Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

sophia L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
E S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten voor een lage prijs. Inrichting eenvoudig. Vietnamese muziek met video staat zachtjes aan, niet storend.
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij waren er met de ah restaurantactie, maar kregen niet een gratis 2e menu. Ze rekenen een vaste prijs van 32,50. Ons voor- en hoofdgerecht was ong. 22 euro, maar voor de 10 euro nog te spenderen, mochten we alleen een simpel all you can eat toetje bestellen. Toen we hierover klaagden was het enige commentaar: sorry daar kan ik niets aan doen. Voor- en hoofdgerecht waren overigens wel lekker, maar we kwamen hier niet blij vandaan.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig met vrienden op vrijdagavond bij Saigon gegeten, leuke keuzes op de menukaart , goede timing van de keuken heerlijk gegeren en erg verwent door het bedienend personeel wij gaan zeker vaker langs !!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super vriendelijke bediening en ontzettend lekker authentiek Vietnamees eten
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
De rijst en de nasi waren wat uitgedroogd helaas. Op zich wel lekker gegeten, maar het was niet uitzonderlijk lekker.

Gewoon even gezellig uit eten, maar qua smaken niet voor de fijn proevers onder ons..
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We zijn wederom niet terleurgesteld maar weer verrast met het eten de bediening en de prijs

Ik zeg het , ga nu gewoon lekker genieten ............gewoon doen !
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mijn smaakpapillen waren jarig , dus culinair laten verwennen

heerlijke gerechten , prettige omgeving en aankleding vlotte vriendelijke bediening , goede prijsverhouding

totaal niets op aan te merken

mijn complimenten ook namens mijn vrienden

doen we zeker regelmatig
J En L V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij waren pas in Vietnam en volwassen dochter en partner gaan binnen afzienbare tijd. Hebben in Saigon heerlijk gegeten. De ontvangst en bediening waren heel vriendelijk en correct. Tot onze verrassing hadden wij met de AH bonnen keuze uit het volledige à la carte menu. Zijn van plan hier vaker binnen te stappen.
Anwar M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het restaurant zag er verzorgd uit, snelle bediening. Hier gegeten met de Albertheijnbon waardoor de tweede persoon gratis at. Normaal zou de prijs 92 euro bedragen, echter vind ik dat de maaltijd niet waard, nu 46 euro wat een meer realistische prijs is.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten (AH diner actie) en de bediening was erg vriendelijk. Hartelijk bedankt ik kom zeker terug.
De tafel van Anton B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijk ontvangen. Dit restaurant ziet er zeer schoon uit.
Voldoende keus op de kaart. Smakelijke gerechten voor een zeer gunstige prijs.
Top!
Jeroen B.
jammer dat de toilet boven zit
zeker voor mensen die niet goed trap kunnen lopen
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met vrienden hier zeer gezellig en heerlijk gegeten
goede prijsverhouding en zeer correcte en vriendelijke bediening
onze dag kon niet meer stuk .
BEDANKT SAIGON
José L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prima steer en bediening We gaan zeker vaker terug en zullen Saigon aanraden bij vrienden en relaties.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ik heb hier op zaterdag avond gegeten met mijn schoonfamilie uit Vietnam. Het restaurant ziet er authentiek Vietnamees uit dus dat beloofde wat. Maar de Pho was echt ver beneden de maat (een 2 uit 10) en ook was de gebakken rijst nagenoeg smakeloos. Je kan in Nederland best lekker Vietnamees eten maar Saigon viel hierin erg tegen. De eend was prima maar niks bijzonders en de noodles waren wel erg lekker. Er is veel te verbeteren voor de toekomst.
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Let op! De hoeveelheden/porties, welke zullen aan u werkelijk aangeboden worden, zullen veel kleiner zijn dan werd gegarandeerd bij de bestelling
John T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, inrichting traditioneel maar wel gezellig. Aanrader!
pooksob .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Intiem prettig restaurant met hartelijke en efficiënte bediening !! Hebben er met de AH actie heerlijk gegeten tevens heerlijke Cote du Rhône gedronken. Inrichting en toiletten zeer verzorgd . Komen hier zeker nog een keer terug
corrie75 S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten prima alles vers en goed op smaak . Bediening erg aanwezig en ,Sam erg taalvragen of we nog iets wilde. Toen wij aangaven dat we met het toetsing even wilde wachten hebben we bij de zesde keer vragen in 10 minuten maar besteld. Over het verse fruit dat wij bestelde was een soort suikersiroop gedaan wat het helemaal verpeste zo zoet werd het hebben we niet opgegeten.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
weer culinair genoten , en de gastvrijheid blijkt wederom onverwoestbaar ,

DOORGAAN VOORAL DOORGAAN !!

ik zie met verlangen naar de volgende keer uit