.Ikzelf had een curry met stukje vis (2pepers),vis lekker van smaak en groente knapperig. qua groente had het iets meer mogen zijn.
Mijn tafelgenoot had een heerlijk kipgerecht verpakt in een omelet. Was ook zeer smakelijk. Klein puntje, de kaart mag wel wat vaker een aanpassing hebben of een gerecht van de dag er aan toevoegen voor de variatie. Voor iedereen die van deze keuken houdt is dit een aanrader.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed verzorgd en zeer smakelijke gerechten. Ik had een gerecht met 1 peper, voor mij was het niet zo pittig dus volgende keer durf ik 2 pepers aan.
bestel1 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Helemaal goed voor lekker thais eten.zeker een aanrader om naar goe te gaan
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig gegeten. Kom hier niet voor een super attente bediening of een geweldige entourage. Kom hier wel om lekker, betaalbaar en authentiek Thais te eten.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke complexe smaken en mooie kleuren op je bord. We hadden het vlees menu en zaten buiten bij de vijver te genieten van de rustige Thaise ambiance en de vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik had een erg lekker gerecht.
De aanvullende gerechten combineerden er erg goed mee en ik heb heerlijk gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prettige ontvangst en snelle en briendelijke bediening. Sfeervolle binnentuin, met helaas wat smerige parasols. Gemengde voorgerechten genomen, ruime hoeveelheid.. Ossehaas en eendeborst als hoofdgerecht waren heerlijk mals. Goede vorlichting over scherpte. Vriendin was echter eigenwijs en nam toch gerecht met twee piripiri en heeft het geweten! Sinha bier was helaas niet zo koud als zou moeten.
paul C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten, aardige mensen, goede prijs ????????
Waareetiknu .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Ik eet wel vaker Thais, maar zelden zo verfijnd en smaakvol. Jammer dat ik niet in Arnhem woon, dan was ik vaste gast geweest.
Olivia J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Was ons eerste bezoek aan Salathai en het is absoluut de moeite waard om het vaker te bezoeken. Wat ons opviel was dat de kok regelmatig in het restaurant was om de maaltijden zelf aan de gasten te overhandigen. Dit geeft een gevoel van betrokkenheid van de kok tot de klant. Het prettig om te zien dat je op deze manier ook weet wie jou maaltijd heeft bereid. Mogen meer restaurants een voorbeeld aan nemen.
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. ze houden rekening met wensen van vegans. Erg lekker gegeten, echt een aanrader.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2de paasdag gegeten met onze kinderen van 11 en 13 jaar. Helaas was tafel nog niet gereed bij binnenkomst, maar werd direct verzorgt. Kregen gratis amuse op tafel voor het voorgerecht. Gerechten volgde elkaar redelijk snel op. We gaan hier zeker vaker eten!
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De beste Thai in Arnhem en omgeving! Ik kom hier regelmatig en het is altijd heel lekker. Het eten is echt origineel Thais.