Salathai

Rijnkade 65 6811 HC Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Salathai

Thais restaurant Salathi heeft een originele Thaise keuken, uniek voor Arnhem en omgeving. De koks van Salathi bereiden met alle plezier een pittige maaltijd, maar staan ook voor je klaar als je van een milder aroma houdt. Vleesliefhebber, dol op vis of vegetariër? Er is voor iedereen een ruime keuze. Bij mooi weer geniet je op het tuin- of kadeterras van een heerlijke maaltijd.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Salathai

Jouw recensie over het restaurant Salathai

Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Vriendelijke bediening. Smakelijk eten. Meer keuze dan in een gemiddelde andere Thai.
Enige nadeel is de bereikbaarheid van het restaurant. Door de éénrichting straten, voetgangerzones etc. is het even puzzelen om er te komen.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk authentiek Thais eten. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Het is niet het eerst dat we er eten. Al jarenlang een stabiel, goed restaurant. Personeel is aardig. Op naar de volgende keer.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Dit restaurant was mij aangeraden en ik beveel het ook anderen aan. We hebben verrassend gegeten en komen er zeker terug!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De bediening zou attenter kunnen. Wachttijd voor de wijntjes te lang, moest door mij aan herinnerd worden.
Verder een gezellige zaak met bijzonder smakelijke gerechten. Komen hier zeker terug.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
In het begin dachten we het zal wel lang duren omdat we de indruk hadden dat er maar 1 of 2 personen aan het bedienen waren. we waren blij verrast dat hrt toch met een goed tempo ging. Samengevat: Gastvrij, vriendelijk, goed en duidelijk advies en kwalitatief goed
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fantastische hoofdmaaltijd, prima voorgerechten. De desserts vallen wat tegen. Het restaurant is vrij klein, hierdoor zit je nogal dicht op elkaar en is het wat rumoerig. De jongens in de bediening, zijn keurig, je merkt dat ze hun best doen, maar naarmate het wat drukker wordt lijken ze de controle wat te verliezen. Prijs/kwaliteit/verhouding is helemaal in orde, alleen adviseer ik dan het dessert over te slaan of te vervangen door een koffie of drankje.
Yoyo V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prettige plek aan de Rijnkade. Mooie zonsondergang boven het water.
Uitgebreide menukeuze met zowel vlees, vis als vegetarisch. Vriendelijk, toegewijd en bescheiden personeel.
Tip: € 4,20 extra voor gebakken in plaats van witte rijst voelt een beetje aan de hoge kant.
Verder niets dan goeds.
Cees A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We kenden het restaurant al. Kunnen er altijd prima en redelijk authentiek Thais eten. Dit keer hadden we via AH-restaurantzegelaktie voor 4 personen geboekt. Ter plaatse vertelde de eigenaar dat ze niet meededen aan deze actie. Beetje raar, nietwaar?
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!
Ben nog nooit teleurgesteld bij Salathai!
Stukje Thailand op je bord!
Blijft mijn favoriete restaurant!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Ik had wijn besteld. Dit duurde de 2e keer iets langer. De uitleg over het verschil tussen sommige gerechten zou iets beter kunnen. Verder prettige, behulpzame bediening en je kon na het eten rustig blijven zitten.
Jörgen G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer goede Thai! Authentiek en niet duur.

Heerlijke smaken. De sfeer is erg goed, de bediening zeer vriendelijk!

Aanrader!!
Cees Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, eerlijke smaakvolle gerechten en bovendien super attente en klantgerichte bediening. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een echte aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten met kleine groep. Iedereen had een ander gerecht, van elkaar geproefd en ieder gerecht had ook werkelijk zijn eigen smaak. Portionering prima en bijzonder vriendelijke bediening . Wij blijven hier terugkomen, favoriet restaurant!
H49vangeelen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Attente en vriendelijke bediening. Door het prachtige weer konden wij op de buitenplaats eten. De gerechten waren zeer smaakvol en voldoende. Prijs versus kwaliteit is prima!
Vivian .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Service was erg slecht. We zaten bijnq een half uur te wachten nadat we onze hoofdgerechten op hadden voordat er een ober langskwam. Inmiddels was er een groep naast ons gaan zitten en die was ontzettend luidruchtig dus we hadden geen zin meer om nog een toetje te eten.
Het eten zelf was wel lekker.
Gerfriede H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
er zat een grote groep mensen (zeker 20) die enorm veel lawaai maakten. Het ging maar door en door. Mijn tafelgenoot en ik konden elkaar niet eens verstaan. Het eten duurde uren, was bijna koud. Op onze vraag of wij een warmteplaatje konden krijgen was het antwoord nee. Want als de buitentemperatuur hoger is dan 22 graden, dan deden ze daar niet aan. Ze konden ook niet vragen, of het gezelschap rekening wilde houden met de overige gasten. De porties waren ook klein. Erg weinig vlees en vis voor je geld. Al met al zeer teleurstellend en wij komen absoluut niet meer terug. We gaan wel naar Lemon Grass in Oosterbeek. Daar is het eten pas goed en de service echt top!!
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heb zelf veel jaren in Thailand doorgebracht vanwege mijn werk en ik ken de Thaise keuken behoorlijk goed. Maar ik ben in Nederland nog geen Thaise restaurant tegengekomen waar zo origineel Thais wordt gekookt en dat in zo'n mooie tuin achter in het restaurant ik voelde me even weer in Thailand.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Jaren geleden was dit de beste thai voor ons. Staat inmiddels niet meer on michelin. Lijkt meer een sichuan chinees. Nee niet lekker meer en niet thais.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lekker gegeten, naast de vijver met Koi-karpers. Vriendelijke, rustige bediening. Het eten dat over was, kregen we mee. Kunnen onze kinderen ook van Salathai proeven. Top!