Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Saigon Rotterdam

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Saigon Rotterdam

• Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik heb hier heerlijk vietnamees gegeten voor een redelijke prijs , de bediening was uitermate vriendelijk en gastvrij.echt een toprestaurant en voor herhaling vatbaar.
B G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij ons heeft dit restaurant een prima indruk achtergelaten.
Op zondagavond lekker druk. Rustige bediening. Goede sfeer.
Lisa Roxette E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening is zeer vriendelijk. De inrichting boven kan misschien nog wat extra sfeer gebruiken, maar we hebben een heerlijk avond gehad.
Gerdine B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heeft niets Vietnamees. Geen kruiden, die het speciaal maken. Zijn betere rest. gewend, Weinig smaak, wel grote stukken ui ,paprika, wortel. Zeer weinig smaak qua diverse vleessoorten. Houden dit rest. voor gezien!
Jurgen G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Eerst zaten we naast een wat luidruchtig groepje, maar dat begreep men meteen en we kregen meteen een plek op de bovenverdieping. De krokante eend was heerlijk. Lekker gegeten. Een aanrader.
Reinold V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij binnenkomt werd aangegeven dat de korting op Iens - in tegenstelling tot hetgeen op iens staat - alleen geldt bij a la carte (we namen all you can eat). Fijne instinker. Bij de eerste bestelling ontbraken 3 gerechten. Bij de tweede bestelling opnieuw 1 ontbrekend gerecht. Eten was redelijk, maar zeker niet bijzonder.
FoodAddictJoe .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezien de explosie van vietnamese restaurants in Rotterdam was ik een beetje sceptisch. Maar de bediening was goed . Het eten was goed. We hadden de boekjes van de AH-actie en hierdoor moest er keuze gemaakt worden uit het a la carte menu. Veel keuze dus iedereen kon een ander gerecht nemen. Ik vond het zeer geslaagd en bij Little V zien ze mij niet meer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk Vietnamees hier gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Enige minpunt is de grote televisie die aanstaat. Haal weg dat ding! Dat zou de intimiteit van het restaurant ten goede komen. Maar al met al dus top!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriendelijke bediening. klein restaurant schoon er gezellig ingericht. Heerlijk eten, ga er beslist nog zeker een keer terug.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Voor deze actie betaal je een vaste prijs van 32,50, maar je mag à la carte kiezen. Dat werd er bij verteld. En dan is het kiezen van de juiste gerechten zodat je met je voor- en hoofdgerecht zo dicht mogelijk bij de 32,50 komt. Als je niet oplet, dan blijf je steken op nog geen 20 euro voor voor- en hoofdgerecht. Het toetje is hooguit een paar euro's, dan is de AH restaurantactie een dure grap, zoals ik in een andere recensie gelezen heb.

Wat betreft het eten: het is lekker, maar ik kan niet zeggen dat het authentiek Vietnamees is. Het lijkt meer Chinees.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, gezellig. Wij mochten van de hele kaart kiezen. Maar Je kan ook all you can eat eten. Keuze genoeg.
Alleen de Irish koffie was koud.
Het restaurant is aan te bevelen.
Jennifer Y.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor het eerst gegeten met de AH bonnen. Het eten was erg lekker en we zaten ook lekker rustig. Prijs/kwaliteitverhouding heel goed. We komen zeker terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima gegeten, kleine gezellig restaurant, prima bediening, vriendelijke geen haast. Parkeren geen probleem in parkeer garage of op straat. Gewoon een goed gezellig exotisch restaurant, heel wat anders dan de all you can eat chinees.
Rodney V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Saigon is een leuk en goed Vietnamees restaurant. Het zit een beetje verstopt naast een andere Vietnamees maar is verrassend gezellig. Bovendien is het eten is lekker, de indeling knus en de bediening vriendelijk. Kortom, absoluut een aanrader.
Jolt O.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Tempo te hoog; hoofdgerecht op tafel voordat het voorgerecht was opgegeten. Jammer, het hoofdgerecht was niet (meer) warm.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar! u vroeg om een korte feedback, bij dezen. blijkbaar nog te kort,
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
erg lekker vietnamees eten voor een redelijke prijs en ontzettend aardige en behulpzame bediening.
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het restaurant is leuk en nieuw ingericht. Hoewel men met vieren aan een tafel kan zitten wordt ruimte erg klein als men de jassen op de achterleuning van de stoelen hangt. Een ruime garderobe ontbreekt er. Ook heeft de prima bediening ons niet gevraagd of ze de jassen konden aannemen.
Hoewel de ruimte beneden klein is en boven iets ruimer, heeft men wat het totale aantal tafels betreft van de ruimte goed gebruik gemaakt. Wel is de trap naar boven erg steil. Daarboven is ook het toilet, waarvan men als men de deur opendoet, men weer 3 kleine treden op moet, om in de wastafelruimte voor het toilet te komen.