Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Pia B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Aardig personeel en lekker eten
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was perfect en de bediening zeer vriendelijk.
Enige minpunt vond ik dat we beneden zaten en de bezorgers regelmatig binnen kwamen waardoor er telkens een golf koude lucht mee kwam naar binnen
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Top restaurant met vriendelijke bediening en uitstekend Vietnamees eten . Wij komen hier zeker terug
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een 3 gangen-diner van de AH restaurantactie kost € 32,50. Wanneer je van de kaart bestelt, haal je dat bedrag niet met drie-gangen. Voor en hoofdgerechten vonden wij prima. Het nagerecht had niks om het lijf. Een kopje vers fruit.
Bediening is heel vriendelijk. Service accuraat.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Gegeten met de AHrestaurantactie. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Alleen jammer dat het eten in vrij snel tempo werd opgediend.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker en vers eten
R V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
let op: hier wordt gesjoemeld: je mag a la carte eten met drie gangen voor 32,50 voor 2 personen: dat is niet 2e menu gratis. En dan: als je de goedkoopste gerechten neemt kom je uit op 20 euro per persoon: 2x 20 is 40 euro samen: terwijl ze aanprijzen dat het menu 32,50 is. Neem je de duurste gerechten dan kom je uit op 29,50: nog steeds geen 32,50 voor de prijs van 1 menu dus. En dan: het is a la carte maar je krijgt niet wat er staat: we bestelden 'op de plaat': krijg je alles gewoon op een bord geschept in een keer: de bediening zegt ja dat is het AH-menu. En dan bestel je nagerecht: 3 bolletjes ijs staat op de kaart: krijg je er 2 want dat is het AH menu. Toppunt bestel je bananenijs krijg je vervolgens stratciatella ijs: de kok vond het ook al zo vreemd want er stond toch echt bananenijs op de doos: ze dachten nieuwe soort met chocoladestukjes erin. Kortom het deugt niet: je voelt je op de een of andere manier toch bedonderd.
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
2 belangrijke redenen om hier snel weer terug te keren,
Allereerst de bijzondere warme ontvangst van onze gastvrouw Mai Lam onze avond kon al niet meer stuk.
Opvallend een veelvoud aan keuzes zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten.
Het voorgerecht bestond uit gegrilde biefstuk aan een spies en een rode curry kipsoep.
Het hoofdgerecht bestond uit een pittig wokgerecht garnalen met biefstuk en groente en citroengras ,alsmede een wokgerecht grote garnalen met groenten en Saigon saus. Mmmmmmm.overheerlijk.
Dessert. Heerlijk vers fruit met kokosmelk .
Bedankt voor onze geslaagde avond ,en snel tot ziens
Etty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Al verschillende keren bezocht. De gerechten zijn altijd smakelijk en vers. Personeel is klantgericht; vriendelijk en klantgericht.
Nonna T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker ontspannen sfeer. Heerlijk gegeten.
V. A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Gewoon goed. .
Masja K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We zijn hier gaan eten met de Ah restaurant actie. Het eten zelf was heerlijk helaas klopt de manier waarop zeer de actie omgaan in mijn ogen niet helemaal. Het zou ala cart zijn. Helaas bleek dat niet geheel te kloppen. De prijs voor een 3 gangen menu was 32,50 ook al koos je drie gerechten die bij elkaar goedkoper zouden uitkomen, daarnaast veranderden de gerechten ook. Drie bolletjes ijs werden er twee en eten dat volgens de kaart op een hete plaat zou komen kwam op een bord. Ondanks het lekkere een teleurstelling qua service.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk eten voor een klein prijsje. Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. A la carte besteld, grote porties.
Cynthia L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Via de AH actie gereserveerd waarbij duidelijk à la carte stond. Van te voren is ons niet gecommuniceerd dat hierbij de à la carte prijzen NIET gelden maar dat er 32,50 per menu berekend wordt. Voor een restaurant met een menukaart waarbij de goedkoopste gerechten respectievelijk vóór 4 euro, hoofd 10 euro en na 4 euro kosten wezenlijk belangrijke informatie lijkt mij. Bij het nagerecht werd ook nog eens gesjoemeld met, waar hebben we het over, 1 bolletje ijs. Al met al creatief gegoochel met de AH formule wat mijns inziens niet de bedoeling is.
Tülin P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker eten. Vriendelijk personeel. Misschien een beetje te veel etensgeur in het restaurant.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima Vietnamees eten, niet heel bijzonder maar gewoon lekker. Eten is wat mij betreft een 7 waard, aardige bediening en leuk eethuisje.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg veel gerechten, dat is moeilijk kiezen. Wat wij gekozen hebben was erg lekker.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben hier goed gegeten we komen zeker terug kwaliteit prijs verhouding ook goed ben zeer tevreden.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het verbaasd mij toch altijd. Dat een actie anders is dan wat je normaal krijgt.
drie gangen keuze menu is 32,50. Als je van de kaart neemt normaal drie gangen kost het minder dat vindt ik nog niet zo erg. Ik koos een gerecht op een sisselplaat. Krijg je het gerecht wel maar op een bord. Nagerecht staan drie sesam bolletjes. Dan krijg je er twee. Hier kan ik niet goed tegen. Dus zal hier niet snel meer eten.