Saigon Rotterdam

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten!
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We zijn er meer geweest het eten was goed komen zeker terug. ????????????????
Hu Y.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Had met Groupon een actie gehaald, eten was lekker. Personeel vriendelijk. Restaurant sfeer mag beter. Maar zal niet nog een keer gaan.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
zeer lekker gegeten en erg vriedelijke bediening.
Serge A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een klein maar prima restaurant met lekkere gerechten, maar wat mij betreft kan het allemaal wel wat sfeervoller. Hoewel het eten er echt wel fijn is. Als er iets aan de sfeer gedaan zou worden zou het restaurant helemaal top zijn!
Annemiek O.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Ogier S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was van erg goede kwaliteit. De bediening erg netjes, wat je ervan zou verwachten. De inrichting is wat aan de kale kant boven bij de trap. WC's schoon. Wat anderen zeggen, je kleding stinkt wel een beetje na afloop, maar dat is het meer dan waard! ;-)
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten. Helaas kunnen de kleren gelijk de was in, heel slecht ventilatiesysteem.
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Met vriendengroep gegeten. Eten was heerlijk, erg vriendelijke bediening. Komen zeker een keer terug.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten, niet helemaal onze smaak. Maar ik denk dat we voor ons de 'verkeerde' gerechten hebben besteld.
TIP: zorg voor een goede ventilatie/afzuiging van etensgeur of afgesloten keuken. Onze kleding en haar helemaal doordrongen van de geur en onze jassen ruiken na 3 dagen nog!
G.E. M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vriendelijke bediening , echter werd drankjesbestelling twee maal vergeten waardoor onnodig lang wachten.Men zou wat attenter moeten zijn , dan hadden wij veel meer drinken besteld!

Geen afzuiging in de zaak waardoor kleding doordrongen was van etenslucht t/m ondergoed.
Toch ondanks lange wachttijden tussen de drie gangen goed gegeten en met zijn vieren leuke avond gehad
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten met Eem kwalitatief goede huiswijn erbij.
Jean Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vrijdagavond 19 januari heerlijk gegeten met 4 personen. We hebben gekozen voor de all you can eat formule omdat 2 van ons nog nooit Vietnamees gegeten hadden en op deze manier kan je lekker van alles proberen. De keuze is behoorlijk groot, maar alles was even lekker. Geen van ons is ooit in Vietnam geweest dus we hebben geen kdee hoe het zou moeten smaken maar wat ons betreft was het heerlijk. Verse produkten heelijk bereid en alles in een mooi tempo op tafel voor een meer dan redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer terug.
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was heerlijk en de omgeving genoeglijk.
Yael M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een gezellig restaurant van twee verdiepingen. Wij namen allebei als voorgerecht iets met papaya, het was heel lekker, maar het had niets van papaya zoals ik het ken! Voor voor- en hoofdgerecht kon ik iets kiezen met tofu in plaats van het aangeboden vlees/vis. Het was heel lekker. Alleen de fles water was erg duur!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs. Kan ik van harte aanbevelen.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten was super goed bediening was goed alleen tafels waren wat kleine kant konden geen vier gerechten op dat was jammer voor de rest vondt ik het top ECHT en aanrader
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, rustige omgeving en een perfecte prijs/kwaliteitverhouding. Wederom Voor herhaling vatbaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten.
De bediening is vriendelijk.
Frieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke medewerkers.