Sakkara

Meer informatie over restaurant Sakkara

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
RobiniboR .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Voor mij al jaren HET adres voor een fantastisch broodje. Ambiance is niet heel sfeervol maar de bediening en de schotels maken dit dubbel en dwars goed. Ik ken geen betere en rijd er graag voor om.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Ik kom al 25 jaar vanaf dag 1 bij sakkara de kwaliteit is constant en wat mij betreft de beste shoarma van heel den haag . Tip bestel een broodje super sakkara en geniet!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Gister weer eens bij de Egyptenaar gegeten met zijn 2-tjes. Aangezien de porties gigantisch zijn, een mixschotel voor 1 persoon besteld, aangevuld met gebakken aardappels en 1 pitabroodje.
De bakjes verse, smakelijke geurende, ui, goede knoflooksaus en een mild roodachtige sausje met in een klein bakje sambalprut (vreeslijk heet), verschenen snel op tafel. De hoofdschotel was prima, lamsshoarma, shaslik, kebab en een merguez worstje, alles goed gegrild en de bijgerechten waren in orde. Aan Franse frietjes is geen eer te behalen maar de gefrituurde aardappels waren lekker knapperig opgeblazen.
Wij dronken hier een Chileense droge, met een te veel aan zuur, echter het alcoholpromillage maakte ons toch nog vrolijk, bij.
De bediening is altijd vriendelijk. De inrichting van de zaak bestaat al jaren uit fijn veel Egyptische kitsch en toont schoon.
Een prima buurtzaakje waar je rustig kunt zitten.

Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Ook na 25 jaar nog steeds de beste shoarma van Den Haag! Gevoel als thuiskomen en dan ook nog altijd lekker eten. We krijgen altijd de kaart, maar eigenlijk staat de keuze steevast vast: supershoarma met patat. De knoflooksaus is geweldig! Als je goede shoarma wilt moet je echt naar Sakkara toe!