Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Saigon Rotterdam

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

John T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, inrichting traditioneel maar wel gezellig. Aanrader!
pooksob .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Intiem prettig restaurant met hartelijke en efficiënte bediening !! Hebben er met de AH actie heerlijk gegeten tevens heerlijke Cote du Rhône gedronken. Inrichting en toiletten zeer verzorgd . Komen hier zeker nog een keer terug
corrie75 S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten prima alles vers en goed op smaak . Bediening erg aanwezig en ,Sam erg taalvragen of we nog iets wilde. Toen wij aangaven dat we met het toetsing even wilde wachten hebben we bij de zesde keer vragen in 10 minuten maar besteld. Over het verse fruit dat wij bestelde was een soort suikersiroop gedaan wat het helemaal verpeste zo zoet werd het hebben we niet opgegeten.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
weer culinair genoten , en de gastvrijheid blijkt wederom onverwoestbaar ,

DOORGAAN VOORAL DOORGAAN !!

ik zie met verlangen naar de volgende keer uit
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wederom terug gekeerd ( mijn smaakpapillen konden niet langer wachten )
wederom die hartelijke vriendelijke sfeer , het eten was goddelijk lekker
het komt als een warme deken die je totaal omarmt en ontspant .
de warme vietnamese gastvrijheid ervaar je hier continu .

afbrekende kritiek zou hier beslist NIET op zijn plaats zijn .
tenslotte zijn wij hollanders gewend om te mopperen , maar daar is hier totaal geen grond voor .

we zijn mensen !!

Die tienen verdienen ze DIK
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
zeer goede en vriendelijke bediening
fantastisch eten
goede prijs verhouding
dit MOET je ervaren , een aanrader
ervaar daar de vietnamese gastvrijheid
kortom GEWOON DOEN
VERWEN JE ZELF EN JE PARTNER EENS
els.vredeveldt .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was voor ons de eerste keer om Vietnamees te eten. Het was voor ons niet speciaal herkenbaar. Het leek erg op chinees. Ook niet erg gekruid of zo en het enige spycy gerecht was dat omdat er een rooie peper door gesneden was. Er zat ook erg veel ui in als groente
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
TOTAAL niks mis mee ,
lekker eten , vriendelijke bediening , zeer redelijke prijzen

wat wil je nog meer
kortom we hebben genoten , en komen terug , zeker weten
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
samen met mijn partner daar voortreffelijk gegeten
zeer vriendelijke mensen
een zeer goede ervaring rijker
dit kan ik iedereen aanraden om er een keer ( zelfs meerdere keren ) te gaan doen

HULDE
Suresh G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met één woord uitstekend!
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met een Grouponvoucher een bezoek gebracht bij Saigon. We mochten een driegangenmenu zelf samenstellen. Er is veel keus en dat maakt het lastig om te kiezen. Alles smaakte voortreffelijk, het is altijd lekker om te genieten van een buitenlandse keuken met heerlijke specerijen die je zelf niet gewend bent om te eten. De bediening was uitstekend, vriendelijk en erg behulpzaam. Ik ben erg benieuwd naar de producten uit het all you can eat assortiment dus ik kom zeker een keer terug.
Patrizia A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mag iets meer keuze
Roshni S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij zijn een zaterdagavond geweest en moesten lang wachten op ons eten. Toen ze eindelijk kwamen, kwamen ze met het hoofdgerecht. Het voorgerecht was ergens anders terecht gekomen. Aangegeven dat we liever eerst het voorgerecht wilden en daarna het hoofdgerecht. Bediening was erg rommelig.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eerste keer bij dit restaurant. Via de AH actie. Beperkt menu (gelukkig, zo veel lekkers is lastig kiezen!). Met 2 personen verschillende gerechten uitgekozen en gedeeld. Werd niet lastig over gedaan, en kregen automatisch extra bordjes. Alles was geslaagd en erg lekker. vriendelijke en vlotte bediening. Ik ben nu nieuwsgierig naar het 'all you can eat' menu. We gaan zeker nog eens terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Menutje AH, lekkere eend in een warm bedje van knapperige groente. Voorgerecht van rijstvelrolletje met garnalen ook goed. Bolletje ijs als dessert gewoon een bolletje ijs. Bediening gereserveerd vriendelijk. Prettige ambiance.
romathy .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zaterdagavond gezllig met man en kinderen naar Saigon. Tenminste dat dachten we...eerst duurde het lang voordat onze drankjes kwamen, er klopte iets niet en 30 min. later kwam de juiste bestelling. Het eten ging al niet veel beter. Mensen die later waren gekomen kregen eerder eten dan wij en ook deze bestelling was niet helemaal goed doorgekomen. De prijs klopte ook niet. Een blik op de kaart liet zien dat de afzonderlijke gerechten bij elkaar op 20.00 euro uitkwamen terwijl onze menuprijs €32,00 was. Kortom niet echt een manier om nieuwe klanten aan te trkken. Het eten was lekker maar de rest zo storend dat we niet snel terug zullen komen.
Malou L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De service liep niet vlot en kon attenter verlopen. De bediening was wel vriendelijk, maar een systeem/ structuur in de service ontbrak. Vb een van de twee voorgerechten werd 20 min eerder uitgeserveerd en we moesten vaker vragen naar de gerechten. Verder vond ik het qua hygiene tegenvallen; menukaarten, tafeltjes, alles was sticky. Ik vond het daarom geen aanrader.
Roshni S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste keer geweest met de AH zegelactie. We kregen een aparte menulijst, waarbij er weinig keuze was voor degenen die geen varken en rundvlees eten. Wat wel erg jammer was. Service was erg traag en rommelig. Ze kwamen eerst met het hoofdgerecht ipv het voorgerecht. Dat was lang wachten op eten.
W V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk all you can eat gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Q.A L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Vietnamese specialiteit.
Ontzettend lekker eten. Vers bereid en goede porties. Aardige bediening. Ik ben hier daarom al regelmatig langs geweest!