Saint Morris

Oudezijds Voorburgwal 163 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-204227313

Over het restaurant Saint Morris

Loungen in hartje Amsterdam

Overdag een lunch-cafetaria, ‘s avonds de perfecte lounge locatie om gezellig te tafelen of te genieten van de uitgebreide wijnkaart of huisgemaakte cocktails. Grand Lounge Café St. Pauls heeft in hartje Amsterdam, op enkele stappen van het Koninklijk Paleis, voor ieder wat wils en is met haar warm gekleurde aankleding zeer aantrekkelijk. De locatie is ook bijzonder geschikt voor het geven van bijeenkomsten of borrels. Proef zeker ook de specialiteit van het huis: Pauli’s kebab.

Meer informatie over restaurant Saint Morris

Maandag tot en met zondag 12:00 - 23:00

• Engels gesproken
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
stephan U.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voorgerecht vond ik matig zowel chorizo als de pasteitjes echter de mixed grill voor 2 personen is een absolute aanrader voor de carnivoor. Met meer dan 500 graag geserveerd op en eigen houtskool warmhouder waren de bijgerechten overbodig! Wel Engelstalige bediening maar zeer behulpzaam!
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Het eten was heerlijk, brood lekker knapperig , kruidenboter goed smeerbaar. De mixed grill gerechten waren precies goed medium . Goede sauzen .lekkere verse salade. Al met al prima eten voor een normale prijs