Over het restaurant Saigon

Vietnamees restaurant Saigon is het enige authentieke Vietnamese restaurant in de wijde omgeving van Utrecht. De keuken onderscheidt zich van de meeste andere Aziatische keukens door het overvloedige gebruik van verse bladgroenten en kruiden. Typisch Vietnamees, vol en puur van smaak, heerlijk!

De Vietnamese specialiteiten zijn onder andere "the signature dish of Vietnam" - Pho Bo (rundvleessoep met noedels) - en ook Goi Cuon (verse rijstpapierrolletjes). Dit laatste gerecht kun je als hoofdgerecht bestellen waarbij je zelf aan tafel met bijhorende, verse ingrediënten de rol kunt samenstellen.

Zin in puur Vietnamees? Ga lekker eten bij restaurant Saigon in Utrecht. Reserveer je tafel makkelijk online. Direct bevestigd!

Meer informatie over restaurant Saigon

Jouw recensie over het restaurant Saigon

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooie gerechten, zeer smaakvol en erg vers allemaal. Zou herinner ik me de maaltijden in Vietnam: vers, gebalanceerd gekruid en heerlijk. Aanrader.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Je eet hier best goed, maar zeker niet subliem. De bediening is aan de nonchalante kant en de tafeltjes staan akelig dicht bij elkaar.
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was prima, maar niet zo goed als ik had verwacht op basis van ervaringen van anderen. De vegetarische keuze was ruim, dus dat was mooi. Maar de smaken vielen wat tegen. Dat merkte je het meest in de soepen: de basis daarvan was vrij vlak van smaak. Dingen als tofoe komen dan heel slecht tot hun recht. De kokoscurry met vleesvervangers die we aten was wel erg lekker, die zou ik een 9 geven. Het was ook vrij warm in het restaurant, met weinig ruimte tussen de tafeltjes. Dat maakte het ook wel knus, maar iets meer was beter geweest.
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Veel te warm klimaat, onaardige bediening en kip babi pangang die ik ook bij de chinees kan eten. Echt jammer
annetwp W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Erg lekker eten, bediening vriendelijk en goed uitgelegd gezelligggg aan te raden
Toppertje
annetwp W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Gezellig restaurant en de bediening is erg vriendelijk en geduldig met het uitleggen van de kaart. Geweldige echte Vietnamese gerechten
Echt aan te raden en een van de toppertjes in utrecht wat betreft de buitenlandse keukens.
Ni C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De keuken hield goed rekening met mijn dieetwensen (en wist een lekker gerecht voor me te maken). Daar ben ik enorm blij om!
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij dit authentieke Vietnamese restaurant.
De pho als voorgerecht was zo lekker dat ik deze de volgende keer als hoofdgerecht wil nemen.
Als ik één verbeterpunt zou moeten noemen dan zou het de ontvangst van de wat oudere Vietnamese dame zijn. Dit had wat vriendelijker en attenter gekund. De andere bediening was erg attent en vlot.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekker eten met fijne bediening in een goede sfeer
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
fijn, prettig, goed eten
Rita R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
uitstekend restaurant met goede sfeer in het centrum
Christine M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten, goed geprijst! Ik ga er zeker nogmaals heen!
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We hebben genoten. Vietnamees was voor 3 van ons vieren een eerste kennismaking. We namen het Saigon
3-gangenmenu, een aanrader!

Aangenaam verrast. We komen zeker terug!

Tip: Laat de koffie/thee eens staan en ga voor het dessert! Kun je altijd alsnog een kopje koffie nemen....
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was lekker, als voorgerecht de platter voor 2 personen, daarna garnalen in kokoscurry en tenslotte het toetje gebakken banaan met ijs, die leek voor 2 personen, maar toch echt voor mezelf, er werd goed rekening gehouden met mijn dieetwens, een tip voor t restaurant: op de plek aan t raam vlakbij de ingang aan de breedstraat is t koud elke keer als de deur opengaat
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten; verse groente en lekkere sausjes erbij. Gebakken noodles hadden wat meer vulling mogen hebben
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima restaurant en goede service. gezellig ingericht.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten en ruime keuze aan vega/vegan gerechten. Het was zaterdagavond, dus het restaurant was vol. Reserveren is dus zeker aan te raden. Eten was heerlijk en vers. Ik kom zeker nog eens terug.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Het eten was heerlijk! Veel keus, voor ieder wat wils en goede porties. De service was prima maar niet bijzonder... de mensen die wat later kwamen moesten even wachten tot iets te drinken werd aangeboden, de broeden werden al weggehaald terwijl 2 mensen nog aan het eten waren en aan tafel opgestapeld. De inrichting is gezellig maar beetje rommelig en niet bijzonder. Wel aardig personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding qua eten!
Concetta A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Woon al 20 jaar in Utrecht, nooit geweten dat op de Voorstraat zo’ n leuk (en lekker) Vietnamees restaurant zat. Op een donderdagavond geweest, veel internationale gasten, vriendelijke bediening en bijzonder eten. Je waande je in Saigon zelf. Een belevenis! De Hot pot is een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima klassieker. Druk en beetje rommelig maar wel aanrader.