Sala Thai

Maandag t/m zondag 17:30 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Sala Thai

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, wat verouderde inrichting, gezellige ronde tafel, net buiten het centrum.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We maakten de fout om een menu te bestellen. Onze gezamenlijke mening was dat er weinig authentieke Thaise gerechten in het menu "Sala Thai" zaten en veel te duur was voor wat er werd geboden.
Het voorgerecht was prettig en erg lekker. De soep was zwaar tegenvallend, de hoofdgerechten minimaal. Het dieptepunt waren echter de nagerechten. Erg triest gezicht om in totaal 9 halve maantjes fruit op je bord te krijgen, waaronder 3 halve maantjes echte Hollandse meloen .
Wij vonden de gerechten vergeleken met 5 jaar geleden erg achteruit gegaan en maakten onze verwachtingen niet waar. Jammer, de sfeer en bediening waren erg goed. Maar we moesten hardop lachen over de gerechten.
Welten W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Voor ons de eerste keer, we hebben worldwide Thai ervaring inclusief Thailand zelf , deze behoort voortaan tot onze top drie tot nu toe.

Vriendelijk personeel, snelle bediening en waar het vooral om gaatr gevarieerd eten.

Enige punt van aandacht ; een meer uitgebreidere drankkaart zou wenselijk zijn zoals iets meer keuze in huiswijnen per glas en meer fris zoals cola zero

Hilary
EPAM L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gezellig zitten, heerlijk gegeten, goede, snelle en vriendelijke bediening.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heeeeerlijk gegeten,
Echt een aanrader
N.H. D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Beetje aan de prijzige kant.
Slechte parkeer mogelijkheid.
greet H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding niet in verhouding.
Veel te rumoerig.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend, daar hebben we van genoten! Het hoofdgerecht zou iets grotere porties mogen hebben. We zaten in het kleine deel van het restaurant en daar stonden de tafels wel erg dicht op elkaar, in een kleine ruimte, we konden alle gesprekken volgen, weinig privacy. Toen we om die reden verzochten de muziek iets harder te zetten werd dat naar onze tevredenheid gedaan. We komen graag nog eens terug maar dan in het grotere deel van het restaurant.
Fré T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De ruimte is bekleed met harde materialen waardoor het geluidsniveau erg hoog wordt; het gevaar van het "party-effect" (je moet steeds harder praten om verstaan te worden) ligt op de loer.
Ontvangst was prima, vriendelijke obers, de gangen van het diner werden zonder gehaast uitgeserveerd.
Een plaats om nog eens terug te keren.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Waren zondag 14. augustus bij sala thai. Dit n,a,v, alle goede recencies.
Hadden het menu sala thai, Viel zwaar tegen. Weinig smaak en kleine porties.
Prijzen van de drank veel te hoog.Glas wijn € 4.75. Kwaliteit Lidl 3 flessen € 10.00.
Fles Gewurtztraminer Gall en Gall €10.00 op de kaart voor € 59.50
Ambiance: Ver te zoeken.
Dit was eens en nooit meer
deze recensie deugt niet,ik vermoed dat deze persoon niet eens is geweest,de gewurtztraminer Hugel Jubilee kost minimaal 30 euro inkoop,bij de lidl kopen wij nooit wijnen,en wij zijn qua inkoop meer kwijt dan 3 voor een tientje,en dan over de rest van het verhaal hebben wij veel vraagtekens,ook is er die avond die wijn niet verkocht,graag intrekken,aangezien onjuiste feiten.

met vr. gr.,

Xander (0651607619) Heb reeds paar dagen geleden gereageert maar nog niets vernomen

Reactie van proever:

wij waren die avond wel aanwezig.
In een kamer rechts van de ingang.
Er was die avond levende muziek en wij hebben de bediening nog gevraagd of dat dit iets zachter kon.Wat betreft de Lidl wijnen bedoelde ik te zeggen dat deze net zo goed of slecht smaakte.
Niet dat ze daar gekocht zouden zijn.
Wat de gewurtztraminer aangaat: Heb ik willen zeggen dat voor minder geld gelijkwaardige wijnen
te koop zijn. Bv. Moulin et Dopf in Riquewihr.Domaine Andre Hartman in Voegtlinshofen of Baur in Eguisheim.Prijzen € 10.00 tot € 15.00.
Ondanks deze " misverstanden " waarvoor excuses was het voor ons een zeer teleurstellende avond.
amajou2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Van buitenkant een gewoon woonhuis in een buurtje vlak buiten de stad (parkeren is lastig maar iets voorbij restaurant in een zijstraat is een parkeerplek voor 10 auto's) maar eenmaal binnen zeer gezellig en smaakvol Thais ingericht.
Kozen voor het Sala Thai menu met alle voorgerechten (goddelijke saté & gamba's) , Tom kip soep (beste ooit gegeten ) en diverse hoofdgerechten ( kleine wijziging in menu was geen probleem) en dessert en koffie. Alles meer dan geweldig smaakvol en royaal ! Hier is het beter eten dan op menige plek in Thailand
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Tijdens Glow in Eindhoven hier gegeten. We konden pas terecht om 9 uur, maar dat was geen probleem. Het restaurant ligt iets buiten het centrum en is meer gelegen in een woonwijk. Eenmaal aangekomen, lopen we binnen in een gezellige ambience. Het is druk, dus duidelijk populair. We beginnen met een soep: Tom yang goong en Poo tae, pittige garnalen/ vissoep met limoensap. Niet erg geslaagd, te zurig. We hebben betere Thaise soepen gehad. Daarna Beef in rode curry saus, kip curry en een garnalencurry. Ernaast nog gebakken rijst. Heerlijk! Smaken zijn top. Witte rijst erbij is een beetje karig maar het wordt gratis bijgevuld. Als dessert: gebakken banaan met vanillesaus en ijs, sticky rice met mango en een dame blanche op aanvraag. Gewoon prima. Erg vriendelijke eigenaren en service.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Sala Thai ligt een beetje verscholen in een woonwijk en valt daardoor niet echt op. We hebben hier met 7 personen gegeten. De gerechten smaakten stuk voor stuk prima. De bediening kon de hoeveelheid gasten eigenlijk niet aan. Het is geen plek om erg lang te tafelen.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vond het zeker de moeite waard om van Wijchen naar Eindhoven te rijden om bij dit restaurant te gaan eten... Grapje waren in Eindhoven en zochten er iets te eten daar en via deze site deze Thai gevonden.
Uitstraling van de zaak zeer goed, bediening vriendelijk en goed en dan het eten zeer goed twee soorten eend en groente in zoete saus geserveerd met witte rijst was allemaal super van smaak.
Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten, vond het niet zo pittig als in het menu beschreven.
Restaurant was vol, maar toch....niet zo'n fijne sfeer.
Wij miste eigenlijk de muziek, vond het niet prettig om de gespekken van n ander te horen, wat inhoud dat men ook ons gesprek kon horen. Gaf niet echt n prive samen zijn.
David R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Dit heeft werkelijk niets met thais eten te maken. Tom yam koeng was smakeloos, curry veels te zoet en niet pittig, verhouden waren totaal zoek. Ik vraag me af of de curry pastas vers worden bereid of dat het uit een potje komt. Ik snap de hoge recensies dan ook totaal niet. Als liefhebber van thais eten eet ik vaak thais, in amsterdam, maar ook in thailand zelf. Kortom geen aanrader!
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk gegeten hier op een donderdagavond. Klein restaurant; goede bezetting. Rundvlees in rode curry met thaise aubergines: echt lekker.
Ook de kip in massaman curry was erg lekker.
Het restaurant ligt in woonwijk; beetje huiskamersfeer; aardige bediening; ongedwongen sfeer; komen zeker terug.
evertberger .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
we hadden werk bespreking in Eindhoven bij philips en dan gingen we met z'n vijven naar dit Thais restaurant en het was al erg leuk bij de ontvangst en we hadden Thais bier met diverse mix voorgerechtjes.
papaya salade met inktvis, ossenhaas groene curry, vis zoetzuresaus en kip cashewnoten met pandan rijst en alles waan zich het zelfde kruiden en smaken zoals in Thailand.
Geslaagde avond en we komen zeker terug.
Harold K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na 15 Jaar nog steeds een van mijn / onze favorieten, en niet alleen voor ons maar ook voor veel van onze vrienden, en zelfs van mijn personeel. Eerlijk top thai's eten van een zeer constante kwaliteit, hoog op smaak en soms lekker pittig ( staat goed aangegeven) een ruime keus van gerechten en menu's . Prettige bediening en erg goede passende wijnen. De inrichting is prima maar kan een update gebruiken want op keuken niveau kan sala thai zich meten met de TOP van eindhoven
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Na driekwart jaar mezelf en 'de Dame' weer gegund om bij Sala Thai te dineren. 'Gunnen' omdat alhoewel niet de goedkoopste, het wel een van de betere Eindhovense restaurants is.
Neem een avond de tijd om van een van de menu's te genieten. Vers bereide en heerlijk gekruide gerechten worden op mooi servies opgediend. De zaak is intiem met mooie houten meubelen ingericht. Bediening is attent en heeft humor.
Deze zaak is er niet voor de snelle hap maar voor het genieten. En genieten brengt nu eenmaal 'stijl' met zich mee.