Sakura Sushi

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30
Marielle H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Ik was op bezoek in Woerden en heb hier sushi afgehaald. De zaak ziet er netjes uit, mensen vriendelijk en je kunt er ook eten, niet alleen afhalen. De rollen zijn echt niet "bite-size" gesneden en de nigiri sushi boxen vond ik niet heel vers. De salade vond ik echt niet lekker. Ik houd heel erg van sushi maar heb van deze bestelling niet eens alles opgegeten.
Léon J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Meerdere malen sushi afgehaald. Keurig personeel. Bestellen op tijd klaar. Zaak ziet er netjes uit. De sushi leuk verpakt met wat decoratie erbij. Producten smaken vers. Niet te duur.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wel vaker hier besteld en eigenlijk is het altijd wel goed, maar vandaag was het echt slecht. De bezorging was vrij vlot zeker voor een zondag, maar de Uramaki rollen zowel de tuna salad als de crispy yaktori waren absoluut niet vers. De rijst was uitgedroogd en de rollen vielen helemaal uit elkaar. Ik weet niet of ik nog een keer iets bestel.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Super vriendelijke mensen in de zaak, vriendelijke bezorgers en je ziet en proeft dat deze mensen echt hun best doen. De sushi is smaakvol en vers. Fijn dat er nu ook een sushi afhaal in Woerden is!!!
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Op basis vd recensies vandaag Sushi afgehaald. Wat een teleurstelling: 1 vd duurste gerechten zat er niet bij (Soft Shell Crab Roll), meer frituurkruimels dan garnaal (Ebi Tempura Roll) en dan volgens mij ook nog uit oude olie/vet, makreel ipv paling (Unagi roll) en te verwaarlozen avocado (Rainbow Roll). De 5 voor eten is omdat de Sashimi nog redelijk was en de 6 voor service omdat het redelijk snel was gemaakt - te snel?? We hadden nog beter bij de supermarkt kunnen halen.
Asimov .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Je kunt hier alleen afhalen of laten bezorgen en dan is het decor niet zo belangrijk. Het decor bestaat uit een vitrine en een bestelbalie. We hebben voor een wat groter gezelschap de Familiy box en een aantal Sushi & Sashimi boxen besteld. Alle onderdelen waren vers en zeer goed verzorgd. Onze gasten (en wijzelf) waren zeer tevreden en daar gaat het om. Een aanwinst voor Woerden
Suus1976 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Vandaag sushi afgehaald bij Sakura Sushi Woerden. Heerlijke sushi met verse vis! Een aanrader om sushi af te halen. Een aanwinst voor Woerden!
Mirren .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Eindelijk Sushi in Woerden. Een compliment op zichzelf. Sakura maakt in ieder geval alles vers waardoor, door eigen ervaring, het aan te raden is ruim van te voren een bestelling door te geven.

De sushi zelf is van een prima kwaliteit als is bij de Uramaki de mayonaise op sommige rolls onnodig overheersend. De Sashimi is in orde al is het altijd zoeken naar een mooie vettige tonijn wat bij Sakura qua kwaliteit een klein beetje minder is. Ook het feit dat er bij de Hosomaki en Uramaki vermoedelijk een toevlucht is tot bliktonijn is een punt dat verbeterd kan worden.

Fijn om Sushi nu binnen handbereik te hebben en een tweede keer gaat er zeker van komen.