Sal Gorda

Van Breestraat 107A 1071 ZJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206730877

Over het restaurant Sal Gorda

Een stukje Spanje in Oud-Zuid

Waan je voor eventjes in Spanje! Bij Sal Gorda, in het chique Amsterdam Oud-Zuid word je heerlijk in de mediterrane watten gelegd en maakt de chef van jouw avond een waar fiësta. Het vrolijke en kleurrijke interieur draagt hier zeker aan bij en ook de vriendelijke en gastvrije bediening mag worden genoemd. Met het eten van Spaanse tapas, allemaal kleine gerechtjes, is een gezellige en interactieve avond met je tafelgenoten gegarandeerd. Bestel hier een verfrissend glas sangria bij en je bent niet meer weg te slaan!

Meer informatie over restaurant Sal Gorda

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

7,2
motnavkijd .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
elinegumbert .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een gezellige avond, de sfeer is erg leuk, wij waren er vrij vroeg en toen was het rustig. Later was het erg druk en teveel lawaai, maar omdat wij toen al aan de koffie waren hadden we er niet meer zoveel last van. Het eten was gevarieerd, sommige gerechtjes waren heel erg lekker, andere wat minder van kwaliteit maar over het geheel genomen was het echt de moeite waard.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn en goede service. .gezellig tentje. Met ah actie ben je niet heel veel goedkoper uit eigenlijk.
Wiebeke B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Super goede sfeer en heerlijk eten. Ook de wijnen waren erg lekker. Geweldige oudejaarsavond gehad.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudejaarsavond hier gegeten met AH bon. Vriendelijk ontvangen en prima (& gevarieerde) tapas gegeten. Het menu was voor ons meer dan voldoende als diner. Heerlijke sangria erbij gedronken en we waanden ons even in Spanje.
vanstaalen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Alhoewel ik best lekker gegeten heb, is dit geen waardig restaurant voor de AH-actie. Dit eet je op een terrasje in de zon. Het is meer een tapasbar dan een restaurant. Het verrassingsmenu is geen echt menu, je krijgt 9 tapas voor 25,-- euro. Voor 2 personen is het niet voldoende als diner. Een nagerecht moet je apart betalen.
Ramon E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Een gezellig restaurant met mooie sfeervolle inrichting.
Het Albert Heyn menu was simpel doch smakelijk.
We gaan zeker een keer terug om de andere tapas te proberen.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met de restaurant actiebon van de AH met vast menu. Eten was erg vet, eentonig en qua smaak niet verfijnd. initieel toebedeelde tafel in het "verdomhoekje" en pas na veel aandringen kregen we een betere tafel. Bediening was correct en attent. AH actie heeft z'n beste tijd wel gehad; restaurants doen niet echt meer hun best en zijn dit soort acties duidelijk liever kwijt dan rijk. Jammer.
Forfiter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima, authentieke tapas. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte, vriendelijke bediening. Kom er zeker terug.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon. Leuke selectie gerechten en alles smaakte goed. Ik moet zelf glutenvrij eten en daar werd erg goed rekening mee gehouden. Veel van het menu was glutenvrij, en voor wat niet glutenvrij was kreeg ik een alternatief op een apart schaaltje. Gezellige sfeer ook, met echte Spanjaarden in de bediening en in de keuken.
zowhiie .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gehad. De tapas waren om onze vingers bij af te likken. Zeker een aanrader. Cappuccino achteraf mag je overslaan. Zonder de koffie was het een heerlijk dinner.
hasscheman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was redelijk tot goed, maar niet bijzonder. Er was helaas niet een menu waaruit gekozen kon worden, zodat we moesten eten wat de pot schaft. Jammer. Het was ook rumoerig en het was er niet heel schoon.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede ontvangst. Heerlijke Tapas gegeten, heel grote porties, en heel snelle service. Zeker een aanrader en om nog eens terug te gaan.
Mariëlla J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat hebben we een heerlijk verrassingsmenu gekregen en wat een vriendelijk en kundig personeel en eigenaar. Er was echt niets wat niet lekker of niet goed was. Hooguit dat je vanwege persoonlijke smaak iets minder lekker vond maar zeker niet vanwege de kwaliteit. We waren met een groep van zeven (bestaande uit mannen, vrouwen en een tiener) en we waren het erover eens dat we hier zeker nog eens naar terug gaan. Echt een aanrader als je van tapas houdt.
Jolandavd13 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De kwaliteit van het eten lag er waarschijnlijk aan dat wij hadden gereseveerd met een AH-kaart. Het 2e diner gratis dus. We kregen daarvoor een 3 gangen menu voor 25,- euro, maar het eten was té simpel en niet heel erg lekker. Na de '3e gang' duurde het heel lang voordat iemand aan ons tafeltje kwam om te vragen of we nog koffie/thee wilden.
Wel erg attent: wij konden tot laat blijven zitten, we waren nog als enige aanwezig in het restaurant. En werden dus niet weggekeken. (ik moest zelfs om de rekening vragen) Daarnaast was de sfeer ook erg goed.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
wij hebben hier met de ah dinerzegels gegeten, dus 2e menu was gratis.
het menu kon je niet zelf kiezen maar dat was geen enkel probleem
wij hebben hier heerlijk gegeten.
komen zeker terug
carolinecosijn2012 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een vergissing!
Sal Gorda ziet er leuk 'Spaans' uit. Dit was eigenlijk het enige positieve. Helaas lauw water met lippenstift aan het glas en de tafel plakte. Daar is overheen te komen als het eten smakelijk zou zijn. We kregen de verrassing van de kok. 3 gangen van 3 bakjes. Het brood met de alioli en de geroosterde groente was prima, de rest van het eten was ronduit slecht. Vette worst, droge kippenkluifjes, te zoute gebakken aardappeltjes, kabeljauw-aardappelkroketjes zonder vis smaak. Al met al echt zonde van het geld.
Op de vraag van de uitbater of het gesmaakt had, eerlijk antwoord gegeven. Zijn antwoord was dat de voorgeschotelde tapas door iedereen zeer gewaardeerd werd, vandaar 'de verrassing van de kok'. Tja wat moet je daar nou mee, blij zijn voor 'iedereen'?
TanteTinus .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met 6 vrienden heerlijk en voldoende gegeten! Een leuk en lekker gevarieerd verrassingsmenu voor AH actie waar 9 verschillende hapjes per persoon voor worden geserveerd. Daar een goede fles wijn en Spaans bier bij, met om het af te ronden, zalige toetjes. Een aanrader om dan ook, net als in Spanje, lekker buiten op de stoep te zitten! We komen graag weer om de andere tapas uit te proberen!
attepetat .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ontvangst door een aardige serveerster die we na het eerste gerecht niet meer terugzien en naar later blijkt naar de keuken gestuurd is, een uur wachten op de tweede gang, niemand die tussendoor eens komt informeren of alles naar wens is, eindeloos wachten op het toetje, de enige overgebleven ongeinteresseerde ober die voortdurend in hoog tempo langs ons heen en weer sjeest en halverwege de avond drukker is met het dekken van de leeggekomen tafeltjes dan met de gasten die er nog zijn..eten van zeer matige en weinig Spaanse kwaliteit...wat moet ik nog meer zeggen?
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met AH bonnen naar Sal Gorda geweest. Je krijgt dan een verrassingsmenu. Het eten was oke maar niet echt Spaans te noemen. De eerste gang bestond uit brood met aioli, soort van huzarensalade, empanada met spinazie, stukjes kaas en gemarineerde visjes. De tweede uit patatas brava (gefrituurde aardappelblokjes) met saus, garnalen in knoflook (lekker) en de laatste gang uit chorizo worstjes, gehaktballetjes in een saus en pasteitjes met spinazie. Grote hapjes en zeker voldoende maar niet bijzonder. Het was erg druk en dat kon je ook wel merken aan een aantal (Spaanstalige) personeelsleden die heen en weer renden. Kortom niet bijzonder maar wel gezellig als je in het juiste gezelschap bent :)