Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Saigon Rotterdam

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Menutje AH, lekkere eend in een warm bedje van knapperige groente. Voorgerecht van rijstvelrolletje met garnalen ook goed. Bolletje ijs als dessert gewoon een bolletje ijs. Bediening gereserveerd vriendelijk. Prettige ambiance.
romathy .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zaterdagavond gezllig met man en kinderen naar Saigon. Tenminste dat dachten we...eerst duurde het lang voordat onze drankjes kwamen, er klopte iets niet en 30 min. later kwam de juiste bestelling. Het eten ging al niet veel beter. Mensen die later waren gekomen kregen eerder eten dan wij en ook deze bestelling was niet helemaal goed doorgekomen. De prijs klopte ook niet. Een blik op de kaart liet zien dat de afzonderlijke gerechten bij elkaar op 20.00 euro uitkwamen terwijl onze menuprijs €32,00 was. Kortom niet echt een manier om nieuwe klanten aan te trkken. Het eten was lekker maar de rest zo storend dat we niet snel terug zullen komen.
Malou L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De service liep niet vlot en kon attenter verlopen. De bediening was wel vriendelijk, maar een systeem/ structuur in de service ontbrak. Vb een van de twee voorgerechten werd 20 min eerder uitgeserveerd en we moesten vaker vragen naar de gerechten. Verder vond ik het qua hygiene tegenvallen; menukaarten, tafeltjes, alles was sticky. Ik vond het daarom geen aanrader.
W V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk all you can eat gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Q.A L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Vietnamese specialiteit.
Ontzettend lekker eten. Vers bereid en goede porties. Aardige bediening. Ik ben hier daarom al regelmatig langs geweest!
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gisteren hier heerlijk gegeten. De Pho, springrol met beef en garnalen met beef gerecht waren erg goed. Dit is naar m'n weten, samen met Delitasty de enige 2 authentiek Viëtnamees restaurants in Rotterdam. Zijn beide erg goed. IJskoffie was ook goed. bediening was vriendelijk en vlot. Kom hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Kwam hier voor de 1e keer en zeker niet voof de laatste keer. Heb hier heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Je kan hier kiezen voor a la card of All You Can Eat. De Pho, beef springrol en de garnalen/beef gerecht in curry saus waren erg goed. Als nagerecht, lekkere ijskoffie genomen. Saigon is helaas op een niet zicht locatie gelegen. Ligt in een zijstraat van de West Kruiskade. Zoek je een goed autenthiek Viëtnamees Restaurant, dan moet je hier zijn.
Ik kom hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Klein restaurantje om de hoek van de West-Kruiskade. Valt helaas niet op. 1 van de beste Viëtnamees in Rotterdam. Vriendelijke bediening. Pho smaakte erg goed. De springrols, garnalen beef gerecht en de ijskoffie waren ook erg goed. Kom hier zeker terug.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gewoon lekker! Goede verse producten niet vet en heel rijk van smaak.
Heel vriendelijke bediening.
Knus.
loen S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisterenavond voor het eerst hier gegeten met man en 2 kinderen, met grouponbon, maar vind achteraf niet nodig, om een bon te kopen , prijzen zijn redelijk, wij waren echt aan genaamd verrast, heerlijke geur als je het restaurant binnen komt, hadden een 3 gangen menu gekozen, alles was heerlijk en super verse producten en heerlijke kruiden, wij komen zeker terug , personeel ,vooral de dames, erg vriendelijk, dus top
Frieda R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prettige sfeer en heerlijk eten.
Geoffrey V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goed eten, erg voordelig en erg vriendelijk! Erg tevreden :)
Egbert L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was erg goed. Het personeel is beleefd en vriendelijk, alleen heb ik het idee dat we op het einde een beetje vergeten werden toen we nog een dessert wilden bestellen. Buiten dat prima ervaring; we komen zeker nog eens terug!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was goed eten erg lekker en goede service we gaan er zeker weer heen.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten, maar vier mensen van ons gezelschap van tien hebben niet hun eten op tijd gekregen. Heel jammer. Kwaliteit eten prima, bediening kan dus beter. Als te druk graag eerlijk aangeven en bijtijds dat keuken het niet redt
coen V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima, degelijk Vietnamees. Pho, spring rolls, bief met Saigonsaus - qua eten op niks iets aan te merken. Ging een en ander mis in de bediening - nieuw meisje? - maar heel charmant opgelost - het zat het personeel duidelijk veel meer dwars dan ons. Gewoon leuk personeel en ambiance, bovendien absoluut niet duur - een restaurant waar een mens zich geen buil aan kan vallen.
Devante G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Echt een aanrader maar dan ga voor "all You can eat" Een soort lopende buffet op zijn Vietnamese
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Dit is een leuk restaurantje, net achter de West Kruiskade (Chinatown) in Rotterdam. De inrichting is knus en de bediening zeer attent. Over het eten is de mening verdeeld. Het voorgerecht (springrolls) viel in de smaak. De hoofdgerechten waren goed (eend) en matig (rundvlees en garnalen). Bij dit gerecht was het zoeken naar het vlees tussen de overvloedige groenten en saus. Het nagerecht was wel in orde.
Alles bij elkaar toch een positieve ervaring.
Maisey C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Afgelopen weekend ben ik met vrienden hier geweest met een Groupon actie waar we 3 gangen a la carte konden bestellen. De porties zijn best fors. Het is lekker authentiek Vietnamees. Zonder de aanbieding vind ik het wel een beetje prijzig voor Vietnamees eten.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Via een grouponactie zijn wij op 1 oktober bij Saigon beland. We hebben daar van een drie gangendiner a la carte mogen genieten onder andere van een voortreffelijke kipsalade en gegrilde eend- en garnalen gerechten. We konden uit vrijwel alle gerechten kiezen. De hoeveelheden waren ruim voldoende. Het nagerecht sesamballetjes en bananenmousse was ook lekker. Wij gaan zeker terug. Een aanrader voor al onze bekenden.
De bediening was zeer vriendelijk. Wij waarderen dit restaurant met een 8,5.