Saigon Caphe

Willem van Weldammelaan 43 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615395

Over het restaurant Saigon Caphe

Bij Saigon Caphe Gelderlandplein draait het om één ding: pho. Een verkwikkende Vietnamese bouillon vol groente en rijstnoedels, niet zonder reden over de hele wereld geliefd. De bouillon staat de hele nacht op en en neemt zo alle smaken op van het vlees, de botten, de groente en de kruiden. Gelegen op het levendige Gelderlandplein is dit een ideale plek voor een snelle lunch tussen het winkelen door.

Menuprijzen

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Saigon Caphe

Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Personeel gaf goede suggesties voor wat betreft de menukaart. Vriendelijk en snel geholpen. Prettige ervaring! Kom zeker terug.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten, kipsate was niet helemaal gaar, gelijk nieuwe gekregen. Goede service, de eendeborstfilet met caramel is echt een aanrader.
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten, prettige bediening. Vooral het werken met verse kruiden, vaak apart mooi gepresenteerd op een bordje bijgeleverd, is een aantrekkelijk kenmerk van deze iets minder bekende Aziatische keuken. Erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Je kunt precies genoeg eten door hapje na hapje te bestellen. Ik vond het heerlijk en was weer helemaal terug in de tijden van een prachtige vakantie in Vietnam. Wat mij betreft een aanrader. Makkelijk met parkeren ook.
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Eerst eens geluncht en kwamen nu voor dinner. Voorgerecht summerrolls met garnaal en varken en de ander met beef. Waren echt ontzettend lekker. Als hoofdgerecht een heerlijke noodlesoep Hue. Vol van smaak. Fijne bediening ook.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijke gerechten
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk goed en lekker, drankjes zoals homemade icetea heerlijk en zo verfrissend en verrassend. Personeel goed geholpen en prima service.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
De servicemedewerkers waren buitengewoon vriendelijk! Mijn afspraak ging niet door, uiteindelijk heb ik alleen iets gedronken en vervolgens eten mee genomen. Het eten was goed. Ik ga zeker nog een keer naar dit restaurant.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Lekker eten. Zeer smaakvol, ik ben niet bekend met deze keuken maar t smaakt goed. Hoog tempo, vriendelijke mensen. Niks op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.
Loanto .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijke bami soep met beef balletjes, garnalen en kip. De rijst met gegrilde kipfilet is ook lekker. Inmiddels vaste klant geworden. We komen regelmattig terug.
C ge G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De loempia's ende kipsate waren echt niet te eten, en ook de vis is geen aanrader. Het was er redelijk druk maar het viel enorm tegen.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten! Je gaat hier naar toe voor het eten en niet voor de sfeer of omdat je lang wil tafelen, Prijs/kwaliteit is heel goed.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke eten, In een leuke armosfeer.
Geweldig gelegen.
Ook zeer geschikt voor kinderen. Het personeel houdt overal rekening mee.
Ede100 D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ze hebben het er druk. Bediening blijft vriendelijk !
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten, goede, aardige bediening
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten is echt overheerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en klantgericht. Het enige kritiekpuntje is dat de stoelen tov van de banken te hoog zijn, degene in de stoel zit zoveel hoger dat deze neerkijkt op degene due op de bank zit. Dat went ook wel weer, maar is een beetje raar. Maar dat valt in het niet bij de rest van de ervaring.
Antje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten was erg goed; we hadden 3 fantastische gangen.
Bij de netheid van de wc kan nog een kleine kwaliteitsslag gebeuren. De zeep op de heren-WC ontbreekt wat wij gemeld hebben, maar het werd (m.i. door een taalprobleem) niet opgepikt. Ook de zijkant van de tafel naast ons moet eens afgenomen worden, die was kleverig.
Toch is ons algehele indruk goed genoeg om nog eens terug te komen.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Saigon Caphé. Aardige bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding. Was al de tweede keer dat ik er at maar kom er zeker terug.
Lucius .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gerechten. Voor de lunch hebben ze een menu van € 10. Redelijke prijs voor een kleine lunch.
De bediening is vriendelijk en vlot. We hebben lekker gegeten en het is zeker herhalingsvaatbar.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanmiddag hier gegeten. Ik nam de gebruikelijke Pho met dun gesneden beef. Mijn portie was niet normaal klein en het was al binnen een paar happen op. Vrienden hadden ook pho genomen, maar hadden in tegenstelling tot de mijne duidelijk een (veel) grotere portie, van wat je groot kan noemen.. Daarnaast zijn de bowls veel kleiner (?!) vergeleken met degene in Saigon Caphe aan de Leidseplein, waar we regelmatig naar toe gaan. De prijs van de Pho was zeker niet de prijs waard. De bediening was behoorlijk slecht. Ze waren niet attend en keek ons alleen voor een seconde aan en liepen dan weer verder. Na het eten heb ik tenminste erg last gekregen aan mijn maag, ook fijn! De strawberry ice tea was wel lekker. We komen tenminste niet meer terug bij deze Saigon.