Sal do Mar

Frederik van de Paltshof 9 3911 LA Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant Sal do Mar

Sal do Mar is een gezellig restaurant in het hart van Rhenen. Onze keuken is gericht op shared dining. Kleine gerechten voor jezelf of om lekker te delen.
Geniet van de lekkerste mediterrane hapjes en heerlijke wijnen in dit gezellige restaurant. De passie voor goed eten spat van je bord! Een heel fijne plek om te bezoeken met vrienden en familie voor een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Sal do Mar

9,4

Jouw recensie over het restaurant Sal do Mar

Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
met vijf vrienden heerlijk genoten van een vijfgangen verrassingsmenu bij sal do mar. keuken en bediening hebben duidelijke passie voor het vak en hebben er voor gezorgd dat we een heerlijke avond hebben gehad.
schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Blijft een geweldig restaurant. Alle gerechten zijn bijzonder, Mooi om te zien en zeer goed uitgebalanceerd. Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Dit in combinatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Een restaurant waar uit eten echt uit eten is.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
31 maart hadden wij hier een fijn familie etentje. Het was weer een fantastische smaakbeleving, complimenten aan het team. We zijn warm onthaald en met mooie en fijne gerechten een avond lang verast. Het was weer de moeite waard om vanuit het zeeuwse naar rhenen af te reizen, wij kijken al uit naar de volgende keer met smakelijke en oogtrelende gerechten .
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was wederom een zeer mooie smaakbeleving, wij hebben genoten van alle oogstrelende en bijzonder smakelijke gerechten. Een compliment aan het team, en het was de reis vanuit het zeuwse weer meer dan waard.
Tevens een compliment dat de akoestiek al verbeterd is , zonder afbreuk te doen aan de sfeer. We kijken nu weer al uit naar de volgende smaakbeleving.
Dave E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
de ontvangst was hartelijk en prima. kwaliteit is goed en zeer smaakvol. kok komt zelfs aan tafel om uitleg te geven. Porties zijn wat ons betreft te klein met name het rund. Prijs daarvan is €13,00 kwalitatief wel heel goed. zouden wij nogmaals teruggaan. zeker.
ellen D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Fantastisch gegeten in Sal do Mar. Het verrassingsmenu was heerlijk, origineel en licht. De bediening was prima op de hoogte van het menu en kwam steeds op tijd vragen of we nog iets nodig hadden. Dit restaurant is echt een aanrader! Een pareltje in Rhenen.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Altijd optimaal genieten bij Saldomar! Personeel is zeer kundig, de eigenaar heeft een passie voor lekker eten en dat blijkt uit de heerlijke gerechten.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wachttijd was lang!! Niet alles was even vers van de vis. Relatief veel frituur tussendoor. Naar wij begrepen van familie was het eerder veel beter.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gepassioneerd team die samen zorgen voor verrassende doch betaalbare gerechtjes van hoge kwaliteit. Combinaties die niet onderdoen voor een sterrenzaak met de benaderbaarheid van je lokale onderneming.
schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Dit blijft gewoon het beste restaurant van Rhenen en verre omgeving.
Erg gastvrij ontvangst. Heerlijke gerechten om te delen. Met veel verrassende smaken. Perfecte uitleg en goede wijnen. Tip. Laat je hier verrassen. Ook na de verbouwing blijft het een winnaar.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Afgelopen zomer 2 keer bij dit restaurant wezen eten. Wat een beleving!
Zes gangen hapjes menu, waarin werkelijk de lekkerste dingen voorbijkomen! Liefde voor het vak komt hier echt naar voren, zowel op de borden als in het serveren, alles klopt! Van zacht buikspek tot een lekker vegetarisch gerecht met artisjok, maishoender met gefrituurde polenta, huisgemaakte friandises (helaas in veel te weinig restaurants????), alles was even lekker. Echt een feestje om hier te eten, en dat ook nog eens voor een zeer schappelijke prijs! Woensdag gaan we de, naar ik begreep, nieuwe menukaart proberen, kan niet wachten!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wauw wat een verrassing! Super vriendelijke bediening, fantastische presentatie van het uitstekende eten . Dit restaurant is een echte aanrader. Ben zo blij dat alle andere terrassen vol waren, waardoor wij hier per ongeluk terecht kwamen. Hebben direct een tafel gereserveerd voor ons volgende etentje. Top! Ga zo door.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vrijdagavond voor het eerst bij dit restaurant gegeten met vrienden en het is meteen één van mijn favoriete restaurants geworden. We kregen een mooie ronde tafel bij het raam en begonnen met een plateau aperitief hapjes en hadden gekozen voor het 5-gangen menu waarbij we 2 gerechten per gang kregen en deze met elkaar konden delen. Leuk om zo alles van de kaart te kunnen proeven.

Alle gerechten waren werkelijk fantastisch, vooral de bieten met ganzenlever en de verschillende structuren van ui. Maar ook de bavette steak en de desserts waren heerlijk. Alle gerechten zijn zo goed uitgedacht en ook de bijpassende wijnen waren erg goed.

De bediening is erg vriendelijk en het leuke is dat ze het heel persoonlijk maken door ook lekker een praatje te maken. Wij zijn ontzettend blij dat we dit restaurant hebben ontdekt en we komen zeker terug. Je vraagt je bijna af hoe ze het doen voor zo'n scherpe menu prijs.

Ralph, Zoe en alle andere van het team, heel erg bedankt voor de geweldige avond en ik zou dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Heel mooi om te zien met hoeveel passie jullie werken!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Sal do Mar en wat was het een culinair feestje! We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, maar kregen eerst een plankje vol heerlijkheden van perfecte kwaliteit. Het menu was goed uitgebalanceerd, voldoende en elke gang zag er voortreffelijk uit. Ook de wijn was prima. De bediening vonden wij ook erg prettig; bij elke gang een enthousiaste uitleg. Bij het nagerecht was de ananas iets te hard geflambeerd. Ter compensatie kregen we een zakje bonbons van eigen keuken mee naar huis. Fijn opgelost (en de bonbons smaakten ook heerlijk!) Wij komen hier zeker terug! Bedankt voor de fijne avond!
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zaterdagavond gegeten in Sal do Mar. We werden goed ontvangen door de enthousiaste eigenaar Ralph, die veel over het eten en de wijn kon vertellen. We kozen voor het viergangen menu en lieten Ralph de wijnen kiezen. Het waren mooie combinaties en het eten was voortreffelijk. We komen zeker een keer terug.
Gerada B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Verrukkelijk, in een woord. Alles werd prachtig opgediend met oog voor detail en het belangrijkste het was heerlijk. Één opmerking, €4,70 voor 'n glas wijn dat vind ik een groot minpunt. Heb zelf deze wijn besteld en kost 8 euro een fles!!! Vanwaar deze prijs voor één glas?
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vanavond heeeeeerlijk gegeten. Diverse kleine gerechten geproefd die op een voortreffelijke wijze waren bereid. Complimenten aan de kok. Ook de bediening is uitstekend. Kortom een restaurant om terug te komen! Chapeau????
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op zaterdagavond een zeer prettige kennismaking gehad met Sal do Mar. Wat een verrassing is dit restaurant! Eten van een hoogstaande kwaliteit, attente en kundige bediening met passie voor het vak en een sfeervolle entourage.
Van de charcuterie via kabeljauw en short ribs door naar het livarvarken en ibericoham met als afsluiting een kaaspalet en een aardbeiendessert. Een groot feest om alle gerechten te proeven. De Portugese wijn smaakte hier meer dan heerlijk bij. Kortom, een feest om hier te zijn. Het enige wat nog aangepast mag worden is de blauwe luifel, die nog afbreuk doet aan het geheel. Maar dat is ook het enige kritiekpunt.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten gisteravond. We hebben ons laten verrassen en dat was een schot in de roos! Heerlijke hapjes, niet te veel en ook echt niet te weinig. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Hier komen we heel graag terug!
Kees en Marjon Baas
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Toppers..! Zo'n plekje die je het liefst geheim wil houden, alleen voor jezelf.
Waar smaak, gastheerschap, liefde en lekker tafelen bij elkaar komen in een heerlijk informele maar toch tot in de puntjes verzorgde omgeving. We zijn er nu een aantal keer geweest en keer op keer weet het team ons te verrassen met de heerlijkste gerechten en persoonlijke aandacht..