Sala Thai

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De beste Thai van Eindhoven
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Prima restaurant, aanrader als je van oosters houdt, ga zeker nog eens terug.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima! Helemaal niets op aan te emrken, fantastische smaken, erg prettige bediening.
franco M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prijs kwaliteit verhouding viel tegen. Duur voor wat je krijgt. Geen bijzondere smaken. Voor ons niet voor herhaling vatbaar en zeker geen aanrader
Syahrial K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker eten en vrijendelijk ontvang.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Top gegeten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, wat verouderde inrichting, gezellige ronde tafel, net buiten het centrum.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We maakten de fout om een menu te bestellen. Onze gezamenlijke mening was dat er weinig authentieke Thaise gerechten in het menu "Sala Thai" zaten en veel te duur was voor wat er werd geboden.
Het voorgerecht was prettig en erg lekker. De soep was zwaar tegenvallend, de hoofdgerechten minimaal. Het dieptepunt waren echter de nagerechten. Erg triest gezicht om in totaal 9 halve maantjes fruit op je bord te krijgen, waaronder 3 halve maantjes echte Hollandse meloen .
Wij vonden de gerechten vergeleken met 5 jaar geleden erg achteruit gegaan en maakten onze verwachtingen niet waar. Jammer, de sfeer en bediening waren erg goed. Maar we moesten hardop lachen over de gerechten.
Welten W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor ons de eerste keer, we hebben worldwide Thai ervaring inclusief Thailand zelf , deze behoort voortaan tot onze top drie tot nu toe.

Vriendelijk personeel, snelle bediening en waar het vooral om gaatr gevarieerd eten.

Enige punt van aandacht ; een meer uitgebreidere drankkaart zou wenselijk zijn zoals iets meer keuze in huiswijnen per glas en meer fris zoals cola zero

Hilary
EPAM L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig zitten, heerlijk gegeten, goede, snelle en vriendelijke bediening.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heeeeerlijk gegeten,
Echt een aanrader
N.H. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Beetje aan de prijzige kant.
Slechte parkeer mogelijkheid.
greet H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding niet in verhouding.
Veel te rumoerig.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend, daar hebben we van genoten! Het hoofdgerecht zou iets grotere porties mogen hebben. We zaten in het kleine deel van het restaurant en daar stonden de tafels wel erg dicht op elkaar, in een kleine ruimte, we konden alle gesprekken volgen, weinig privacy. Toen we om die reden verzochten de muziek iets harder te zetten werd dat naar onze tevredenheid gedaan. We komen graag nog eens terug maar dan in het grotere deel van het restaurant.
Fré T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De ruimte is bekleed met harde materialen waardoor het geluidsniveau erg hoog wordt; het gevaar van het "party-effect" (je moet steeds harder praten om verstaan te worden) ligt op de loer.
Ontvangst was prima, vriendelijke obers, de gangen van het diner werden zonder gehaast uitgeserveerd.
Een plaats om nog eens terug te keren.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Waren zondag 14. augustus bij sala thai. Dit n,a,v, alle goede recencies.
Hadden het menu sala thai, Viel zwaar tegen. Weinig smaak en kleine porties.
Prijzen van de drank veel te hoog.Glas wijn € 4.75. Kwaliteit Lidl 3 flessen € 10.00.
Fles Gewurtztraminer Gall en Gall €10.00 op de kaart voor € 59.50
Ambiance: Ver te zoeken.
Dit was eens en nooit meer
deze recensie deugt niet,ik vermoed dat deze persoon niet eens is geweest,de gewurtztraminer Hugel Jubilee kost minimaal 30 euro inkoop,bij de lidl kopen wij nooit wijnen,en wij zijn qua inkoop meer kwijt dan 3 voor een tientje,en dan over de rest van het verhaal hebben wij veel vraagtekens,ook is er die avond die wijn niet verkocht,graag intrekken,aangezien onjuiste feiten.

met vr. gr.,

Xander (0651607619) Heb reeds paar dagen geleden gereageert maar nog niets vernomen

Reactie van proever:

wij waren die avond wel aanwezig.
In een kamer rechts van de ingang.
Er was die avond levende muziek en wij hebben de bediening nog gevraagd of dat dit iets zachter kon.Wat betreft de Lidl wijnen bedoelde ik te zeggen dat deze net zo goed of slecht smaakte.
Niet dat ze daar gekocht zouden zijn.
Wat de gewurtztraminer aangaat: Heb ik willen zeggen dat voor minder geld gelijkwaardige wijnen
te koop zijn. Bv. Moulin et Dopf in Riquewihr.Domaine Andre Hartman in Voegtlinshofen of Baur in Eguisheim.Prijzen € 10.00 tot € 15.00.
Ondanks deze " misverstanden " waarvoor excuses was het voor ons een zeer teleurstellende avond.
amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Van buitenkant een gewoon woonhuis in een buurtje vlak buiten de stad (parkeren is lastig maar iets voorbij restaurant in een zijstraat is een parkeerplek voor 10 auto's) maar eenmaal binnen zeer gezellig en smaakvol Thais ingericht.
Kozen voor het Sala Thai menu met alle voorgerechten (goddelijke saté & gamba's) , Tom kip soep (beste ooit gegeten ) en diverse hoofdgerechten ( kleine wijziging in menu was geen probleem) en dessert en koffie. Alles meer dan geweldig smaakvol en royaal ! Hier is het beter eten dan op menige plek in Thailand
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Tijdens Glow in Eindhoven hier gegeten. We konden pas terecht om 9 uur, maar dat was geen probleem. Het restaurant ligt iets buiten het centrum en is meer gelegen in een woonwijk. Eenmaal aangekomen, lopen we binnen in een gezellige ambience. Het is druk, dus duidelijk populair. We beginnen met een soep: Tom yang goong en Poo tae, pittige garnalen/ vissoep met limoensap. Niet erg geslaagd, te zurig. We hebben betere Thaise soepen gehad. Daarna Beef in rode curry saus, kip curry en een garnalencurry. Ernaast nog gebakken rijst. Heerlijk! Smaken zijn top. Witte rijst erbij is een beetje karig maar het wordt gratis bijgevuld. Als dessert: gebakken banaan met vanillesaus en ijs, sticky rice met mango en een dame blanche op aanvraag. Gewoon prima. Erg vriendelijke eigenaren en service.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Sala Thai ligt een beetje verscholen in een woonwijk en valt daardoor niet echt op. We hebben hier met 7 personen gegeten. De gerechten smaakten stuk voor stuk prima. De bediening kon de hoeveelheid gasten eigenlijk niet aan. Het is geen plek om erg lang te tafelen.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vond het zeker de moeite waard om van Wijchen naar Eindhoven te rijden om bij dit restaurant te gaan eten... Grapje waren in Eindhoven en zochten er iets te eten daar en via deze site deze Thai gevonden.
Uitstraling van de zaak zeer goed, bediening vriendelijk en goed en dan het eten zeer goed twee soorten eend en groente in zoete saus geserveerd met witte rijst was allemaal super van smaak.