Saigon Rotterdam

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Jean Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Vrijdagavond 19 januari heerlijk gegeten met 4 personen. We hebben gekozen voor de all you can eat formule omdat 2 van ons nog nooit Vietnamees gegeten hadden en op deze manier kan je lekker van alles proberen. De keuze is behoorlijk groot, maar alles was even lekker. Geen van ons is ooit in Vietnam geweest dus we hebben geen kdee hoe het zou moeten smaken maar wat ons betreft was het heerlijk. Verse produkten heelijk bereid en alles in een mooi tempo op tafel voor een meer dan redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer terug.
M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was heerlijk en de omgeving genoeglijk.
Yael M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een gezellig restaurant van twee verdiepingen. Wij namen allebei als voorgerecht iets met papaya, het was heel lekker, maar het had niets van papaya zoals ik het ken! Voor voor- en hoofdgerecht kon ik iets kiezen met tofu in plaats van het aangeboden vlees/vis. Het was heel lekker. Alleen de fles water was erg duur!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker eten voor een leuke prijs. Kan ik van harte aanbevelen.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Eten was super goed bediening was goed alleen tafels waren wat kleine kant konden geen vier gerechten op dat was jammer voor de rest vondt ik het top ECHT en aanrader
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten, rustige omgeving en een perfecte prijs/kwaliteitverhouding. Wederom Voor herhaling vatbaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben vanavond heerlijk gegeten.
De bediening is vriendelijk.
Frieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke medewerkers.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
heerlijk vietnamees eten en perfecte,vriendelijke bediening.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel erg lekker gegeten voor een prima prijs. Leuke sfeer en prettige bediening. We komen vast nog wel eens terug
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten was prima, de porties erg groot, maar het duurde verschrikkelijk lang voordat we het voorgerecht hadden en daarna voordat we het hoofdgerecht kregen (in beide gevallen meer dan drie kwartier).
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Ontzettend lekker Vietnamees gegeten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb hier heerlijk vietnamees gegeten voor een redelijke prijs , de bediening was uitermate vriendelijk en gastvrij.echt een toprestaurant en voor herhaling vatbaar.
B G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij ons heeft dit restaurant een prima indruk achtergelaten.
Op zondagavond lekker druk. Rustige bediening. Goede sfeer.
Lisa Roxette E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk. De inrichting boven kan misschien nog wat extra sfeer gebruiken, maar we hebben een heerlijk avond gehad.
Jurgen G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Eerst zaten we naast een wat luidruchtig groepje, maar dat begreep men meteen en we kregen meteen een plek op de bovenverdieping. De krokante eend was heerlijk. Lekker gegeten. Een aanrader.
Reinold V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomt werd aangegeven dat de korting op Iens - in tegenstelling tot hetgeen op iens staat - alleen geldt bij a la carte (we namen all you can eat). Fijne instinker. Bij de eerste bestelling ontbraken 3 gerechten. Bij de tweede bestelling opnieuw 1 ontbrekend gerecht. Eten was redelijk, maar zeker niet bijzonder.
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Aardig en met Groupon betaalbaar. Voor de 2e keer geweest.
Gezellige tent maar er zijn veel betere Vietnam restaurants.
Bediening oké.
FoodAddictJoe .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezien de explosie van vietnamese restaurants in Rotterdam was ik een beetje sceptisch. Maar de bediening was goed . Het eten was goed. We hadden de boekjes van de AH-actie en hierdoor moest er keuze gemaakt worden uit het a la carte menu. Veel keuze dus iedereen kon een ander gerecht nemen. Ik vond het zeer geslaagd en bij Little V zien ze mij niet meer.