Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Saigon Rotterdam

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Saigon Rotterdam

Margot I.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Prima prijs-kwaliteit. Vriendelijke bediening. We hadden weinig tijd (tussen de films bij het filmfestival door) en daar werd goed op ingespeeld.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Echt een aanrader, alhoewel het enorm druk was zijn hebben we heerlijk gegeten. Prettige bediening. Wij komen zeker terug.
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Leuk restaurant, goede bediening, en uiteraard heerlijk eten. Veel keuze en ruime porties. Het Vietnamese toetje is heerlijk.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Aanrader
Familie M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Altijd lekker!
Boris L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Smakelijke Vietnamese gerechten in een ongedwongen sfeer
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Ze doen hun (Chinese) best maar het komt desondanks niet uit de verf. De inrichting en verlichting is werkelijk vreselijk. Het eten is lekker maar niet bijzonder.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De standaard Aziatische restaurantmuziek zou wel vervangen mogen worden voor iets moderners
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst in een 'Aziatisch ' aangekleed restaurant. We gingen voor de á la carte-optie en bestelden 3 voor- en 2 hoofdgerechten uit een behoorlijk ruim aanbod. De voorgerechten (loempia's, rolls en dumplings) waren prima. De hoofdgerechten (met eend en rundvlees) waren smakelijk, maar we misten een beetje de kenmerkende Vietnamese knapperigheid. Naast ons koos een gast voor de all you can eat-optie. Dat zag er beslist niet slecht uit. Ik denk dat we volgend keer dat maar eens proberen.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Eten en service waren erg goed. De sfeer was op een woensdagavond wat minder, het was wel heel erg rustig. Maar daardoor was de service wel heel snel :)
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Neem voor dit restaurant gerust je ijstrui, handschoenen en thermo-ondergoed mee. Het eten is lekker, de embiance zeer spartaans. Maakt u zich nog zorgen over de klimaatverandering? Niet getreurd want bij Saigon lijkt de tweede ijstijd definitief begonnen. Gemiste kans; maar als ik in een koelkast wil eten, dan doe ik dat het liefste thuis.
Pia B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Aardig personeel en lekker eten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was perfect en de bediening zeer vriendelijk.
Enige minpunt vond ik dat we beneden zaten en de bezorgers regelmatig binnen kwamen waardoor er telkens een golf koude lucht mee kwam naar binnen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Top restaurant met vriendelijke bediening en uitstekend Vietnamees eten . Wij komen hier zeker terug
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een 3 gangen-diner van de AH restaurantactie kost € 32,50. Wanneer je van de kaart bestelt, haal je dat bedrag niet met drie-gangen. Voor en hoofdgerechten vonden wij prima. Het nagerecht had niks om het lijf. Een kopje vers fruit.
Bediening is heel vriendelijk. Service accuraat.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gegeten met de AHrestaurantactie. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat het eten in vrij snel tempo werd opgediend.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker en vers eten
R V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
let op: hier wordt gesjoemeld: je mag a la carte eten met drie gangen voor 32,50 voor 2 personen: dat is niet 2e menu gratis. En dan: als je de goedkoopste gerechten neemt kom je uit op 20 euro per persoon: 2x 20 is 40 euro samen: terwijl ze aanprijzen dat het menu 32,50 is. Neem je de duurste gerechten dan kom je uit op 29,50: nog steeds geen 32,50 voor de prijs van 1 menu dus. En dan: het is a la carte maar je krijgt niet wat er staat: we bestelden 'op de plaat': krijg je alles gewoon op een bord geschept in een keer: de bediening zegt ja dat is het AH-menu. En dan bestel je nagerecht: 3 bolletjes ijs staat op de kaart: krijg je er 2 want dat is het AH menu. Toppunt bestel je bananenijs krijg je vervolgens stratciatella ijs: de kok vond het ook al zo vreemd want er stond toch echt bananenijs op de doos: ze dachten nieuwe soort met chocoladestukjes erin. Kortom het deugt niet: je voelt je op de een of andere manier toch bedonderd.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
2 belangrijke redenen om hier snel weer terug te keren,
Allereerst de bijzondere warme ontvangst van onze gastvrouw Mai Lam onze avond kon al niet meer stuk.
Opvallend een veelvoud aan keuzes zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten.
Het voorgerecht bestond uit gegrilde biefstuk aan een spies en een rode curry kipsoep.
Het hoofdgerecht bestond uit een pittig wokgerecht garnalen met biefstuk en groente en citroengras ,alsmede een wokgerecht grote garnalen met groenten en Saigon saus. Mmmmmmm.overheerlijk.
Dessert. Heerlijk vers fruit met kokosmelk .
Bedankt voor onze geslaagde avond ,en snel tot ziens
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Al verschillende keren bezocht. De gerechten zijn altijd smakelijk en vers. Personeel is klantgericht; vriendelijk en klantgericht.
Nonna T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten.