Salathai

Rijnkade 65 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Salathai

Thais restaurant Salathi heeft een originele Thaise keuken, uniek voor Arnhem en omgeving. De koks van Salathi bereiden met alle plezier een pittige maaltijd, maar staan ook voor je klaar als je van een milder aroma houdt. Vleesliefhebber, dol op vis of vegetariër? Er is voor iedereen een ruime keuze. Bij mooi weer geniet je op het tuin- of kadeterras van een heerlijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Salathai

Jouw recensie over het restaurant Salathai

WilLic L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Pranzo S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Restaurant is van de zomer van eigenaar veranderd waardoor de kwaliteit van de gerechten (welke niet slecht was) er duidelijk op vooruit is gegaan. Autenthieke gerechten, vlotte bediening en tegen zeer redelijke prijzen.
We zijn er nu drie keer geweest en zullen er zeker terug blijven komen.
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten met vriendinnen. Mooie locatie en ruim opgezet. Aardig personeel. Kortom, we gaan hier zeker nog een keer eten.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
wederom hier neergestreken om even lekker Thais te gaan eten en niet teleurgesteld. De kwaliteit is altijd goed.maakt niet uit wat je besteld.Ikzelf had een curry met stukje vis (2pepers),vis lekker van smaak en groente knapperig. qua groente had het iets meer mogen zijn.
Mijn tafelgenoot had een heerlijk kipgerecht verpakt in een omelet. Was ook zeer smakelijk. Klein puntje, de kaart mag wel wat vaker een aanpassing hebben of een gerecht van de dag er aan toevoegen voor de variatie. Voor iedereen die van deze keuken houdt is dit een aanrader.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Goed verzorgd en zeer smakelijke gerechten. Ik had een gerecht met 1 peper, voor mij was het niet zo pittig dus volgende keer durf ik 2 pepers aan.
bestel1 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke gerechten in een ontspannen sfeer. Helemaal goed voor lekker thais eten.zeker een aanrader om naar goe te gaan
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Geweldig gegeten. Kom hier niet voor een super attente bediening of een geweldige entourage. Kom hier wel om lekker, betaalbaar en authentiek Thais te eten.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke complexe smaken en mooie kleuren op je bord. We hadden het vlees menu en zaten buiten bij de vijver te genieten van de rustige Thaise ambiance en de vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
inekoot .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik had een erg lekker gerecht.
De aanvullende gerechten combineerden er erg goed mee en ik heb heerlijk gegeten!
Zeker voor herhaling vatbaar
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prettige ontvangst en snelle en briendelijke bediening. Sfeervolle binnentuin, met helaas wat smerige parasols. Gemengde voorgerechten genomen, ruime hoeveelheid.. Ossehaas en eendeborst als hoofdgerecht waren heerlijk mals. Goede vorlichting over scherpte. Vriendin was echter eigenwijs en nam toch gerecht met twee piripiri en heeft het geweten! Sinha bier was helaas niet zo koud als zou moeten.
paul C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker eten, aardige mensen, goede prijs ????????
Waareetiknu .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Ik eet wel vaker Thais, maar zelden zo verfijnd en smaakvol. Jammer dat ik niet in Arnhem woon, dan was ik vaste gast geweest.
Olivia J.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Was ons eerste bezoek aan Salathai en het is absoluut de moeite waard om het vaker te bezoeken. Wat ons opviel was dat de kok regelmatig in het restaurant was om de maaltijden zelf aan de gasten te overhandigen. Dit geeft een gevoel van betrokkenheid van de kok tot de klant. Het prettig om te zien dat je op deze manier ook weet wie jou maaltijd heeft bereid. Mogen meer restaurants een voorbeeld aan nemen.
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. ze houden rekening met wensen van vegans. Erg lekker gegeten, echt een aanrader.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
2de paasdag gegeten met onze kinderen van 11 en 13 jaar. Helaas was tafel nog niet gereed bij binnenkomst, maar werd direct verzorgt. Kregen gratis amuse op tafel voor het voorgerecht. Gerechten volgde elkaar redelijk snel op. We gaan hier zeker vaker eten!
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De beste Thai in Arnhem en omgeving! Ik kom hier regelmatig en het is altijd heel lekker. Het eten is echt origineel Thais.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Altijd erg vriendelijk personeel en het eten is altijd erg smakelijk!

Wij komen hier altijd graag
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij komen al zeker 12 jaar bij Salathai en ondanks dat het veranderd is in de loop der jaren, mogen wij er nog steeds graag een hapje eten. Je hoeft niet lang te wachten en het eten is goed. Personeel is wat minder in de rol van attente gastheer of vrouw, maar ze werken hard.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Thais is een van mijn favoriete keukens. Ik ben twee keer in Thailand geweest en heb daar met Thaise mensen gereisd en buiten de toeristische gebieden gegeten dus ik durf wel te zeggen dat ik weet hoe het kan smaken. Ik kijk dan ook met gemengde gevoelens terug op mijn bezoek aan dit restaurant.

De viskoekjes en vegetarische loempia's die we als vooraf bestelden voldeden aan mijn verwachting, heerlijk!
Ook de rode viscurry van het hoofdgerecht (PLADOEK PHAD PHED) was heerlijk. Er stonden alleen twee pepertjes bij maar ik vond hem helemaal niet pittig. Mijn tafelgenote vond hem wel pittig. Het andere hoofdgerecht: de gebakken vis in stoomschotel met tamarindesaus (PLAA KENG SOM PHED SAA) viel mij tegen. Hij was helemaal kapot gestoomd en delen van de vis waren erg taai. Ook was hij bedolven onder een berg groente waardoor het een beetje moeilijk was de stukken vis op te sporen. De smaak was verder goed al vond ik de saus wat nat. Ook hier gold, voor een twee-pepertjes gerecht vond ik het erg mild.
Als bijgerecht hadden we de pittige papaya salade (SOM TAM). Ik herkende er geen papaya in, bij navraag bleek het hier om de Thaise groene papaya te gaan die qua smaak en structuur helemaal niet op de oranje papaya vrucht lijkt, maar eerder op rettich (vond ik). De verwarring lag hier dus bij mij. Ik zou wel adviseren om op het menu aan te geven dat het om de groene papaya gaat. De garnalen in deze salade waren heerlijk vlezig en precies goed gegaard. Wederom: niet pittig genoeg.

Het restaurant heeft een prima sfeer, is ruim van opzet, je hebt genoeg privacy en er is geen harde storende muziek. De grote achtertuin zag er ook uit als een fijne plek om buiten te eten.

Ik vond het erg moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen, ze zijn niet alert en we hebben heel lang gewacht tot onze tafel afgeruimd werd.

Samenvattend: het eten was voor de helft heerlijk, de andere helft viel tegen. Geen van de gerechten was pittig te noemen. De bediening was wat mij betreft zwaar beneden de maat. Gelukkig had ik goed gezelschap en heb ik een fijne avond gehad maar ik denk niet dat ik terug kom.