Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Saigon

Subtiel, kruidig & fris

Maak kennis met de frisse, kruidige smaken van culinair Vietnam. De chef maakt gebruik van traditionele recepten en bereidt de gerechten met veel zorg en liefde. Alles is subtiel van smaak met veel gebruik van verse bladgroenten en kruiden. Saigon geeft je een verfrissende, nieuwe kijk op de Aziatische keuken.

Meer informatie over restaurant Saigon

Aeilko S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima eten en goede service.
Ook de airco werkte verkoelend.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
ze hebben heel veel vegetarische opties, heel lekker
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk eten! Ik kom zeker terug :)
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker informeel heerlijk gegeten !! Bijzonder om samen te knutselen aan pakketjes van lekkere ingrediënten en exotische sausjes.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De kwaliteit van het eten is erg goed en de smaak van de gerechten erg authentiek. Afgemaakt met Vietnamees bier is het alsof je in een restaurant in Vietnam zelf zit. Absolute aanrader.
Paco H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heel lekker eten in een rustige entourage met vriendelijke bediening. Als je iets anders wilt proberen dan chinees of Thais, is dit een aanrader.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte service!
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Saigon. Het eten is traditioneel Thais en ontzettend smakelijk. Vriendelijke bediening.
vera D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten
Jessica C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Onze tweede keer bij Saigon. Heerlijk eten, grote porties, veel keuze voor vegetariërs, vriendelijke bediening.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk eten. Prettige sfeer. Alleen al de geur als je binnenloopt brengt je naar Azië.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk smaakvol Vietnamees eten
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk eten. ruime porties. Echt een aanrader!
Albina P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Buon cibo spazio ristretto ma calda accoglienza
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten met een vriendin bij Saigon. Vooraf hadden we de gemixte voorgerechtjes: 2 soorten loempias, soep met rundvlees, frisse salade en omelet met groenten. Erg gevarieerd, lekker van smaak en een heel ruime portie! Als hoofdgerecht hadden we de rijstpapier specialiteit waarbij je je eigen springrolls maakt. Wij kozen voor het gemarineerd rundvlees, kip, eend en vis. Ik vond de kip en het rundvlees erg lekker! De eend was oke en de vis viel helaas tegen. Deze vond ik erg droog met een te dikke en flauwe paneerlaag, jammer. Al met al hebben we echt heel lekker gegeten en de prijzen zijn ook goed. De bediening is vriendelijk en werkt snel, ook zit je er gezellig. We gaan hier zeker vaker heen.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk maar niet erg scherp. Van de (ongeveer) 7 man personeel kwamen er 6 verschillende aan tafel. Hierdoor had ik het idee dat, alleen degene die de bestelling had opgenomen, wist dat we wat besteld hadden.
De verwarming stond ook erg hoog helaas en de bankjes bij de tafels waren qua bekleding wel toe aan vervanging.
Ondanks het laatste hebben wij hier met plezier gegeten en namen we dat op de koop toe...
B R Y.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Al meer dan 5 keer ben ik hier geweest en het blijft mijn inziens een toprestaurant. Heerlijke Vietnamese gerechten en vooral de rijstpapier specialiteiten, yummy! Vriendelijk personeel, goede prijs en kwaliteit. Hier kom ik zeker nog vaker terug.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
We hebben gesmuld van de Vietnamese keuken. Met een hoofdgerecht en een gedeeld toetje hebben we ruim voldoende gegeten! En het fijne is dat het eten licht is, dus je zit niet vervelend vol. Het eten was vers, smaakte echt Aziatisch en was goed gekruid met lekkere verse kruiden. De bediening was vriendelijk, vlot, zonder opdringerig te zijn. Prima!
J W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Eten was heerlijk, vers, veel groente, vriendelijke bediening. Een aanrader.
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Nooit eerder Vietnamees gegeten, maar beter dan menige 'Chinees'.