Sakana

6,5
6,5
André M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat verwacht je bij een "all you can eat" concept. Drukte dus ook wat herrie, geen uitmuntende maar acceptabele kwaliteit van het eten en altijd vriendelijke service. En op de vriendelijke service na wordt dat ook allemaal geboden. Ja ze hebben bij Sakana het vloeroppervlak maximaal gebruikt voor zitplaatsen, de sushi,zeker de maki's zijn niet top. Wel is bv. de spicy tuna tenminste spicy. Hoe vaak is dit niet het geval. Neem i.i.g. niet de siu mai, die zijn gefrituurd in plaats van gestoomd. Vettig en niet lekker. De inktvis is heel mals maar helaas niet lekker op smaak gebracht. De service is hooguit middelmatig. Waarom dan terugkomen? Waarschijnlijk omdat dit de enige all you can eat sushi "vreetschuur" in EIndhoven centrum is.
Daphne J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gisteren zijn wij gaan eten bij Sakana. Mijn herinneringen aan dit restaurant waren goed. We werden geleid naar het achterste gedeelte waar ik me direct als een waar nummertje in de vreetschuur voelde. Tafeltjes dicht op elkaar en herrie binnen. Hoorde geen eens een muziekje.

De bediening was wel vriendelijk maar na 3x vragen aan 3 verschillende obers wat er in het sesambolletje zat, had ik de moed verloren. Misschien een tip aan het personeel : verdiep je eens in de kaart! Zo uitgebreid is hij niet. Maar is wel zo netjes naar de klant.

De sushi was klef en smaakte allemaal hetzelfde. Warme gerechtjes waren daar tegenover lekker!

Overprikkeld ipv ontspannen zijn wij weer op huis aan gegaan. Voor ons even geen sakana meer. Erg jammer.
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Een tijdje geleden met een groepje gegeten. We zaten in een ronde bank en werkelijk alles was klef. De tafel, de hoofdeindes op de bank en last but not least zaten de menukaarten onder het geknoeide eten (kreeg de pagina's niet van elkaar). Geen frisse indruk!

De muziek stond hart en was een soort van rap, heel irritant, geen stijlvolle tafelmuziek in ieder geval.

Het eten kwam vrij snel en was aardig lekker. Veel keuze. Voor zaken die je niet via de ipad bestelde moeste je lang wachten op het personeel. Personeel waar geen woord uitkwam en waar zelfs een glimlach al teveel gevraagd was.

Geen aanrader.
LekkeretenDD .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Eten: sushi was niet bijzonder, rijst een beetje klef. Veel smaakte hetzelfde.

Service: wat een onvriendelijke bediening!! meerdere malen hand op moeten steken (nadat de bediening al drie keer voorbij was gelopen en naar de legen glazen had gekeken) en dan nog liepen ze gewoon door. Een serveerster liet een bord sushi over mijn schoot heen vallen, en helaas kon er nog geen sorry vanaf. Ik weet dat de bediening in de meeste 'all you can eat' sushi restaurants niet geweldig is, maar dit slaat echt alles..

Decor: het grootste deel van de tafels staat zo dicht bij elkaar dat je bijna bij de persoon naast je op schoot zit. Privé gesprekken voeren gaat totaal niet. Verder erg irritante disco achtige (?) verlichting op de muur..

Jammer Sakana!
KatelijnK .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Prima al you can eat sushi restaurant. Handig bestellen met iPad (wel op de juiste manier scrollen), dus geen gedoe met papier enzo. Kwaliteit is in orde, alhoewel het kan altijd beter natuurlijk maar voor deze prijs is het best goed. In het weekend best een drukke zaak. In vergelijking tot andere zaken in Eindhoven vind ik deze de beste en kom hier vaker terug.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Net all you can eat restaurant. Eten en drinken voor een nette prijs. De smaak van de sushi is redelijk. Leuk dat er nu een toetjesbar is. Af en toe komt er iets van je bestelling te laat maar wordt netjes gecompenseerd. Al met al steeds als we er komen, hebben wij het als prima ervaren.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten, vlotte bediening. De sushi zalm met kaas, de garnalen, de lamskoteletjes, de biefstukpuntjes, alles een feestje.
Malou D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het duurde 15 minuten voor we ons eerste deankje konden bestellen en daarvoor moesten we zelf 2 keer een ober roepen. Het eten is hetzelfde als alle all you can eat sushi restaurants. Het is daar erg koud binnen in de winter. Enkel glas en de glazen zijn ook beslagen. Geen aanrader dus.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Sushi en andere hapjes van de kaart waren lekker en voldoende keus. Bediening echter is niet heel hoog opgeleid en vergeten de helft. Erg vriendelijk zijn ze ook niet. Mijn vriend was jarig en ik vroeg bijtijds een leuke verassing bij het dessert. De jongeman die mij hielp zei dat dit totaal geen probleem was en dat ze er iets leuks van zouden maken. Bij het bolletje ijs na was alleen helaas geen teken van de verassing, na tevergeefs oogcontact te hebben gezocht met de ober ben ik na mijn dessert toch maar vertrokken. Toen ik hem er in het voorbijlopen op wees kon hij nog geen excuses aanbieden, hij viel totaal stil.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Wij hebben hier twee weken geleden gegeten. Sushi was ronduit slecht. De sushi met gefrituurde garnaal leek gewoon uit de koeling te komen, was ijskoud. De gefrituurde losse garnalen waren ontzettend zout en de darmkanalen zaten er nog in. Service was goed, aardige en vlotte bediening. Decor van het restaurant zelf is prima, niets op aan te merken. Wij gaan hier in iedergeval niet meer heen. Te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Wendela.paul .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijke sushi en een supervlotte bediening. Al veel vaker gegeten hier, we bestellen altijd te veel omdat we alles willen proeven, het is allemaal even lekker. Min-puntje: decor/inrichting is erg zakelijk, iets meer 'Japans' mag wel. En de tafeltjes zijn erg klein, we zitten altijd nogal krap en bijna bij de buren op schoot. Het lekkere eten maakt dat dan weer goed.
Tastycouple .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na een heerlijk weekendje London, gingen we lunchen bij Sakana omdat we geland waren op luchthaven Eindhoven. Via via hebben we gehoord dat Sakana een vrij goede ayce Japanner is, dus hebben we een poging gewaagd.

Helaas waren wij niet zeer enthousiast. Sakana is een ayce restaurant wat zich niet onderscheidt van andere ayce Japanners. Ze hebben een kleine menukaart. Daarnaast zijn de gerechten niet speciaal. Gewoon normaal maar niet zeer goed.

Sakana gebruikt een tabletsysteem voor de bestelling. Helaas was er iets mis met het systeem waardoor we toch weer ouderwets moesten turven op een briefje. Dat vonden we erg jammer, de tablet was toch net iets waarbij het restaurant een plusje kan krijgen.
Chantalvk103 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Sakana was het allereerste sushi-restaurant waar ik ooit heb gegeten. En dat beviel eigenlijk zo goed dat ik er sindsdien al vaak van de sushi heb genoten. Afgelopen vrijdag ben ik er eigenlijk voor het eerst met een iets grotere groep gaan eten: we waren met zijn 6-en.

Eigenlijk alles wat ik heb gegeten was weer lekker! De sushi was lekker en vers, al het vlees was lekker en de wijn die ik dronk (zoete witte dit keer) was echt erg lekker.
Het enige gerecht wat ik minder lekker vond waren de aardappelkoekjes. Eigenlijk vond ik deze altijd heel erg lekker, maar ze waren nu ontzettend dik. Ik vond het niet echt een succes dit keer, dat was jammer.

Als zoetigheid neem ik altijd de Sweet Buns als nagerecht, en de bediening vertelde me dat de glazuur die erbij zit gemaakt ik van gecondenseerde geitenmelk. Normaal gesproken vermijd ik alles waar geit in zit, dus het verbaasde me dat ik dit zo lekker vond. Leuk om te weten.
De gebakken banaan bij Sakana is me niet altijd goed bevallen, maar deze was nu erg lekker!

De bediening raadde als nagerecht de Rode Bonen-ijs aan. Ik had dit uit mezelf echt nooit besteld, maar vond het echt een aanrader. Lekkere zoete afsluiter.

De bediening was deze avond erg leuk. Heel vriendelijk, spontaan en behulpzaam. Het was een goede avond en Sakana blijft wat mij betreft een aanrader!
Simon À.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Al voor ruim een jaar lang kom ik ongeveer elke 1,5 maand/2 maanden bij dit restaurant. We gaan altijd vol tevredenheid naar buiten. De sushi is erg goed en onze favoriet van de ongeveer 8 verschillende sushi restaurants die ik bezocht heb. Ook met familie en vrienden viel het altijd erg in de smaak. De bediening is erg vriendelijk maar laten soms als het druk is een steekje vallen (verkeerde bestelling of lang wachten op drinken). Door de iPads worden je bestellingen altijd snel gebracht en hoef je niet te wachten tot de bediening je papiertje ophaalt. Ik ben een trouwe bezoeker en blijft dat ook zeker!
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
De sushi bij Sakana is echt super lekker, dat is dan ook de reden dat ik hier regelmatig ga eten. Je kunt je sushi bestellen via een Ipad, er zit ook een knop op om bediening op te roepen, echter werkt dit niet geweldig. Ik heb denk ik wel een half uur zitten wachten op bediening. We zaten in een deel van het restaurent waar niet veel mensen zaten, dus de bediening kwam bijna nooit langs ons tafeltje gelopen. Er zitten wel een paar heel aardige serveersters tussen maar er zijn er ook een paar die wat minder vriendelijk zijn. Het decor ziet er mooi en verzorgd uit. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over het eten en kom ik hier erg graag.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Gisteren heb ik hier gegeten met 5 andere personen. We kregen een plekje aan een ronde bank, erg gezellig! De service was snel en vriendelijk. Er waren 3 personen bij die geen sushi lusten, maar toch hebben die heerlijk kunnen eten van de vis en vlees groenten gerechten die op de kaart stonden. We hebben gesmuld met zn allen. Een aanrader zijn de zoete broodjes om die bij de laatste ronde te bestellen en verder vonden we vooral de biefstuk erg lekker.
AleksUndead .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Toen ik hier in het begin kwam (2013), was vooral de sushi een stuk beter, maar vind het nu niet meer lekker smaken.. De grill gerechtjes zijn soms aangebrand of niet goed gebakken, maar gelukkig hebben ze hier wel wat variaties in sauzen (ook niet van die zoete). Je eet voor €25,80 wat ik best wat prijzig vind voor de kwaliteit die je krijgt, ook al is het 2,5 uur All You Can Eat. Ze werken met iPads en die vallen regelmatig uit of ze blijven hangen, maar het werkt wel sneller als dat je een formulier steeds moet invullen en afgeven, want het personeel let vaak niet op. Als ik een drankje wilde bestellen moest ik ook heel vaak navragen of het nog kwam. Als je echt honger hebt en je komt met een gezellig groepje dan is dit opzich wel te doen, maar ik denk niet dat ik hier nog graag terugkom.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Omdat onze vaste sushi restaurant gesloten was wegens vakantie voor de eerste keer binnengelopen bij Sakana. Dit is ook tevens de laatste keer. Eten: de sushi's zijn goed. Over de handrolls en maki's valt niets te zeggen, erg smakelijk.

De nigiri zijn erg groot, de verhouding vis rijst klopt niet. Erg grote hap en je proeft dus teveel van de rijst. en overal zit wel een sausje overheen gegoten, wat de smaak bederft. De gefrituurde warme gerechten zijn erg vet, dat geld ook voor de beef die ik besteld had, wat van de gril zou komen. Vraag me dan wel af waar al het vet waarin ze dreven vandaan komt. Ook hier zwemt alles weer in de saus. De warme gerechten zijn niet lekker.

Bediening: erg onattent en totaal niet geïnteresseerd. Een opmerking over de hoeveelheid vet word genegeerd. Bij het brengen van eten is het kennelijk niet gewenst dat je om drinken vraagt, klein beetje geïrriteerd wordt gevraagd wat je dat wil drinken. Hoe je anders drinken moet bestellen geen idee... de optie op de iPad om de bediening roepen werkt kennelijk niet, want er komt niemand nadat je dat aangegeven hebt.

Decor: de zaak ziet er verzorgt uit, maar rustig dineren is er niet bij. Tafels staan erg op elkaar en door de drukte was het flink rumoerig.

Eerste en laatste keer dat we hier gegeten hebben.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Op Vrijdag avond hier met z'n tweeën gegeten. Zonder te reserveren hadden we toch meteen een tafel. De sushi was niet erg goed. Te veel rijst en te weinig vis, ook was de rijst te ver doorgekookt. De service was niet bijzonder, geen uitleg bij wat er op tafel kwam, niet bijzonder snel ook niet heel erg langzaam. Het restaurant zelf is saai ingericht en niet heel erg gezellig, de tafeltjes zijn erg klein. Alles bij elkaar niet slecht maar ook absoluut niet goed, daarom een 6je.
Pieter_Ehv .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Zoals al in andere recensies te lezen valt hanteert Sakana het "all you can eat" principe. Per duo mag je 10 gerechten per kwartier bestellen, modern gebruik makend van een iPad. Je kunt dan gedurende 2.5 uur alle gerechten van de kaart bestellen, voor €26. Een zestal sashimi gerechten valt buiten de "all inclusive" prijs (ook te bestellen met bijbetalen).

Er lopen veel (voornamelijk) jonge dames in de bediening rond. Bestelde gerechten en drankjes worden snel bezorgd. De tijdslimiet van een kwartier blijkt geen beperkende factor.

De kwaliteit van het basismateriaal in de gerechten stelde ons niet teleur. Aanraders vonden wij bijvoorbeeld de lamsspiesjes, met prima lamsvlees, en de knapperige sojaboontjes. Iets minder te spreken waren we over de ruime hoeveelheid saus (en zout) die over de gerechten gestrooid is, wellicht gedaan om je sneller een vol gevoel te geven. Af en toe dus saus zitten wegschrapen. Toch een zeven voor het eten, gezien de schappelijke prijs.