Sakura Mura

6,9
5,5
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat een tegenvaller! Een vriendin kwam eten en ik zou sushi halen. Allereerst vallen de porties enorm tegen. Nu zijn we niet enorm grote eters maar als je voor bijna € 50,- sushi haalt dat zou je toch genoeg moeten hebben voor twee personen.

Verder was de kwaliteit gewoon echt slecht. Sushi met tonijnsalade en dan niet eens vers van smaak maar volgens mij uit een verpakking uit de groothandel. De sushi wordt wel bereid terwijl je wacht, maar achter gesloten deuren dus geen idee hoe het bereid wordt. Verder was de rijst dermate plakkerig dat het wel rijstepap leek.

Na het bestellen zei de dame die me hielp; volgende keer kunt u beter menuutjes nemen, dan heeft u hetzelfde maar betaalt u minder. Ik vraag, kunt u het dan nu niet als menu behandelen, maar dat kon niet meer.

Dit was eens maar nooit weer, wat een aanfluiting en niet d
Mk0194 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Een erg leuk restaurant op een mooie plek in Meppel! Lekker eten, ruime keuze waardoor je met een uitgebreid gezelschap kan eten. Ook mensen die niet van sushi houden hebben nog genoeg keuze. Soms duurt het iets langer maar als je gezellig aan het tafelen bent is dat geen probleem. Doordat je steeds kleine gerechtjes eet hoort dat ook bij het concept. Een enkele keer wordt wat vergeten maar dat wordt altijd opgelost. Zeker een aanrader!
Rommy K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Eten prima, maar wat een slechte bediening. De serveersters weten niet wat ze bedienen, of je krijgt niet wat je beteld hebt of ze hebben de tafelnummers niet goed. Erg jammer, eigenaar DOE HIER IETS AAN. Het kunnen wel goedkope krachten zijn maar, ik hoor niet anders dan slechte bediening.
Elsee .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij SakuraMura, ruime keus (en kleine hapjes dus je kunt van alles proberen). De eigenares is een altijd vrolijk en erg vriendelijk. Wel wisselt het personeel erg snel en veel, de serveerster die je op een avond serveert zie je de volgende keer niet. Serveersters weten weinig van het eten af en laten veel vallen, glas leeg? zelf vragen om een nieuw drankje.

Als je hier eet ben je niet binnen een uur klaar, maar heb je wel wat te doen op je avond :)
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Prima sushi en ook lekkere warme gerechten. De service behoeft verbetering. Jonge en onervaren bediening en dat merk je. Bestellingen duren lang en worden niet altijd compleet uitgeserveerd. maar als je geen haast hebt en je hier niet aan stoort een prima restaurant.
AlbertR .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Erg slechte sushizaak! Duurde een uur voor dat we onze bestelling kregen. de helft werd niet uitgeserveerd wat er besteld was en op de drankjes moest je ook erg lang wachten. eten was matig en de bediening erg slecht. ook na dat we het hadden aangegeven bleef het slecht. nooit meer naar toe dus! Jammer.
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Bijzonder slecht sushi restaurant. Moesten een uur op de eerste ronde wachten. De helft van de bestelling werd gewoon niet uitgeleverd, je moest drie keer om een drankje vragen en de bediening ging er bij het uithalen van uit dat je de bordjes wel even aan zou geven. Hier komen we niet meer
Brenda8477 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wat een chaos in de bediening als het drukker is. We waren er al om half 6 omdat we nog een afspraak hadden staan tegen 9 uur. 2 ½ uur de tijd voor all you can eat, dus dat moest lukken. De 1e rondes gingen prima, niet alles tegelijk maar goed. Helaas hebben we ronde 4 niet af kunnen maken, laat staan ronde 5. Zeker 5 x een verkeerde bestelling aan tafel gekregen en teruggestuurd, de andere tafel die waarschijnlijk onze bestellingen kreeg heeft ze lekker opgegeten. Na ruim 2 ½ uur eens gevraagd hoe het zat. Het zou geregeld worden en binnen 5 minuten op tafel staan. Niet dus, ook niet na 3 x vragen. Na ruim 3 uur maar gaan afrekenen, ja het volle pond betalen voor 3 rondes. Toen kwamen ze er aan met ronde 4, maar we hadden geen tijd meer. Meenemen mocht niet, betalen wel! Met een ongevulde buik en onbevredigd gevoel naar onze afspraak. Gemiste kans, ons zien ze er niet weer. Het eten wat we hebben gekregen was heerlijk, maar de ergernis overheerst. Helaas lees ik hier nu pas dat het niet de eerst keer is dat dit gebeurt.
Rupsk .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
eerste twee rondes gaan snel, daarna gaat 't erg traag. ronde 5 niet eens kunnen halen.
en nee, dit was niet de eerste keer dat dit voorkwam; vorige keer net zo.
Hansgz .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Zeer fijn japans restaurant met enorm vriendelijk personeel en heerlijke sushi. De kaart is meer dan compleet. Goed eten met een glimlach. Een aanrader voor zuid Friesland. Leuke no nonsense sfeer en een lekkere vlotte bediening.
Chong-Woo C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eten is goed....de bediening echter een drama. Veel jong personeel zonder ervaring. Hebben hier gegeten op een zaterdagavond, het was redelijk druk. Maar dat je 45 min moet wachten op je biertje die na herhaaldelijk aandringen uiteindelijk geserveerd wordt...en een uur wachten voordat je de volgende bestelronde kan doen....niet best. Zonde, want het eten is erg lekker..
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Afgelopen week opnieuw een hapje wezen eten en dit keer met onze kinderen.
Deze keer op een doordeweekse dag waardoor we vlotter werden geholpen omdat het niet zo druk was. Dat resulteerde in nóg meer genieten van de heerlijke gerechtjes.
De sushi smaakte wederom heerlijk en ook voor de kinderen was er naast sushi voldoende om te bestellen.
Er liep ander personeel rond, iets ouder en zichtbaar meer ervaren, erg prettig!!
Kas P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Matig eten, slechte service en niet echt een gezellige ambiance. Zeker niet wanneer je een tafel krijgt pal naast de keuken terwijl het restaurant verder nog praktisch leeg was!

De sushi is van redelijke kwaliteit. Met name de eenvoudige gerechten is weinig op aan te merken. Daar kan ook weinig mis. Maar sushi waar (letterlijk!) smeerkaas (La vache qui rit?) in zit? Geen combinatie, echt niet lekker. De warme gerechten hadden een heerlijke saus, alleen zit deze vervolgens weer op bijna alle gerechten waardoor het eentonig wordt.

De service is echter waar het echt mis gaat bij dit restaurant. De bediening is traag en maakt zeer veel fouten. Zo werd een pot thee niet bezorgd. Pas na drie keer vragen en minimaal een half uur wachten kwam er een kopje thee. Pas toen wij navroegen waarom er geen pot thee was, zoals besteld, werd gemeld dat die thee op was. Geen excuus of niks! En vervolgens bleek op de rekening wel de pot te staan.
Meermaals werden bestellingen niet bezorgd, maar ook daar nooit enige vorm van excuses.

Zeer, zeer slechte service. En daarom kom ik er dan ook niet weer.
Ddevos .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Eten erg lekker, uitgebreide kaart. Vriendelijke bediening. Echter slechte organisatie, lang wachten. Gerechten worden niet tegelijk gebracht waardoor 1 persoon al 3 gerechten voor zich heeft staan en de rest zit nog te wachten.
Mariecke P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Fantastisch gegeten bij Sakura Mura. Heel veel soorten sushi om uit te kiezen en vooral de zalm- en paling-sushi waren heerlijk. Maar als je niet van sushi houdt, zijn er genoeg andere lekkernijen om van de kaart te bestellen, zoals gewokte biefstuk, garnalen, lamsspiesjes, noodles, soepen en heel veel heerlijk gefrituurde hapjes. Ook verrassend veel vegetarische opties erbij. Mijn favoriet was de zalm-sashimi: deze moest je apart bestellen, maar was absoluut de moeite waard. Superverse, boterzachte vis, fantastisch van smaak, vooral met de wasabi en Japanse sojasaus erbij voor een smaakkick...
De bediening was vriendelijk, en eigenlijk alleen het decor heeft wellicht nog wat verbeterpunten. Misschien dat het met wat kaarsjes op de tafels en een rustig muziekje op de achtergrond nog net iets gezelliger wordt. Maar voor nu is in ieder geval het eten de hoofdrolspeler.... een echte aanwinst voor Meppel!