Saigon Caphe

Willem van Weldammelaan 43 1082 KT Amsterdam Nederland Kaart
31-206615395

Over het restaurant Saigon Caphe

Bij Saigon Caphe Gelderlandplein draait het om één ding: pho. Een verkwikkende Vietnamese bouillon vol groente en rijstnoedels, niet zonder reden over de hele wereld geliefd. De bouillon staat de hele nacht op en en neemt zo alle smaken op van het vlees, de botten, de groente en de kruiden. Gelegen op het levendige Gelderlandplein is dit een ideale plek voor een snelle lunch tussen het winkelen door.

Menuprijzen

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Saigon Caphe

Ede100 D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ze hebben het er druk. Bediening blijft vriendelijk !
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten, goede, aardige bediening
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het eten is echt overheerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en klantgericht. Het enige kritiekpuntje is dat de stoelen tov van de banken te hoog zijn, degene in de stoel zit zoveel hoger dat deze neerkijkt op degene due op de bank zit. Dat went ook wel weer, maar is een beetje raar. Maar dat valt in het niet bij de rest van de ervaring.
Antje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten was erg goed; we hadden 3 fantastische gangen.
Bij de netheid van de wc kan nog een kleine kwaliteitsslag gebeuren. De zeep op de heren-WC ontbreekt wat wij gemeld hebben, maar het werd (m.i. door een taalprobleem) niet opgepikt. Ook de zijkant van de tafel naast ons moet eens afgenomen worden, die was kleverig.
Toch is ons algehele indruk goed genoeg om nog eens terug te komen.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Saigon Caphé. Aardige bediening en goede prijs/kwaliteitverhouding. Was al de tweede keer dat ik er at maar kom er zeker terug.
Lucius .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima gerechten. Voor de lunch hebben ze een menu van € 10. Redelijke prijs voor een kleine lunch.
De bediening is vriendelijk en vlot. We hebben lekker gegeten en het is zeker herhalingsvaatbar.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanmiddag hier gegeten. Ik nam de gebruikelijke Pho met dun gesneden beef. Mijn portie was niet normaal klein en het was al binnen een paar happen op. Vrienden hadden ook pho genomen, maar hadden in tegenstelling tot de mijne duidelijk een (veel) grotere portie, van wat je groot kan noemen.. Daarnaast zijn de bowls veel kleiner (?!) vergeleken met degene in Saigon Caphe aan de Leidseplein, waar we regelmatig naar toe gaan. De prijs van de Pho was zeker niet de prijs waard. De bediening was behoorlijk slecht. Ze waren niet attend en keek ons alleen voor een seconde aan en liepen dan weer verder. Na het eten heb ik tenminste erg last gekregen aan mijn maag, ook fijn! De strawberry ice tea was wel lekker. We komen tenminste niet meer terug bij deze Saigon.
Chiquita K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima restaurant, heel veel lekkere hapjes en keuze. Leuk personeel.
soignee .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met 4 personen gedineerd. Noedels met bief en garnalen was verukkelijk!
Kip kerrie iets aan de pittige kant. Eend lekker mals.
Vlotte bediening en gerechten werden ook snel geserveerd.
Zeer schappelijke prjjzen.
Raynor D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima gegeten. Alleen de gene die ons serveerder was niet echt geschikt voor haar werk. Slecht te verstaan. Eten kwam in etappes en veel te snel na het voor gerecht.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Smaakvolle Pho en snel geserveerde gerechten! Verder een vriendelijke bediening en prima sfeer. Een aanrader voor een snelle en goed gevulde maaltijd.
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Saigon Caphé op ACS. Heerlijk eten! Fantastische homemade Ice Tea. Niet echt heel vriendelijke bediening. Laatste punt is jammer.
H.A. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was erg lekker. Bediening heel vriendelijk. We komen hier beslist terug!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We komen hier bijna iedere week en het werd tijd voor een review. Met name de lunch special a 10 euro voor een pho noodle soep en bijgerecht is uitstekend qua prijs-kwaliteit. De bediening is efficient en vlot. Aanraders op het menu: bief noodle pho soep met broodje kip; en de huisgemaakte lemon grass iced tea. Tot volgende week :)
Geen G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Te vies. Eten afgehaald en zat te wachten op een stoel naast de keuken. De ene kok snuit zijn neus in een tissue en zit nog wat te porren, wast zijn handen vervolgens niet. De andere kok veegt telkens zijn neus aan zijn hand / arm af en wast zijn handen ook niet. Niet handig met een open keuken ;). Had meteen geen honger meer. Loempia's zijn wel weer lekker en vriendelijke bediening.
Meijer D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, wel opletten dat je krijgt wat je besteld. En wanneer je beneden zit, tocht het erg omdat de buitendeur steeds opengaat, dus je kan beter boven zitten, ook wat rustiger.
M. F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Tijdje geleden hier weer wezen eten. Wel prima en lekker Vietnamees. De service was redelijk, maar ze mogen van ons wel meer belangstelling aan de gasten tonen. Ondanks dat komen we snel weer terug!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was oké. Goede porties, maar ik miste de authentieke en verse smaak van Aziatisch eten. Het smaakte allemaal wat vlak. De kwaliteit en prijs klopten wel. De bediening was jong en vriendelijk, maar niet echt deskundig. Eén meisje schonk bijvoorbeeld een wijnglas voor 3/4 vol ( uit de fles). De muziek stond te harden de inrichting doet wat kitscherig aan.
Brita V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier nu een aantal keren gegeten om 1 reden: heerlijk Vietnamees eten voor een hele redelijk prijs. De kaart is divers en voor elk wat wils.
Met name de salade rols zijn heerlijk.
De service kan inderdaad ietsje beter en vriendelijker. Maar tijdens de lunch en na werktijd is het razend druk omdat iedereen, zonder reservering, snel een hap wil eten.
Darents .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wat een treurnis. We hebben alleen twee soorten saté besteld, maar die waren gewoon niet lekker. Te lang gebakken, taaie stukjes vlees, weinig smaak. De satésaus was niet goed opgelost; er zaten klonten in. De bediening was echt opvallend slecht. Er werd niet afgestemd tussen personeel, waardoor iemand onze bestelling wilde opnemen terwijl we vlak daarvoor de kaart hadden gekregen. Op een verwarrende manier werd uitgelegd wat wel en niet te bestellen was. Juist dingen die m.i. goed als lunch zouden kunnen, 'mocht' ik niet bestellen. Er werd niet op gereageerd toen we lieten merken dat we dat jammer vonden. Het omroepen van de bestellingen voor het (vrij hard) op tafel zetten gaf een kantinegevoel. Er werd onhandig en luidruchtig met servies omgegaan bij het afruimen. Vervolgens werd plichtmatig en automatisch (2 x) gevraagd of het had gesmaakt, zonder aandacht voor onze reactie. Dit nodigde niet uit om er eerlijk antwoord op te geven. Niet (klant)vriendelijk of servicegericht dus. Hier zal echt iets moeten verbeteren, wil het nog een succes worden.