Salathai

Rijnkade 65 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Salathai

Thais restaurant Salathi heeft een originele Thaise keuken, uniek voor Arnhem en omgeving. De koks van Salathi bereiden met alle plezier een pittige maaltijd, maar staan ook voor je klaar als je van een milder aroma houdt. Vleesliefhebber, dol op vis of vegetariër? Er is voor iedereen een ruime keuze. Bij mooi weer geniet je op het tuin- of kadeterras van een heerlijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Salathai

Jouw recensie over het restaurant Salathai

Bep V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Omdat het warm weer was zaten we buiten, een binnentuin met vijver. We kregen ruim de tijd om te praten en daardoor wat later te bestellen, geen probleem. Het eten werd vlot bediend en was ruim voldoende voor iedereen.
opstap .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het is altijd een feest om hier te eten! De smaken zijn zo verfijnd en divers, tongstrelend. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht liep wat op door aanwezigheid van een groot gezelschap, maar we zaten goed.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Altijd heerlijk!!! We komen er al jaren vooral in de zomer want de tuin is een stukje paradijs midden in de binnenstad!!
Robert van S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Was wel vol bezet hierdoor lang moeten wachten.
Miesella .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eten was erg goed, evenzo de bediening. Aan het einde nog een glas wijn willen bestellen, maar dit was men kennelijk vergeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Bij het binnengaan was er niemand. Ik ben zelf richting keuken gelopen en kreeg de keuze uit tafeltjes voorin.
Meestal staat er iemand die je ontvangt.
Eten was prima van smaak en het tempo van opdienen vond ik prima.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ik vond de ontvangst en bediening niet heel goed. Daarnaast werd er een soort verjaardagsfeestje gevierd van een grote groep die ook luide filmpjes afspeelden via de mobiel. Ik had geen serene Aziatische ervaring in dit restaurant. Eten was wel heel lekker.
Olav Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Uitstekende Thaise keuken. Vriendelijke ontvangst. Zeer redelijk prijsniveau. Tafeltjes zouden wat verder van elkaar af moeten staan.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten hier met partner op een vrijdagavond. We hadden gereserveerd, maar het was niet druk. Gerechten zonder poespas, gewoon zoals het hoort; authentiek Thaise gerechten! Prijs / kwaliteit verhouding was ook goed, evenals de service. Komen zeker een keer terug!
sander V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
sfeer was goed. eten was erg lekker vooral de hele vis. goede prijs niets op aan te merken. sevice was ook erg goed...............................................
Matti P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Altijd prima en zeer smakelijk eten. Met name de kokossoep vooraf en gele currie met eend is een aanrader. Goede en rustige bediening.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.voor een ieder die van Thais houdt een absolute aanrader ????
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Steeds weer worden we verrast door de heerlijke smaken bij Salathai. Al jaren een regelmatig bezoeker, en dat blijven we ook.
Walter Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk geten
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Eten was lekker.
Kroepoek was achteraf blijkbaar net zo duur als een hoofdgerecht. Volgende keer zou ik de kroepoek weigeren.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Altijd heerlijk en authentiek Thais eten!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Erg lekker gegeten en prettig personeel. Leuke sfeer, zeer smakelijke gerechten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekende Thaise keuken met superverse kruiden en bijzondere verse groenten in de gerechten. De bediening was wel wat traag, met name in het begin duurde het lang voordat we een drankje hadden terwijl het naar ons gevoel niet megadruk was (maar wel een zaterdagavond). Maar beter Thais eet je bijna nergens.
WilLic L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitzonderlijk lekker en fijne sfeer.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De gerechten waren zeer goed op smaak en mild gekruid. Een aanrader voor liefhebbers van de Thaise keuken.
De communicatie met het personeel was wat moeizaam, maar niet storend. Prijs/kwaliteit is prima.