Saigon Rotterdam

Diergaardesingel 96A 3014 AH Rotterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie

Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Saigon Rotterdam

Er is geen keuken zoals de Viëtnamese

Saigon, de vroegere hoofdstad van Viëtnam, komt hier in hartje Rotterdam tot leven. Strak ingericht, maar de roze en rode bloemen steken er vrolijk tegen af. Er is een all you can eat concept, maar je kunt ook à la carte dineren. Er staat vooral vis en vlees op de kaart, maar ze koken net zo lief een vegetarisch maal voor je. Dat de Viëtnamese keuken uniek is, bewijst Saigon!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Saigon Rotterdam

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Saigon Rotterdam

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima Vietnamees eten, niet heel bijzonder maar gewoon lekker. Eten is wat mij betreft een 7 waard, aardige bediening en leuk eethuisje.
Winnie G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg veel gerechten, dat is moeilijk kiezen. Wat wij gekozen hebben was erg lekker.
Bram W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hebben hier goed gegeten we komen zeker terug kwaliteit prijs verhouding ook goed ben zeer tevreden.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het verbaasd mij toch altijd. Dat een actie anders is dan wat je normaal krijgt.
drie gangen keuze menu is 32,50. Als je van de kaart neemt normaal drie gangen kost het minder dat vindt ik nog niet zo erg. Ik koos een gerecht op een sisselplaat. Krijg je het gerecht wel maar op een bord. Nagerecht staan drie sesam bolletjes. Dan krijg je er twee. Hier kan ik niet goed tegen. Dus zal hier niet snel meer eten.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Voor het eerst hier Vietnamees gegeten. Wij hebben voor het all you can eat menu gekozen omdat wij de verschillende gerechten graag wilde proeven. Alles had een eigen smaak en was ruim voldoende. Wij hebben dan ook maar driemaal een aantal gerechten besteld. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier zeker terug. Het is een aanrader.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben er lekker gegeten en zullen en er zeker teruggaan.
Spencer S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuk concept, kleine gerechten & all you can eat in Vietnamese keuken. Teleurstellend dat de via Tripadvisor aangeboden korting van 20% achteraf niet geldig bleek voor 'all-you-can eat'. De geboekte korting had ik vooraf moeten aangeven, volgens de bediening ,en het stond op de website. Thuis bleek dit noch op website Iens, noch op website Saigon te staan, en ook niet in de reserveringsbevestiging. Toch jammer, dat was wel de reden om dit restaurant te kiezen.
Radjen B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Service was goed maar wel snel.
Oswald B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een klein maar leuk restaurant met het voornaamste goed authentiek en lekker eten. Hadden een 3 gangen menu en vooral het hoofdgerecht was flink. Vriendelijke maar niet overdreven en voorkomende bediening. Onze zoon keeg als verrassing een dessert voor zijn verjaardag.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Derde bezoek in korte tijd; prima prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk geholpen.
Isabel N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening en centrale plek in de binnenstad. Zeker een aanrader als je van Aziatisch eten houdt!
Emma R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ik kom hier al een lang tijd en vind het restaurant zo gezellig en de bediening zo vriendelijk. Ik houd van de aziatische keuken en dit is toch echt wel één van mijn favoriete restaurants.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het eten is hier echt heerlijk. Wij waanden ons weer terug in Vietnam alles zo lekker gekruid en vers. De bediening was ook zeer vriendelijk. Wij zaten buiten op het terras.
Ashokkoemar M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Kan beter met bediening. Op een gegeven moment had Ik het gevoel dat wij alleen zaten.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
van de AH restaurantactie gebruik gemaakt. Leuk zaakje in zeer levendige straat. We hebben letterlijk op de stoep gegeten en er was genoeg te zien. Mooie, lichte voorgerechtjes. Het ene hoofdgerecht viel wat tegen, was meer chinese keuken dan vietnamees. Het rundvleesgerecht met aardappel en wortel was heerlijk van smaak. Snikheet, dus een lekker ijsje toe genomen. Bediening was iets te snel, maar vriendelijk en adequaat. De prijzen zijn vriendelijk. Kortom: positieve ervaring!
Christa E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Authentiek Vietnamees heerlijk eten. Gastvrouwen waren zeer vriendelijk. Klein knus restaurant, met goede kwaliteit eten. Zeker een aanrader!
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten en netjes bediend, buiten zitten eten en aan niets te kort gekomen
Soeri R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De service was goed en vriendelijk. Het gemiddelde prijs van een menu a 32.50 kan lager . Het eetlust een beetje bederft omdat wij een haar vonden in het eten.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten was goed het is beter als de keuken dicht is van wegen de bak lucht van de frituur dat is wel erg of beter afzuigend