Sal Gorda

Van Breestraat 107A 1071 ZJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206730877

Over het restaurant Sal Gorda

Een stukje Spanje in Oud-Zuid

Waan je voor eventjes in Spanje! Bij Sal Gorda, in het chique Amsterdam Oud-Zuid word je heerlijk in de mediterrane watten gelegd en maakt de chef van jouw avond een waar fiësta. Het vrolijke en kleurrijke interieur draagt hier zeker aan bij en ook de vriendelijke en gastvrije bediening mag worden genoemd. Met het eten van Spaanse tapas, allemaal kleine gerechtjes, is een gezellige en interactieve avond met je tafelgenoten gegarandeerd. Bestel hier een verfrissend glas sangria bij en je bent niet meer weg te slaan!

Meer informatie over restaurant Sal Gorda

• Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
was goed
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hoopten nog op een limoncello van het huis bij de koffie maar helaas????
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima ontvangst door een zeer aardige man. Ter ere van de verjaardag van mijn vriendin, zijn wij lekker gaan eten. Service was zeer vriendelijk en best snel. Tapas waren verder prima en het was sowieso fijn om te kunnen kiezen uit een uitgebreide kaart.
Enig verbeterpunt is wel dat zij de spanish coffee met slagroom uit een spuitbus serveerde. Jammer dat het niet versgeklopte room is, maar de smaak was verder wel ok.
Ik zou er zeker terugkomen, ook omdat het niet breed bekend is bij de vele toeristen in de stad.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Was rustig en konden door het mooie weer buiten zitten. Snelheid van serveren was uitstekend. Vind bij tapas vrije keuze prettiger
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Nog nooit zo'n onbeschofte ober meegemaakt! Ondanks dat ik een week van tevoren gereserveerd had en het restaurant bijna leeg was, deed de ober erg moeilijk over het geven van een tafel (voor 2 personen). Telkens als we wat wilden bestellen, liep hij ons bewust voorbij. Uiteindelijk blijkt hij ons ook nog bedonderd te hebben door ons een te hoge rekening te geven. Erg jammer, want altijd goede verhalen gehoord over Sal Gorda en het eten is erg lekker. Echter zal ik er nooit meer komen!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima restaurant maar niet erg bijzonder. Had lekkere bijzondere hapjes verwacht maar was allemaal gewoontjes. Restaurant is erg leuk ingericht en bediening is snel en vriendelijk.
phill .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Via de iens AH actie gegeten, eten was ruim voldoende maar enkele gerechten waren niet goed , Garnalen leken wel gekookt en in olie gelegd , vis kroketjes erg standaard maar niet slecht, Spaanse worst "volgens eigenaar aangeleverd" , was te zout maar niet echt lekker , aoli was niet goed maar het brood erg lekker , de als voorgerecht o.a. geserveerd gevuld eitje was goed maar zeer koud , net uit de koeling gehaald , dus let hier op, maar daarentegen de gegrilde groeten zijn lekker, de patatas bravas waren goed , maar daar kan ook eigenlijk niet veel aan verkeerd gaan, het pasteitje was erg lekker: , al met al de gerechten genomen een cijfer gegeven opgeteld en gedeeld door het aantal gerechten kwamen we op een 6.3 ambiance daarbij , service etc. een totaalcijfer 6.7
Noa V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel erg lekker eten, hele gezellige bediening! Eten werd snel gebracht, maar niet op een opdringerige 'je moet snel weg' manier. Zeker een aanrader
goosensjb .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Door onvoorziene omstandigheden moesten we de afgesproken tijd vervroegen, maar dat was geen probleem. We moesten op tijd weer weg en legden uit, dat we helaas wat snel moesten eten. Dat bleek aanvankelijk niet goed begrepen - we moesten erg lang wachten, misschien begreep degene die ons bediende ons niet goed - sprak alleen Spaans en slecht Engels. Naderhand werd dat door een goed Nederlands sprekende dame goed opgelost. Het eten was zonder meer heerlijk, en de ambiance vonden we heel gezellig. We komen zeker terug om nog eens in alle rust te kunnen geniet4en.
houtenas .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijke tapas; dankzij de IENS-zegeltjes (AH actie) voor een zeer gunstige prijs. Een ontdekking ! Kom zeker terug ! Ook zonder actie aan te bevelen !
Spring F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk tapas gegeten op een maandagavond. Hele rustige prettige bediening. Sfeer was goed, eenvoudig ingericht met Spaanse invloeden. We komen zeker terug!
motnavkijd .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Eten is erg matig. Alles gefrituurd. Geen variatie geen smaak.
voorgerecht tapas: koude gegrilde groenten recht uit de koelkast. Flauwe manchegokaas, gevulde eieren (is dat spaans) met heel in de verte een beetje tonijnvulling.
Visgang: garnalen in olie die alleen maar pittig waren en verder niks. Flauwe kabeljauwkroketjes. Vleesgang: gegrilde worstjes waar niks fout aan kan gaan, maar de empanadas met een onduidelijke vulling. Erg jammer dit...
elinegumbert .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een gezellige avond, de sfeer is erg leuk, wij waren er vrij vroeg en toen was het rustig. Later was het erg druk en teveel lawaai, maar omdat wij toen al aan de koffie waren hadden we er niet meer zoveel last van. Het eten was gevarieerd, sommige gerechtjes waren heel erg lekker, andere wat minder van kwaliteit maar over het geheel genomen was het echt de moeite waard.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn en goede service. .gezellig tentje. Met ah actie ben je niet heel veel goedkoper uit eigenlijk.
Wiebeke B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Super goede sfeer en heerlijk eten. Ook de wijnen waren erg lekker. Geweldige oudejaarsavond gehad.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond hier gegeten met AH bon. Vriendelijk ontvangen en prima (& gevarieerde) tapas gegeten. Het menu was voor ons meer dan voldoende als diner. Heerlijke sangria erbij gedronken en we waanden ons even in Spanje.
vanstaalen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Alhoewel ik best lekker gegeten heb, is dit geen waardig restaurant voor de AH-actie. Dit eet je op een terrasje in de zon. Het is meer een tapasbar dan een restaurant. Het verrassingsmenu is geen echt menu, je krijgt 9 tapas voor 25,-- euro. Voor 2 personen is het niet voldoende als diner. Een nagerecht moet je apart betalen.
Ramon E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Een gezellig restaurant met mooie sfeervolle inrichting.
Het Albert Heyn menu was simpel doch smakelijk.
We gaan zeker een keer terug om de andere tapas te proberen.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met de restaurant actiebon van de AH met vast menu. Eten was erg vet, eentonig en qua smaak niet verfijnd. initieel toebedeelde tafel in het "verdomhoekje" en pas na veel aandringen kregen we een betere tafel. Bediening was correct en attent. AH actie heeft z'n beste tijd wel gehad; restaurants doen niet echt meer hun best en zijn dit soort acties duidelijk liever kwijt dan rijk. Jammer.
Forfiter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima, authentieke tapas. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte, vriendelijke bediening. Kom er zeker terug.